Diskuze
Ztracená Škoda Rapid jezdila na uhlí. Vozit měla Hitlerovu pravou ruku
Děkujeme za pochopení.
S_a_n_k_o
Rapid není pro škodovku nové jméno
První věta, která ve mně vyvolá hned domněnku, že si tedy popovídáme o dvou rapidech, které v historii škodovky vznikly... ale ať čtu, jak čtu, o komunistickém nástupci slavného "R"-ka ani zmínka... no nic, třeba má autor namakanou jen dlouhodobou paměť
1000mb
Při dnešní ceně benzínu
začínám přemýšlet,že si strčím do kufru nějaký Clubky a začnu taky jezdit na uhlí
PatrikChrz
Re: Při dnešní ceně benzínu
V rychlosti jsem si to propočítával a žádný zázrak, v nejlepším případě šul-nul. Úprava na plyn (ať propan-butan nebo zemní) případně nahrazení nafty jedlým olejem koupeným při akcích v hyper-super vyjde výhodněji.
jansva
Obecné pravdy, ale to o určení pro Hermanna Goeringa ??
Domnívám se, že ten Rapid byl válečný prototyp Škoda Mladá Boleslav, pohon na dřevoplyn, ale to, že by si jej objednal Hermann Goering pro sebe je dle mého málo pravděpodobné. Nacistické špičky měly pro své potřeby velké Mercedesy, ani dřevoplynu se třeba nezříkaly, ale jen jako předvedení se jako spořílek. Ještě upřesnění: Hermann Goering nebyla AG, byl to Hermann Goering Werke. To vyprávění o bratrovi patří také do kategorie polopravd. Bratr Goeringa byl podle literatury slušný člověk, který pomáhal čechům a take neměl významnější pozici, byl nějaký technik a rozhodně se pro něho nevyvíjel prototyp.
Poznámka: ta pomoc válečnému úsilí říše byla snaha českých konstruktérů, aby se připravili na poválečnou výrobu. Třeba slavný pérák jezdil po protektorátu s číslem SS a imitoval vojenský motocykl. Totéž byla iniciativa
Ing Vykoukala, který takto vyvíjel Aero Minor a ten po válce zářil jako moderní malý vůz.
xkox
Re: Obecné pravdy, ale to o určení pro Hermanna Goeringa ??
nemusel si jej obednat, ale mohl jej dostat...
Undik
Ta reklama na Škodovku je už přehnaná ....
Yeti měl určitě vozit ruské myslivce při honu za bájnýma pověstma ne? Co přijde pak ? Za 50 let se dočteme, že CitiGo měl být původně 1. samočinný robot na Marsu a SuperB 3. generace vlastně mohl nahradit Airbus?
katone
semelik
Hitlerova pravá ruka ovšem nebyla dodnes nalezena.
Historikové se dosud přou, kde skončila, stejně jako ostatní části těla.
kubas_86
Re: Hitlerova pravá ruka ovšem nebyla dodnes nalezena.
mam pocit, že takovych nacistu bylo víc, muj nazor je ten že měl nějaky duležity informace, za který vyměnil u spojencu svuj život a změnu identity....... a nebo třeba leží v nějakym masovym hrobu, kdo ví :)
nicolas.tesla
Zajimave
Celkem dobry napad, pokud by bylo dost uhli a nebyla nafta/benzin. Kdo treba bydli v horach a potrebuje sem tam jezdit a neni problem u baraku navezt par tun uhli nebo teda toho polokoksu, misto aby nekam daleko jezdil pro benzin.
Fakt zajimavy napad..
sptr
Re: Zajimave
Zplynovací generátory jsou schopny vyvíjet plyn z čehokoliv hořlavého, tedy i ze dřeva nebo PET lahví. Pokud zařízení bude zaručovat vysokou teplotu spalovaní, dají se ohlídat i škodlivé emise. Pochopitelně je třeba zajistit odloučení vlhkosti a dehtu. Komu nevadí trochu delší příprava před odjezdem, pro toho to řešení být může. Musíte si však uvědomit, že v tu ránu po Vás půjdou všichni Ti, které připravíte o potenciální zisk s prodeje ropy...
Hynek Vilém Jarmila reloaded
zvláštní je, že Škodovky byly vždycky nevzhledné
Ze čtyř největších značek čs. automobilismu - Pragy, Aera, Tatry a Škody - byly Škodovky určitě ty nejošklivější.
žepré
Re: zvláštní je, že Škodovky byly vždycky nevzhledné
Embéčko bylo pěkný. Kdo dneska má zachovalé kus, získá spolujezdkyni snad snáze než s ferrarim.
Rudla01
A další auto by vozilo
levou ruku, další levou nohu, další pravou nohu...
Simakj
Re: A další auto by vozilo
jojo Hitler byl velikán, ale Lenin, ten byl největší
hranol111
Keď to išlo pred 68 rokmi
bez benzínu a nafty a v čase vojny.
Dnes by to bola iba malina pre našich projektantov a vynálezcov.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
Re: Keď to išlo pred 68 rokmi
už vidím, jak s uhlím řeší ty imisiní limity ...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...