Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodeje motorek stále padají. Klesá zájem o skútry

Prodej nových motocyklů na českém trhu se letos snížil o desetinu, za leden až červenec obchodníci prodali 10 743 strojů. Pokračuje tak trend z posledních dvou let. Klesl hlavně prodej nejnižší kubatury do 50 ccm. Vyplývá to z informací Svazu dovozců automobilů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honx

Prodej skútrů neklesá kvůli krizi ale kvůli legislativě

Kdo by si teď kupoval 50ccm, když od příštího roku bude moci řídit za stejných podmínek silnější 125 ccm. ;-D

Často tam přitom není ani rozdíl v ceně.

+3/0
17.8.2012 10:21

Neumětel

V prodejně motorek zvoní telefón

"Dobrý den, tady pohřební služba. Kolik jste tento týden prodali těch nových motorek?"

"Moment, podívám se. Tak celkem sedm."

"Aha, tak dva se nám ještě někde toulají..."

+9/0
17.8.2012 9:39

zruseny4x

Re: V prodejně motorek zvoní telefón

Seš nechutnej

0/0
17.8.2012 9:49

zorro_rojo

Re: V prodejně motorek zvoní telefón

Ale pravdivej. :-P

I kdyz, tenhle vtipek se vypravel uz pred triceti lety. Takze to zas takova tragedie nebude. :-)

0/0
21.8.2012 23:14

poznamka

A doktori z transplantaci je nemaji radi,

protoze po jejich bourackach maji ledviny rozhadrovany a nejdou pouzit na transplantaci. A mozek uz vubec ne.

+1/0
17.8.2012 9:10

Xladi

Je to zcela přirozené

kdo by si letos kupoval 50tku skůtra když od příští sezóny budou moci všichni s B jezdit se skůtrem do 11Kw. Příští rok se prodá dost 125 a 50tky budou kupovat jen mládežníkům. A že lidi nemají prachy to je jasný taky je tu vliv.

+2/0
17.8.2012 8:55

surfer27

Re: Je to zcela přirozené

jj. napriklad ja se na 125ku skutra tesim moc ;-D;-)

0/0
17.8.2012 9:49

David41

Re: Je to zcela přirozené

Já taky,ale nemám na něj ;-( naštěstí budu mít možná aspoň starou babetu.

0/0
17.8.2012 13:20

togu

Prodej motorek klesá

A kdo se diví?Když nebude na jídlo a ostatní pohledávky, tak si asi pujdu koupit motorku že!?!?Tohle může napsat jen tydýt,který neví nic o situaci lidí tam dole.A těch pár zbohatlíků to nezachrání.Už i železná leidi řekla památnou větu:Bohatý jednotlivec nedělá bohatý stát.

+1/0
17.8.2012 8:08

Zirkon

všem autařům

Uvědomte si jednu základní pravdu: Kdyby přesedlala  cca  třetina  autařů na motocykl nebo skůtr, tak by rázem bylo po problémech s  dopravními zácpami i parkováním !!Ve  většině  aut se také  vozí jedna nebo dvě  osoby.

A pokud jde o eklogii, tak, s vyjímkou přemotorovaných a velkoobjemových strojů, mají motocykly výrazně menší spotřebu než  osobní auta.  Emisní limity EURO platí pro motorky stejně jakopro auta.

Hlučnost je  stejná, pokud si vlastník motocyklu neprovede "speciální úpravy".

A agresivita ? Proboha, motorkář je  stokrát zranitelnější ;-D

0/0
17.8.2012 7:57

el_peregrino

Re: všem autařům

Hlavně, motorkář povětšinou v případě nehody zabije akorát sebe, kdežto plechovkář někoho rozstřelí, 3-4 mrtví, a jeho samotnýho, zhusta ožralýho, vytáhnou zpoza volantu se zlomeným žebrem a pár podlitinama...

0/0
17.8.2012 8:10

el_peregrino

Re: všem autařům

Většina lidí bude raději brečet, že je benzín za 40, než aby si pořídili něco, co toho benzínu sežere 2.5 l na 100 km...

0/0
17.8.2012 8:15

Ziegfried

Re: všem autařům

To máte sice pravdu, ale u nás trvá sezóna, kdy je možno  jezdit na motorce, sotva půl roku. A to nemluvím o tom, že třeba každý druhý den prší.

0/0
19.8.2012 21:34

zorro_rojo

Re: všem autařům

Tak pravdy pul.. aspon co se te ekologie tyce. Bezny motocykl (se kterym muzete bez obav na dalnici, bez obav ze vas sejme nekdo kdo prehledne motorku jedouci stovkou) si nevezme pod pet litru. Takze o vyrazne nizsi spotrebe se mluvit moc neda. Hlucnost take - neznam motocykl, ktery je tissi nez osobni automobil. (pokud si majitel automobilu neprovede "specialni upravy" .. "]

0/0
21.8.2012 23:18

Zirkon

souhlasím s poslední větou

Kdyby motocyklisté  dodržovali pravidla, tak by je  autaři ( kteří také rychlost hrubě nedodržují)  mohli stále  předjíždět a  to by posílilo jejich seběvědomí.  Pak by  autaři motorkáře  měli rádi ;-D

Tedy,  jestli by zase nenadávali, že  jsou motorkáři brzdou provozu !?

