- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale jinak nikdy nepochopím jka někoho nemlže bavit řídit.
člověk ztrácí zájem o věci, které si nemůže dovolit. bravo bravissimo
s tim v te genialni statistice taky pocitali?
Když si spočítám, co mě stojí PHM vzhledem k platu oproti době, kdy jsem si pořídil první auto, jsem někde na třetině, nejhůř polovině toho co tehdy. Auto mě pak na pořízení dnes stojí cca pětinu než tehdy. Takže to by nahrávalo statistice spíš úplně opačné...
Cestovat se dá i jinými prostředky (vlak, bus, letadlo). Auto bude za chvíli přežitek, silnice budou přeplněné, palivo a pojistka drahé. Pak bude levnější si auto půjčit nebo cestovat pomocí hromadné dopravy.
a tak nějaká statistika od nich je na ....... stačí údaj, že lidé nad 60 let téměř nekupují auta, to je rána, v USA patří mezi ty lepší klienty autosalonů
Jde o to, která z těch dvou částí obyvatelstva je hloupější
Já jsem moc rád za to, že jsem si udělal řidičák hned po 18. Díky rodičům jsem dostal k dispozici slaboučkou Fabii HTP a na ní jsem se naučil, co je to provoz, jak reagovat, jak předvídat apod. Nyní mám po dvou letech nalítáno něco přes 25 000km a jsem za to moc rád. Nemusím v provozu být nervozní, prostě vše dělám automaticky.
Nyní si užívám poněkud silnější a větší vůz a hlavně svobodu. Chci někam, tak sednu a jedu. Nemusím hledat MHD, spoje vlaků/busů, o pohodlí ani nemluvě....
S Vaším názorem souhlasím, ale současně k tomu mám doplnění, které to možná trochu naoko celé obrátí. Jsem na tom podobně, řidičák jsem si vyzvedla týden po 18. narozeninách a od té doby najezdila kopu kilometrů, strašně mě řízení bavilo a stále baví. Rodiče měli slabší i silnější auto, tedy jsem měla na začátek dobrou školu. Svoboda s autem je super, můžu jet kdy chci, kam chci. Nemám problémy s větším nákupem, delší cestou za rodičema, na dovolenou, kamkoliv. Na druhou stranu na každodenní cestu do práce a běžné pochůzky po měste mám kolo, je to rychlejší, pohodlnější, levnější a ekologičtější. V MHD nemám ráda tu kupu ufuněných lidí, ale jednou za měsíc či dva využiju i tu. Ráno, když objíždím kolonu aut, jsem ráda, že v ní nemusím ztrácet čas a energii. Takže za mě auto je super na "vyjímečné" jízdy, ale na každodenní cestování z práce do práce či do školy a zpátky pak určitě kolo/koloběžku/brusle... Aspoň člověk nevykydne a nemá tak tlustý zadek :)
i důchodci kolaří,či chodí.
mladí mají ovšem sklon zaplevelovat přírodu čtyřkolkami...
Nikdy jsem auto nepotřeboval... všude jsem jezdil buď MHD nebo vlakem. Do práce jsem jezdil na kole a pak mi ho ukradli... mělo cenu slušného auta...Ale až teď, kdy je mi 27 a chci si založit rodinu mi nic jiného nezbývá a taky jsem si našel nový koníček... rybaření... takže souhlasím s tím, že je menší zájem o auta. Ale mám problém když pracuji pro HYUNDAI :-D
auto je auto...taková jezdící plechová věc...neprší na vás, topí se tam, je tam rádio..sedí se vt om, spát se v tom dá, frajeřit se stim dá, něco převézt, třeba postel se s tim dá, ...s čim to chcete srovnávat :-))
kecy v kleci, vycucaný z prstu, že po něm mladí netouží..zas taková samozřejmos, jako střecha nad hlavou a potrava to zase neni. Toužili, toužím budou dál toužit. A k tomu chtějí i ty ostatní hračky.