Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejlepší hračka pro kluky každého věku: Mazda MX-5

Že kabriolet není jen doplněk šatníku pro nevybouřené mladíky, dokazuje Stanislav Karger. Bývalý kantor, jehož celoživotní láskou jsou auta. Říká tomu "taková záliba v automobilech". Rád má hlavně ta starší a na běžné ježdění má rovnou to nejznámější a nejprodávanější otevřené auto světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Levicovy.Pravnik

teda ,že si tohle koupí český důchodce

to bych netipoval.asi má velký důchod na jeho provoz.

0/0
13.8.2012 22:23

Levicovy.Pravnik

nádherné auto

měl ho i martin dejdar. škoda,že už přestali dělat ty vyklápěcí světla. vzhledově to auto má takový tvar pro holky. jinak bez keců o mx 5 se říká,že je to auto pro gaye.ale nevím jestli to starší nebo novější.

0/0
13.8.2012 22:19

No3130

pro každý věk to není

mladej kluk OK, tento pán podle mě taky OK, ale zrovna minulý týden jsem v tom viděl obtloustlého pána mezi 40 a 50 lety a ten v tom vypadal dost nepatřičně. možná to bylo taky tím, že byl poměrně velký a jak říkám obtloustlý a to autíčko mu bylo takový jakoby malý.

0/0
24.7.2012 10:17

flajboj82

katano

Přes všechny ty příspěvky se mu musí nechat, že si drží stále svou tvář...Další takový byl Revo (Audi - náskok díky technice)...ale tomu kde je konec...? Možná je to převtělený katano...stylem psaní se podobají...

+2/−1
23.7.2012 9:46

I Shot the Devil

Re: katano

máš recht,Katano je již v auto rubrice legendou,stejně jako byl tzv. Tučapák z Tučap na novinkách,kterej absolutně nesnášel hafany. Jakmile se cokoliv šustlo kolem psů,okamžitě se zjevil a jeho příspěvky  byly fakt "perly".Po čase se ztratil,a když byl článek o psech,tak diskutující vzpomínaly ,kde je mu konec a co on by na to asi napsal a vytvářely napodobeniny jeho reakcí. Prostě držel lajnu jak Pittbull.R^

0/0
23.7.2012 19:59

dřrftguyhn

Pro Japonce akorat

Ale prumerny stredoevropan s nejakymi 180 cm v tom vypada fakt smesne.

0/0
22.7.2012 17:39

Moderátor Tomáš

Kluk? Ten děda?

Upřímně bych se bál s tímto dědem se svézt, když prošlápne plyn v zatáčce, aby se zadní kola sklouzla. To už několikrát zkusil a na zadním nárazníku je šrám jako blázen. Snad dědu nikdy nepotkám v provozu jak tuto libůstku provozuje...

0/0
22.7.2012 9:35

cenzore_zdar

LOTUS ELAN je PREDOHRAB

MX5 je zadohrab => LOTUS tim padem bylo dosti nudne autoRv oproti mazde

0/0
22.7.2012 0:16

jisi258

Re: LOTUS ELAN je PREDOHRAB

http://www.autoweb.cz/legendy-minulosti-lotus-elan-1962/

Je bez diskuse, že nejikoničtější postavení si vydobyl první Lotus Elan s motorem Ford-Cosworth vpředu a pohonem zadních kol

0/0
23.7.2012 10:01

Le Miserable

Re: LOTUS ELAN je PREDOHRAB

Ty máš asi na mysli Elan druhé generace, který se představil ve stejném roce, jako MX-5. V článku ale píšou o Elanu (zadohrabu) ze šedesátých let.

0/0
23.7.2012 17:08

Paglia Orba

" Barketky "

jsou hezčí......V

+1/−1
21.7.2012 23:47

mocmocmedviku

Re:

Taky jejich název v překladu znamená loďka což by celkem sedělo, pro mazdu mluví mnohem lépe naladěný podvozek, o který se s nikým nemusela dělit.

0/0
22.7.2012 21:29

Paglia Orba

Re:

To ano. Podvozek u Barketky není žádná sláva, ale ono je stejně nejlepší jezdit tak kolem 80km/h - se sundanou střechou.

