Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italský Opel Combo: dodávka, ve které se rodina nemusí stydět

Opel Combo je skvělá volba pro rodinu, která potřebuje velké auto. A rozhodně se nemusí stydět, že je to vlastně původem dodávka. On to vlastně opel není. Fiatáři totiž v malém užitkovém voze poznají dobló.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

switch.man

ve starsim doblu..

.. jsem ted jezdil parkrat.. mel jsem ho pujceny ze servisu jako nahradni. A reknu vam, docela sem si to uzival.. docela jsem si to dokazal predstavit na prevazeni zvukovy aparatury, jizdu s kolama vzadu bez nutnosti je mit venku nebo je rozebirat do kufru, skvely vyhled, posed je tedy nezvyk, ale to uz tak v autech tohoto typu byva. Zkratka verim tomu, ze to je pracant telem i dusi.. jestli ho clovek zaprahne ve firme ci rodine .. dle gusta. subjektivne mi doblo prislo o dost vetsi nez peugeot partner / c. berlingo. JTD zere prd a drzi dobre.. Jen u techto aut stale nemuzu prijit na chut te "vychytavce" - absence levych zadnich dveri.. Jestli to je kuli tomu aby haranti nevystupovali do vozovky, tak meli dat na dvere nejakou destskou pojistku.. ale vynechat dvere uplne.. nevim no.. a myslim ze to maji take berlingo i partner a podobne vozy. Jinak za mne Doblo dobry .)

0/0
23.8.2012 22:26

herrgott

OPEL znamená

podle německých studentů zkratka: Ohne Power, Ewig Letzter (bez výkonu,věčně poslední);-D

0/0
16.8.2012 22:12

809.KocuR

Re: OPEL znamená

a pak nasedli do VW polo 1,2 HTP a odjeli.

+2/0
19.8.2012 13:56

dup1

vtipálci

kdo by chtěl tohle, když existuje Multivan ;-D

0/0
16.8.2012 11:02

Zly_Soused

Re: vtipálci

Tohle je alternativa ke Caddy a ne k Multivanu, vtipálku.

0/0
16.8.2012 11:34

No3130

Re: vtipálci

protože ten si kupujou lidi jako ty

0/0
16.8.2012 11:46

Paglia Orba

Re: vtipálci

Myslíš ten Multivan, který nevydrží jezdit bez poruchy do první servisní prohlídky ??? ;-D

Myslíš ten Multivan, který žere olej víc, jak naftu, teče do něj bočnímy okny v zadních dveřích, ložiska ve předních kolech která nevydrží ani 50t km, nápravy, které se při rozjezdu oddělí od nábojů kol, takže motor a nápravy se točí, ale kola stojí, nefunkční elektroinstalaci, která má za následek neustálé skákání do nouzového režimu, neustále vyhořené žárovky (ale i výbojky) ve předních světlech, spotřebu nad 10l nafty při jednom člověku v autě a lehké noze ........atd, atd .....;-D ;-D ;-D

+2/0
16.8.2012 19:46

dup1

Re: vtipálci

to asi bude jinej, já mluvím o tom, u kterého pamatuju snad jedině píchlý kolo. Ale zase ještě nemáme najeto ani 200 Mm, až to bude 500, uvidíme.

0/0
17.8.2012 9:48

Paglia Orba

Re: vtipálci

Tak to co tady tvrdíš, platilo pro T3 a pro T4. ;-)

U T5 a T6 něco takového nehrozí a když už tím argumentuješ, tak musíš napsat, že jezdíš v autě starém více, než 10 let. A nesmíš zapomenout dodat, že do většiny měst v západní Evropě tě s tímto SUPER VOZEM nepustí dál, než na hranici města. A je pouze otázkou času, kdy se nikam nedostaneš ani v ČR.  ;-D  ;-)

0/0
18.8.2012 16:48

dup1

Re: vtipálci

jasně že T4, nesnáším ten moderní přístup, kdy se likvidují funkční věci jen aby se mohly vyrobit nové.

A naštěstí jsem ještě nepotřeboval do města, kam by mě s E3 nepustili, protože to bych asi příslušnému úředníkovi zarazil katalyzátor mezi půlky.

