Diskuze
Mladí ztrácejí zájem o auta, vyhrává internet a kola
Děkujeme za pochopení.
osk
No tak v centru města je opravdu na houby
ale jinak nikdy nepochopím jka někoho nemlže bavit řídit.
nazi punk
no to je novinka
člověk ztrácí zájem o věci, které si nemůže dovolit. bravo bravissimo
uran235
Vyvoj ceny benzinu
s tim v te genialni statistice taky pocitali?
Hroznej_puberťák
Re: Vyvoj ceny benzinu
Když si spočítám, co mě stojí PHM vzhledem k platu oproti době, kdy jsem si pořídil první auto, jsem někde na třetině, nejhůř polovině toho co tehdy. Auto mě pak na pořízení dnes stojí cca pětinu než tehdy. Takže to by nahrávalo statistice spíš úplně opačné...
superkutil
K čemu dnes auto?
Cestovat se dá i jinými prostředky (vlak, bus, letadlo). Auto bude za chvíli přežitek, silnice budou přeplněné, palivo a pojistka drahé. Pak bude levnější si auto půjčit nebo cestovat pomocí hromadné dopravy.
entony13
Já automodul.cz nepoužívám a neznám jeho uživatele
a tak nějaká statistika od nich je na ....... stačí údaj, že lidé nad 60 let téměř nekupují auta, to je rána, v USA patří mezi ty lepší klienty autosalonů
109e
Re: výborně, jen at hloupá část obyvatelstva
Jde o to, která z těch dvou částí obyvatelstva je hloupější
poterienko
Jsem za něj rád.
Já jsem moc rád za to, že jsem si udělal řidičák hned po 18. Díky rodičům jsem dostal k dispozici slaboučkou Fabii HTP a na ní jsem se naučil, co je to provoz, jak reagovat, jak předvídat apod. Nyní mám po dvou letech nalítáno něco přes 25 000km a jsem za to moc rád. Nemusím v provozu být nervozní, prostě vše dělám automaticky.
Nyní si užívám poněkud silnější a větší vůz a hlavně svobodu. Chci někam, tak sednu a jedu. Nemusím hledat MHD, spoje vlaků/busů, o pohodlí ani nemluvě....
quaz
Re: Jsem za něj rád.
S Vaším názorem souhlasím, ale současně k tomu mám doplnění, které to možná trochu naoko celé obrátí. Jsem na tom podobně, řidičák jsem si vyzvedla týden po 18. narozeninách a od té doby najezdila kopu kilometrů, strašně mě řízení bavilo a stále baví. Rodiče měli slabší i silnější auto, tedy jsem měla na začátek dobrou školu. Svoboda s autem je super, můžu jet kdy chci, kam chci. Nemám problémy s větším nákupem, delší cestou za rodičema, na dovolenou, kamkoliv. Na druhou stranu na každodenní cestu do práce a běžné pochůzky po měste mám kolo, je to rychlejší, pohodlnější, levnější a ekologičtější. V MHD nemám ráda tu kupu ufuněných lidí, ale jednou za měsíc či dva využiju i tu. Ráno, když objíždím kolonu aut, jsem ráda, že v ní nemusím ztrácet čas a energii. Takže za mě auto je super na "vyjímečné" jízdy, ale na každodenní cestování z práce do práce či do školy a zpátky pak určitě kolo/koloběžku/brusle... Aspoň člověk nevykydne a nemá tak tlustý zadek :)
TondaN
nejen mladí
i důchodci kolaří,či chodí.
mladí mají ovšem sklon zaplevelovat přírodu čtyřkolkami...
TomSmith
Řidičák si začínám dělat teď až v 27...
Nikdy jsem auto nepotřeboval... všude jsem jezdil buď MHD nebo vlakem. Do práce jsem jezdil na kole a pak mi ho ukradli... mělo cenu slušného auta...Ale až teď, kdy je mi 27 a chci si založit rodinu mi nic jiného nezbývá a taky jsem si našel nový koníček... rybaření... takže souhlasím s tím, že je menší zájem o auta. Ale mám problém když pracuji pro HYUNDAI :-D
IVANA FAK
blbost, že jo
auto je auto...taková jezdící plechová věc...neprší na vás, topí se tam, je tam rádio..sedí se vt om, spát se v tom dá, frajeřit se stim dá, něco převézt, třeba postel se s tim dá, ...s čim to chcete srovnávat :-))
kecy v kleci, vycucaný z prstu, že po něm mladí netouží..zas taková samozřejmos, jako střecha nad hlavou a potrava to zase neni. Toužili, toužím budou dál toužit. A k tomu chtějí i ty ostatní hračky.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej stavebního pozemku 900 m2
Slušovice, okres Zlín
2 100 000 Kč