Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zpředu sporťák, zezadu motorka. Portugalci chtějí kočkopsa prodávat

Někdo by řekl kočkopes, jiní jsou nadšeni jednoduchou a lehkou konstrukcí. Elektro-auto-motorka Veeco spojuje výhody obou dopravních prostředků: pasažéři mají krytou kabinu a celá konstrukce je velmi lehká. Výrobce plánuje malosériovou produkci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

namestii

80 % jezdím sám, kor po městě

Kdyby to stálo kolem 350 tis, tak do toho jdu .-)

Ale myslím, že cena bude tak kolem 850+ .-(

... Když se spekulovalo o Apple autě, tak jsem to tipoval na takovouto tříkolku (akorát v designu á la Mini).

0/0
1.8.2012 23:06

Rubik1

Re: 80 % jezdím sám, kor po městě

Urcite to bude pod 400 tis. Neni to plnohodnotne auto.

0/0
2.8.2012 5:18

Joe-cz

Re: 80 % jezdím sám, kor po městě

Nebude je to napůl sporťák.

0/0
2.8.2012 18:05

Zombot

Re: 80 % jezdím sám, kor po městě

Taky se mi nechce věřit, že by se tohle auto prodávalo za dostupné peníze. Každopádně za 350 tisíc Korun bych si to do města i na výlety po okolí taky hned šel koupit.

0/0
2.8.2012 21:22

Alergik_new

Autor by si měl stoupnout ráno k silnici

Třeba by viděl, že 90% automobilů jede osazena 1 člověkem. Takže je to velmi praktické a jako druhé proč ne ;-)

+1/0
1.8.2012 17:21

ladyniak

Re: Autor by si měl stoupnout ráno k silnici

Ano, z Břeclavi do Roudnice jezdím sám, protože kolegové jsou v Strakonicích nebo v Polsku. A jen proto, že oni budou zítra v Roudnici a já v Polsku, tak máme jezdit malými auty?

0/0
2.8.2012 10:43

bebíčko

Re: Autor by si měl stoupnout ráno k silnici

Vlakem!!

0/0
2.8.2012 11:57

vyskocenaplatnicka

Re: Autor by si měl stoupnout ráno k silnici

A všechny rychlíky jezdí tak, že se dovezeš ráno na osmou nebo devátou přímo před farmu, aby si stihl všechnu práce  a odpoledně tě odvezou....

Kdyby jsme my nejezdili autama, tak vy chcípnete hlady...

0/0
2.8.2012 20:41

wrah

Velorex

Hodně mi to připomíná Velorex, ačkoliv tam se mi zdálo šikovnější koncepcí jedno kolo vepředu a dvě vzadu. A ten nulový kufr se mi nezdá, protože jinak by to bylo šikovné vozítko na nákup.

+1/0
1.8.2012 15:28

Rubik1

Re: Velorex

Ano, konstrukcne jde o Velorex, tedy nic noveho. Jenom je to zrejme cele masivnejsi, proto take tak tezke - 880 Kg je opravdu hodne.

Nevim, jestli jste videl Velorex jezdit pozadu, ale mam pocit, ze zpatecku ani nemel. Jedno kolo vepredu a dve vzadu by byl nestabilni nesmysl.

+2/0
1.8.2012 16:34

biggles

Re: Velorex

těžké to není, protože na elektromobil hmotnost rozhodně není vysoká. Belorex neměl klasickou zpátečku ale páčku, kterou se přesunul předstih a motor šlo nahodit v opačném chodu - a měl jste k dispozici dokonce všechny rychlosti jako pří jízdě vpřed - při vyšších rychlostech to na zpátečku prakticky nešlo uřídit.

Jedno kolo vepředu je celkem běžná koncepce choperů a třeba slavného modrého britského vozítka, které je pravidelným cílem silniční agrese mr. Beama. Obě tříkolové koncepce stojí stejně za prd a není žádný problém je převrátit...

0/0
1.8.2012 17:05

_Xeon_

Re: Velorex

Velorex: http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Zaschka_Threewheeler_(1929).jpg&filetimestamp=20080607123038

0/0
2.8.2012 7:48

_Xeon_

?

0...100 km/h za 8s? Nač?

0/0
1.8.2012 15:19

kari.laz

Re: ?

Nač tak pomalu, že jo ;-)

0/0
1.8.2012 15:41

patrik.spitzbart@email.cz

pěkné.. ale

na těch fotách by mohlo být pořádně vidět jak to vypadá i zezadu. zajímá mě jak ten koncept "kočkopsa" vyřešili. jinak to vypadá hodně pěkně :) a líbí se mi že to pohání čistá energie.

+1/0
1.8.2012 15:07

Nanifak

Re: pěkné.. ale

čistá energie? 8-o

0/0
1.8.2012 16:52

RadekS

Re: pěkné.. ale

pohled zezadu http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/v9/Veeco_RT_04_800_600.jpg

0/0
1.8.2012 17:37

daffy.d

hmmm

me gusta

0/0
1.8.2012 15:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.