Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Corolla se nevrací, je tady úplně nový auris

Legendární název Corolla zůstane pouze sedanům, nová generace kompaktních toyot si ponechá jméno Auris, jež nese od roku 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Levicovy.Pravnik

nevím co je to za modu

ten tvar zadního bočního okýnka

0/0
25.8.2012 16:08

oxon

..všechny hatchbacky

vypadají dnes stejně nebo hodně podobně...tento trend nastavila před mnoha léty Mazda 3.............

0/0
24.8.2012 18:48

zmensvoubudoucnost

Co to je za reklama?

chudák blonďatý chlapec v reklamě měl by trošku pojíst vypada bídně ;-D;-D

0/0
23.8.2012 15:57

gazda2

Je to Corolla a není to ošklivé. Dvě dobré zprávy.

Upřímě řečeno, až se ta Corolla co mám rozpadne, k čemuž se zatím moc nechystá, stejně si koupím další, ať to vypadá jak to vypadá a ať se to jmenuje jak se to jmenuje. Nějak si nedovedu představit, že bych měl řešit nějaké problémy s poruchami vyjma měnění gum, baterek, destiček a kotoučů a toho co občas urazím a nebo co mi někdo pomuchlá. Turbo bych neřešil, lepší varianta výkonného a úsporného motoru se jmenuje hybrid. Zatím mi vždy stačilo vvti. Normálně to jezdí  pod šest litrů, nebo to prošlápnu a přenastaví se to na nenažraného závodníka a pak to jede, ale žere.

+1/0
22.8.2012 23:08

Curtis Hlencross

design

tak to žádná pecka není, ani bych neřekl, že je to o tolik pohlednější než starší model, jak se nám snaží vnutit autor. Ale síla Toyoty je hlavně ve spolehlivosti. Stejně se toho, co se vzhledu týče, moc v kompaktní třídě vymyslet nedá, starej Civic byla spíš vyjímka potvrzující pravidlo.

0/0
22.8.2012 18:00

Hynek Vilém Jarmila reloaded

pěkný

osobně bych v téhle třídě šel do C4, ale tohle je moc pěkný. Jen ten středovej tunel je asi zbytečně širokej.

0/0
22.8.2012 15:43

Gandalf007

Nezklamala

Toyota, stejně Lexus, snad nikdy nemůže zklamat... protože design exteriéru se může líbit opravdu jen "vyvoleným". Všem ostatním nezbude než pozitivně hodnotit alespoň kvalitní a spolehlivé provedení vozu... ;-)

0/0
22.8.2012 14:10

No3130

ta reklama je strašná

a auto se mi taky moc nelíbí. ten design mi přijde takovej zbytečně komplikovanej. samý zprohybaný křivky, zvláštní tvary světel, vybouleniny a prohlubně... Jsem příznivcem spíš čistých tvarů jako měla např. Audi A6 kolem r. 2000

0/0
22.8.2012 13:29

Darth.V

Hmm nic moc

teď to připomíná neotesaný špalek s korejskými světly. Zadek ještě jakž takž , předek pod linií světel taky dejme tomu. Kde jsou ti návrháři co dělali Cellicu ? A proč s ifirma vybrala pro reklamní spot anorektičku ?! Nebo je to nějaký transvestit?

0/0
22.8.2012 13:22

No3130

Re: Hmm nic moc

vzhledem k tomu, že je vidět nahý hrudník, tak bych řekl, že to ženská vůbec neni. I kdyby měli plochou ženskou, tak by jí nemohli ukázat.

0/0
22.8.2012 13:31

Jdeto

Re: Hmm nic moc

Je třeba se podívat i na jiné partie. Žena to rozhodně není, není nad čím bádat.

+1/0
22.8.2012 15:19

BorisT

Káva

Co to je za blábol s tou kávou? Současný Auris má vysouvací držáky na palubní desce a funguje to v pohodě, vzpomínám si, že to tak měly i některé Subaru. Normálnímu člověku je snad úplně jedno, jestli si bere kelímek pravou rukou jako v Golfu nebo levou rukou v Aurisu. Zoufalec, který se musí živit psaním pro tuhle žumpu, to ovšem asi nedokáže. A to už vůbec nemluvím o digitálních hodinách. Proč by někomu mělo vadit, jestli jsou hodiny v něčem integrované nebo umístěné extra? To je při nákupu auta naprosto podružná věc.

0/0
22.8.2012 13:18

avaya

zadní světla

se mi líbí a připomínají mi Hyundai.. ix20 ? i30 ?

0/0
22.8.2012 12:14

hurkadavid

Jsem fascinován....

....... textem k Aurisu. V podstatě za standart všeho se bere německý vzor. Japonští návrháři a dezajnéři jsou podle autora úplně mimo mísu. Jediný kdo všemu rozumí je autor článku a má právo shazovat automobilku. Umístění hodin i vzhled středového tunelu má jen jedno řešení - tak, jak se to líbí autorovi. Ještě že máme možnost volby a nemusíme mít všichni auta z jednoho koncernu nebo jedné země.

