Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nesmrtelná dacia: logan vyráží na novou štaci jako Lada Largus

V Česku toto auto známe jako Dacii Logan MCV. Obří jednoduché laciné auto v českém ceníku rumunské značky kroutí poslední měsíce kariéry. V Rusku je to teď novinka největší domácí automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OndraTM

Poopravte sí mínění

Logan je jednoduché a levné auto. A levné i co se provozu týká. Pro ty, co chtějí auto užívat a nepovažují ho za symbol společenského postavení (za což tu hromadu plechu může považovat jen blb), je Logan slušnou volbou. On totiž jezdí s přijatelnými náklady na provoz i servis ...ale hlavně jezdí a neskýtá žádnou velkou past na peníze. Stačí jen trochu sledovat problémy nových aut. VW je absolutní tragedie, TDI, TSI, převodovky DSG a k tomu FAP filtry znamenají nejen past na peníze, ale hlavně, skutečnost, že nedojedu. Stejně tak poslední šlágr od Peugeotu a BMW!! motory THP. Rozumím lidem, kteří předražené nespolehlivé "měkčené plasty" vymění raději za jednoduchost a spolehlivost.

0/0
25.7.2012 15:20

ziiv

Re: Poopravte sí mínění

Uprimne: rad bych tomu veril, ale proc tedy, cituji:

TUV 2012: Nový žebříček spolehlivosti opět chválí japonskou Toyotu. O nejhorší místa se přetahují Renault Espace a Dacia Logan. Na chvostu žebříčku najdeme nováčka v hodnocení.

Je jím Dacia Logan s výsledkem 12,5% vážných závad). TÜV se ve svém

vyjádření pozastavuje nejen nad Loganem, ale i na Fiatem Panda, který obsadil 125. místo ze 127 klasifikovaných (11,6% poruch),

Průměr závad u tohoto věkového žebříčku je přitom 5% ....

0/0
26.7.2012 9:30

ziiv

Re: Poopravte sí mínění

jen pro upresneni, statistika vychazi z 3.1 mil testovanych vozu

0/0
26.7.2012 9:32

katano

DACIA combi MCV ? ? ?

? ? ? Proč Lada raději nezačne vyrábět prostornou a o třídu kvalitnější Škodu Fábia combi, nebo Octavia combi I. generace ? ? ?

         PS : ten LOGAN se na ruských silnicích rozsype po 15000 tkm, uvidíte. :-P

0/0
24.7.2012 19:26

Teletabis

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

Ty jsi ale pomatenec. Než něco napíšeš, raději se informuj.

0/0
24.7.2012 19:42

Hroznej_puberťák

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

Přesně jak už někdo podotkl už v minulé diskuzi, trapné a ubohé jako vždy.

0/0
24.7.2012 19:52

katano

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

Co je ubohého na tom, že je Škoda Fábia combi a Škoda Octavia combi I. o třídu kvalitnější a prostornější, než rumunský DACIA Logan combi MCV ? ? ? 

               PS : nějaké argumenty - NEMÁTE ? ? ? :-P

0/0
24.7.2012 20:26

roman37d

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

Pokud vím, Škodovky se v Rusku normálně vyrábějí. Nepředpokládám že by VW chtěl na nich značku "Lada", kor když minoritním vlastníkem Lady je Renault. Škodovka je o třídu vejš. Především cenově.

0/0
24.7.2012 20:44

quagaar

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

nekrmit trolla!

0/0
24.7.2012 23:39

Don_Alex

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

myslíš jinej argument, než ze by bylo dost podivné, kdyby automobilka s ucasti renaulta vyrabela neco od skodovky, misto dacie, coz je taky renault?

0/0
25.7.2012 14:55

Andee in Red Book

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

Tak jestli se rozsype po 15000 tkm = 15 miliónů, tak s tím asi nikdo problém mít nebude ;-D

0/0
25.7.2012 9:51

ziiv

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

taky se divim, vzdyt to je lsusny vysledem 15 000 tkm - i kdyby to bylo na 10 kusu ;-)

0/0
25.7.2012 10:15

jfb2

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

Cože, Fábia combi prostornější než Logan MCV? Upadl na hlavičku?

0/0
25.7.2012 14:23

Hroznej_puberťák

Re: DACIA combi MCV ? ? ?

Ne, to je jen osvědčená trollí návnada, na kterou se vždycky nějaký naiva chytí.

0/0
25.7.2012 14:25

normoš

Hlavní je mít z auta radost

Je pravda,že Logana kupují převážně méně majetní lidé,kteří své peníze vydělali určitě poctivě.Důležité je,že tito lidé  mají z auta radost,možná stejnou ,nebo i větší než nabubřelí pracháči z Mercedesa.A vo tom to je...

+11/−1
24.7.2012 16:03

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Hlavní je mít z auta radost

pokud jim bude spolehlivě sloužit a nebudou se muset zapisovat do pořadníku na opravy jako majitelé třícípé hvězdy, tak určitě :)

0/0
25.7.2012 0:01

čirokéz

Re: Hlavní je mít z auta radost

Logan mi poctivě slouží bez jediné závady už pátým rokem.

