Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tuningový pár: růžový andílek a kabrio upravené srnkou

Když Michal Bogner koupil před pěti lety za 67 tisíc korun auto Opel Astra F Cabrio, bylo to až na stahovací střechu běžné auto. Dnes s ním jezdí na tuningové srazy a sbírá ceny za to, jak vůz vylepšil a znásobil jeho cenu. Za to, že jeho vůz sbírá ceny, vděčí srážce se srnkou. O víkendu se představil i v Panenském Týnci na Lounsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

someone_else

BOŽE!

Tak tohle už by bylo moc i na Bartošovic Ivetku.

0/0
3.8.2012 14:45

Mouchard revival

...

Co to je za klauni? Tragedie...:-/

+3/0
31.7.2012 22:37

aristokrat.ducha

to je hrůza

0/0
31.7.2012 14:54

someone_else

Přesně.

Ode mě to taky vypadá spíš tak, že to zřejmě neodnesla jenom maska, světla a nárazník.

0/0
3.8.2012 14:47

user1133

Az to rozstreli o dalsi srnku

tak mu pojistovna da 50k a muze se jit klouzat:-)))

0/0
31.7.2012 13:20

brezinav

Znásobení ceny

Ano,ano,znásobil cenu a proto pak tyhle auta čekají někde v bazaru za 1/3 ceny standartní verze, případně čekají na psychovidláka, co takovýhle zprasek ocení a ještě je ochotný za něj platit. Nicméně Růžena to kérkou posunula ještě o level dál8-o

+4/0
31.7.2012 11:42

Marqar007

Tuning

Toto je správný tuner: http://www.alpina-automobiles.com/ popř. AMG, atd. R^ To co lidi dokážou udělat z aut je děs.

0/0
30.7.2012 20:53

Genial

Re: Tuning

http://www.renntechmercedes.com/www/

R^

0/0
31.7.2012 9:30

Ghost47

Re: Tuning

No tak pár lidí u nás umí postavit i něco, co není děs (případně to je hodně rychlej děs :-)) http://www.youtube.com/watch?v=k43P3HQFez4

0/0
31.7.2012 12:06

Genial

Re: Tuning

Rozjezd peknej, ale ty brzdy...;-D

http://www.youtube.com/watch?v=DPq40546Smc

0/0
31.7.2012 22:32

Ghost47

Re: Tuning

Spíš gumy, přijde mi, že na tom měl slicky a na konci rovinky bylo trochu víc mokro, než čekal...

0/0
1.8.2012 10:38

weni

kola

hergot, to je tedy úspora jak hrom, koupit 4 kola za dvacet tisíc, když přitom jedno stojí 9tisíc :-D Se nedivím že do tuningu už nacpal tolik peněz, s jeho počtářskými výkony :-D  (pochybuju totiž že by jich kupoval 5,a že by dával do kufru rezervu stejnou jako na autě)

0/0
30.7.2012 19:43

pokladník

Re: kola

Umíš 4x9?

0/0
31.7.2012 6:38

zlababa.dvur

mno

ježkovy zraky

0/0
30.7.2012 16:06

Serge__Gainsbourg

Re: mno

Vidím, že máte smysl pro slepecký humor

0/0
30.7.2012 16:54

zlababa.dvur

Re: mno

tohle by každej s zdravým zrakem musel obcházet velkým obloukem

0/0
30.7.2012 20:05

rotwailer

Nevím.....

pokud to má SPZ a jezdí s tím a někoho srazí a vezme to do ruky soudní znalec, tak má problém.

+2/0
30.7.2012 15:20

Shackall0

Re: Nevím.....

Tak je v "censored".

0/0
30.7.2012 15:57

loogieboy

Re: Nevím.....

To nemusite mit pravdu, protoze pokud pouziva holomogovane dily a pri stk doklada potrebnou dokumentaci, pak nic neporusuje...

0/0
31.7.2012 12:56

0xf

toz to je tuning kdyz uz musi byt hodny lancie

http://www.youtube.com/watch?v=8jkdu2gVdHA&feature=related holt to ale neni zlaty a nema to asi nikdo vytetovane na cele

0/0
30.7.2012 15:12

Hans N.

