Diskuze
Sedadlo smrti už není vedle řidiče, ale i vzadu
Děkujeme za pochopení.
Darkman250
Mam zaname co se nepoutaji
Mam par znamych kteri se nikdy nepripoutaji protoze jim to nepripoutani zachranilo zivot jak jim rekla i policie tzn. ze vylitli celnim sklem ven a najejich miste byl motor plechy nebo neco jineho a s nima taky nic nehne. Ja osobne se poutam vzdy nejak mi to prijde prirozene.
mamsrb
Radit čelní náraz je dost na pováženou.
Pokud je vteřinka času na rozhodování pak hledám jak se čelní srážce vyhnout. Pravda, strom nebo betonový propustek v příkopu je smrtelné nebezpečí, ale na pole i v kotrmelcích to je pořád lepší než se přetlačovat čelně s Tatrou. Několikrát se mě podařilo situaci vyřešit uvolněním brzdy a použitím volantu i když pustit tu zašlápnutou brzdu je strašné úsilí.
pivak2
Re: Radit čelní náraz je dost na pováženou.
Celne se zveri. Samozrejme, ze Tatrovku celne nepretlacis.
dodo-dodo
poutani
nepripoutat se nejde, neprijemne to pak rve docela dlouhou dobu a to plati i na sedadle spolujezdce a ditko sedi vzdy uprostred vzadu, protoze ma krasny vyhled a po ceste se nenudi, isofix mam i na prostrednim sedadle, takze je to jasna volba
Petricek
Nadpis
"Sedadlo smrti už není vedle řidiče, ale i vzadu"
ten titulek mi nějak nedává smysl. má to logiku? "už není" a "ale i"? ono se jako to sedadlo rozdvojilo a to dvojče se přemístilo dozadu?
cenzore_zdar
pas pres kycle?
Mno pan radoby odbornik ma mozna pravdu ale jak se to prosim realizuje napriklad ve felicii nebo fusionu? Akorat u agily to jde opravdu pres kycle. Tak bych si troufal rict ze to je provedenim sedacky, poutajici clovek to moc neovlivni.
daffy.d
...
Když vězu někoho, kdo se i po opakovaných výzvách odmítá připoutat, řeším to jednoduše. Rozjedu na cca 30 km/h a prudce dupnu na brzdu. Pokud se ani po následné výzvě připoutat nechce, celý proces opakuju. Jen ve vyšší rychlosti. Samozřejmě si hlídám, aby za mnou v tom okamžiku nikdo nejel. Ne každý dodržuje bezpečnou vzdálenost.
Qefik
Re: ...
zkuste se vzadu připoutat v maluchovi, nebo ve starý pětistovce :)
katano
proto nikdy nejsem v roli SPOLUJEZDCE >>>>>>>
>>>>>>>>> i když jedu taxíkem, tak si to raději odřídím SÁM.
PS : to je - REALITA
Maséér
Re: proto nikdy nejsem v roli SPOLUJEZDCE >>>>>>>
a když letíš někam na dovču,tak se sereš i do pilotní kabiny,co ?
motylekm
Pasy
Z meho soukromeho pozorovani jezdi po Praze v prumeru kazdy 5. ridic nepripoutany coz je celkem dost idiotu z celkoveho poctu. Ridice autobusu mezi ne nepocitam, nevidel jsem ani jednoho,ktery by pripoutany byl.
roedor
Re: Pasy
a mají tam vůbec pásy? Když o tom přemýšlím, tak řidiče MHD jsem neviděla připoutaného nikdy... Já se poutám naprosto automaticky, když se nepřipoutám, tak mi to po chvilce hned docvakne, prostě mi "něco" chybí. Poutám se i v dálkových autobusech, pokud je to možné (a pro ostatní jsem za exota).
Sweeetie
...
jak souvisí sedadlo smrti s tím, že jsou někteří blbci a nepřipoutají se??
roman37e
To je dedukce.
Takže když se lidé vzadu nepřipoutají, je sedadlo smrti i tam.... Ne pánové. Sedadlo smrti bylo, je a navždy bude vedle řidiče.
Cens0r
Re: To je dedukce.
Sedadlo smrti je tam, kde je největší pravděpodobnost vašeho úmrtí v případě nehody. Při plně obsazeném automobilu to momentálně vedle řidiče NENÍ.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.