+1/−1
25.7.2012 7:26

ziiv

Re: Hlavní je mít z auta radost

nekdo pocita jako vady to co jiny jako udrzbu.

To je vzdy subjektivni...

0/0
25.7.2012 10:16

jfb2

Re: Hlavní je mít z auta radost

6 let, a jen výměna kapalin brzdových destiček apod.

0/0
25.7.2012 14:24

ziiv

Re: Hlavní je mít z auta radost

a najetych km ?

0/0
25.7.2012 14:49

Hroznej_puberťák

Re: Hlavní je mít z auta radost

To mi připomíná jednoho, co tvrdil, jak jeho soused má na Passatu najeto 400 tis km a neměnil "nikdy nic". Na pozastavení se nad tím, neochotně reagoval, že prej teda možná asi jednou destičky ;-D Když jsem pak ptal toho souseda, pochopitelně tím "nikdy nic" měl na mysli pouze závažnější závady, nikoliv prkotiny a spotřebák, takže dvakrát spojka, čtyřikrát rozvody, brzdy ramena čepy nepočítaje, váhu vzduchu taky ne...

0/0
25.7.2012 14:54

ziiv

Re: Hlavní je mít z auta radost

no prave R^

Ja znam zase jednu majitelku  Volva, ktera tvrdi, ze na tom aute zadna vaznejsi porucha a zavada nikdy nebyla a ze to auto je prakticky bez dalsich investic .

Az na to, co mi sdelil jej manzel - investor ;-), a to ze kazdy rok jezdi na preventivni prohlidku do autoriz. servisu a za praci a dily tam nechava pravidelne 20 -30 tis Kc. To ona ale nepocita, protoze to je prece jen prevent. prohlidka a hlavne to dava do nakladu :-)

0/0
26.7.2012 9:26

entony13

Úspěšné firmy recyklují staré modely na rozvojových trzích

Je vidět, že Renault je na tom dobře, společně s Nissanem tvoří silný koncern, VW také vyrábí staré golfy v Mexiku , Argentíně a Brazílii, pro rozvojové trhy je škoda nových technologií.....

0/0
24.7.2012 16:00

Zombot

Re: Úspěšné firmy recyklují staré modely na rozvojových trzích

Tak tak. A nezpomeňte na VW Santana, který se v Číně vydržel vyrábět až do letošního roku. Základ byl z VW Passat druhé generace z roku 1981 a přesto se v nich stále jezdí velice dobře.

0/0
24.7.2012 16:31

Teletabis

Re: Úspěšné firmy recyklují staré modely na rozvojových trzích

Ale západní Evropa není rozvojový trh a prodává se jich tam nejvíc.

0/0
24.7.2012 17:27

entony13

Re: Úspěšné firmy recyklují staré modely na rozvojových trzích

jenže rapid byl také určen pro Indii a kde po úpravě skončil? Dnes se zjišťuje, že cena prodává......

0/0
24.7.2012 21:50

Return

S průměrnou spotřebou 12 l

Do Ruska vhodné .....:-P

0/0
24.7.2012 16:00

Teletabis

Re: S průměrnou spotřebou 12 l

Ano, v mém případě 12 l na 300 km.

0/0
24.7.2012 17:28

Zdeněk76

Výborně se bavím

při pohledu do diskuzí na iDnes, ale sekce auto.idnes je opravdu nevyčerpatelným zdrojem mého povyražení. Jak tu někdo uvádí níže, tak všichni (rozuměj-všichni zdravě uvažující) bydlíme ve vlastní vile za 25 mil, jezdíme v A8 a lítáme na Seychely. A kdo to tak nedělá, je socka a paštikář...výborně postavený žebříček hodnot.

+4/−1
24.7.2012 13:50

Sanjuro

Re: Výborně se bavím

ještě jsme všichni vynikajícími fotbalovými trenéry, ústavními právníky a jadernými fyziky ;-)

+3/−1
24.7.2012 14:29

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Výborně se bavím

a všichni máme v posteli modelky ;-D

0/0
25.7.2012 0:03

VSvihlik

Re: Výborně se bavím

Přesně tak! Se svojí dvojkovou Octavií jsem totálně out... A to jí řídím v sandálech s ponožkama;-D

+2/−1
24.7.2012 14:55

dzji

Re: Výborně se bavím

a určitě jste neměl k obědu řapíkatý celer a creme brulée

0/0
24.7.2012 15:11

Hroznej_puberťák

Re: Výborně se bavím

No fuj, to bych teda neřídil ani za nic :-P;-)

0/0
24.7.2012 15:14

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Výborně se bavím

trolle, být out znamená jako já s jedničkovou O v tédéí co táhne vocpoda ;-D ;-D;-D

Ale co, nesnížím se k tomu abych si kupoval nové auto jen proto, že se mi to staré už tolik nelíbí.

