Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejpomalejší ferrari na světě předjede s přehledem i Trabant

Na první pohled vypadá jako supersportovní Ferrari FXX. Jen to divné jméno Fahrradi Farfalla, navíc vyvedené ve fontu italské značky, evokuje spíš čínskou kopii známého výrobce. Jenže tady jde o úplně něco jiného, rakouská firma si totiž ze všech parádně vystřelila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

carabus

Aj tak

sa hrá šach R^

0/0
31.8.2012 0:10

wanderer

Nejen Ferrari, ale i Mercedes

Asi si chlapci střílí také z reklamy na Mercedes SLS se Schumacherem...

http://www.youtube.com/watch?v=o7wi3wEQYdo

;-D

+1/0
30.8.2012 23:15

poterienko

Vzorec

Mě se moc líbilo to x+x=2 :D.

+1/0
30.8.2012 19:34

pepanescu

Pan redachtor je znalec...

...akorat ze Trabant mel normalni samonosnou karoserii a jen ty venkovni panely (blatniky, vnejsi strany dveri) atd., byli z duroplastu. Rozhodne nemel zadnou ramovou karoserii, jak se nam snazi "KRISTALOVY EXPERT" namluvit. Ale to uz patri k folkloru, zesmesnovat vse z doby pred sametem. Jenze je hodne lidi, kteri by si toho Trabose dnes koupily, jen kdyz by byl.

0/0
30.8.2012 18:33

cenzore_zdar

Re: Pan redachtor je znalec...

Presne tak, skoda, ze nase slavna EU nedovoli vyrabet (nebo dovazet) vozy jako VW Beetle (mexiko), VW Golf prvni generace, Wartburg, Lada 2105. Nektere z techto aut se vyrabeji do dneska, ale v EU je nelze prihlasitRv Cena takoveho noveho vozu je pritom v prepoctu cca 60 az 100 tisic kc. Ale to radsi soudruzi z EU nas nechaji jezdit 10 let starejma pleckama a calovat ekodane. R^

0/0
2.9.2012 23:42

pepanescu

Pan redachtor je znalec...

...akorat ze Trabant mel normalni samonosnou karoserii a jen ty venkovni panely (blatniky, vnejsi strany dveri) atd., byli z duroplastu. Rozhodne nemel zadnou ramovou karoserii, jak se nam snazi "KRISTALOVY EXPERT" namluvit. Ale to uz patri k folkloru, zesmesnovat vse z doby pred sametem. Jenze je hodne lidi, kteri by si toho Trabose dnes koupily, jen kdyz by byl.

0/0
30.8.2012 18:33

venecek.nebo.rakvicku3

Re: Pan redachtor je znalec...

Tak tak. Měli jsme Trabiho doma a bylo to super auto. Dalo se s ním jezdit i po lese díky velké světlé výšce. Byl jednoduchý a absolutně spolehlivý. To už si ale nikdo nepamatuje....

0/0
30.8.2012 21:50

petrolhead

UŽ OD 27. TADY NENÍ NORMÁLNÍ ČLÁNEK O AUTECH

jenom vejžblechty

jdu do přírody..

0/0
30.8.2012 15:07

STOPLEFT

To je starý

první šlapací automobil vyráběla Schade Werke

Fabia 1.2. HTP R^

0/0
30.8.2012 13:10

Petrik73

Re: To je starý

Závidím Ti.

0/0
30.8.2012 14:11

stefi_ul

Re: To je starý

blahoslaveni chudi duchem...

+3/0
30.8.2012 14:17

quagaar

no ten klip

s tim Porsche v beznem provozu, jak se za nim tahla fronta vyvalenych ridicu, byl ovsem lepsi...

0/0
30.8.2012 12:57

ufoun

emise jsou čistě na pasažérech

to mne dostalo ;-D;-D;-D bych chtel videt to mereni emisi ;-D;-D;-D

+1/0
30.8.2012 12:31

stefi_ul

Re: emise jsou čistě na pasažérech

strcej to sondu do zadele a budou te nutit vypoustet plyn, jinak nedostanes stitek emisi ;-D;-D;-D;-D

0/0
30.8.2012 14:17

Majkl2211

Nadpis

Autor článku by si mohl přepsat nadpis, protože v této podobě umožňuje výklad oběma směry.

Ferrari předjede Trabant, nebo Trabant předjede Ferrari ;-)

+1/0
30.8.2012 11:55

stefi_ul

Re: Nadpis

co je na tom divnyho?? Skodovku taky predjede BMW... a proc?? Protoze sklonovani??

