Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes A: z puťky domácí je frajerský sportovec, nejlepší v týmu

Když se z domácího pracanta stane metrosexuální sportovec, je to velká změna. Mercedes opustil geniální koncept původní praktické třídy A a dal jí docela jiný charakter. A hned na první dobrou postavil jedno z vůbec nejlépe jezdících aut s předním pohonem na trhu. Nový Mercedes třídy A se v pondělí začal vyrábět. Už jsme v něm jeli. Do Česka dorazí v září, objednat se dá už teď.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

atvar

uvidíme ten renault diesel, jak se osvědčí

(respektive já to uvidim jen v novinách, protože na Daimlera nemam).

Německé noviny píšou, že je to sice od Renaultu, ale že to má mít upravené vedlejší agregáty. Otázka je, co přesně se pod tím skrývá, jestli vzali nějaká spolehlivější čerpadla apod. To by koneckonců mohlo i fungovat: Daimler může naúčtovat zákazníkům i nějakou zlatku navíc za kvalitnější díl a už jsou zkušenosti, kde jsou slabá místa těch motorů.

0/0
24.7.2012 19:09

Klarita_Hop

Hmmm

No, teda kdyby mel zadny okenka zalomene dopredu a ne do spicky, tak se to nehorazne podoba nove BMW 1er... Je to neuveritelna zmena, uplne jine auto...

0/0
19.7.2012 22:26

já George XVII

Mercedes neumí motory?

nebo jak si máme vysvětlit ten Renaultí 1.5dCi bazmek pod kapotou Mercedesu? 8-o

+1/−1
19.7.2012 18:33

GenEtt

Re: Mercedes neumí motory?

to je prosté, lidi chtějí malé nafťáky a mercedes se s takovým krumplem nechce bastlit, tak to koupil hotové od Renaultu. Kdo si vybere 1,5 naftu do mercedesu, ten si originál motor mercedes nezaslouží.

+1/−1
19.7.2012 19:44

katano

Re: Mercedes neumí motory?

I stáj F-1 = Red Bull, si vybrala motory RENAULT a nelituje, viz výsledky.

          PS : to je REALITA i když nějaký ŠKODOVÁCKÝ motor pro F-1, by také nebyl k zahození. :-P

0/0
19.7.2012 20:28

GenEtt

Re: Mercedes neumí motory?

To je fakt, oni ty 1,5dCI asi budou opravdu z F1, životnost by tomu odpovídala...

+1/−1
19.7.2012 21:44

katano

Re: Mercedes neumí motory?

Ano, francouzský RENAULT motory prostě neumí a Mercedes si je proto od toho zaostalého Renaultu kupuje a dává do nového Mercedesu A. :-P

+1/−1
19.7.2012 23:36

Fungy

konečně Áčko vypadá jako auto

jen ten přístup do kufru je trochu zmršenej, jinak o proti předchozím se mě to i líbíR^

0/0
19.7.2012 16:37

Enejdý

Áčko bylo vždycky dobrý!

Už první (sice velmi nevzhledná) generace Áčka bylo v motorizaci A 170 CDI překvapivě svižné (nějakých 105 koní) a velmi úsporné (jezdil jsem s tím kolem 5 litrů při ostřejší jízdě) auto - kdo plácá něco o špatném podvozku, tak v tom nikdy nejel - přes 200 km/h už byl akorát velmi znatelný aerodynamický hluk (hlavně pískal vítr okolo stěračů). Jinak super kára - pohodlná a zároveň obratná. Druhá generace Áčka byla ještě o třídu výše - v benzínu i v dieselu bezva svezení, taková dvoustovka v benzínu byl fakt dravec, B 200 CDI natrhlo řiť i mnoha "sportovněji založeným" vozům. No a tohle vypadá, že má zase slušně našlápnuto na ještě lepší autíčko...škoda jen tý ceny (ale je to holt Mercedes, proč stojí tolik, kolik stojí pochopíte až když s ním najezdíte nějaký ty kiláky).

+1/−1
19.7.2012 16:06

oddTom

vděčilo?

"Chytrá sendvičová platforma, za kterou áčko vděčilo neuvěřitelně prostorné kabině"

- To jako prostorná kabina zajistila sendvičovou platformu? Nepřispěla spíš naopak sendvičová platforma k většímu prostoru?

+1/−1
19.7.2012 15:42

ProMoDro

Re: vděčilo?

.. toho si nevšímej ... :-)   co čekáš od  žournalistů na iDnesu ?

0/0
19.7.2012 20:46

oddTom

Re: vděčilo?

"co čekáš od  žournalistů na iDnesu ?"

- Zprávy, kterým mohu věřit! :D:-/:-/:-/:-/:-/

0/0
19.7.2012 20:50

MrScully

srovnávat s jedničkovou řadou...

