- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
státní "hospodář" předvídat. Copak se musí stále a stále vyrábět nové "plechové krabice" ? Kde na to ti nezaměstnaní a důchodci budou brát? Kde budou tyto "krabice jezdit a kde budou parkovat ? Myslíte , že to zachrání ti naši cikáni žijící ze státních dáfek ? Totéž je i v dalších zemích a nejen Evropy . Na to aby si mohl každý
občan koupit novou " krabici" každých 5 roků nemá 90% přijmy. To tedy bude pořádný šrumec až začnou výrobci
"krabic " propouštět. Co na to Kalousek? Zase zvýší DPH , co ještě se bude zvyšovat ? Jedině úmrtnost.
Nelze dlouhodobě vyrábět víc, než se prodá.
Šrotovné nebylo zdaleka všude a skončilo už dávno.
No nečeká nás žádná světlá budounost. Dlouhodobý propad stavebnictví ukazuje hlubokou krizi. Ale stavebnictví se dá odsunovat - je to dlouhodobý (a drahý) záměr. Ale jak začne padat autoprůmysl, tak je to lakmus že lidé na západě prostě nemaj peníze (my je nemáme celou dobu, ale to je jiná...). Myslím, že krize ještě nezačala... ta teprve přijde.
Stavebnictví bylo přebujelé, nekvalitní a předražené. Nic jiného než po prstech si nezaslouží. Prostě to byl trochu moc boom.
Tak můžou udělat nějaký trochu skromnější prodej. (nemusí ty prodejní paláce být tak okázalé). Mohou konkurovat levnějším servisem, nebo garancí, že to auto bude nějakou dobu fungovat.. Možnosti jsou. Ty náhradní díly taky nemusí být tak předražené.. Ale je sranda, že bylo dobré tdi. Po 10 letech vývoje tdi je lepší koupit 1.6 benzín, který je starý 20 let a starší a horší než to původní tdi. Protože bude spolehlivější a ve výsledku levnější. Tomu říkám vývoj :-)
Ja jsem tdi za 1,6 benzin vymenil a nelituju. Vubec mi horsi neprijde- na moji jizdu staci, jenom menim olej a ten litr na sto se mi vrati jinudy
Měl jsem (mám) Citroena Berlingo z roku 1999. Každý víte o co jde. Známý Citroena Berlingo 2009,nejnovější model.Naprosto nesrovnatelné.Bohužel však ve prospěch toho z r. 99. Pohodlí a hlavně kvalita zpracování a použité materiály v tom novém jsou krok zpátky.Už bych si nový nekoupil.
Jo, to platí pro většinu francouzské produkce. Čím novější, tím větší průs...švih.
Státem masivně subvencovaný masový automobilismus se začíná hroutit jako domeček z karet. Žádná škoda, však už je všude tolik popelnic, že se skoro nedá hnout. A celý ten blázinec akorát spotřebovává zdroje.
Aspoň lidi zase začnou dělat něco smysluplného
Naopak paprdove je maji a u nich vytezi solidnost- proto se dari vw, audi, bmw...i ty skode nasi. Na vyhazovani za francouze a italy neni. A obycejny stastlivec, co si horko tezko poridil na leasing, si to taky dvakrat rozmysli.
člověk, který píše slovo "vítězí" s Y, si snad nevydělá ani na Dacii, natož na VW :)
Ona je otázka, zda je to opravdu recese nebo zda prostě jenom splaskla úvěrová bublina, půjčené peníze se nyní místo dalšího utrácení musejí začít splácet a vše se dostává do normálního stavu, kdy si prostě můžeme koupit jen to, na co si vyděláme nebo co jsme schopni splatit.
Evropa rostla na dluh. Ten dluh se nyní musí splatit. Bohužel většina evropské výroby se přesunula do Asie, takže ono najednou je problém vůbec vydělat nějaké finance na splácení dluhů a pak ještě mít další na nákupy.
Spotřeba rostla uměle na dluh a ta bublina teď prostě splaskla. Bohužel výrobci aut se horentně přizpůsobili oné bublině, navyšovali produkci a teď to nemají komu prodat. Doufejme jen, že nedojde na dotace a že se trh prostě sám pročistí. Někdo to holt odnese a zkrachuje, ale o tom to je. I na velké společnosti může dopadnout riziko podnikání a nepřipravenost na aktuální situaci na trhu.
jak jiz spravne upozornil ing. J. Paroubek, statni dluhy se nesplaci!
Stat neni rodina, u ktere je mozno omezenim vydaju _nenarusit_ prijmovou stranku.
Prosim obcany, aby to konecne pochopili.
Dekuji.
když jsou postavené na jednom základu .... taky u některých vozů už je to s tím designem dost přehnané, skoro to jde až do úpadku. Proč by designér nemohl pro automobilku pracovat externě, dejme tomu jednou za pět let .... jistě by to prospělo na všechny strany ... sotva něco narýsuje, tak aby začal znova. Nejvíce mne fascinují různé facelifty, které se tak vylepšují, že první verze toho vozu bývá stejně nejhezčí.
sv. pravda.
...představte si že by výroba aut neustále rostla a rostla ,neoliberální ekonomové by z toho byli mokří,ale kam bychom ty auta na na naší malé kulaté zemi naskládali ? Do patra,nebo je vystřelovali na měsíc ? A tak je to ze všim.Růst růstu pro růst je totaální hovadina na omezené kouli s omezenými zdroji
netušila jsem, že Paroubek a jeho tehdejší ekonomická skvadra, co tolik až hystericky plédovali za šrotovné a měli tolik obav o to aby se udržela výroba aut na max. výši, měli nebo mají něco společného s neoliberárním ekonomickým směrem.