Tuning - úchylka

Tuning je druh (sexuální)úchylky. Taky jsem tunil Golfa(IV) a už nikdy!!! Je to jen a jen kažení originálu který vymysleli profící a amatéři tomu dávají nafrak! Všimněte si jak všichni tuneři po ukončení díla přestupují mezi seriovky a o tuningu si myslí své...

0/0
30.7.2012 15:12

0xf

Re: Tuning - úchylka

tak da se tunit i tak... ale na to musi byt peniz zkusenosti a neco vedet o konstrukci aut... napriklad treba ja kdysi davno nmel na rapidovi 4 pistky v hliniku nakonec jsem mel v predu 6 pistek brembo a vzadu 4 pistek hlinik... to auto s upravenym podvozkem pro skupinu H... brzdilo tak ze davalo i sportovni kusy

+1/0
30.7.2012 15:15

No3130

copak tyhle auta

když půjdou do šrotu, tak žádná škoda. ale když jsem nedávno koukal v inzerátech tak mi bylo smutno z toho, že devět z deseti GTIček a GSIček je v tuningu. Sehnat třeba pěknýho dvojkovýho nebo trojkovýho Golfa GTi, kterýho nezbastlil nějakej puberťák, je docela problém. a velká škoda :-(

+1/0
30.7.2012 15:08

Shackall0

Re: copak tyhle auta

Tak tak. Některá auta měla smůlu - např. 110R, Rapid, Honda CRX apod.

+1/0
30.7.2012 15:16

Serge__Gainsbourg

Re: copak tyhle auta

Jaký může být tuning na 110R? Žluté mlhovky, anténa přes celou a na ní králičí packa, odrazky na dveřích a hlavně minimálně dva "bleskosvody" vzadu na nárazníku?

0/0
30.7.2012 16:54

dikobraz

Re: copak tyhle auta

To není tuning, to je původní stav ;-)

+1/0
30.7.2012 17:59

zlababa.dvur

Re: copak tyhle auta

správně vytuněnej rapid je chlupatej jak ženský v 60. letech

0/0
30.7.2012 20:24

Milinex

Tuningu obyčejných aut už dávno odzvonilo

ty auta jsou pak neprodejné:-/

0/0
30.7.2012 15:05

0xf

supr

urcite ten snizeny podvozek ukociruje stim minivolantem bez ostreho rizeni.... na brzdach kasicke plovouci trmeny, kone ubral tim vejfukem na miru jiste tam strcil i ty modni filtry sani aby uz tak zmenil charakteristiku sani... a jeste vic me rozesmejou recara v tom ruzovem... super pri pecce do stromu bude aspon mit jistotu ze se to sni neutrhne az bude mit motor na kline.... je to krasne...

0/0
30.7.2012 14:58

dikobraz

Re: supr

Ono už to, že kvůli tomu "kůůůůl" volantu vykuchal airbag řidiče, mluví samo za sebe. A ten tam určitě byl, protože je tam airbag spolujezdce.

0/0
30.7.2012 21:12

widlewewoku

Krásné

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
30.7.2012 14:52

Homer _2

To je sraz majitelů střelnic a kolotočů?

+2/0
30.7.2012 14:52

Dewils1

tuning

To je pořád v modě ?8-o

0/0
30.7.2012 14:40

Shackall0

Re: tuning

Zdaleka tolik ne. Bodový systém udělal svoje. Ale začíná se mi stýskat ;-D

0/0
30.7.2012 14:43

Dewils1

Re: tuning

V mém okoli co jezdím moc tuningářů nevidím a pamatuju kdysy na sloupech bylo hooodně reklam na tuning akce, to už nevídám

0/0
30.7.2012 14:48

pablo_II

Většina tunerů nechápe

Většina tunerů těchto již poněkud obstarožních vozů nechápe, že to že do toho oni narvali naprosto nesmyslný sumy, často za naprosto nic nepřinášející úpravy ještě neznamená, že se to promítne do tržní ceny vozidla. Jinými slovy,. že si do toho narval 350tisíc neznamená, že se najde nějaký blázen, který by to za ty prachy koupil. ty peníze jsou prostě fuč, utopený, vyhozený. 4asto se tuningem tržní cena výrazně sníží nebo pošle na nulu, protže pokud se neajde stejný šílenec (jako že většinou ne), tak si to nikdo normální nekoupí, koukají z toho jen problémy.

