Diskuze
Kouzla aerodynamiky: zrcátka mají okap a mercedes kryty kol ze vzduchu
Děkujeme za pochopení.
723novy723
stresni okno
Ted jsem to chtel taky rict. Mam Astru z roku 95 a nejakej mercedesak se tady chvasta nejakym prvkem,ktery zamezi foukani vetru do interieru...To co se dnes na auta implementuje je pouze poucka z minulosti. To byly tenkrat panove. Dnes se zadny inovace netvori...
Bobby_B
tohle mel uz Xedos 1992
"Otevřete střešní okno a díky malému kousku látky, který se vzápětí vyklopí z přední hrany výřezu dovnitř nefouká.", sice to byla lista a ne hadr... nebo ne?
FerdaMravenecaBroukPytlik
Re: tohle mel uz Xedos 1992
Ano, takovou lištu má i můj Fiat Marea z r. 97, to není žádná novinka.
EddieCz
cekal jsem na nejakeho poctiveho pracujiciho
.. a fakt tady je
Tommino
5er E60 s koeficientem 0,26
Hmmm, 5er E60, ktery je vlastne dnes uz vyvojove 10 let stary, ma koeficient 0,26.
http://www.atzonline.de/index.php;do=show/site=a4e/sid=87859399347da64ad35e3f213303306/alloc=1/id=2618 Mercedes na tom byl vzdy tak trochu hur a ted to dohani. U BMW maji i kanal na proudeni snehu, aby se mohly ladit zadni partie tak, ze nezustava snih na svetlech ....
Hynek Vilém Jarmila reloaded
tvůrci aut mají k dispozici CAD, větrný tunely, modely atd.
A pak udělají auto, který dělá už ve 130 randál a meluzínu u uší. Mám tuhle zkušenost z Oktávie II i Mondea II. Nevím proč, u obou aut vystupuje B sloupek z roviny skel oken a dělá strašnej binec. U Mondea měl ten sloupek ještě ostrou hranu. I proto jsem už zarytým Citroenářem.
radaumacher
Re: tvůrci aut mají k dispozici CAD, větrný tunely, modely atd.
No vidíte, a já si raději "protrpím" (zas tak žhavé to není) trochu hučení a zbytek času si hezky zajezdím, protože si koupím auto, které umí hezky svižně jezdit i jinde než na dálnici.
Praotec
Zajimave ze zapomeli
na tyto prvky v S class a to hlavne okolo kol.Je to nejhorsi reseni karoserie co jsem kdy u nich zazil.Zahnojene po kazde jizde v desti.Jenom blbe keci toz vse..................
Damik
Cx
Cx je zabíják designu. Kde jsou ty časy kdy člověk mohl poznat auto už na dálku. Dneska se liší jen designem masky a zadních světel. Jasně, že je to logický, ale je to škoda.
martin2580
Re: Cx
S tim sohlasim a nejtrapnejsi je, jak se chrlej totalne stejny auta jenom s jinejma znakama.... Treba v koline...
net.Xtreme proti diskriminaci
Zajímavý je od Mercedesu koncept Bionic
Jednak proto, že odpor byl 0,19 , jednak pro praktické využití biomimetiky...docela by mě zajímalo, proč se vlastně nedostalo nic podobného do prodeje.
Damik
Re: Zajímavý je od Mercedesu koncept Bionic
protože máš i nějaký výrobní postupy, materiály, pevnost karosérie, bezpečnostatd. V konceptu se na takové věci nehledí, funguje hlavně jako reklama.
venecek.nebo.rakvicku3
Teď ještě zbývá do článku napsat.....
...že na takové auto si obyčejný poctivě pracující občan ČR nemůže nikdy vydělat a jsme hotovi. PS: vyžírky a manažery nepočítám.
Damik
Re: Teď ještě zbývá do článku napsat.....
Poctivě pracující občan si vydělá na takové auto bez větších problémů. Občan jež jenom nadává a nic nedělá si na něj vydělá dost špatně.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...