Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S laděním rapidu pomohli Škodě novináři, upraví ho ještě před uvedením

Rapid dostane stahování zadních oken od řidiče co nejdřív. Asi nejkritizovanější příklad šetření na chystaném laciném modelu Škodovka upraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

magicjolly

Hamba sprechen

Ted jsem mel Oktavku z pujcovny a nestacil jsem se divit co se da jeste v roce 2012 do auta nedat :-)

Nemelo to ani palubni pocitac se zakladnimi vecmi jako je spotreba, dojezd atd. To jsem fakt cumel jako pero z gauce. A ty perfektni materialy...skoda mluvit. Jelo to celkem dobre, ale pokud travim v aute 4 hodiny denne, tak bych chtel i trochu komfortu. Proste hraji na to, ze lidi se boji jit do jinych znacek. No to je proste zivot...

0/0
30.7.2012 22:17

cenzore_zdar

az vyrobi skodawagen ktery do 10 let neni rezatej jak

cednik, tak o tom budu mozna uvazovat: Favorit - rezavej strep, Felicie - rezavej strep, Fabia I - rezavej strep, Octavia I a Octavia I facelift - rezavej strep. Uz jsem zacal verit, ze ta fabia nebo octavia tu jejich rezavou slavu prolomi ale ejhle ono je to stale stejne - 10 let je maximum co to auto da, pak se na tom velice rychle zacnou objevovat rezavy fleky,odlupujici se lak, popripade prorezla mista. Zajimave je, ze jine znacky na to netrpi. Onehda jsem brousil na skodawagenu rezavy fleky a to mi reknete, jak je mozny ze levy dvere maji polovicni vrstvu laku, nez dvere prave? Bohuzel kazdou skodovku co jsem vlastnil, jsem nakonec prodaval kvuli kastli, jinak by ty auta jeste jezdila.

0/0
29.7.2012 23:10

jizanskavlajka

jsem asi jedinej koho budou okna v elektrice krkat

ale čím míň toho v autě je tím se toho míň mrví.no těším se na verzi kupé(mimochodem má se jmenovat garde.

0/0
29.7.2012 19:05

cenzore_zdar

Re: jsem asi jedinej koho budou okna v elektrice krkat

souhlas a co mi vadi na elektrickych oknach nejvic je polohovatelnost oken. Zlaty klicky, tam si to nasteluju na milimetr presne. PS: mam auta s oknama v elektrice i bez. Takze relevantni srovnani mam!!

0/0
29.7.2012 22:59

Sondage_et_Sabotage

Toledo/Rapid

A víte co nechápu? Proč sesterské Toledo to ovládání pro všechna okna má a Rapid (zatím) ne? Jde přeci o stejná auta vyrábená ve STEJNÉM závodě...nepobírám...

Nevěříte? Věřte! http://www.whatcar.com/Car/Seat/256121221231.jpg

+1/0
28.7.2012 23:57

kvedlal

Re: Toledo/Rapid

Protože Rapid je určený pro české "burany" a Toledo pro španělské "grandy". :-)

A hlavně Škodawerke teď milostivě na upozornění lupy dodělá dvě tlačítka a auto "nebude mít chybu".

Dvě tlačítka a drátky jsou pakatel, ale ta mediální masáž z toho vytřískaná je k nezaplacení. :-P

0/0
29.7.2012 20:38

KarelV

4 tlačítka ve dveřích řidiče jsou v Čechách zbytečná !

holky tu chtějí žít SINGLE, odmítají rodit... Takže jaképak DĚTI (které by nechaly otevřené okno vzadu)?! :-/ Rv

0/0
28.7.2012 20:42

Rubik1

Re: 4 tlačítka ve dveřích řidiče jsou v Čechách zbytečná !

Ty adoptovane z Afriky.

0/0
28.7.2012 22:14

zmensvoubudoucnost

je to dobre auto

otazkou je za kolik? a to je prave ten problem bez motoru, bez šestky, bez vybavy .... za ty same prachy co u konkurence se vším.  Rapid je neco.... kousiček nad dacii takze za 245 by to mohl nekdo koupit no spis za 235 pokud opravi ty okna ;-D;-D;-D

+1/0
28.7.2012 9:01

Marek.Paroubek

zadní okna na kliku

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.7.2012 7:08

S-Tony

Dinosauři

To mají novináři ruce jak tyranosaurus?  Já z místa řidiče dosáhnu na kliky všech oken. Rv

+1/0
28.7.2012 6:26

Rubik1

Re: Dinosauři

Jenze ve zminovanych autech zadne kliky na stahovani oken nejsou! Asi mate jine auto.