+4/0
22.8.2012 12:01

pavelgz

Re: Jsem fascinován....

mě připadá,že autor ten článek napsal velmi pěkně.

Pochvala.

0/0
22.8.2012 17:03

TDW

Na fotkách se mi tedy vůbec nelíbí záď auta

Máme úplně původní Auris, ještě před faceliftem a tenhle nový je docela zklamání - předek ještě vcelku hezký, i když bůh ví proč připomíná "čumák" Alfy Romeo anebo starších verzí Subaru Impreza ale ta záď vypadá na fotkách dost otřesně, velká světla nahradily nudle připomínající zase Alfu anebo - hůř - Seat ! Asi jsem konzerva, líbí se mi koncepce Golfu, kdy každé další auto vypadá jako Golf,nebo 911 která se taky moc nezměnila... Anebo třebas Mazda 3 taky nemění moc výrazně design...

0/0
22.8.2012 11:36

oxon

Re: Na fotkách se mi tedy vůbec nelíbí záď auta

....tak, tak.....všechny hatchbacky vypadají jako Mazda 3..............:-)

0/0
24.8.2012 18:52

Fuse

Jaká je značka "normálního auta"?

;-D předpokládám, že německá.

+3/0
22.8.2012 10:37

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Jaká je značka

přesně, nekritičnost motoristických novinářů k německým autům je na pováženou ... přitom třeba mně přesně tohle pojetí automobilové konstrukce (podvozek) a designu hodně nevyhovuje.

0/0
22.8.2012 14:28

Franta Prudil

anti TSI

Zajimavé, toyota zcela ignoruje turba u benzínových motorů. A jestli jsou VW nějaké potíže, možná i ví proč. Možná si počká na výsledek, jestli je to spolehlivé nebo ne. Naopak VW vývoj starých osvědčených benzínů celkem hodil za hlavu. Stále to bylo 1.6 74,75 a 1.4 59Kw (bez vývoje)

Ty motory s turbem a FSI jsou sice zajimavé, ale... Víme jak je to s kvalitou benzínu..

+1/0
22.8.2012 9:29

poterienko

Re: anti TSI

Na co by měla Toyota turbo, když má téměř stejné výkony bez něj. 1.6 má 97kw, 1.33 asi 73kw... Tak na co turba?

0/0
22.8.2012 9:36

Jdeto

Re: anti TSI

Nikdy jsi s tím nejel, tak nepiš o výkonných motorech, když je vákon posazen někde kolem 6000 otáček. Mne by spíše zajímalo, kde jsou ty motory od BMW.

0/0
22.8.2012 10:34

poterienko

Re: anti TSI

Ale jel, to se neboj ;). Jasně, nechová se to jako turbomotor (logicky), ale pro výkon není problém ten motor vytočit. Jsou to prostě atmosférické benzíňáky.

0/0
22.8.2012 10:56

Jdeto

Re: anti TSI

Naposledy jsem jel s Aurisem cca 2 měsíce nazpět. Jezdil jsem i s Focusem EcoBoost. Sám mám atmosférický motor 1,4. Pocitově nejel Auris vůbec rychlji, něž moje auto, zato byl výrazně žravější. S Focusem to nešlo srovnat vůbec.

0/0
22.8.2012 14:39

hurkadavid

Re: anti TSI

Turbo je pěkná věc, ale motor bez turba jede lépe. Lidi (včetně pisálků z novin) zapoměli, že motor se dá i točit. Nikdy objem motoru ničím nelze nahradi. Žádná 1,2 TURBO nepojede jak 1,8 bez Turba. Zkuste se někdy projet benzínem od Hondy nebo Toyoty, co se dá vytočit na 7000 ot a to je teprve jízda.

0/0
22.8.2012 12:04

avaya

Re: anti TSI

máte dojem, že majitel aurisu to bude točit k 7 tisícům, aby to byla, jak píšete, "teprve jízda" ? jen dotaz...

0/0
22.8.2012 12:12

konspirator

Re: anti TSI

Jasně že ne pořád, ale má tam tu rezervu když bude třeba.

0/0
22.8.2012 13:01

avaya

Re: anti TSI

to u turba taky, nebo ne ?

0/0
22.8.2012 13:03

poterienko

Re: anti TSI

Přečti si recenze "faváckejch" TSI. Většinou to nemá žádnej smysl točit..

0/0
22.8.2012 13:18

avaya

Re: anti TSI

mluví se o turbu k Toyotě obecně, nikoliv jen o koncernovém turbu. ano, VW s tím má asi jisté problémy, nicméně je mnoho jiných výrobců automobilů, kteří turba mají a problémy nemají, tj. opakuji stejný dotaz:

turbo jde taky točit a je tam i ta rezerva, když je třeba, takže kde je prosím ten problém turba obecně a výhoda tý "atmosféry" ?