0/0
30.7.2012 14:28

Shackall0

Re: Většina tunerů nechápe

Pokud tuzer prodá za 1/4 částky, kterou do votuzidla "investoval", je borec - běžná suma bývá i desetinová. Oni to však vnímají jinak a dokonce se svými "provary" chlubí a navzájem se trumfují: "Hele voe, já sem na tý jedničkový Octě provařil meloun*"

Na druhou stranu, na autě dost dobře nelze neprodělat - ztráta je jak u nového, tak u normální ojetiny. Třeba mě by nikdo za mého ohavného Formana s orezlými dveřmi 70 tisíc nedal. Ačkoliv je v něm tahle částka v dílech ;-(

0/0
30.7.2012 14:43

0xf

Re: Většina tunerů nechápe

ale da kdyz vite co kopit kdysi jsem koupil felinu kabrio po renovaci za 40 dneska je jeji cena nekde jinde

0/0
30.7.2012 15:01

Shackall0

Re: Většina tunerů nechápe

No, ono to taky není jednoduché. Pokud například dneska chcete auto, jehož cena bude jen stoupat, kupte Tatru 613. Perspektivní je tak za 120 tisíc. Jenže - skladujte to, servisujte to, a živte to. S opravami (byť drobnými) je taky legrace. Samozřejmě - když máte dům s obrovskou garáží, kde na Tatřičce jenom utíráte prach, vyjde Vás ta údržba tak na 5000,- ročně...

Jinak tiše závidím Felinku, to je krásný stroj.

0/0
30.7.2012 15:08

duch zavražděného iuose

hmm

třeba to nedělají kvůli penězům, ale prostě protože je to baví

0/0
30.7.2012 15:36

pablo_II

Hrůza hrůzoucí

A když si uvědomím, že za ty prachy, co do toho museli nacpat si už mohli dávnko konečně koupit auto, které bude vypadat líp a i líp pojede tak mě z toho jímá hrůza. Jaký smysl má tunit peugeot 206? Jaký smysl má tunit jakékoliv kabrio, které je vzhledem k vlastnostem spíše na pohodvé svezení? To ani nemluvím o tom vkusu... to jsou tedy barvičky...Vexlácká  zlatá a láskyplná růžovofialová, a ještě to nacpou i do interiéru. Ježiš to je děs. Akutně postrádám zvracecí smajlík. HELP

+1/0
30.7.2012 14:10

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

a jaky to ma motor?

ne radeji vlastne ani nechci vedet;-D;-D

0/0
30.7.2012 14:06

trikratzabanovanylajos

takovy prace

a pritom takova blbost..

+10/0
30.7.2012 13:15

smet

není to špíš fialová než růžová?

a nechci vidět co se z peugeotu stane až růžový andílek otěhotní :-)))) nejspíš ruský tahač strategických raket :)))

+1/0
30.7.2012 13:10

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

Re: není to špíš fialová než růžová?

kamaz

0/0
30.7.2012 14:07

Shackall0

Re: není to špíš fialová než růžová?

Až Pink Angel otěhotní, stane s Peugeotka nový Superb. Bohužel to bude dlouhý příběh - prodej celého auta, prodej auta po částech, podaří se prodat "hlíny, muziku a sicny", možná ještě skla, a zbytek auta půjde do hutí. A nakonec z něj vyrobí toho Supa ;-D

0/0
30.7.2012 14:47

frantax240

Fuj

To je teda vkus :-/

0/0
30.7.2012 13:08

oldfashioned Kokodák v1a

vytetované na čele by to bylo vkusnější a víc sexy...

;-)

+2/0
30.7.2012 13:04

kubas_86

Re: vytetované na čele by to bylo vkusnější a víc sexy...

no ono i takhle je to hodně cool, a jestli pani bude ještě objemově narůstat, možná že z 206ky  na boku bude Avie ...

+3/0
30.7.2012 13:14

oldfashioned Kokodák v1a

Re: vytetované na čele by to bylo vkusnější a víc sexy...

R^;-D

0/0
30.7.2012 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.