0/0
31.8.2012 20:41

cenzore_zdar

to uz radsi Merivu

Nez tenhle italskej krap prestrojenej za opel

0/0
16.8.2012 7:38

Zly_Soused

Re: to uz radsi Merivu

Meriva je oproti tomuhle pidiauto. A je zajímavé, že samotný Opel si nemyslí, že je to křáp, když to od Fiatu bere.;-)

0/0
16.8.2012 15:41

Andee

Re: to uz radsi Merivu

Nejlepší je, že o křápech nejvíc řvou majitelé vozů, kteří v nich mají commonrail licencovaný od Fiatu. Což je mimochodem i VW ;-)

+1/0
16.8.2012 22:09

Doktor JÁTRO

Praktický to možná může být

Ale je to jedním slovem...HNUSNÝ,prostě je to krabice určená jen k vození více věcí

PS: Je to tak,ale tady designéři asi byli po kalbě:-P

+1/0
15.8.2012 23:02

billa98

Z dodávky MPV neuděláš

Jel jsem v necem podobnym, akorát to byl Peugeot a ackoliv to z venku nebylo tak hrozny, uvnitr to byla nefalšovaná dodávka se vším všudy. Pro rodinu ani omylem. Rv

+1/0
15.8.2012 21:40

loun

Jo jo

Jak trefně říká Jeremy Charles Robert Clarkson, v takových autech jezdí především ti co už to vzdali.

+2/0
15.8.2012 20:40

Stephane Margelle

Tak to je masakr

;-D;-D;-D;-D;-D Ale zase na druhou stranu, kazdej nemusi jezdit v Q7. A ten kdo ma trochu jine priority a hodnoty, tomu je sumak v jakym plechu se veze. Bez tak je to vse jen plech na 4 kolech.

Ale jen bych chtel videt tu particku lidi, ktera za projektovani takovych aut bere penize... Pokud ovsem Opel zadal vymyslet podobu auta dusevne chorym lidem a zaplatil jim za to o trochu min nez profi konsturkterům, tak smekam, bo je to v poradku a neni to zas tak spatny...

+2/0
15.8.2012 18:09

duch zavražděného iuose

hmm

takový veselý příspěvek a přitom stačilo napsat, že se ti to nelíbí

0/0
15.8.2012 19:11

sdsa

Re: Tak to je masakr

Q7 je super auto, ale porad jsem jeste neprisel, jake ma krome luxusu uvnitr vyhody

0/0
15.8.2012 22:19

Stephane Margelle

Re: Tak to je masakr

Myslim, ze uz jen ten luxus staci ne;-D? Jinak dle meho nazoru je to auto jen pro pasaky a lidi, kteri chteji davat na obdiv sve penize.

0/0
15.8.2012 22:23

Milenius

Re: Tak to je masakr

Na auto typu Fiat Doblo resp. zde Opel Combo musí člověk dospět a ne být pořád jako dítě. Není nad pocit, když naložím do auta ženu a dvě děti, dovnitř dám všechny věci, lyže, sáně a dvoje boby a ještě mám rezervu. A kolem vidím ty frajery v rychlých kombíkách nebo onroadech, kteří mají lyže na střeše a ještě box. :-) Pak člověk pochopí, k čemu takovéhle auto je. To nejde vysvětlit, to musí člověk sám pochopit. Blbcovi člověk taky nevysvětlí, že je blbej.

+3/0
16.8.2012 7:49

Andee in Red Book

Re: Tak to je masakr

Máš sice pravdu, ale vyjadřuješ se o druhé skupině se stejně přihlouplým despektem. Tak holt někdo upřednostní pohodlí a lyže veze na střeše a jinej si radši koupí takovýhle kostitřas, ale zas má vevnitř spoustu místa. Každá varianta má svoje...

0/0
16.8.2012 14:47

Stephane Margelle

Re: Tak to je masakr

Jak jsem psal, nekdo ma jine priority. To je uplne v poradku. Auto by melo byt neco na premisteni z bodu A do bodu B. Ale chtel jsem rict, jak můze nekdo, kdo se zivy napr. navrhem aut pro automobilku, nacmarat takovou nevzhlednou krabici.

Ano, posuzovat krasno je velice slozite, ale tohle je moc....

0/0
16.8.2012 19:15

luckilyfarenough

No tak ja bych se stydel....

vzdyt je to nehezke auto jako rit......:-/

0/0
15.8.2012 17:36

zorro_rojo

Re: No tak ja bych se stydel....

A videl jste Fiat Multipla? ;-)

0/0
16.8.2012 20:30

lukasmuri

Opel Combo

Jak to tak čtu, tak se nestačím divit.

