Diskuze
Japonské značky řadí v Evropě zpátečku dřív, než vypukne krize
Děkujeme za pochopení.
FrantaM
Motory
Podle mě nejde ani tak o partnerství jako o ústup z evropského trhu obecně. Důvodem jsou ceny aut a pokuty od EU za papírově vyšší spotřebu vozů.
Japonské automobilky nepoužívají turbobenzínové motory, což je zzačíná výrazně limitovat při testech normované spotřeby EU, kde mají turbobenzínové motory navrch. Bohužel, už je jedno, že japonské bezínové motory pak v reálném provozu spotřebují často méně paliva (např. 1.8 od Toyoty a 1.8 od Hondy, které jsou až neuvěřitelně úsporné i autech střední třídy).
Prostě normovaná spotřeba je vyšší a tím pádem větší výpalné EU, které se bude brzy opět zvyšovat. A s tím samozřejmě souvisí vyšší cena, která v současné cenové válce na evropském trhu nemá moc šancí.
David41
Re: Motory
Jasně toyota GT86 je nejlepší i bez turba má litrový výkon lepší než většina motorů a ty normované spotřeby dvojnásobek při běžným provozu bejvá málo.
shr3k
Mazda nebude odebírat 1.4 a 1.6 diesel od PSA/Ford
protože se jí to nevyplatí (na co taky vozit motory tam a auta zase zpět) a dnes již zastaralý motor neodpovídá moderním technologiím SKY.
hefaistosh
Re: Mazda nebude odebírat 1.4 a 1.6 diesel od PSA/Ford
No a taky si myslím,že tak chrání svůj průmysl ekonomiku.Ne jako Evropské firmy,které přesouvají výrobu někam jinam,z čehož Evropě neplyne žádný zisk.
TYGR.NET
Jak jsem včera psal ...
Trh je nasycen a nelze ho donekonečna uměle nafukovat. Nechť se auta vyrábí na objednávku a čtvrtletně, po zbytek roku vyhnat dělníky sázet stromy!
pavel-v
Re: Jak jsem včera psal ...
Přesně tak soudruhu! začneme dělat na čtvrdletky a "dobrovolné" práce v zemědělství.
rafton
Tak končí
ta spolupráce nebo nekončí?
V článku spíše vyplývá, že se rozšiřuje.
TYGR.NET
Re: Tak končí
To víš, že nekončí, jen se snaží najít správný směr. Opatrnost je na místě.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Embéčko, sexy felicia, či ladná tatra? Které z českých legend dáte přednost?
K této anketě jste nás inspirovali vy, čtenáři. Spíš shodou okolností patří březnová auta v podání...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...