Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Španělská piha na tváři německého ideálu. Seat je průšvihář na zavření

Autoprůmysl padá, prodeje váznou. Automobilky začínají tušit, že je čeká boj o přežití. V ostrém kontrastu s tím je pozice Volkswagenu. Německý mamut je na koni. S výjimkou jediné značky: Seat je černá ovce. Odborníci doporučují zbavit se ho. Skvěle ho prý dokáže zastoupit Škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

frux

achjo

to jsou blaboly, že se člověk směje. JAsný že každý clio v garáži je to nej, o pasátu nemluvě. Napsat nesmysl že  aktuální Fiat je s.ac, muze jedinec co by si mel skocit s hlavou. Každa automobilka má horší a lepší modely. KAzí  se všechno podobně. POdívejte se na ulici kolik uvidíte Punt I. a současníků Golfů III. Budete překvapeni.:-P

0/0
17.10.2012 18:02

petr R.

jenom snaha o očernění SEATu !

Seat Leon je velmi povedené auto, které bude mít i variantu kombi. Dá se tak očekávat, že prodeje poletí vzhůru, i když Škodovku podle mě nikdy prodejně nedožene. Na to už je celkem pozdě.

Celé to na mě působí jako snaha některých novinářů očernit tuto značku. Jedno subjektivní yyjádření člověka, který ještě nedávno pracoval pro konkurenční Peugeot a je z toho udělaná mediální masáž a to právě v době, kdy se SEAT staví na nohy novými modely a očekává růst prodeje na nových trzích. Na normálně uvažujícího člověka to musí dělat stejný dojem - tedy účelové znedůvěryhodnění.  Když nedávno jistá vážená agentura prohlašovala, že se očekává růst prodeje Seatů v příštích letech o desítky procent, tak ne jenom že o tom nikdo z těchto novinářů nepsal, ale navíc ani to nezaznělo např. v tomto očerňujícím článku. To mě jenom utvrzuje v přesvědčení, že většina novinářů je naprostá svoloč.

+1/0
1.9.2012 15:01

odsjezlo

hlavně má hnusné logo

:-(

0/0
31.8.2012 13:46

péťovakobyla

Jakýkoliv Seat vypadá lépe než Fabia II

JInak je to auto se stajnou technikou VW a jinými plechy. Co na něm může být tak špatného ? Snad jedině stará pověst.

0/0
30.8.2012 17:19

markimakul

Asi jsem cvok

VW Passat variant v naftě 4x4 jedině. Uź máme třetího a super. No možná Superb ve stejné výbavě;-D

0/0
29.8.2012 18:14

yyq

myslim,ze uvaha

za zrusenim seatu je trochu jina v kancelarich fauve.kdyz se prestane prodavat fauve s napisem seat na kapote, kazdy kus se proda o 500eur draze.stejne dily, stejne tovarny, stejny shit.proc nadale prodavat seat, kdyz z koupenych tovaren se ted nahodou prodava skoda lepe.taky bych to zavrel.

0/0
29.8.2012 15:52

Pohodomil

Hlavně apeluji na hlupce....

...kteří se ohání leností jihoevropanů a kvalitní německou pracovní silou aby vylezli ze své boudy a podívali se do německých fabrik, včetně uctívané BMW, kdo to tam ty skvostný auta vlastně vyrábí. Jürgena ani Uda tam ale nehledejte - možná tak 2 z 10. ;-D To samé se týká i většiny technické dokumentace... jména autorů bývají jasně zeměpisně určitelná...;-)

0/0
28.8.2012 10:40

diskuter99

tvrdé podvozky - ještě pořád?

kdo máte nějakého nového Seata - ještě to má tak tvrdé podvozky jako kdysi? párkrát jsem se v tom vezl (před asi 5-6 lety) a bylo to jak v motokáře - sice fajn držel v zatáčkách, ale jezdit s tím po městě bylo silné utrpení .... už to změnili? ... a možná to byl důvod, proč se moc neprodával ....