0/0
30.8.2012 14:22

Joe Davola

Re: Nadpis

Tvůj příspěvek je možné vykládat dokonce čtyřmi způsoby.:-)

0/0
30.8.2012 18:04

xsmile

?

Může se s tím na cyklostezku? :-)

0/0
30.8.2012 11:29

dolomitt

Top Gear

Tak tohle uz bylo pred par lety v jistem britskem poradu, akorat misto cervene obludy tam bylo porsche ...

+1/0
30.8.2012 10:27

ziiv

nikde neni hmotnost

kolik takova potvora vazi - jestli se da rozslapat do kopce ...

0/0
30.8.2012 10:13

dodo-dodo

Re: nikde neni hmotnost

ohledne rozslapani je vse jen otazka prevodu

0/0
30.8.2012 12:13

ziiv

Re: nikde neni hmotnost

to mate recht, ale udrzte tempo v nejakem tahlem kopci, kdyz to vazi treba 30+ kg

Jezdim uz roky s vozikem za kolo s detmi a ac je z duralu, je to hodne znat.

0/0
30.8.2012 12:17

STOPLEFT

Re: nikde neni hmotnost

To bude tím, že z duralu nemáte děti :-P

+2/0
30.8.2012 13:11

ziiv

Re: nikde neni hmotnost

to nemam, vy jo ?

0/0
30.8.2012 13:15

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

Re: nikde neni hmotnost

ten to jeste pousti do anci

0/0
30.8.2012 15:40

stefi_ul

Re: nikde neni hmotnost

jo, a jak do kopce nekolik kilaku udrzite treba 20 otacek?? ;-D ;-)

0/0
30.8.2012 14:21

LukšH

Trabant nemá rámovou konstrukci.

Polemizovat by se dalo i o tom, kdo se za čím otočí. Já za Ferrari rozhodně ne, zato za pěkným Trabošem bezpochyby.

+1/0
30.8.2012 9:26

bombaudeu

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

Ha ha ha. Rv

+1/0
30.8.2012 9:56

krysa007

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

to by mě zajímalo.... když nemá trabant rám, to jako má samonosnou karoserii?

0/0
30.8.2012 10:08

Howard

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

no myslim, ze samonosnou plechovou karoserii ma a na ni jsou pouze prisroubovane vnejsi dily z bakelitu - viz http://www.trabant.cz/galerie.php?src=data/pro/P601-1986-16s/13.jpg&rhvt=&id=

0/0
30.8.2012 10:51

loogieboy

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

trabant ma nosnou "vlastovku" nebo jak se to jmenovalo. tedy nosny ram... nikoliv nosnou karoserii.

0/0
30.8.2012 10:57

natvrdlý

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

Vlaštovka je ovšem pevně spojena se zbytkem karoserie. Z duroplastu je pouze střecha, vnější blatníky, přední haupna (u limuzíny i víko kufru) a vnější obal dveří. Základ Trabanta je ze železa.

PS: GO TRABI GO!!! R^

0/0
30.8.2012 11:07

Jurrisek

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

železo je přechodný kovový prvek se značkou "fe" není to materiál zněhož se dá vyrobit rám, ale dá se zněho odlít ocel, což je konstrukční materiál. Ach já hnidopich....sorry jen mám komplex....když jsem v hodině strojírenské technologie někdy prohlásil, že je to ze železa dostal jsem pravítkem po zádech;-D

0/0
30.8.2012 12:14

stefi_ul

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

R^R^ mam podobny zazist ... strojarna Usti VVV

0/0
30.8.2012 14:19

stefi_ul

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

kua... zazitky samo...

0/0
30.8.2012 14:19

Jurrisek

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

;-Dstrojarna olomouc;-);-D

0/0
31.8.2012 5:50

LukšH

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

Vlaštovka je součástí karoserie, není to rám.

0/0
30.8.2012 11:36

Howard

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

No to jsem myslel, ale spis nez ramem bych to nazval karoserii. Je to hrani se slovicky (nejsem z oboru), nejlip to ukaze obrazek, co jsem uvedl vyse...

0/0
30.8.2012 11:57

LukšH

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

Ano, Trabant má samonosnou karoserii.

0/0
30.8.2012 11:34

ziiv

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

jasne, to by vas chytlo za krkem kvuli rychle otocce :-P

0/0
30.8.2012 10:12

janbrezen

Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.

jeste tu chybi nekdo kdo rekne ze se rozhodne za peknou stihlou holkou neotoci, ale za hnusnou tlustoprdkou urcite

0/0
30.8.2012 10:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.