Vlastním OPEL Combo 2006, 1,4 16V a velká spokojenost. Městská spotřeba cca 6,5ltr/100km benzinu. Dálková okolo 5ltr/100km. Velke,prostorne, zbozim co chvila nalozene az povrch a v pohode. Ted mam po technicke a rikali mi na technicke, ze to auto je v perfektnim stavu, ze vydavaji i horsi comba. Jedine co jsem menil byly oleje a filtry a cepy(vytriskane z nasich cest). Nevyhodou je pri zapnuti klimatizace se to nechce moc rozjet, ale jak se to dostane do otacek tak to jede krasne. Rocne na nem najezdim cca 30tis. km a super. Idealni rodinne auto pro 5 lidi. Do kufra dam cely neslozeny kocarek pro dvojcata ! Takze nalozim 5ti clenou rodinnu a v kufru kocarek pro dvojcata a jeste je misto na velky kufr.

Berlingo ma muj sef a kolega, rok 2009 1,6ku naftaka a rikali,ze udelali chybu. Behem zaruky co chvila v servise, nakonec jim menili pulku zadni napravy,tlumice, no jsou z toho nestastni. Rikali, zlate stare Berlingo.

0/0
15.8.2012 17:00

belisen

Re: Opel Combo

Krásné spojení. "auto je v perfektnim stavu, ze vydavaji i horsi comba" ;-D

0/0
15.8.2012 19:34

sdsa

Re: Opel Combo

taky me to pobavilo, nemela byt ta veta spise  auto se koncem roku rozpadne, ale nebojte zrovna prijelo jedno, ktere se nam rozpadlo uz tady na jame"

0/0
15.8.2012 22:18

Dewils1

Odborníci

:-P

0/0
15.8.2012 16:50

pefben2

No za ty peníze

Auto skoro bez motoru (pardon, motor bez výkomu). Když to naložím po střechu, pohne se to vůbec? 8-o

0/0
15.8.2012 15:49

PiPiiiiiK

Re: No za ty peníze

musíte se odrážet pootevřenými dveřmi

0/0
15.8.2012 16:51

Josef II

Fiat a Opel ve sve historii vzdy sazely na levna auta.

A byvala obdobi v historii, nekdy pred 50.lety, kdy tohle zakaznik vyzadoval ! Opel Kadet a Fiat 850 byvaly nejprodavanejsi v Evrope a Fiat byval nejvetsi automobilkou ! Dnes vsak jiz lide maji penize a tak uz se jim tolik nedari. Neverte nikdy tem, kdoz prohlasuji, ze Italove auta, motocykly, motory neumi !!  Jestli nekdo neumi motocykly, tak jsou to Cesi !

+4/0
15.8.2012 12:44

Paglia Orba

Re: Fiat a Opel ve sve historii vzdy sazely na levna auta.

Ti co tohle tvrdí, těm všeobecný rozhled nesahá za hranici seriálu Ordinace v růžové zahradě.

+5/0
15.8.2012 13:17

809.KocuR

Re: Fiat a Opel ve sve historii vzdy sazely na levna auta.

To máš tak: Podle některých hospodských mudrců japonci okopírovali český vzduchem chlazený dvoutaktní jednoválec. Jenže on se jim konstruktér ožral a tak omylem při kopírování vyrobil čtyřtaktní 4válec se šestnácti ventily a vyhrál s tím velkou cenu.

0/0
19.8.2012 13:48

Já to nebyl, já to nebil!

Jezdil jsem s firemním Dooblem, takže

- motor slabý, na dálnici silně žravý a v zimě nevytopí kabinu

- všechno v tom vrže (jednalo se o nové auto) a po cca třech letech se objevila první rez

- turbo nevydrželo ani 100 tisích km

+ dobrý výhled a dobrý posez (ale ten taky kolegům nevyhovoval)

 :-/

+1/0
15.8.2012 12:12

Milenius

Re: Jezdil jsem s firemním Dooblem, takže

Nesrovnávej staré Dobló a tohle nové Dobló, to jsou úplně jiná auta. Staré bych taky asi nekoupil, ale tohle je úplně něco jinýho.

0/0
15.8.2012 12:42

Paglia Orba

Re: Jezdil jsem s firemním Dooblem, takže

evidentně srovnáváš Škodu 120 a Škodu Yeti. ;-)

0/0
15.8.2012 13:18

Já to nebyl, já to nebil!