0/0
27.8.2012 11:31

fenri

Re: tvrdé podvozky - ještě pořád?

Mám novou Alteu XL a pohoda. Podstatně komfortnější než i30, co jsem měl předtím.

0/0
27.8.2012 15:27

yyq

Re: tvrdé podvozky - ještě pořád?

mel jsem pujcenou alhambru a hodne dobre.je to autobus a ne na zavodeni, ale bez teho zkusenosti, bych ani nevzdechl po seatu.

0/0
29.8.2012 15:54

diskuter99

Re: tvrdé podvozky - ještě pořád?

a co Ibiza, Toledo ? obyčejná auta, ne MPV ....

0/0
30.8.2012 11:10

kubas_86

Re: tvrdé podvozky - ještě pořád?

ve firmě mame Seat Ibizu (07) a Alhambru s podobnym datem vyroby.Ibiza je 1,4ka nějakych 62 kw, motor chodí hezky, nežere vubec olej (142 tis najeto) ale v 72 tis praskla napinaci kladka a potkalo se to (oprava naštěstí v zaruce ale za skoro 60 tis a taky řikali že to se stává...nechapu proč teda nestahnou tu garančku o 10 tis dolu) podvozek je teda hroznej jizda na D1 je utrpení, občas to tak divně klepe, a tedko odešla vodní pumpa a servisak rikal že nechybělo moc a potkalo se to znova), jinak jezdí celkem slušně a celkem usporně.Alhambra tam zase furt praskaj žárovky, do roka měnim tak 6krat obrysovku a 3 krat jiny žarovky, ale na to jak to šef huntuje, to auto furt jezdí bez větších poruch, odešla tam snad akorat klima......

0/0
31.8.2012 10:02

kubas_86

Re: tvrdé podvozky - ještě pořád?

a ta alhambra neni tak tvrdá jako ibiza ale žadnej zazrak to neni, ale ted sem měl nedavno na dilně tu nejnovější alhambru a řekl bych že udělali docela velkej skok dopředu, vubec sem si v tom nepřipadal jak v seatu....

0/0
31.8.2012 10:03

reactt

Bez vlastenectví..

Které stejně nemá cenu je jasné, že Škoda - pro mě osobně zní stejně kvalitně jako vw.. Audi je na tom nejlépe a Seat je naprosto dole. Největší problém ale není ve značce, ale v tom, kde se auta vyrábí.. Španělsko, Itálie, Francie jsou prostě země, které v automobilovém průmyslu pro masu nejsou in. Kdo si v dnešní době koupí Seat, Renault nebo Peugeot? Když si může pořídit VW, Škodu nebo Audi? :)

0/0
26.8.2012 15:29

Duke_._Nukem

Re: Bez vlastenectví..

ja.Kdybych kupoval auto,tak jedine francouze :-)

+3/0
26.8.2012 18:40

luban12

Re: Bez vlastenectví..

Asi jsi odborník, auta z Francie jsou kvalitou provedení srovnatelná Čínou.;-D

0/0
26.8.2012 20:55

rafton

Re: Bez vlastenectví..

A proto na forech neřeší poruchy a jezdí jich tolik z "druhé" ruky?

Myslet a nevěřit jen reklamě nebo antireklamě a bude život daleko pestřejší.

0/0
26.8.2012 22:26

Caretaker

Re: Bez vlastenectví..

12 - krásné IQ. Že ty budeš odborník na vše?

0/0
27.8.2012 8:23

Jirnav

Re: Bez vlastenectví..

Á, další hospodský odborník. Kolikpak jsi ojezdil aut? A jakých značek? A víš, že třeba některé Renaulty se dělají v Německu? Víš, že technický ředitel Renaultu přišel z BMW? Víš, že německé motoristické časopisy nadržující domácím vozům a Němci se nejvíce bojí konkurence z Francie? Víš, že Renault patří už více než 15 let mezi nejbezpečnější vozy (mimochodem díky technologiím vyvinutým společně s automobilkou Volvo)? Víš, že statistiky spolehlivosti podle francouzských zdrojů vycházejí poněkud jinak než ty německé? Víš, že ...

