- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já na dálnici nejezdím nad limit proto, abych přijel dřív, ale proto, že
130kmh je o usnutí. Cca 160kmh je prostě příjemná, komfortní cestovní
rychlost.
V duchu c.k. školství a průměrnosti se vše prizpůsobuje felicím a favoritů, který tuhle rychlost stěží dosáhl a pak se rozsypal.
Cena Kč 40,- za litr je pro mnoho lidí prohibitivní. Omezí jízdy na nejnutnější minimum. To by bylo, Kalousku, abychom společnými silami tu ekonomiku neudusili.
firemní CCS a je po problému
Pražský taxikáři učí klidnou jízdu , tak to je fakt dobrej vtip. 99,99% jezdí po Praze jak dacani. Ty prděj na nějakou lehkou nohu.
Vichterle, vy jste v této diskuzi přidal tak 100 příspěvků plné argumentů buď scestných nebo žádných. Nechcete už jít jinam?
Neknuc jak decko a zkus radsi neco vyvratit nejakym svym "argumentem" ... pokud na to nemas, tak bez jinam, mily priteli.
Stát má 55% z jednoho litru-to víte mocipáni něco stojí a nějak je zaplatit musíme
Tak jo, cim chces tech 81 mld Kc vybranych na SD nahradit ?
nevim, ja mam silne auto s benzinovym motorem a velkym turbem, takze to zere i travu kolem silnice.... ale nekupoval jsem si ho kvuli spotrebe, ale kvuli jizdnim vlastnostem, takze se spotrebou a cenou benzinu mi muzete...
No při ceně 32 Kč za lístek nevím, nevím.
Bohužel automobilky aby ušetřily, snižují objemy motorů. Mám 2.0 benzín a při klídku jezdím za 6 l, tak 2/3 mimo město. S firemní fábkou HTP jedu při stejném tempu za 8 l. Tomu dvoulitru totiž nevadí stoupání, nemusím téměř řadit. A co nejvíc ovlivňuje spotřebu? Využívání setrvačnosti auta, nebrzdit, dojíždět....
Souhlasim... Pidimoturky honosici se super spotrebou, legrace zadna, jizda ve meste peklo co se spotreby tyce. Radeji velky objem co se rozjede na spojku, kdyz mu dam napit tak me pekne kopne. A poradne prevody.
Nevim jestli to tu uz bylo receno, ale "dojizdeni na semafory" se dela se zarazenym stupnem a obecne i brzdeni, idealne vyradit az tesne pred tim nez se zacne motor dusit, volnobeh = spotreba, zarazeno a noha z plynu = 0.
to jsou oni, co dojiždí semafory 30 kmh a tvrdí, jak jezdí plynule. Plynule možná, ale sobecky určitě. Kdyby takto jezdil každý, tak všechny Téčka a Béčka ráno stojej až k Jihlavě a Účka až do Roudnice...
Navíc dnešní automaty mají tzv. gyroskop a ten pozná, že auto jede z kopce a podřadí si. Sám jezdím dlouhodobě s 2,0 TDI DSG za 6,0 a to nemám pocit, že bych byl zrovna spořivý řidič...
Ja je potkavat nechci... Ano dnes pocitac radi lepe nez clovek. Ten clanek je o H.... Co treba takova pravidelna kontrola tlaku v pneumatikach? Ta by mnohym usetrila i 20% nakladu...
nez manual? To uz davno neni pravda kluci taxikarsky...
oni si pamatujou ty tříkvalty, co dávaly do Pažoutů. Jak to cukalo, nejelo, žralo, blblo,... no všechno špatně...