Diskuze

Z deníku řidičky s šestnáct let mokrými papíry: auto má i zrcátka

"A řidičák máte?" ptá se mě instruktorka autoškoly do telefonu. Ano, mám. Šestnáct let ho mám. Je jako nový, naprosto nepoužívaný. Za celou dobu jsem najezdila tak sedmapadesát kilometrů, většinou v lese a potmě. To když jsme před několika lety dostali auto a já si to chtěla zkusit. Pak zase nic...
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dedust2002

27. 8. 2012 15:14
blby je

ze takovejch ridicu a ridicek brazdi nase silnice opravdu hodne. Vcera me dedek vyblikaval pri pripojovani na nabrezi, asi minutu po tom, co jinymu gerontovi nebylo divny, proc stojim pred prechodem v levem pruhu, atd...

1 0
možnosti
JJ

jednookykral

1. 9. 2012 20:16
Re: blby je

Jo, mě zase vyblikával nějákej frajer se zlínského kraje, když jsem nevjel do křižovatky, pač bych jí neprojel, ale on asi nezná pražské tramvajáky.

0 0
možnosti
KP

klimoš

27. 8. 2012 14:42
Také jsem si zpočátku nevěřil,

ale když jsem postupně projel párkrát Budapeští 80km/hod a byl jsem poslední, zjistil jsem, jak se vlastně jezdí ve světě. Pak jsem měl trochu problémy v Neapoli, Palermu - tam neplatí vůbec nic, také v Soluni nebo Tripolisu je na vozovce méně pruhů než vozidel a postupně jsem si i v Portugalsku zvykl, že prostě jedu " s proudem" a ne proti němu. Zatím jsem proto neboural, ani nic nezavinil, ale to jsem teprve začátečník , zatím jen 850 000 km najetých.

0 0
možnosti
RM

Ric-pic

26. 8. 2012 20:01
Co to je za dementní článek?

8-o8-o8-o

0 0
možnosti
B

Bubaak1

27. 8. 2012 7:31
Re: Co to je za dementní článek?

To je článek pro dementi na silnici, že by se měli vrátit do autoškoly a naučit se řídit ;-O

Pondělí ráno, ani jsem nedojel do práce a už jsem nasranej, už se těším až bude zaří a další umělci co neznají zrcátka, k čemu je připojovací pruh, proč se dodržujou rozestupy, blinkry, kdy se jede v jakým pruhu a dalších milion nepotřebných znalostí... hlavně když se to nějak rozjede, to jsou pak kingové 

Tahle žena to osobě ví a snaží se s tím něco dělat takže za měR^

6 0
možnosti
PZ

0xf

26. 8. 2012 17:31
no dalsi clanek

jak se jedna nevinna uci jezdit... doufam ze si nakoupi tolik jizd az bude mit auto zazite tak ze nebude premyslet ani nad brzdama, plynem razenim packama ale zacne se ucit venovat provozu... a teprv az to zvladne vyjde na cestu jinak se zaradi k dalsim co si budou myslet ze kdyz zmatene ale opatrne tak se nic nemuze stat a kdo na to nema stejny pohled je pirat.

0 0
možnosti
JN

roedor

27. 8. 2012 9:07
Re: no dalsi clanek

hlavně, že ten, kdo vyjde z autoškoly s čerstvým řidičákem, má všechno zažité:-P

0 0
možnosti
KV

KarelV

26. 8. 2012 12:13
Když chce někdo jezdit, má si všímat, jak se to dělá

já se prakticky naučil všechno jen pozorováním... Díval jsem se, co a jak TÁTA za volantem během jízdy dělá, občas jsme se zeptal, on mi to vysvětlil (slovně i názorně) a takto předpřipravený jsem šel do autoškoly... ;-)

Auto mi chcípalo jen to v učebně (trenažér) - a to asi proto, že na něm je všechno takové umělé, nepřirozené (například jsme se velmi rychle "NAUČIL", že trenažér nechcípne, když držíte pořád plný plyn ?!?!?!) ;-D

No ale pak přišla i první ostrá jízda a instruktor se mě UŽ po pár metrech ptal, zda jsem už někde jezdil... Tak jsme si pak spolu ty jízdy užívali a já i on jsme se mohli opravdu věnovat různým situacím (a špekům) v konkrétním ostrém městském provozu...  R^

2 0
možnosti
PZ

0xf

26. 8. 2012 17:41
Re: Když chce někdo jezdit, má si všímat, jak se to dělá

jj taky podobne... i kdyz ja uz predtim jezdil... teda mimo silnice... takze jsme trenovali rozjizdeni s krabickama, kdo co zvladne v terenu na volnobeh, brzdeni obema nohama a taky jak to vodit bokem tam kde clovek chce. Teprv pak jsem sel do autoskoly a tam uz jsme se ucili jen venovat se provozu resit spravne dopravni situace a td... ale rozhodne to nebylo o tom ze nevim jak se spojkou nebo ze bych nezvladal radit, zatacet a blinkrit :-)

0 0
možnosti
JL

nakej_nick

26. 8. 2012 10:37
.

Na začátku kontrakce je vhodné dýchat pomaleji a při vrcholu dýchání zrychlit.

0 0
možnosti
PZ

islandan

26. 8. 2012 10:19
Jak jsem reagoval dříve:

Po získání základních dovedností jezdit, jezdit, jezdit. A to i poté, co

nemusím myslet na to, že existuje nějaký plyn, brzda, spojka nebo

kterou rychlost mám zařazenou. Teprve potom se jeden může naprosto zodpovědně a bez obav věnovat

vlastnímu provozu, tedy tomu, co se kolem něj děje........;-)

0 0
možnosti
PO

pavlik12

25. 8. 2012 23:03
Řidičák na zkoušku...

... a podle navrhovaného systému řidičáku na zkoušku by autorka článku byla pro čerstvého řidiče ideálním školitelem :-)

5 0
možnosti
R

roman37e

25. 8. 2012 20:17
To jsou zase umělci...

Ignorovat střední zrcátko je hovadina. Díky němu poznám že někdo jede za mnou a třeba se mě snaží předjet. Od si je jistej že ho vidím, tak hodí blinkr a začne mě předjíždět. V tu chvíli se rozhodnu pro předjetí auta přede mnou, v bočním zrcátku uvidím prd a střední budu mít sklopené... Co se stane? Něco jiného je to u kamionů a dodávek... Řidič auta za ním ví velmi dobře že dotyčný dozadu nemůže vidět.

1 0
možnosti
JM

radaumacher

25. 8. 2012 20:25
Re: To jsou zase umělci...

Ad1 - i v osobním plně proskleném skle by člověk měl využívat především boční zrcátka, tím spíš při (resp. před) předjížděním. Ad2 - jezdím občas i s dodávkou a nikdy jako řidič dodávky ani jako řidič osobáku s dodávkou někde poblíž jsem se nechoval jinak jen proto, že interiérové zrcátko je v dané chvíli k ničemu.

4 0
možnosti
FK

kvedlal

25. 8. 2012 18:50
Držím palce

:-)

2 0
možnosti
.A

.45 ACP

25. 8. 2012 18:55
Re: Držím palce

Hlavně ostatním účastníkům silničního provozu :-P

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.