Re: Jezdil jsem s firemním Dooblem, takže

Které díly převzal Yeti ze škody 120?

+1/0
15.8.2012 14:52

No3130

Re: Jezdil jsem s firemním Dooblem, takže

první a třetí mínus bych řekl spolu souvisí v tom smyslu, že doba je zvrácená a do aut se montujou nesmyslný pidimotorečky. viz. článek 1,3l diesel do takovýhle krabice je blbost! O deklarované spotřebě si může člověk nechat jenom zdát a jakmile do toho něco naloží, tak to nejede a žere jak blázen. Pro takovýhle auto minimálně 1,6 diesel se 100k, ale spíš dvoulitr. Ono ani tak nezáleží na velkým výkonu, ale na krouťáku. Nějaká nadopovaná 1,3 to nemůže utáhnout nebo to určitě nemůže tahat dlouho. A pak právě odchází ty turba, praskaji hlavy apod.

0/0
15.8.2012 13:28

lojzicekodvedle

Re: Jezdil jsem s firemním Dooblem, takže

take nechapu smysl mortoru 1,2 TSi a pod.Mel jsem pujcene ze servisu Polo motor 1,2 turbo.spotreba po Praze kolem 9 litru benalu.Motor dobry tak do sekacky a spotreba obrovska.Snad jenom vyrobni cena je nizsi,jinak uzitek pro zakaznika prakticky nic.

0/0
15.8.2012 18:39

sdsa

Re: Jezdil jsem s firemním Dooblem, takže

hele 9l po Praze me zere moje oktavka 1 RS a to je upravena na 240k :)) mozna s tim Polem to bude vetsi adrenalin

0/0
15.8.2012 22:21

Milenius

Re: Jezdil jsem s firemním Dooblem, takže

Další antifyzik, který nechápe vztah mezi krouťákem a výkonem. Potřeba je výkon, krouťák jen charakterizuje motor. Ty motory jsou podle toho, na co to člověk potřebuje. Pokud si to koupí někdo na vožení materiálu po Praze padesátkou, tak ten 1.3JTD stačí, na dálnici to ale moc není. On si každý myslí, že když si koupí Q7 3.0TDI, tak je králem silnic, ve výsledku ale dojede stejně rychle, protože aut je na silnicích moc a předjíždět se stejně moc nedá.

0/0
16.8.2012 7:41

bady.q

Ještě

platí že Opel je schnilej už na prospektu? Měl jsem 5 kadetů, absolutní spokojenost, jen ten rez......

0/0
15.8.2012 11:58

l.g

Re: Ještě

To neplatí snad už u žádného evropského auta. Spíš ta elektronika...

0/0
15.8.2012 12:41

Kurt21

Re: Ještě

Dacia je taky evropská ;-)

0/0
15.8.2012 12:49

bady.q

Pepa

v hospodě říkal že všechna auta začínající na F stojí za houby. Ferari, fiat, ford, fšecky francouský a folswagen. Ty prostě nebrat;-D On to pravda říkal jadrněji;-D

+1/0
15.8.2012 11:56

PiPiiiiiK

Re: Pepa

;-D jadrněji

0/0
15.8.2012 16:52

Stephane Margelle

Re: Pepa

;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^ Jeste tam chybi ten Opel a můzu se pod to podepsat...!!

0/0
15.8.2012 18:02

duch zavražděného iuose

hmm

myslíš fokshól? ;-D;-D

0/0
15.8.2012 19:14

No3130

a jé, diskuse plná odborníků na Fiat a Opel

takže moje vlastní zkušenost: Ducato 15 z r. 2003, naj. 250 tisíc, úplně v pohodě. pár závad, nic výjimečného, je to orezlý na místech, kde je to za ty roky obouchaný, ale naprosto vůbec ne shnilý zespodu, jezdí bezvadně. Soukromý auto Opel Vectra taky 2003, naj. 160 tisíc, za tu dobu pár závad, nic výjimečnýho, naprosto bez koroze, nic tam nevrže, jezdí výborně. Teď shánim větši auto pro rodinu, koukal jsem na nějaký francouze a to se naprosto nedá srovnat, ty auta jsou z papíru. A co se koncernu VW týče, tak je to všechno předražený až hanba. Čili pro mě Opel i Fiat naprosto ideální volba - za rozumný peníze slušný auta.

+4/0
15.8.2012 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.