0/0
28.7.2012 22:15

stanobe

Ladenie

Keď som v 1998 kupoval výbehovú Nexiu tak žiadného Kórejca ani nenapadlo aby pri štyroch elektrických oknách dal ovládanie k vodičovi iba na dve. Aspoň je teraz vidieť ako sa v automobilkách naučili šetriť. A že to má škrabku na ľad pri otvore nádrže tomu vravím technologický pokrok.Ráno sadnem do auta,naštartujem ho,pustím kúrenie na okná a potom si pôjdem vybrať škrabku z nádrže;-D

+1/0
27.7.2012 23:38

zmensvoubudoucnost

Re: Ladenie

jo jo ta škrabka tomu se říka pokrok... to je k smíchu jsou auta co se škrábat nemusiš to je pokrok ;-D

+1/0
28.7.2012 9:05

K.Bartak

Marná sláva,

je to moc pěkné a doufejme že podařené bezporuchové auto.

0/0
27.7.2012 19:23

nikotino

Re: Marná sláva,

spolehlivá asi bude, použitá technika je mnoha léty prověřená;-D

+1/0
27.7.2012 20:41

PiPiiiiiK

Re: Marná sláva,

čemu se smějete? Myslím, že o to právě v tomhle segmentu jde ;-)

0/0
27.7.2012 22:23

kvedlal

Re: Marná sláva,

Jako fór dobrý. ;-D

0/0
29.7.2012 20:40

Nesmazatelny 2.0

Škodifka prostě šetří na blbostech

Jednou je to chybějící víko kufru, pak schránka spolujezdce bez dvířek no a teď zas 2 čudlíky na řidičových dveřích. Prostě ubohost, v zahraničí podlézají cenou (Octavia RS v Británii o 200 tisíc levnější), ale doma sází na stádovité čecháčky a hlavně firemní flotily.

+4/0
27.7.2012 18:15

Caderom

Re: Škodifka prostě šetří na blbostech

Ona to není jenom Škoda, co se týče (ne)ovládání oken u Citiga, tak sourozenecký VW Up! je na tom stejně.

0/0
27.7.2012 19:38

Tommino

Re: Škodifka prostě šetří na blbostech

Setri se z principu a uplne na vsem, i kdyz se jedna o minimalni castky. Uvedu priklad. Jista firma dodava autoelektriku do vsech aut na svete. V jedne ridici jednotce se pouziva procesor za 0,30€, ale programovani da hodne prace, protoze je to 8-mi bit a muse se hodne setrit. Bezny 32-bit se tam neda, protoze by to stalo 0,78€, cili presne 0,48€ na jednu ridici jednotku vice. Pri mnozstvi 3 milionu kusu za rok je to uspora v radu milionu. A o to jde. ... cast toho software jsem delal sam .......

0/0
27.7.2012 22:43

TVK

Re: Škodifka prostě šetří na blbostech

Teda trosku blby priklad - lepsi kousek drazsi o 160% a nominalne skoro pul ecka, u naprosto pidi a zanedbatelne soucastky. Kolik tisic nejruznejsich soucastek takove auto ma?

0/0
28.7.2012 2:33

nepetr

Re: Škodifka prostě šetří na blbostech

Proč by měli bít stádovití? Jen proto že ty a to nemáš a žere tě to;-D Zkus se podívat na ceník každé automobilky doma a venku a snad pochopíš:-/ i když pochybuji.;-D

0/0
28.7.2012 14:52

Chcete-li se zapojit

RAPID

Je to nezjimave auto.

0/0
27.7.2012 15:45

Wolfsteen

Nerozumím tomu

"Snažíme se zajistit to co nejdříve, takže na některé trhy se to stihne ještě před premiérou," prozradil zdroj z automobilky. Proč to pro některé trhy jde hned a pro jiné ne? Tomu vůbec nerozumím.

+1/0
27.7.2012 13:15

To zase zírám...

Re: Nerozumím tomu

Protože na různých trzích bude premiéra jindy? Protože to bude chvíli trvat a je třeba zužitkovat již vyrobené díly?

0/0
27.7.2012 15:30

katano

Škoda Rapid je pěkné a kvalitní rodinné auto >>>>>>>

>>>>>>> koho normálního zajímá nějaké ovládání OKEN ? ? ?

      Já vyznávám jiné priority = velikost kufru, spotřeba a velikost kabiny pro 5 lidí.

PS : na Rapida budou díky obrovskému zájmu POŘADNÍKY, uvidíte. :-P

0/0
27.7.2012 12:22

billa98

Re: Škoda Rapid je pěkné a kvalitní rodinné auto >>>>>>>

ještě prosím tu REALITU! :-)

+4/0
27.7.2012 13:12

hojakar

Re: Škoda Rapid je pěkné a kvalitní rodinné auto >>>>>>>

Zdravime tiskoveho mluvciho skoda auto...PS: ja bych to nechtel ani zadarmo!

+2/0
27.7.2012 15:05

Rokba

Re: Škoda Rapid je pěkné a kvalitní rodinné auto >>>>>>>

Tak to máš blbý....spotřeba s TSI a pětikvaltem bude obludná, 5 lidí se do toho nevleze....tak jen ten kufr.