0/0
27.8.2012 10:39

Pšenda

Re: Bez vlastenectví..

No a nektry v Turecku a v Maroku. Technicky reditel je jedna vec, ale kdyz mas u pasu lempla, kteryho diky socilaistickemu zakoniku prace nemuzes vyhodit, tak pak stejne vyjede z fabriky smejd...

0/0
27.8.2012 21:51

pikacu

Re: Bez vlastenectví..

tohle všechno jsou jen kecy. jezdím 5 roků starou hondou vyrobenou v turecku, zatím bez jediný závady....

0/0
28.8.2012 9:23

yyq

Re: Bez vlastenectví..

vetsinou vsechny popelnice jezdi do stari 5let.

0/0
29.8.2012 15:55

pavelthelong

Re: Bez vlastenectví..

jenom drobnustka - Mercedes bude do nove A rady montovat jeden diesel od Renaulta, protoze vlastni motor tehle tridy nema.......takze to bude ted Renault servisovany v MB

0/0
27.8.2012 15:21

josef 25

Re: Bez vlastenectví..

Jseš asi velkej chytrolín

0/0
28.8.2012 22:40

Mitchell

Re: Bez vlastenectví..

Tak frantíka ani itala bych nechtěl. Přece jenom jejich kvalita práce ve srovnání s Německem poněkud pokulhává. Ovšem ozančit je kvalitou za srovnatelné s Čínou je samozřejmě nesmysl.

0/0
27.8.2012 9:31

fenri

Re: Bez vlastenectví..

Ibiza se dělá v Bratislavě, stejně jako Tuareg. Na lince s Alteou se dělá Audi Q3, Toledo se dělá spolu s Rapidem v Boleslavi. Je tedy Seat (z Boleslavi) lepší, než Audi (z Martorellu)? Mimochodem ve statistikách spolehlivosti Seat za Škodou nijak nezaostává, takže bych Vaše výplody zařadil do kategorie hospodských keců.

0/0
26.8.2012 18:42

pavelthelong

Re: Bez vlastenectví..

je ale fakt, ze jsem mel MB Vito montovane v Baskicku (SP) a moc kvalitni ta montaz opravdu nebyla - jeste v zaruce sel pryc a hodne rychle .....

0/0
26.8.2012 19:39

fenri

Re: Bez vlastenectví..

My jsme měli německého Opela a byl to klump. Španělská Fiesta byla super, stejně jako starý Patrol. Turecký Ford hnil. Ono to moc není o tom státě, byť pákistánské auto bych si asi nekoupil...

0/0
26.8.2012 20:18

diskuter99

Re: Bez vlastenectví..

bez vlastenectví - jsou auta z koncernu dnes už drahá ... navíc se hodně kradou a vykrádají ....

0/0
27.8.2012 11:32

nepetr

Seat

Když jsem poprvé slyšel o EXEU že to bude vlastně převlečená A4 čekal jsem že tu příležitost chytí Seat za pačesy a konečně se zvedne. Udělal pravý opak a ještě víc se pohřbil Rv.

+1/0
25.8.2012 22:05

Emiliano Zapata I

Re: Seat

To asi nebude tím jaké má modely, ale na jakých trzích prodává a jaké má náklady. Jinak je to normální VW auto, jako Škoda nebo VW.

+4/0
25.8.2012 22:31

Franta Prudil

Seat.

Nemyslím si, že seat by byl nějak špatný

0/0
25.8.2012 19:09

fenri

Re: Seat.

Blbý management a nulová koncepce může pohřbít i kvalitní produkt.

+2/0
25.8.2012 20:15

JeFFik

Re: Seat.

