Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hummer žije! Akorát si ho budete muset postavit sami

Přestože General Motors zastavil výrobu celé řady Hummer už v roce 2010, milovníci obřích terénních aut nemusí smutnit. Původní výrobce vojenského originálu AM General začne zájemcům nabízet stavebnici původní spartánské verze. Auto bude schválené pro provoz na veřejných komunikacích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

user1133

Lada Niva to jistí, za sto klacků ve verzi de luxe

0/0
23.8.2012 16:04

jisi258

si docela fandi s tou cenou...

a v evrope s tim bude vubec potiz, prihlasit takovou stavebnici a zhomologovat ji pro bezny provoz bude mission impossible.

To uz spise koupit nejaky H1 jako ojetinu a cele to zrenovovovat. Vyslo by to i podstatne levneji.

0/0
23.8.2012 12:44

Pedro Rodriguez

Re: si docela fandi s tou cenou...

No dyť... koupíš totálku H1, postavíš tohle, přerazíš čísla a je opraveno ;-D

0/0
23.8.2012 16:29

809.KocuR

Re: si docela fandi s tou cenou...

Nebourané, první majitel ;-)

0/0
25.8.2012 14:03

Honx

Když tereňák 4x4(x4) tak bych si spíš postavil tohle:

http://www.bejvavalo.cz/clanky.php?detail=66

+1/0
23.8.2012 12:08

Pruit Igoe III.

Auto na honění nízkého sebevědomí, nic víc...

0/0
22.8.2012 23:25

já George XVII

Re: Auto na honění nízkého sebevědomí, nic víc...

že by závist?

+1/0
23.8.2012 12:14

Rubik1

Re: Auto na honění nízkého sebevědomí, nic víc...

Tohle auto se da zavidet? A jeste treba jen rozlozene na dily? Jestli to mel byt jako vtip, tak vtipne to neni.

0/0
30.8.2012 3:58

Redík

H1

H1 je jednoznačně nejlepší Hummer. Navíc je to pěkný auto což se o dvojce a trojce rozhodně říct nedalo. :)

+2/0
22.8.2012 23:23

MikeXH

Dobře vypadá i přestavba Bureko H2X

Mrkněte na http://bureko.cz

0/0
22.8.2012 23:01

honza76

to auto je tak hnusny

az je nadherny. Ma aerodynamiku cihly, siroky je jak Avie, rozhdone ma vahu nad 3,5 tuny a vnitrnim komfortem taky prave neopliva. Mel se ale libi moc...R^

+3/0
22.8.2012 19:48

u.boat

Re: to auto je tak hnusny

Účelový stroj... Takto má svůj smysl. V podobě Hummeru - s koženými sedačkami, hi-fi a dalšími volovinami to byl totální nesmysl.

+3/0
22.8.2012 22:26

Ardan

Re: to auto je tak hnusny

Přesně. Není co dodat.R^

0/0
23.8.2012 11:46

debeer

Re: to auto je tak hnusny

Tak Avie je proti němu úzká:-P

0/0
23.8.2012 9:09

katano

Hummer je poctivý kus AUTA >>>>>>>>>>>>

>>>>>>>> žít někde na venkově a vlastnit nějaký ten hektar lesů, polí tak orič NE.

     PS : i když Škoda Superb 4x4 s diferenciálem, také není k zahození. :-P

0/0
22.8.2012 19:07

Bubaak1

Re: Hummer je poctivý kus AUTA >>>>>>>>>>>>

Scout je lepší, dyť máš objednaný dva, TrolleRv

+1/0
22.8.2012 20:54

vojtech.maly

Re: Hummer je poctivý kus AUTA >>>>>>>>>>>>

nebo SKOT

0/0
22.8.2012 22:07

honzasl

Re: Hummer je poctivý kus AUTA >>>>>>>>>>>>

Tak to si radějc koupím Suzuki Jimmi, nebo Ladu Nivu, nebo poctivou čtyřkolku a k tomu staršího Zetora a vlek a furt se vejdu do ceny toho hamra. Je to pěkný vozidlo, rád bych se povozil, ale na každodenní provoz neee.

0/0
23.8.2012 13:03

wrah

Re: Hummer je poctivý kus AUTA >>>>>>>>>>>>

Ne že by to neutáhlo pluh, ale při práci na poli by to žralo víc než ten zetor.

0/0
23.8.2012 17:22

809.KocuR

Re: Hummer je poctivý kus AUTA >>>>>>>>>>>>

By mě fakt zajímalo jak funguje 4x4 bez diferenciálu (kdyby ho tam výrobce nenamontoval)

0/0
25.8.2012 13:59

ivan.ivan

ivan.ivan

za tie prachy sa dá kúpit ovela, ovela, ovela lepšie auto.....

0/0
22.8.2012 18:40

pjb1

Re: ivan.ivan

Nějaký příklad by nebyl?

0/0
22.8.2012 19:09

Meddy009

Re: ivan.ivan

Nebyl, jánošík jen dělal chytrého :D

+4/0
22.8.2012 19:18

luckilyfarenough

Duster ne?

;-D;-D;-D

0/0
22.8.2012 19:20

Cenzura? Neexistuje!

Re: ivan.ivan

Hummer je pro pozery :) Osobne preferuji Honkera 42 (a doufam, ze mi ho pritelkyne dovoli, ona ma kocku, ja chci taky domaciho mazlicka).

0/0
22.8.2012 19:35

nosalis

Re: ivan.ivan

pro pozery je mozna verze H2 a H3 .. ale H1 urcite ne ;) ..

to auto ma tolik nevyhod, ze si ho koupi clovek co je fanousek a chce do terenu , byt samozrjeme existuji i lepsi (a levnejsi) auta do terenu .. ale preci neni vsechno jen o penezich, ne?

0/0
22.8.2012 20:17

Cenzura? Neexistuje!

Re: ivan.ivan

H1 je sice uzasna, ale v nasich podminkach tezko vyuzitelna. Proto ji pokadam za pozerskou. H2 je divna a H3 je pro metrosexualy. Howgh :)

Tady jednoznacne Niva nebo Defender.

+1/0
22.8.2012 20:32

odlisny

číňani vám toho Humveeho udělají za 500 000

a nemusíte hnout prstem

0/0
22.8.2012 16:23

WIFI

Re: číňani vám toho Humveeho udělají za 500 000

no jestli na to půjdou jako např. u nějakých značek elektrického nářadí, tak sice OK, vzhledově v pohodě, jen to moc nepoužívat, ať namáhané komponenty neodejdou brzy.

0/0
22.8.2012 18:37

luckilyfarenough

Re: číňani vám toho Humveeho udělají za 500 000

ano v kvalite made in china...dekuji..nechciRv

0/0
22.8.2012 19:19

dtx

Re: číňani vám toho Humveeho udělají za 500 000

A pak vjedeš do výmolu na cestě a upadne ti kolo

0/0
22.8.2012 19:33

WIFI

Re: číňani vám toho Humveeho udělají za 500 000

ale budeš mít Humveeho za třetinu ceny originálu. A to se vyplatí !!

0/0
22.8.2012 21:26

opas

:-)

A zákazník si bude moci vybrat i barvu plátna ;-D

0/0
22.8.2012 15:42

alis

Má todle auto jiný důvod existence...

...než aby majitel ukázal světu "Já na to mám?";-D;-D;-D

0/0
22.8.2012 15:24

21century_schizoid_man

Re: Má todle auto jiný důvod existence...

samozrejme, ze ma...to auto neni nijak extra drahe, takze ja na to mam je trochu mimo

+2/0
22.8.2012 15:28

já George XVII

Re: Má todle auto jiný důvod existence...

dokáži si to představit jako dobrý pracovní stroj. Jezdit s tím po městě musí být na obtíž, i proto jsem dlouhou dobu neviděl žádnou H1 jinde než v "blátě".

0/0
22.8.2012 15:40

opas

Re: Má todle auto jiný důvod existence...

Ne, někam na farmu super auto. Odvézt koně, dovézt seno, odtáhnout pokácený strom...

+2/0
22.8.2012 15:43

Kazeasch

Re: Má todle auto jiný důvod existence...

U nás to mají nějací balonáři. To mi taky přijde docela vhodný. Naloží tam bez problémů celej balon, přitom oproti jinejm co vídám je to ve výsledku docela kompaktní a proti těm co to vozí v dodávkách to má dobrý i když vlítne s balonem do špatnýho terénu.

0/0
22.8.2012 16:14

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Má todle auto jiný důvod existence...

Jaký balon?

0/0
22.8.2012 16:15

el_jam

Re: Má todle auto jiný důvod existence...

horkovzdušný

0/0
22.8.2012 16:17

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Má todle auto jiný důvod existence...

Jo takhle, díky.

0/0
22.8.2012 16:28

habr

Re: Má todle auto jiný důvod existence...

Na farmu?

 Ïdealisto - zemědělec by takové auto neuživil. Jemu vic bude vyhovovat nějaký 4x4 pick-up  s dvou a dvapůl litrovým motorem, se spotřebou okolo 10 litrů. na tahání dřeva má traktor, který jezdí za pár litrů nafty na hodinu.

+1/0
22.8.2012 21:12

kenx

motor Steyr M16

Naftový Steyr M16 Monoblock (6-válec, 160kW) by do toho měl úplně stačit, používá se ve vojenské technice často. Stavebnice je dobrý nápad, jenom se trošku bojím omezení u nás. Jak to bude s homologací pro provoz u nás, kdo bude považován za výrobce vozidla? Bojím se, aby člověk nemusel vynaložit větší úsilí a finance na úřady než na sestavení. Tohle není auto, co by chtěl člověk tahat na vleku, právě naopak ...

+1/0
22.8.2012 14:28

chudejklukzvesnice

Re: motor Steyr M16

Ti dva lidé, co o to tu budou mít zájem, se s úřadem už nějak poperou, neměj strach.

+1/0
22.8.2012 14:41

já George XVII

Re: motor Steyr M16

po sestavení by takové auto měl majitel odvézt výrobci stavebnice, aby odborně zkontrolovat kvalitu montáže, případně jestli splňuje homologaci, ten by mu měl vydat potvrzení pro úřady.

Teoreticky by to mohl výrobce řešit tak, že pošle nějaké pověřené techniky k zákazníkovi a kontrolu provedou na místě. Vyjde to levněji nejen na dopravě, ale i na daních. Nebo si můžou v EU otevřít nějakou pobočku, která tyto stavebnice bude kompletovat pro místní trh a zároveň bude kontrolním místem pro homologaci v EU.

0/0
22.8.2012 15:16

Cenzura? Neexistuje!

Re: motor Steyr M16

stavebnice aut se i u nas prodavaji "bezne". Napr. Kaipany.

0/0
22.8.2012 19:38

já George XVII

Re: motor Steyr M16

tady nejde o prodej či koupi stavebnice. Slušné auto bych si dokázal postavit i z vrakovištních dílů a vmontování do vlastní karoserie. Ale nedostal bych to na papíry, resp. velice nesnadno. A o to jde - jak to legalizovat. Obzvláště u stavebnice ze zámoří, kde je homologace automobilu odlišná od naší.

0/0
22.8.2012 20:00

Cenzura? Neexistuje!

Re: motor Steyr M16

No, protoze se prodavaji udajne pomerne dobre, tak s tim asi problem neni. Ale jak to je ve skutecnosti, navic se zamorskym autem... tak to radeji budu mlcet, abys mi pak s neprihlasenym Humveem neprijel zorat zahradku :)

0/0
22.8.2012 20:03

já George XVII

Re: motor Steyr M16

tak nepochybuji, že se Kaipany prodávají dobře. Mě se taky líbí. Ale představ si, že by jsis ho objednal do USA. Měl bys smůlu, doma v USA by jsis ho mohl jen složit, ale homologaci bys pravděpodobně nezískal. Stejný problém je u Hummeru pro EUropany.

0/0
22.8.2012 21:58

Kazeasch

Re: motor Steyr M16

U Kaipanu jde o to, že stavebnice je normálně otestována jako vozidlo, a má homologaci která potvrzuje, že pokud je stavebnice sestavena správně, splňuje podmínky pro silniční provoz. Takže ty si to pak jen sestavíš, chlápek ti to zkontroluje a ty dostaneš potvrzení se kterým si zajdeš pro techničák.

0/0
23.8.2012 14:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.