0/0
17.8.2012 7:48

zruseny4x

Re: souhlasím s poslední větou

Hm, no hlavně, ža autaři pravidla dodržují. ;-D

0/0
17.8.2012 8:55

EU je ZLO

Prodeje motorek stále padají.

To je dobře. Většina motorek jsou zbytečné křápy, které akorát dělají kravál na kilometry daleko a jejich jedinou funkcí je fungovat jako protéza penisu. Rv

+2/0
17.8.2012 7:38

Zirkon

Re: Prodeje motorek stále padají.

Většina motorek splňuje  stejnélimity hluku jako  auta. Ty ale  neslyšíte, takže  Vám to nepřijde.

A jak je to  protézou u žen  řidiček ?

0/0
17.8.2012 7:49

babca

Re: Prodeje motorek stále padají.

pán má patrně ochcávku... protože ti reagují stejně, majitelé těchto nablejskanejch h.o.v.e.n...

0/0
17.8.2012 9:42

Grim32

Re: Prodeje motorek stále padají.

Můžu potvrdit. Sám mám šestistovku, ale podle výsměchu holek, když sundám kalhoty, si budu muset pořídit asi chopper s větším objemem, abych svůj nedostatek kompenzoval...;-(

0/0
17.8.2012 15:52

ludra.hnida

dobra zprava

motorkari jsou na cestach nejvetsi joudove! cest vsem vyjimkam... a taky jsou neekologicke. čopry beru jako životni styl staříků, vsechny ostatni kategorie jsou bud na zavodni okruh nebo bych je rovnou na cestach zakazal pro vseobecnou nebezpečnost a neefektivitu...

+1/0
17.8.2012 0:53

uživatel eliminován v22.0

Re: dobra zprava

názor osla ;-D. Skůtr je taky neekologický? Motorka není dopravní prostředek jako každej jinej? Podle tebe je lepší, když v autě jede člověk sám, než když jede člověk sám na motorce?

0/0
17.8.2012 7:39

babca

Re: dobra zprava

neefektivitu? tak se sem přihlaš, až ten tvuj křáp pojede 130 na dálnici a nepřesáhne spotřebu 3,3 jako ten muj neefektivní stroj...

0/0
17.8.2012 9:44

zorro_rojo

Re: dobra zprava

A co mate za zazrak?

0/0
21.8.2012 23:20

Deciliter

Cinske shity

Dobra sprava.Vsetky skutre a motorky do 125 kubikov su vacsinou "znacky" typu Keenwood, Yuki a podobne a to su len Cinske shity Cinskych vyrobcov vyrobene v Cine aj ked maju akoze Europske meno a tvaria sa ako pomaly Made in EU.

Su dovezene za smiesne 10% clo a aj to odosielatel sfalsuje vykaz o hodnote zasielky!

Naopak dovozne clo do Ciny je az 65% pri autach a motorkach, takze skuter/motorka skutocne vyrobena v EU by tam bola nepredajna! A ked sa na Zapade vyroby revolucna motorka/skuter, Cinania to ihned nelegalne okopiruju a maju drzost kopie exportovat do Europy (aj ked idu po nich EU colnici) a nasledne Europsky vyrobca kvoli plagiatom skrachuje. To je pripad Ceskeho vyrobcu Blata (krach bol nadosah). Dodnes sa dovazaju do CR kopie jeho minibikov a predajcovia to nadrzovku predavaju. Rv

Ja som si priplatil za Europsky skuter Peugeot a nelutujem. Nebudem podporovat Cinskych zlodejov.

0/0
17.8.2012 0:21

Josef II

Re: Cinske shity

Cesi jednodusse motocykly neumi a meli by tu fabriku v Brodcich prodat Cinanum, pokud jeste maji zajem. Jenom pod cinskym vedenim ma znacka JAWA nejakou nadeji na preziti !

0/0
17.8.2012 2:20

uživatel eliminován v22.0

Re: Cinske shity

to je hodně krutý, snad to nemyslíš vážně, jinak je mi tě líto. Tak se prodej do číny sám 8-o

0/0
17.8.2012 7:41

pedr64

Re: Cinske shity

a kolik myslíš, že je na tom Pežotu evropských dílů?

+2/0
17.8.2012 7:38

zorro_rojo

Re: Cinske shity

R^ presne :-)

0/0
21.8.2012 23:21

Xladi

Re: Cinske shity

Nechci vám brát iluze ale minimálně Peugeot V-CLIC a NEW VIVACITY 125 jsou 100% číňani akorát mají Peugeot logo jinak motor je stejný jako všechny čínské skůtry a i výkon motoru je stejný. U toho V-CLIC se ani neobtěžovali s vývojem jiné kapotáže. Takže cena evropská ale kvalita čínská. Já mám čínského skůtra, není to žádný drak ale do evropských má daleko a věřte že další bude z Evropy a bude to nejspíš Gillera RUNNER

0/0
17.8.2012 8:52

babca

Re: Cinske shity

neni nad to mít francouza vyrobeného na tchajwanu...

0/0
17.8.2012 9:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.