- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to jsou blaboly, že se člověk směje. JAsný že každý clio v garáži je to nej, o pasátu nemluvě. Napsat nesmysl že aktuální Fiat je s.ac, muze jedinec co by si mel skocit s hlavou. Každa automobilka má horší a lepší modely. KAzí se všechno podobně. POdívejte se na ulici kolik uvidíte Punt I. a současníků Golfů III. Budete překvapeni.
Seat Leon je velmi povedené auto, které bude mít i variantu kombi. Dá se tak očekávat, že prodeje poletí vzhůru, i když Škodovku podle mě nikdy prodejně nedožene. Na to už je celkem pozdě.
Celé to na mě působí jako snaha některých novinářů očernit tuto značku. Jedno subjektivní yyjádření člověka, který ještě nedávno pracoval pro konkurenční Peugeot a je z toho udělaná mediální masáž a to právě v době, kdy se SEAT staví na nohy novými modely a očekává růst prodeje na nových trzích. Na normálně uvažujícího člověka to musí dělat stejný dojem - tedy účelové znedůvěryhodnění. Když nedávno jistá vážená agentura prohlašovala, že se očekává růst prodeje Seatů v příštích letech o desítky procent, tak ne jenom že o tom nikdo z těchto novinářů nepsal, ale navíc ani to nezaznělo např. v tomto očerňujícím článku. To mě jenom utvrzuje v přesvědčení, že většina novinářů je naprostá svoloč.
JInak je to auto se stajnou technikou VW a jinými plechy. Co na něm může být tak špatného ? Snad jedině stará pověst.
VW Passat variant v naftě 4x4 jedině. Uź máme třetího a super. No možná Superb ve stejné výbavě
za zrusenim seatu je trochu jina v kancelarich fauve.kdyz se prestane prodavat fauve s napisem seat na kapote, kazdy kus se proda o 500eur draze.stejne dily, stejne tovarny, stejny shit.proc nadale prodavat seat, kdyz z koupenych tovaren se ted nahodou prodava skoda lepe.taky bych to zavrel.
...kteří se ohání leností jihoevropanů a kvalitní německou pracovní silou aby vylezli ze své boudy a podívali se do německých fabrik, včetně uctívané BMW, kdo to tam ty skvostný auta vlastně vyrábí. Jürgena ani Uda tam ale nehledejte - možná tak 2 z 10. To samé se týká i většiny technické dokumentace... jména autorů bývají jasně zeměpisně určitelná...
kdo máte nějakého nového Seata - ještě to má tak tvrdé podvozky jako kdysi? párkrát jsem se v tom vezl (před asi 5-6 lety) a bylo to jak v motokáře - sice fajn držel v zatáčkách, ale jezdit s tím po městě bylo silné utrpení .... už to změnili? ... a možná to byl důvod, proč se moc neprodával ....
Mám novou Alteu XL a pohoda. Podstatně komfortnější než i30, co jsem měl předtím.
Které stejně nemá cenu je jasné, že Škoda - pro mě osobně zní stejně kvalitně jako vw.. Audi je na tom nejlépe a Seat je naprosto dole. Největší problém ale není ve značce, ale v tom, kde se auta vyrábí.. Španělsko, Itálie, Francie jsou prostě země, které v automobilovém průmyslu pro masu nejsou in. Kdo si v dnešní době koupí Seat, Renault nebo Peugeot? Když si může pořídit VW, Škodu nebo Audi? :)
ja.Kdybych kupoval auto,tak jedine francouze
Když jsem poprvé slyšel o EXEU že to bude vlastně převlečená A4 čekal jsem že tu příležitost chytí Seat za pačesy a konečně se zvedne. Udělal pravý opak a ještě víc se pohřbil .
To asi nebude tím jaké má modely, ale na jakých trzích prodává a jaké má náklady. Jinak je to normální VW auto, jako Škoda nebo VW.