- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za "sportovní" čtyřválcovou přeplňovanou předokolku.
To je prosím o 100 tisíc víc než Toyota GT-86. A tak o 750 tisíc víc než FOCUS II ST ve slušném stavu. No comment.
ano, za tyhle peníze si takovéto auto koupí jen úplný blbec.
Takže by to v modní barvě mohlo mít šanci na úspěch.
Ale i tak bude tohle pecička. Ta cena je ovšem brutus.
Ta cena STcka celkem odpovida aktualnimu trendu naprosto nerealistickych cen noveho Focusu vuci konkurenci, ktere jsou ostatne dobre videt i na katastrofalnich prodejich. Ford evidentne nema zajem Focus v ramci Ceske republiky prodavat, je to samozrejme jeho volba, zakaznici si holt poradi jinak.
Ta cena je na české poměry opravdu vysoká. Naaopak v Německu patří Ford k levnějším autům, ve srovnání s VW. Volkswagen je ale v zahraničí levnější než doma. I Škoda se dá v Německu pořídit levněji než v Čechách. Tak potom nerozumím, co tím Ford sleduje. Podle mě to s tou cenou zkoušejí, těch aut ještě nejezdí moc, já jsem zatím žádné neviděl.
S touhle cenou je lepší si připlatit 300 tis. za plnohodnotný speciál.
Urcite bude ale obavam sa ze na predchadzajuci RS nebude mat. Uvidime.
"všeho" si už brzo skoro nikdo tak zbytečně drahé auto nekoupí... ... (ať má jakkoli skvělé jízdní vlastnosti)
Výrobci zašli ve své zvrácenosti tak daleko, že plánují životnost výrobků stále kratší a kratší... a kratší...
A ekonomové, toužící zdolat ekonomickou krizi, je v tom ještě podporují ...
Divnej svět tenhle svět ovládanej ekonomickými úchyly.
ale "vyklidněnější" jako cestinismus opravdu taha za usi. ve 4. tride ZS by za to byla zhorsena znamka o jeden stupen......
laciny interier, kombinace barev v interieru a ten příšerny volant... No možná to dobře jezdí, hotcombi je supernápad ale je to pořad ford se svymi designovymi slepými uličkami a strašlivými materialy. příští generace octavie combi RS to strčí do kapsy, to se vsadim :)
Designem a vzhledem interiéru možná, ale naldění podvozku a jízdních vlastností Ford umí skvěle. Žádnaá generace RS od škodvky nedokázala svými vlastniostmi překonat Forďácké STčko. To je prostě fakt. Ostatně pokud srovnáme stávající genraci OctaviRS s předešlou genrací ST od Fordu, tak je rozdíl jasný, Rs moc sportovně laďená není, je na to prostě moc těžkopádná. je to celkem silný rodinný vůz a jeho deviza je v tom, že lze mít i Kombi což u předchozí genrace Focusu ST nešlo, ale svezení v STčku je oproti škodovce někde úplně jinde, to není njiná liga téže soutěže, to je úplně jiná hra na jiném hřišti, tak asi tolik v té Vaší prognóze.