Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Američtí drsňáci obsadili Prahu, bylo na co koukat

Už podvanácté se do metropole sjely legendární americké sporťáky. Corvetty oslaví příští rok šedesátiny, dnes už trhá zadní gumy i víc než šest set koní výkonu v šesté generaci modelu z dílen Chevroletu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HAIRY SNATCH

Seriove vyrabene CORVETTE

C6  ZR1 a   ZO6   maji na jednom z nejtezsich zavodnim  okruhu  na  Nurburgring-Nordchleife kde vsichni vyrobci sportaku a supersportu testuji auta  , osmy a jedenacty nejlepsi cas.!ZE  SERIOVE VYRABENYCH/NEUPRAVENY aut  ma lepsi cas  o 1.63 vteriny jen Porsche 911 GT2 RS ktere stoji 200 tisic Euro     Prej nikdy nebyli  a nebudou   ptilladne na prujezdy zatacek?! ;-D Tady jsou  FACTA      http://en.wikipedia.org/wiki/N%c3%bcrburgring_lap_times

0/0
25.7.2012 4:34

aristokrat.ducha

Re: Seriove vyrabene CORVETTE

nauč se česky facto;-D

0/0
25.7.2012 9:40

aristokrat.ducha

kromě těch starších typů

je to přehled nevkusu a kýče

+1/−1
24.7.2012 19:02

HAIRY SNATCH

Re: kromě těch starších typů

FABIA man?;-D

+1/−1
25.7.2012 3:43

PiPiiiiiK

Re: kromě těch starších typů

;-D

0/0
25.7.2012 9:29

aristokrat.ducha

Re: kromě těch starších typů

ne

0/0
25.7.2012 9:29

JeFFik

ME cestovních vozů

v 70. letech ovládaly BMW většinou v úpravě Schnitzer, (asi) dva roky se jim snažil konkurovat jeden z týmů se Chevroletem Corvette. Měli největší a nejsilnější motor (jo s nejlepším zvukem), ale taky suverénně nejtěžší auto. Takže výsledkem bylo, že, Korveta většinou držela krok s pátým či šestým BMW, tak polovinu závodu, pak v ní něco zarachotilo a odešlo do věčných lovišť a tak se to opakovalo závod co závod....

Proto je nejvhodnější dráha pro americké "sporťáky" okruh se dvěma dlouhými rovinkami a dvěma klopenými zatáčkami o obrovském poloměru, na okruhu s normálními zatáčkami nemají šanci.

0/0
24.7.2012 16:13

JeFFik

Re: ME cestovních vozů

Oprava: tak to nebyla Corvette a Camaro ;-)

0/0
24.7.2012 16:43

foffcenzore

Re: ME cestovních vozů

no vidis...kdyz jsi takovy chytrolin, tak jim bez preci poradit... myslim si ze na tebe cekaji ;-D;-D

0/0
24.7.2012 17:27

JeFFik

Re: ME cestovních vozů

jé, máš pravdu! Tak to já už běžííííím! :-P

0/0
24.7.2012 21:20

HAIRY SNATCH

Re: ME cestovních vozů

Si upad z jahody na znak;-) Nepis nesmysly a modernich Corvettach a zjisti si FactaRv

0/0
25.7.2012 4:37

Ghost47

Re: ME cestovních vozů

Časy na Nordschleife jsou srovnatelné třeba s GT-R nebo Gallardem, váha taky... časy, kdy amerika jezdila pořádně jen rovně, jsou už pryč :-)

0/0
25.7.2012 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.