Možná to jako jedničková řada BMW vypadá, možná to má podobný podvozek, ale motorově je jednička jaksi trošku o dva levely výše... nemyslím, že by měl Mercedes odpověď třeba na BMW 135i (když pominu eMka jakožto samostatnou kategorii).

0/0
19.7.2012 15:21

hustotles

Re: srovnávat s jedničkovou řadou...

ale prosimtě........ kdo tohle potřebuje?

0/0
19.7.2012 15:34

Neutrální Nick

Re: srovnávat s jedničkovou řadou...

O tom není řeč.

Řeč je o srovnání Áčka s jedničkou.

0/0
19.7.2012 15:50

21century_schizoid_man

Re: srovnávat s jedničkovou řadou...

racionalne je tohle zbytecne porovnavat, vzhledove je to sice podobne, ale acko bylo vzdycky vozitko pro matky s ditetem, jednicka bavo je sportacek pro mlade

0/0
19.7.2012 16:06

Enejdý

Re: srovnávat s jedničkovou řadou...

...docela jsem zvědavej na tu AMGčkovou verzi, to bude fakt mazec!

+1/−1
19.7.2012 16:15

Neutrální Nick

Re: srovnávat s jedničkovou řadou...

Jo, s tím souhlas. Jen jsem reagoval na ten mimózní komentář.

0/0
19.7.2012 16:20

hustotles

Re: srovnávat s jedničkovou řadou...

proč porovnáváte toto a předchozí A když je cíleno na jinou skupinu lidí?

srovnání s 1 BMW je na místě, protože si budou konkurovat a to, jestli má BMW nějakou motorizaci, kterou M nemá, není důležité (když byla nadhozena motorizace naprosto nevhodná pro tuto velikost vozu)

spíš by mě zarazilo, kydby nenabídli odpovídající diesel, nad tím bych se pozastavoval

0/0
19.7.2012 16:31

TDW

Francouz ?

Někde jsem četl že nová A-classe je vyráběná ve spolupráci s Francouzi, snad Renaultem, prý se do ní montují francouzské motory (asi do některých motorizací)... Docela mě to zarazilo, nevíte co je na tom pravdy ? Mercedes je přece synonymem luxusního osobního auta, nebo výkonného užitkového (dodávky, náklaďáky) ale že by si musel kazit pověst spoluprácí s "Renóltem"....

0/0
19.7.2012 15:13

JeFFik

Re: Francouz ?

a co tak si přečíst ten článek?

0/0
19.7.2012 15:30

Zakov

Z boku

mi to silne pripomina jednickove bavo...

0/0
19.7.2012 14:26

kubak1

Re: Z boku

To jo, nebo taky kiu ceed  :)

0/0
19.7.2012 15:00

IQ pouhých 41

Draveček

R^:-)

0/0
19.7.2012 13:41

Petricek

Zdá se mi, že Mercedes volí

podobnou taktiku jako Seat. Nemá modelové řady v jedné linii, není mezi modely Mercedesu znát příbuzenský vztah. Každý pes jiná ves. To je podle mě jejich zásadní chyba. Prostě guláš v designech modelových řad.

Todle vážně vypadá jako napodobenina BMW jedničkové řady. Ale prostě v tom nevidím ten Mercedes. Takové VW, BMW, Audi si tu linii drží už 20 let.

0/0
19.7.2012 11:12

Petricek

Re: Zdá se mi, že Mercedes volí

Jinak auto se mi moc líbí. Ale kdyby tomu sundali logo Mercedes, nikdy bych to na tudle značku netipnul.

0/0
19.7.2012 11:13

Antikodex

Re: Zdá se mi, že Mercedes volí

Mercedes přestal být výrobcem prémiových aut spolu s koncem výroby řady W 140:-/

0/0
19.7.2012 11:59

PiPiiiiiK

Re: Zdá se mi, že Mercedes volí

W 140 je vážně nejkrásnější a jediný reálný méďa po kterém jsem toužil

0/0
19.7.2012 12:06

Ahmad Žalud

...hezký,ale s co s tím ?

...zrušit o první výmol,kanál,obrubník jako se nám to stalo se služebním jedničkovým BMW,prostě na naše poměry je moc niízský :-/

0/0
19.7.2012 10:51

PiPiiiiiK

Re: ...hezký,ale s co s tím ?

naše silnice jsou sice *****, ale je zajímavé, že ostatním se zatím daří :-)

0/0
19.7.2012 12:08

ondra-pro

kopie BMW 1

z profilu jak vysita Rv

+4/−1
19.7.2012 9:38

Balvann

Re: kopie BMW 1

MB to taky stavelo primo proti Bmw ...pak dlouho nic ...A3

0/0
19.7.2012 10:56

pettyo

Až na to, že...