0/0
22.8.2012 13:22

Jdeto

Re: anti TSI

Stačí si vyzkoušet Focuse EcoBoost, ale to někteří nechtějí moc slyšet. Nevím proč se vytahuje jen dokola WV. Přesně, jsou i jiní výrobci. Navíc, ať si zkusí držet s atmo krok k motoru s turbem. Řádně se zapotí a potom může ještě kouknout na spotřebu. To se nebude stačit divit. R^

0/0
22.8.2012 14:45

avaya

Re: anti TSI

naprostý souhlas R^

0/0
22.8.2012 14:47

Franta Prudil

Re: anti TSI

No jel jsem chvilku s tím turbofocusem 1.6 T. Jako dobrý, ale oktávka 1.8 má plynulejší vyváženější motor.

0/0
24.8.2012 8:58

rewerz

Re: anti TSI

servisne naklady? cim menej pohyblivych casti tym menej problemov.

0/0
22.8.2012 14:47

Jdeto

Re: anti TSI

Navíc je tam jen to turbo, které má dnes každý diesel. U dieslu ti to nebude vadit?

0/0
22.8.2012 14:53

avaya

Re: anti TSI

ano, to je obecná pravda, že čím méně částí, tím méně problémů.

zkusil bych to zrekapitulovat od úvodu vlákna, kde bylo poukázáno na fakt, že se tomu turbu toyota vyhýbá. servisní náklady jsou zajímavé, to ano, ale jiní výrobci turba dělají a nějak se s těmi servisními náklady taky asi musí probrat... asi možná toyota vyvíjí a vyvíjí a vyvíjí.. až to bude toyota-spolehlivé, tak to třeba nasadí do výroby..

0/0
22.8.2012 14:57

Jdeto

Re: anti TSI

Mohu k tomu dodat, že dva roky nazpět prohlásili šéfové Toyoty, že budou muset vyvinout novou generaci motorů s turbem, včetně benzínových. Asi na přelomu roku Toyota oznámila, že do nových generací aut bude dodávat motory BMW. Nějak tomu tedy nerozumím, nové motory nikde a motory od BMW také nikde.

0/0
22.8.2012 15:15

avaya

Re: anti TSI

asi soudruzi udělali někde chybu.. :-(

0/0
22.8.2012 15:18

rewerz

Re: anti TSI

som majitel Aurisu a predstavte si ze ked potrebujem vykon tak to tocim do obmedzovaca (cca 6500).

0/0
22.8.2012 14:41

avaya

Re: anti TSI

ano, to dá rozum. já jsem to myslel tak, že majitel Aurisu to bude takto točit spíš sporadicky.. zřejmě ztraceno v překladu..

0/0
22.8.2012 14:43

Jdeto

Re: anti TSI

Má ho můj bratr. Dynamika jízdy, no nechci být protivný, ale jak jsem napsal kousk výše. Je třeba vyzkoušet něco jiného. Pro představu, jezdil jsem s tím Focusem EcoBoost (134kW) tři dny, všechny druhy cest, rychlost , no málo kdy mne někdo předjel, a cílová spotřeba byla 5,8l/100km. Je k tomu něco třeba dodat?

0/0
22.8.2012 14:49

rewerz

Re: anti TSI

"Je k tomu něco třeba dodat?

"

Asi len to ze ja nepotrebujem aby "mne málo kdy někdo předjel" :) Ked niekto ide 90-100 mimo obce tak ho nepotrebujem predbiehat.

Ja som pri vybere motora hladal len medzi cistymi benzinakmi do objemu 1.6 a 15tisic EUR. V dobe ked som kupoval tak na trhu nebolo myslim nic lepsie ako Auris 1.6Valvematic vybava Luna.

0/0
22.8.2012 15:35

Bigbadaboom

Nechapu to video

Jako upoutavka na Prague pride dobry, ale REKLAMA na AUTO? proboha proc? to uz se vsichni product manageri uplne zblaznili? nebo nechavate tak volnou ruku potrhlym kreativcum z reklamky? To nedelas dobre, Jaromire...

+2/0
22.8.2012 8:07

Bafikybaf

Re: Nechapu to video

No co, zřejmě cílová skupina prodejů hybridů.

0/0
22.8.2012 8:36

LaHa1

Vypadá slušně.

Jako druhý auto pro manželku,nebo dceru. Budu uvažovat.

0/0
22.8.2012 7:20

Fuse

Re: Vypadá slušně.

No to ne, to spíš třetí, pro psa. ;-)

0/0
22.8.2012 10:39

mi_golem

S motorem

od BMW 3.0 D , proč ne ?

0/0
22.8.2012 7:02

HAIRY SNATCH

VIDEO

Mizerne svetla ale dobry vyfuk;-D

0/0
22.8.2012 5:35

MateoCZ

Video

Může mi někdo proboha vysvětlit tu transku ve videu? Hnus, už jne to mě odrazuje od koupi :D

+1/0
22.8.2012 1:51

HAIRY SNATCH

Re: Video

Asi tim mysleli  ze Auris  dobry na plochou drahu;-)

+1/0
22.8.2012 5:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.