Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonské značky řadí v Evropě zpátečku dřív, než vypukne krize

Japonské automobilky Isuzu, Mitsubishi a Mazda se snaží vycouvat z partnerství s evropskými výrobci kvůli slabé poptávce na evropském trhu. Informoval o tom podle agentury DPA japonský podnikatelský list Nikkei bez uvedení zdrojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FrantaM

Motory

Podle mě nejde ani tak o partnerství jako o ústup z evropského trhu obecně. Důvodem jsou ceny aut a pokuty od EU za papírově vyšší spotřebu vozů.

Japonské automobilky nepoužívají turbobenzínové motory, což je zzačíná výrazně limitovat při testech normované spotřeby EU, kde mají turbobenzínové motory navrch. Bohužel, už je jedno, že japonské bezínové motory pak v reálném provozu spotřebují často méně paliva (např. 1.8 od Toyoty a 1.8 od Hondy, které jsou až neuvěřitelně úsporné i autech střední třídy).

Prostě normovaná spotřeba je vyšší a tím pádem větší výpalné EU, které se bude brzy opět zvyšovat. A s tím samozřejmě souvisí vyšší cena, která v současné cenové válce na evropském trhu nemá moc šancí.

+1/0
8.8.2012 8:32

David41

Re: Motory

Jasně toyota GT86 je nejlepší i bez turba má litrový výkon lepší než většina motorů !! a ty normované spotřeby ;-D dvojnásobek při běžným provozu bejvá málo.

0/0
8.8.2012 10:14

gazda2

Re: Motory

Může to takto být, evropské motory mají "papírově" lepší parametry, ale  z japonského auta, byť vyrobeného v Evropě  se do evropského přesedá špatně mimo jiné  kvůli motorům. Rozhodně nepočítám, že bych se v dohledné  době přemístil z Toyoty do čistokrevného Evropana. Spotřeba i chování VVTI motoru mi přijde jako nejlepší, s čím jsem kdy jezdil.

0/0
9.8.2012 21:59

praptak

Re: Motory

Čistokrevné evropské atmosférické motory jsou také dobré. ;-)

0/0
10.8.2012 17:33

katano

Japonce ? ? ? >>>>>>>>

>>>>>>>> děkuji NECHCI. :-P

+1/0
7.8.2012 23:03

Thor Steinar

Re: Japonce ? ? ? >>>>>>>>

Raději Fijat? Pežot? Renalt? ;-D

0/0
8.8.2012 4:50

Boshinken

Re: Japonce ? ? ? >>>>>>>>

Tak ja si ho vezmu. Jsou spolehlivejsi. Jednoznacne. R^

+8/0
8.8.2012 5:10

Bubaak1

Re: Japonce ? ? ? >>>>>>>>

Taky bych nechtěl Japonce!! proto mám Japonku V

+2/0
8.8.2012 8:34

Fandano

Re: Japonce ? ? ? >>>>>>>>

R^

+1/0
8.8.2012 9:23

Jurrisek

Re: Japonce ? ? ? >>>>>>>>

Honda motory jsou nejspolehlivější jaké kdy kdo vyrobil. Máte nějaké zažité přdsudky nebo to měl být jen výkřik do prázdna?

+1/0
8.8.2012 12:16

Bubaak1

Re: Japonce ? ? ? >>>>>>>>

on se baví o tom, že Hondy a Japonci mají obecně drahé díly...

Ale neřikejte mu, že jsou většinou levnější než na koncern a hlavně nejsou potřeba tak často ;-D

Ať se dál drží věty: "Japonec až nakonec"

Ostatní víme: "to nejlepší nakonec"

0/0
8.8.2012 13:50

Jurrisek

Re: Japonce ? ? ? >>>>>>>>

neřeknu, to by bylo stejně zbytečné.

