Diskuze
Nová povinná výbava: Evropská komise nařídí systémy krizového brzdění
Děkujeme za pochopení.
Jozxyqk
prevence?
dejme tomu, že se měsíčně v EU prodá cca 1mil. vozů, to znamená, že se za tento systém dá asi 48miliard Kč ročně (při 4tis. Kč), opravdu by nebylo lepší dát tyto peníze na prevenci?
Skoll
ESP a další ptákoviny
U domu mám děravou silnici. Kéž by se tam dalo vypnout ABS, aby mi to skutečně brzdilo a nevymýšlelo si to, že brzdit nebude až do křižovatky. Jinak je to ale na sněhu dobrá věc.
Pokud nejedu zrovna po dálnici, ESP vypínám. Už jsem díky jeho srovnávání skluzu na štěrku málem skončil pádem ze dvaceti metrů. Sakra já vím, že se to auto na štěrku trochu sklouzne a tadle věc mi při bránění prokluzu málem způsobila obtisk zubů na volantu. Od té doby jsem tu trasu jezdil zásadně s vypnutým ESP.
Řvoucí parkovací asistenty taky nesnáším. Pokud se nárazníkem lehce opřu o nárazník, vím že dál to nejde. V některých částech Prahy prostě jinak nezaparkuju.
V případě automatické převodovky jsem odmítnul sednout za volant. Odmátím auto nechat řadit za sebe. Zapomenu se, pustím brzdu a skončím v nějaké výloze.
Undik
Už vidím, jak se takovej systém pose*e ...
Nastartuju zaparkované autzo, budu se chtít rozjet .. .a hele, auto předemnou, auto za mnou, brzdový pedál na podlaze ... a já můžu šoupat nohama :
LaHa1
EU nás všechny jednou přivede do záhuby.
Oni totiž Eurosoudruzi pozbili soudnost a přehled za co žije většina obyčejných lidí. Nemluvě o obyčejných lidech ve východoevropských zemích.
II cane sporca
Re: EU nás všechny jednou přivede do záhuby.
My jsme EU to ti asi nedoslo.
FastDriver
Zase EU ptákovina
další povinný systém, který prodraží auta a bude dalším možným zdrojem poruch. Pokud vám to tam někdo hodí z vedlejší, stejně to nebude k ničemu. Proti lidské blbosti ochrana neexistuje....
habr
Re: Zase EU ptákovina
Nárazník na běžné auto stojí asi tolik co zařízení. Navíc čas s vyběháváním opravy. Zařízení omezuje možnost nabourání auta které je před. Jinými slovy, toto zařízení chrání mne, moji peněženku, moje bonusy apod., protože pokud nedobrzdím, platím (pojišťovna) škody na autě, na svém, přijdu o svůj čas, o body apod. Takže je to jen otázka úhlu pohledu co a jak je pro mne drahé. Podotýkám, že si jsem vědom (nebo si to umím přiznat), že jsem blbý řidič, že nemusím dobrzdit
PiPiiiiiK
proč?
proč před tím Citigo je vždycky nějaká krabice...to jako neumí zastavit o další auto? Nebo se klucí bojí?
Woyta-cze
Dalsi snizeni bezpecnosti
Ridic ma sledovat sve okoli a vyhledavat mozna rizika. Tohle jen povede k tomu, ze jeste mene budeme venovat pozornost rizeni. Kdyz mi tam neco vleti tak si prece auto samo zabrzdi a ja si v klidu muzu koukat na film.
Jak porad rikam. Budu s moji 200SX S13 jezdit dokud nas EU nerozdeli.
kulatejvobdelnik
Re: Dalsi snizeni bezpecnosti
nebo dokud nekde neutrhnes podvozek
čurila plenkovič
Brusel je fakt nej
kdyby takové novinky chodily za socialismu z Kremlu, nedivil bych se, ale 30km/h nebude asi rychlost, při které hlavně umírají lidi na silnicích
kulatejvobdelnik
super
konecne budu moct psat bezpecne SMSky za volantem...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč