Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte, jak umí dovádět na motorce kaskadér

Málokdo ví, že právě Češi mají jednoho z nejlepších světových kaskadérů na světě. Jmenuje se Martin Krátký a svoje kousky předvádí už bezmála 10 let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S.O.B je zpátky!

A kde je Mára Matoušek

Korych a další...

0/0
18.8.2012 20:53

Petr7777

Fakt

umi, to se musi nechat. To muselo byt znicenych vidli atd...

0/0
18.8.2012 18:00

Josefkl

Je

to machr.Obdivuju ho.Hlavně jak odkop tu ceduli keep out-to by jen tak nějaký ořezátko nesvedlo

0/0
18.8.2012 15:07

_MilanC

asi je dobrý

ale mě to přijde poněkud nudné, nezáživné a nedokážu ocenit. :-(

+1/0
18.8.2012 13:34

interesantni

hned to jdu zkusit na D1

tam totiž budu mít nejvíc obecenstva

0/0
18.8.2012 13:28

Yummy

Co je to za motorku?

Ví někdo co je to přesně za motorku? ( značka, model a přibližně rok)

0/0
18.8.2012 10:45

wanad

Začínal na dvoutaktu

Tento kaskadér začínal na stroji MZ, tedy dvoutaktu. Dnes, v době mnohoválců, je výhoda dvoutaktu v podobě více pracovních zdvihů na otáčku motoru a tedy větší vyrovnanosti chodu, pohřbena.

0/0
18.8.2012 10:33

Fair-Play

Re: Začínal na dvoutaktu

Právě proto to jsou většinou, jak píšeš "mnohoválce" aby byl chod motoru kultivovaný nebo se používají vyvažovací hřídele. Ale o té kultivovanosti dvoutaktů bych se nerad přel, měl jsem Jawu 350 i Wartburga a o nějaké vyrovnanosti chodu nemohla být řeč.

0/0
18.8.2012 10:49

wanad

Re: Začínal na dvoutaktu

No, ta "vyrovnanost chodu" je právě o pravidelnosti (zážehu) na otáčku, nikoli kultivovanost.

Dvoutakt sice při malém zatížení zážehy i vynechává, ale když se od něj chce práce, tedy přidá se plyn. Tak dává dvounásobek zážehů na otáčku ve srovnání s 4taktem.

+1/0
18.8.2012 11:12

Hokki

Re: Začínal na dvoutaktu

;-D;-D

0/0
18.8.2012 13:33

JeFFik

Re: Začínal na dvoutaktu

u 4-taktu stačí dvojnásobný počet válců a počet zážehů na otáčku je stejný ;-)

0/0
18.8.2012 18:52

wanad

Re: Začínal na dvoutaktu

To jste objevil Ameriku.

Příspěvek, na který jste tak objevně reagoval, navazoval na reakci uživatele Fair-Play, mým doplňujícím vysvětlením.

Což vám uniklo;-D

0/0
19.8.2012 12:21

wanad

Re: Začínal na dvoutaktu

A ta kultivovanost chodu motoru použitím vyvažovací hřídele není ideální. Při zvyšování rychlosti, kdy otáčky jdou nahoru, tak tomu více brání právě nutnost více roztočit vyvažovací hřídeleRv

0/0
19.8.2012 11:43

Bubrak

no

Je vybornej, o tom zadna, ale uz by to chtelo neco novyho. ;-)

0/0
18.8.2012 9:03

Duke_._Nukem

jako jo,dobryyy

ale to u me neni kaskader,spis poutovy bavic,zadne velke riziko u toho nehrozi.To skakani s motorkama salta atd.,to uz je jina kava..:-)

+1/0
18.8.2012 8:45

prick

Super

Ač na motorce nejezdím a ani jí nevlastním, tohle je vážně pěkný...

0/0
18.8.2012 8:40

msl

a cele video nesestrihane idnes

http://www.motorkari.cz/video/clanky/predstavujeme/nove-video-martina-kratkeho-46679.html

0/0
18.8.2012 8:37

OOOOK

To je toho

Já mít motorku která váží do desíti kilogramů tak to zvládnu taky.

0/0
18.8.2012 7:57

Fair-Play

Re: To je toho

Můžeš mi ukázat motorku která váží do deseti kilogramů?

0/0
18.8.2012 8:16

babca

Re: To je toho

no já dostal k narozkám model Ducati:-)))))))) tak měl asi na mysli tohle;-D;-D;-D

0/0
18.8.2012 9:01

Hokki

Re: To je toho

A proč ji nemáš?;-D;-D;-D

0/0
18.8.2012 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.