...z něktrých pohledů to vypadá jako jedničkové BMW tak vypadá hezky.

0/0
19.7.2012 9:08

jarafara

Re: Až na to, že...

Z profilu jedničku celkem připomíná, i ten prolis...

0/0
19.7.2012 9:14

_Xeon_

Re: Až na to, že...

Spíš Fabii kombi...

0/0
19.7.2012 10:19

Dr.Ozd

Co to proboha je za magory

kteří si dokážou objednat auto,ve kterém nikdy neseděli?To je jako někde v Pákistánu,kde vám rodina zařídí svatbu se ženou,kterou jste nikdy neviděli.8-o

0/0
19.7.2012 8:44

good_man

Re: Co to proboha je za magory

majitele Skody naprosto chapu, ze si chteji vyzkouset jestli manualni otevirani okna funguje bez vrzani, nebo ne... u MB si clovek jiz zvyk na nejaky zivotni standard, vi co chce a vi, ze MB mu to nabidne... neco jako kdyz si objednavate jidlo v kantyne znacky Skoda a jidlo v ** restauraci znacky MB...

+6/−1
19.7.2012 8:54

jarafara

Re: Co to proboha je za magory

Další článek o nějakém autě a hned tu máme dva klasické příklady, jeden hned musí někomu nadávat a druhý se navézt do Škody. ;-D čecháčci [>-]

+4/−1
19.7.2012 8:58

0xf

Re: Co to proboha je za magory

vybava je jedna vec ale i mb umi vyslovene sptne podvozky a motory ;-)

0/0
19.7.2012 8:59

21century_schizoid_man

Re: Co to proboha je za magory

ale ted uz dela vyslovene vyborne vsechno

0/0
19.7.2012 9:02

jarafara

Re: Co to proboha je za magory

Doby kdy se dělalo u Mercedesu něco špatně jsou myslím pryč. Parádní auta po všech stránkách R^

+2/−1
19.7.2012 9:06

good_man

Re: Co to proboha je za magory

muzete mi prozradit, ktery podvozek, nebo motor ma MB vyslovene spatny? Rad bych se na to podival...

0/0
19.7.2012 9:09

0xf

Re: Co to proboha je za magory

jen namatkou kaplinove silenbloky, sbc, opravdu spotrebak typu E, nebo v C motory 220cdi

0/0
19.7.2012 9:21

good_man

Re: Co to proboha je za magory

v E klasse jsem na podobne problemy nenarazil, C klasse mela problemy naposled v 1997 jestli se nepletu... rozhodne diky za zajimavou zkusenost.

0/0
19.7.2012 9:28

Andee

Re: Co to proboha je za magory

Proto éčka hnijou jak Uno z 80. let ;-D

0/0
19.7.2012 11:41

Genial

Re: Co to proboha je za magory

C 220CDi v automatu, krom vymeny zhavicich svicek a remenu, vymenuji jen olej a doplnuji klima. Jedina vec, ktera pravidelne otravuje v zime, jsou nejake gumicky v razeni, stoji asi 50Kc a menim kazdy 2 roky... Urcite bych nemenil...

0/0
19.7.2012 14:35

pablo_II

Re: Co to proboha je za magory

Podvozek, který musel být vybaven elktronikou, aby auto nebylo nebezpečné JE VYSLOVENĚ ŠPATNÝ!!! Povozek má být sám o sobě jistý i bez elektroniky. ta má opravovat až vysloveně chybné a nebzpečné manévry a záashy řidiče, nikoliv umožnit autu vůbec jakž tak bezpečně jezdit, takže vysloveně špatný podvozek mercedesu je podvozek prví áčkové řady, když už se na to ptáte. Ostně je to více než dost profláknutý průšvih. kde berete tu jistotu, že se něco podobného nemůže opakovat? Já bych si tedy auto které jsem si nevyzkoušel a v kterém jsem neseděl rozhodně nekoupil.

0/0
19.7.2012 13:47

Genial

Re: Co to proboha je za magory

Souhlas. Mercedes u me zacina od C... Tam uz se to povedlo...

0/0
19.7.2012 14:29

GenEtt

Re: Co to proboha je za magory

možná má pravdu ale může mi někdo vysvětlit, proč někteří jedinci mají neustále potřebu navážet se do Škodovky? Pod článkem o medvědu, Zetoru, Kie (to chápu). To jsou asi ti samí, co všude tahali Paroubka i do debaty a akvarijních rybách 8-o

+1/−1
19.7.2012 9:27

good_man

Re: Co to proboha je za magory

ja se treba do skodovky navazim jenom u clanku o MB... jinak mne skodovka vubec nezajima... a Paroubek taky ne... ;-)

0/0
19.7.2012 9:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.