Provozní náklady jsou bezkonkurenční. Auto je jen plechovka s motorem co vás má bezpečně, levně a aspoň trochu pohodlně dopravit z A do B

0/0
25.7.2012 0:05

LaHa1

Jak chudne podstatná část obyvatel v evropě,je

samozřejmě o takovýhle auta zájem.A naopak v dosud chudých zemích lidé zbohatli natolik,že vymění motorku za Logana nebo Ladu.

0/0
24.7.2012 13:46

K.Bartak

Re: Jak chudne podstatná část obyvatel v evropě,je

Až se to jednou srovná. Všichni budou "chodit" po 4.;-D

0/0
24.7.2012 13:49

Beter

Re: Jak chudne podstatná část obyvatel v evropě,je

A stále bohatší a bohatší Češi si koupí Rapida. [>-]

0/0
24.7.2012 14:41

pablo_II

trocha sebereflexe a pokory by neškodila

Líbí se mi jak tu národ, který ještě do nedávna jezdil škodou 120, favoritem a žigulem a jezdil s tím hromadně do Chorvatska a zpět a v pohodě to přežíval najednou remcá jak je ten Logan, který je přeci jen o pořádný kus dál, nepoužitelný auto v kterém se dá jet tak maximiálně 300km a vůbec to je pod jejich úroveň v něčem takovém jezdit.  Přitom narozdíl od výše zmíněných aut, kterými jezdilli všichni ti co tu dnes remcají celá léta na dovolené  je ten Logan ovladatelnější, rychlejší, má pružnější motor, líp brzdí a řídí, je bezpečnější, má v mnoha případech klimu a je prostě celkově o dost pohodlnější. Lidi, jste rozežraná nevděčná banda, která zapomíná, že ještě nedávno jsme tu oproti západní evropě žili v jeskyních. Neříkám, že logan je nějaká extratřída, ale je to normální auto za normální peníze na normální ježdění. na nic víc si to ani nehraje.

+20/−1
24.7.2012 13:31

bloud-velbloud

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

a to sis nevšiml že tu se kritizuje každé,ale uplně každé auto i kdyby to byl super luxusní mercedes za 100 000kč??? A když si projdeš jiné sekce, zjistíš že všichni bydlí v super vilách pač paneláky stojí za houby, každej tu má to nejkvalitnější PC a nikdo z místních nikdy nebyl v chorvatsku s paštikářema protože to je pod jjich uroveň a každý má peníze jenom v té nejlepší bance ??

+3/−1
24.7.2012 13:34

bloud-velbloud

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

chci tím říct že s tebou souhlasím!

+1/−1
24.7.2012 13:34

Teletabis

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

No proto.

0/0
24.7.2012 13:36

Zdeněk76

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

Tak ten váš "super luxusní mercedes za 100 000kč" bych chtěl vidět!;-D;-D

0/0
24.7.2012 13:43

K.Bartak

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

Nepochopil? Nevadí, mnozí jiní jsou na tom s IQ ještě hůře;-D

+2/−1
24.7.2012 13:47

chekov

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

třeba takový kvasinky nebo lyšejník...

+1/−1
24.7.2012 14:05

Beter

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

R^ ;-D

+1/−1
24.7.2012 14:32

LaHa1

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

Kdybys nebyl takový bloud,řekl bych,že máš pravdu.

0/0
24.7.2012 13:48

frk007

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

Tak zase je asi nutné respektovat vývoj, ne?:-)

0/0
24.7.2012 13:34

pablo_II

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

To jistě ano, ale v čem ho Logan vzhledem ke své ceně nerspektuje? ABS má, airbagy má včetně bočních, klimatizaci má. Jasně že to nemá finesy a vychytávky mercedesu za miílion, výbava odpovídá ceně a cílové skupině, ale nijak zásadně za vývojem a současným stavem techniky nezaostává, pouze aplikuje řešení, která jsou cenově dostupná, což dělá spousta dalších automobilek rovněž, akorát za to často chtějí víc peněz. jasně, nemá to pozink, ale deset let to podle všeho hravě vydrží a víc od auta ani nechci, už prot. že za těch deste let bude vývoj o takový kus dál, že si radši koupím nové auto. Ostatně doufám, že si hokoupím výrazně dřív.

+3/−1
24.7.2012 13:41

frk007

Re: trocha sebereflexe a pokory by neškodila

Tím vývojem jsem mířil k myšlenkovému zatavení u starých "stodvacítek".

Když přišel na trh Logan, tak hned v první reportáži bylo konstatováno, že to má omezeně nastavitelný volant (možná dokonce vůbec). Nevím, jestli se to od té doby změnilo, ale tahle prkotina je třeba pro mě celkem zásadní. No a pak je třeba klimatizace a klimatizace:-) Zkrátka já mám rád pohodlná auta.

0/0
24.7.2012 13:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.