- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo by si teď kupoval 50ccm, když od příštího roku bude moci řídit za stejných podmínek silnější 125 ccm.
Často tam přitom není ani rozdíl v ceně.
"Dobrý den, tady pohřební služba. Kolik jste tento týden prodali těch nových motorek?"
"Moment, podívám se. Tak celkem sedm."
"Aha, tak dva se nám ještě někde toulají..."
protoze po jejich bourackach maji ledviny rozhadrovany a nejdou pouzit na transplantaci. A mozek uz vubec ne.
kdo by si letos kupoval 50tku skůtra když od příští sezóny budou moci všichni s B jezdit se skůtrem do 11Kw. Příští rok se prodá dost 125 a 50tky budou kupovat jen mládežníkům. A že lidi nemají prachy to je jasný taky je tu vliv.
jj. napriklad ja se na 125ku skutra tesim moc
A kdo se diví?Když nebude na jídlo a ostatní pohledávky, tak si asi pujdu koupit motorku že!?!?Tohle může napsat jen tydýt,který neví nic o situaci lidí tam dole.A těch pár zbohatlíků to nezachrání.Už i železná leidi řekla památnou větu:Bohatý jednotlivec nedělá bohatý stát.
Uvědomte si jednu základní pravdu: Kdyby přesedlala cca třetina autařů na motocykl nebo skůtr, tak by rázem bylo po problémech s dopravními zácpami i parkováním Ve většině aut se také vozí jedna nebo dvě osoby.
A pokud jde o eklogii, tak, s vyjímkou přemotorovaných a velkoobjemových strojů, mají motocykly výrazně menší spotřebu než osobní auta. Emisní limity EURO platí pro motorky stejně jakopro auta.
Hlučnost je stejná, pokud si vlastník motocyklu neprovede "speciální úpravy".
A agresivita ? Proboha, motorkář je stokrát zranitelnější
Hlavně, motorkář povětšinou v případě nehody zabije akorát sebe, kdežto plechovkář někoho rozstřelí, 3-4 mrtví, a jeho samotnýho, zhusta ožralýho, vytáhnou zpoza volantu se zlomeným žebrem a pár podlitinama...
Kdyby motocyklisté dodržovali pravidla, tak by je autaři ( kteří také rychlost hrubě nedodržují) mohli stále předjíždět a to by posílilo jejich seběvědomí. Pak by autaři motorkáře měli rádi
Tedy, jestli by zase nenadávali, že jsou motorkáři brzdou provozu !?
Hm, no hlavně, ža autaři pravidla dodržují.
To je dobře. Většina motorek jsou zbytečné křápy, které akorát dělají kravál na kilometry daleko a jejich jedinou funkcí je fungovat jako protéza penisu.
Většina motorek splňuje stejnélimity hluku jako auta. Ty ale neslyšíte, takže Vám to nepřijde.
A jak je to protézou u žen řidiček ?
motorkari jsou na cestach nejvetsi joudove cest vsem vyjimkam... a taky jsou neekologicke. čopry beru jako životni styl staříků, vsechny ostatni kategorie jsou bud na zavodni okruh nebo bych je rovnou na cestach zakazal pro vseobecnou nebezpečnost a neefektivitu...
názor osla . Skůtr je taky neekologický? Motorka není dopravní prostředek jako každej jinej? Podle tebe je lepší, když v autě jede člověk sám, než když jede člověk sám na motorce?
Dobra sprava.Vsetky skutre a motorky do 125 kubikov su vacsinou "znacky" typu Keenwood, Yuki a podobne a to su len Cinske shity Cinskych vyrobcov vyrobene v Cine aj ked maju akoze Europske meno a tvaria sa ako pomaly Made in EU.
Su dovezene za smiesne 10% clo a aj to odosielatel sfalsuje vykaz o hodnote zasielky!
Naopak dovozne clo do Ciny je az 65% pri autach a motorkach, takze skuter/motorka skutocne vyrobena v EU by tam bola nepredajna! A ked sa na Zapade vyroby revolucna motorka/skuter, Cinania to ihned nelegalne okopiruju a maju drzost kopie exportovat do Europy (aj ked idu po nich EU colnici) a nasledne Europsky vyrobca kvoli plagiatom skrachuje. To je pripad Ceskeho vyrobcu Blata (krach bol nadosah). Dodnes sa dovazaju do CR kopie jeho minibikov a predajcovia to nadrzovku predavaju.
Ja som si priplatil za Europsky skuter Peugeot a nelutujem. Nebudem podporovat Cinskych zlodejov.
Cesi jednodusse motocykly neumi a meli by tu fabriku v Brodcich prodat Cinanum, pokud jeste maji zajem. Jenom pod cinskym vedenim ma znacka JAWA nejakou nadeji na preziti !