Neřekl bych, že Seat má nulovou (tedy žádnou) koncepci. Koncepce je celkem jasná, jen se nějak nedokázala na trhu prosadit, což samozřejmě hrozí každé koncepci. Je to dřív souhra různých vnitřních a vnějších vlivů, co brání Seatu se prosadit.

+1/0
25.8.2012 21:50

Modrý a zelený blesk

Re: Seat.

Ano, souhra vnitřních a vnějších vlivů. Jakoby to psal politik, že.

0/0
26.8.2012 0:52

fenri

Re: Seat.

Koncepcí myslím třeba modelovou politiku. Třeba Toledo: lehce sportovní univerzál-> sportovní sedan-> podivnost-> low-endový lift o třídu níž. Nebo cpaní i nejslabších motůrků ze Škody do značky, co má být lehce sportovní

0/0
26.8.2012 7:51

Levicovy.Pravnik

koncern drží 12 značek

což je nepekonatelný světový rekord.

0/0
25.8.2012 15:57

JeFFik

Re: koncern drží 12 značek

já držím v mé skříni a botníku víc jak 12 značek.

0/0
25.8.2012 21:52

každý svého štěstí strůjce

Seat je značka

kterou si nekupují už ani Španělé, tak se nedivte ...

+5/0
25.8.2012 12:58

blue_velvet

Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

Koupil jsem si Ibizu za 240 tis. s alu koly, tempomat, klima, el. okna atd. s motorem 1,4 16V a dal tam plyn. Jezdím za 1,3 Kč na kilometr a jsem spokojen :) Je to prostě taková Fobia, ale vypadá o mnohem lépe. Fóbii bych nepřekous.

+3/0
25.8.2012 10:57

DonKok

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

1.3Kč ? to je docela hodně na 1.4 na LPG, kolik Vám to tak průměrně žere ? Já mám 2.4T v automatu (starý hydromenič takže velké ztráty + 4x4) a jezdím za 2kč/1km (a to nejezdím zrovna slušně)

0/0
25.8.2012 11:50

blue_velvet

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

V benzinu to zralo okolo sedmi a v plymu okolo osmi. Jezdim ale hlavne po Praze.

0/0
25.8.2012 17:11

entony13

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

spotreba neni primo umerna objemu, to je snad kazdemu jasne. Cim vetsi objem, tim je LPG vyhodnejsi, idealni je superb v benzinu ..... jinak cena od 15 do 16 je pekna, maly objem je vyhodny do mesta a velky na dalnice. Jezdim do 1,5 kc a spokojenost. Na dalnici bylo videt, ze je drahy benzin. :-)

0/0
25.8.2012 18:00

Barbucha_the_bearspook

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

Hmm, to já jezdím po městě za skoro trojnásobek. Taky hydroměnič. Jen je to o litr větší objem a v benzínu. To mi ta kačka třicet přijde docela příjemná :-).

0/0
25.8.2012 23:54

Levicovy.Pravnik

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

tak stará fábie do roku 2006 byla vzheldově super.nebyla přeplácaná

0/0
25.8.2012 15:58

radaumacher

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

Není nad to, když někdo zmrví jinak hezké, kvalitní a dobře jezdící auto plynovým nesmyslem.

0/0
25.8.2012 22:12

entony13

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

plynove zarizeni lze vypnout a je z toho bezne auto.....

0/0
25.8.2012 22:22

Modrý a zelený blesk

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

Jen ta nádrž tam zavazí furt, že.

0/0
26.8.2012 0:51

entony13

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

nadrz je misto rezervy...... tedy u meho auta, rezerva se jiz bezne nedava bez priplatku

0/0
26.8.2012 9:25

blue_velvet

Re: Seat - nejlepsi poměr cena/výkon

Tak nejak nechapu to zmtveni. Na plyn se me to prepina i pri volnobehu a ze jedu na plyn poznam jen podle kontrolky. Na vykonu rozdil nepoznam.

0/0
26.8.2012 1:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.