0/0
28.7.2012 0:04

kvedlal

Re: Škoda Rapid je pěkné a kvalitní rodinné auto >>>>>>>

Že je Rapid svou velikostí rodinné auto, může napsat jen ten, co si doteď myslel, že rodinné auto je Fabia, předtím Felicia, předtím Favorit a předtím Š105...

To ani po těch 22 let po sametu nevíte, že s Rapidem jste alespoň o třídu jinde, než kde jsou rodinné vozy?!?

To opravdu pořád věříte té mediální masáži AZNP Mladá Boleslav?

0/0
29.7.2012 20:45

net.Xtreme proti diskriminaci

Tak těžko chtít komfort ze Superbu

v levnější variante oktávky...z principu to musí být ošizené..

0/0
27.7.2012 11:52

mike_kr

no nevim

Za tech 12 let co jezdim, jsem teda z mista ridice opravdu nikdy nemel potrebu manipulovat se zadnim oknem. Na ochlazeni vzduchu slouzi klima pripadne prvni minutu jizdy predni okna. Chapu, ze nejakou minimalni pouzitelnost to ma, treba kdyz nejaky cestujici vzadu vystoupi a okno nezavre, ale jak casto se neco takoveho stane. Nemluve o tom, ze drtiva vetsina aut jezdi vzadu neobsazena.

+2/0
27.7.2012 11:41

paznecht

Re: no nevim

ty asi nemáš děti co? :-)

+7/0
27.7.2012 11:51

mike_kr

Re: no nevim

ne, a kdybych mel, tak mam v predu ten gombik co ovladani oken vzadu vypne. :)

0/0
27.7.2012 12:37

W_U

Re: no nevim

Rapid ten Gombig očividně neměl... ;o)

0/0
27.7.2012 13:13

flajboj82

Re: no nevim

Na fotce ale je :-)

+1/0
27.7.2012 13:31

hokejový expert von Kei II.

Re: no nevim

V rozpáleném autě zapni klimu a na chvíli otevři zadní okna. Budeš čučet. Fyzika se tomu říká.

+4/0
27.7.2012 22:29

tobino

xxxxxxx

takže kdyby škodovka zkopírovala do mrtě FORD escort tak stejně něco vynechají

+1/0
27.7.2012 11:27

PiPiiiiiK

Re: xxxxxxx

a jak by to asi udělali, když všechny escorty už dávno zrezavěly a rozpadly se?

0/0
27.7.2012 11:35

PiPiiiiiK

Re: xxxxxxx

Se omlouvám, že jsem tu za hlupáka. Na sauto je jich dokonce 185 od 4 klacků po moc pěkný RSo, které předchozí majitel zprznil bednou v kufru :-( a křídlem, co se dá použít jako věšák na prádlo

0/0
27.7.2012 11:39

RBrider

Re: xxxxxxx

;-D

0/0
28.7.2012 22:41

kvedlal

Re: xxxxxxx

Mimo mísu hochu ;-D

Fordíci pořád jezdí.

0/0
29.7.2012 20:48

mak1_re

No kde by ten svět byl

nebejt těch kluků a holek novinářskejch. Příště by mohli jít vylepšovat přístroje na operace srdce, nebo třeba temelínský reaktor .....

0/0
27.7.2012 11:23

Fiksem

Páni novináři

pomáhali jste i u dveří k Roomsterovi?

0/0
27.7.2012 11:09

Krištof

Zase škoda?

Proč zase o škodovce. Jaké je stahování oken v další stovce aut která se u nás prodávají?

0/0
27.7.2012 11:00

jarafara

Re: Zase škoda?

http://auto.idnes.cz/auto_testy.aspx

0/0
27.7.2012 11:26

kvedlal

Re: Zase škoda?

Protože Škoda platí, aby se aspoň něco prodalo. Jiné značky se prodávají i bez reklamy na iDnes. :-)

0/0
29.7.2012 20:50

WIFI

no

pochopil bych, kdyby vzadu bylo ruční stahování oken. Ale dát dozadu elektrický a pak ušetřit 2 vypínače tím, že k řidiči do panelu dám ovládání jen dvou předních, to už je moc. A to jsem si říkal, že vrcholem úspor je namontovat dozadu 2 mlhovky a zapojit jen jednu (ušetří nějaký metr, dva drátu a konektor) ;-D

0/0
27.7.2012 10:36

JeFFik

Re: no

ušetřit 10 Kč na 500.000 ks ročně, hodí roční úsporu "jenom" 5 milionů., několik desítek takových drobných úspor pak hodí stovky milionů a za deset let je to miliarda.....a pak třeba ji lze použít na modernizaci nějaké části fabriky. ;-)

0/0
27.7.2012 11:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.