Já už japonce nemám, ale měl jsem hondu civic 1.6  byl to rok 92 , bylo to hybrid mezi stříkačkou a karburátorem. Prodal jsem ho před třemi lety na náhradní díly protože muselo přijít něco většího. Koupil jsem ho za pár kaček v roce 2004, nájezd? 212 000-363 000 za 5let pužívání: 1x repas startéru, 5x olej + filtry, 1x střední díl výfuku, 1x oprava prasklého nárazníku a pomačkaného blatníku, 1x brzdy, 1x rozvody, 1x palivové čerpadlo. k tomu dodám, nenastartoval jsem jen jednou a to když odešel startér. Mám teď koncernovku, ale zatím bez vážných poruch r.v. 98 ....měl jsem asi šťastnou ruku.

0/0
9.8.2012 6:22

shr3k

Mazda nebude odebírat 1.4 a 1.6 diesel od PSA/Ford

protože se jí to nevyplatí (na co taky vozit motory tam a auta zase zpět) a dnes již zastaralý motor neodpovídá moderním technologiím SKY.

0/0
7.8.2012 17:23

hefaistosh

Re: Mazda nebude odebírat 1.4 a 1.6 diesel od PSA/Ford

No a taky si myslím,že tak chrání svůj průmysl ekonomiku.Ne jako Evropské firmy,které přesouvají výrobu někam jinam,z čehož Evropě neplyne žádný zisk.

0/0
7.8.2012 20:09

swiss114-3

mysky na ryzi

nepotrebuji

+1/0
7.8.2012 16:21

renesis

Re: mysky na ryzi

Evidentne potrebujes zcela neco jineho..

+6/0
7.8.2012 16:46

radaumacher

Re: mysky na ryzi

Ideálně na zadek a jít spát hned po večeři, ale přinejmenším zákaz počítače na týden.;-D

0/0
7.8.2012 18:02

Melancholik34

Re: mysky na ryzi

čeho?

0/0
7.8.2012 17:22

MaC707

Re: mysky na ryzi

myšky mu žerou rýži.

0/0
7.8.2012 19:45

KdysiBedlam

Re: mysky na ryzi

At si poridi kocku. Ta mu ryzi ochrani.

0/0
7.8.2012 23:16

Bubaak1

Re: mysky na ryzi

Jaguarem na myšku? Trošku brutál:-P

0/0
8.8.2012 8:14

TYGR.NET

Jak jsem včera psal ...

Trh je nasycen a nelze ho donekonečna uměle nafukovat. Nechť se auta vyrábí na objednávku a čtvrtletně, po zbytek roku vyhnat dělníky sázet stromy!

0/0
7.8.2012 13:18

pavel-v

Re: Jak jsem včera psal ...

Přesně tak soudruhu! začneme dělat na čtvrdletky a "dobrovolné" práce v zemědělství.

+2/0
7.8.2012 16:12

TYGR.NET

Re: Jak jsem včera psal ...

Tak pochopitelně to byla nadsázka, ekoterorismus za chvilku hodí poplatky na Euro 3 a pojede se vesele dál. Jenže snižování emisí u spalovacího motoru také nejde pořád. Prostě jednou ta bublina praskne a ty lidé o tu práci přijdou tak jako tak. Z automobilek přežijí jen ty nejschopnější a co potom dál? Štěstí, že je na konci roku konec světa! ;-D

0/0
7.8.2012 16:33

PiPiiiiiK

Re: Jak jsem včera psal ...

hlavně aby přežila Škoda. Jinak vážně nevím v čem bych jezdil ;-)

0/0
7.8.2012 17:18

marilane

Re: Jak jsem včera psal ...

Třeba na kole. :D

+2/0
7.8.2012 19:10

jimbo1

Re: Jak jsem včera psal ...

Tak si koupis jine nemecke auto nemci prece nedelaji jenom Skodovku .

+1/0
8.8.2012 5:07

rafton

Tak končí

ta spolupráce nebo nekončí?

V článku spíše vyplývá, že se rozšiřuje.

0/0
7.8.2012 13:17

TYGR.NET

Re: Tak končí

To víš, že nekončí, jen se snaží najít správný směr. Opatrnost je na místě.

0/0
7.8.2012 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.