Když se ale střecha natáhne, tak 140 není na dálniční přejezdy žádný problém. Ovšem jet v této rychlosti bez střechy - to je masakr. Není slyšet svýho slova .....;-D

0/0
22.7.2012 22:34

dj1

Kočkolap

Před 18-16 lety jsem s ní jezdil. Milé vzpomínky, ale na denní ježdění to není :-)

0/0
21.7.2012 21:05

katano

NEPOVEDENÁ japonská kopie Lotusu Elan ::::::::::::::

::::::::::::::: NIC VÍC.

       PS : japonci jen KOPÍRUJÍ, KOPÍRUJÍ a KOPÍRUJÍ. :-P

0/0
21.7.2012 20:27

Čtvrtňa vstupné nevrací

Re: NEPOVEDENÁ japonská kopie Lotusu Elan ::::::::::::::

Ježíšikriste... katano a jeho "moudra"...8-o

+4/−1
21.7.2012 20:34

Paglia Orba

Re: NEPOVEDENÁ japonská kopie Lotusu Elan ::::::::::::::

Náhodou, KATÁNO musí být neuvěřitelně šťastný človět. Život bez starostí.............;-)

+2/−1
21.7.2012 23:50

brezinav

Re: NEPOVEDENÁ japonská kopie Lotusu Elan ::::::::::::::

Ano,ano,tak už to intelektuálně nedostatečných bývá:-)

0/0
21.7.2012 23:59

Tomas Gembler

Re: NEPOVEDENÁ japonská kopie Lotusu Elan ::::::::::::::

Nezáviď, tvoji Octávku nezkopírovali a tobě je to líto. Hlavu vzhůru, kup si taky japonce, ať nemusíš každý ráno stát před servisem;-)

0/0
23.7.2012 20:59

iRI2

Super

Tohle auto se mi vždycky strašně líbilo. Všechny generace. Bohužel se do něj prostě nevejdu. Mám 186 cm a při zatažené střeše už do ní reju. Nakonec jsem si koupil SLK (R170) což je auto uvnitř o poznání větší, ale za Miatou se vždycky ohlédnu... hlavně červená, nebo tmavě zelená.

0/0
21.7.2012 17:58

katano

Re: Super

Miata je auto pro internetové klauny, nic VÍC.

      A Mazdu MX-5 si koupí jen hošan nebo nadšenec této japonské značky.

                                 PS : to je tvrdá - REALITA :-P

0/0
21.7.2012 19:11

dr. Tereskin

Re: Super

:D že tě to baví katano, tvůj život musí být velmi, velmi smutný....

0/0
21.7.2012 19:54

katano

Re: Super

Smutné je že japonci jen KOPÍRUJÍ a sami nic nevymyslí.

       PS : a nakonec z té japonské zlodějny LOTUSU ELAN, vypadne zprzněnec MX-5, bohužel. :-P

0/0
21.7.2012 20:31

examinor1

Re: Super

katano,

nemužu si pomoci, ale ty mas tu hubu jen od toho, aby ti do ni mohli hošani cákat.

mazda mx-5 je báječný auto a upřímně, měl bys ji zkusit i osobně a ne jen z fotky z idnesu..

+1/−1
21.7.2012 23:36

katano

Re: Super

Ti hošani nemají čas, oni jezdí 24 hodin  denně v KOPII Lotusu = Mazdě MX-5. :-P

0/0
21.7.2012 23:39

damianx

Re: Super

Proč na toho tupouna reagovat?

0/0
22.7.2012 0:41

běžný ovčan

...

aha, takže neexistuje lepší hračka pro kluky na celém světě, jak se to asi posuzovalo?

+1/−1
21.7.2012 16:15

čavéz

Dle

mého názoru když to auto bylo zajímavé bylo drahé,dneska když je dostupné tak je na něm již vidět až příliš stáří.

0/0
21.7.2012 12:10

mocmocmedviku

Re: Dle

já na něm stáří nevidím, myslím, že jeho design je nadčasový, a brzo z něho bude veterán.

+2/−1
21.7.2012 14:09

čavéz

Re: Dle

no ten nevýrazný laciný předek nelze přehlédnout,ale to má snad i323 atd.Jinak není ošklivá ale ,,předek prodává,, a ten je nevýrazný až ošizený.

0/0
21.7.2012 18:54

mocmocmedviku

Re: Dle

Podle mne s vytaženými světly, se jedná o velice roztomilé auto.

+1/−1
21.7.2012 20:14

mocmocmedviku

Jinak

testovaná mazda je také jedna z nejstarších v celé Evropě, tohle auto je už delší dobu mým snem V

+1/−1
21.7.2012 12:03

kosobecny

Chci

Taky si chci v budoucnosti pořidit jako letní vozítko :)) Jo japonci umí.

+1/−1
21.7.2012 11:35

S-Tony

MDŠ

Malé, divné, škaredé. Vhodné především pro starší pány, kterým je jedno že v tom vypadají jak ******.

0/0
21.7.2012 9:37

ADix

Re: MDŠ

a tebe tipuju na vw nejlépe v TDi :D

+2/−1
21.7.2012 14:30

Nanifak

Re: MDŠ

to nebude vw, to bude škoda octavia 1,9TDi 66kW, 2,8 l/100 km

+2/−1
21.7.2012 16:06

Paglia Orba

Re: MDŠ

v pěti lidech, plně naloženi a průměrnou rychlostí 140km/h do Chorvatska. ;-D

+1/−1
21.7.2012 23:46

Tomas Gembler

Re: MDŠ

a ještě do kopce

0/0
23.7.2012 20:55

katano

MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

>>>> navíc je to auto pro hošany.

      PS : když už auto bez střechy tak Mercedes, Ferrari, Lotus, nebo BWM. :-P

+1/−1
21.7.2012 8:47

dr. Tereskin

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

Jste tupec, MX5 je dnes jedno z nejčistších sportovních aut, ano Lotus se k ní dá přirovnat, třeba Elan kolem roku 71 je v podstatě dvojče Miaty. Ferrari? Uplně jiná třída, liga a dimenze. Nepopiratelně schopná auta, v čechách jezdící hlavně v centru měst, na okruhu jsem snad Ferrari nepotkla, což ale vypovídá o jejich majitelích a ne o autě. A navíc X krát dražší než Miata. Srovnáváte nesrovnatelné, MB a BMW mají dohromady jen jeden podobný model a to Z4, SLK od MB je zase úplně jinde. Hmotností, výkonem, zaměřením.

Nabízím vám svezení v Miatě, 19.8. na okruhu ve Vysokém Mýtě, myslím, že pak změníte názor na toto auto velmi rychle. Zvlášť, když po dni na okruhu si člověk natáhne střechu a po vlastní ose odjede 400 km domů naprosto v pohodě.

+2/−1
21.7.2012 9:37

bojimbojim

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

Mistra Katana vsech mistru nesmite brat vazne,je to velmi nemocny clovek ;-).

+5/−1
21.7.2012 10:04

pisatel69

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

zdravím. já bych s dovolením nabídku na svezení přijal. mohl byste mi napsat na mail karf@seznam.cz pro bližší kontakt a info? díky

0/0
21.7.2012 13:22

ADix

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

Doufám že tu moji dám do té doby dokupy...měl sme v plánu letos projet všechny tack days, miatacupy a podobně, ale plány mi zhatil jeden feťák co mi udělal z moji Miaty totálku...

0/0
21.7.2012 14:28

truthspeaker

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

Zdravím, já bych zájem o svezení měl. Na oplátku nabízím svezení v Nissanu 370Z tamtéž. Klidně před nebo hned po vaší akci.

Jinak bohužel musím konstatovat, že výrazně ubývá okruhů, kde je povoleno jezdit s kabriolety a roadstery.

0/0
22.7.2012 8:44

Miroslav Jindra

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

BWM neznam, Ferrari je pro fotbalisty, lotus mozna a MB nedela nic tak cisteho jako je MX-5.

+3/−1
21.7.2012 12:22

katano

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

BMW je lepší volba než Mazda.

                  PS : to je tvrdá - REALITA :-P

+1/−1
21.7.2012 19:09

nihilistic.bird

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

Realita je, ze na technickem okruhu nema BMW sanci. Staci se podivat na vysledky zavodnich dnu Miatacup a je jasne co je lepsi volba. Tak neplacejte nesmysly,

0/0
21.7.2012 23:08

katano

Re: MX-5 se mi nelíbí >>>>>>

Jak si vede Japonská Mazda ve F-1 a ve WRC  ? ? ?

          PS : děkuji za odpověď. :-P

0/0
21.7.2012 23:15

Jindřich Husička

beati-dogu

...je japonske umeni, jak s autem porazit psa...

;-D

0/0
21.7.2012 8:44

Jindřich Husička

Re: beati-dogu

Staré japonské umění, jak se závoďákem porazit chrta.

Na dostihové dráze.

0/0
21.7.2012 8:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.