Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Laminátová legenda Corvette: recept na lehký sporťák bez plechu

Spekulace o zcela nové generaci corvetty se posouvají na příští rok. Aktuálně Chevrolet stále nabízí model, který se prodává od roku 2006. Automobilka alespoň připomněla jednu výjimečnou vlastnost, která se s corvettou táhne od padesátých let. Auto vždy mělo kompozitní karoserii a vždy tak patřilo mezi lehké váhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HAIRY SNATCH

C6 Corvette

v zakladu se 436 k  se sundavacim stresnim panelem nema v lete na blbnuti chybuR^

+1/0
3.9.2012 20:01

avaya

Re: C6 Corvette

naprostý souhlas R^

0/0
5.9.2012 17:01

pepino555

Na blbnutí super auto, nebudete chtít vystoupit

Když výrobci odpustíte horší dílenské zpracování, nestabilitu podvozku nad 250km/h, jinýho sporťáka nebudete chtít. Zátah Corvetty je brutální, dobře se řídí i ve smyku, krásný zvuk motoru, pohodlný interiér pro delší cesty. Proti Porsche, Ferrari víc užitku i zábavy. Nevýhodou je snad problematická dostupnost zimních gum a zahrádky na lyže - prč ne, skvěle se ovládá i za horších povětrnostních podmínek. Corvett jezdí celkem málo, zbohatlík pořídí Němce nebo Itala, pro zahrádkáře nepraktický. Ale jináč superkára

0/0
3.9.2012 18:23

pepino555

Re: Na blbnutí super auto, nebudete chtít vystoupit

http://www.youtube.com/watch?v=Ok1WUO3p1oQ

0/0
3.9.2012 18:25

avaya

měl jsem..

..jí doma a jedno z nej aut, které jsem kdy měl. proti ferrari (348) velmi pohodlné, proti mustangu V8 rychlé a hbité, proti lotusu komfortní a proti starší 911 lineární tah.

je to jen můj pohled na věc, tj. soukromé osoby, která výše uvedené vozy vlastnila, nebo stále vlastní.. navíc vette dovedla ovládat i moje drahá, takže uživatelsky vhodná pro kohokoli..R^

0/0
3.9.2012 16:50

Brokoslav

Re: měl jsem..

Mustang V8 je velmi široký pojem :-)

0/0
3.9.2012 17:32

avaya

Re: měl jsem..

standardní V8, žádná lepší verze

0/0
3.9.2012 17:39

Generál Augusto

Re: měl jsem..

Nemůžeš srovnávat Mustanga s Corvette. Každý je jíná třída.

0/0
4.9.2012 7:11

Bubaak1

Re: měl jsem..

Jaký Lotus? Jak Eliška tak Esprit maj komfortnější podvozek, lísa je teda trošku stísněná, pravda (měřim 190cm). Poslední "ukaž-očko" Vetta rozhodně komfortnější nebyla, možná místo v interieru, ale vždy bych sedl raději do elišky, nebo esprita..

0/0
4.9.2012 8:21

avaya

Re: měl jsem..

aha, tak dle rétoriky (a 190cm) jsem si myslel, že jsem asi natrefil na někoho z "rodiny" a vzhledem k tomu, že nás fanoušků/majitelů Lotusu je tak málo a guru Lotusu v ČR, Honza, to není (ostatně ten by zase poznal podle aut mě), tak nevím...

k příspěvku samotnému - mám esprit a dle mého názoru komfortnější podvozek než poslední vette nemá (podotýkám, že se nejedná o řadu C5 se spícíma očima, ale o C6, která je nemá). vette je pohodlná, esprit je docela prkno

ohledně "sednutí do auta" je to asi hodně individuální, takže asi to vidíme každý jinak, navíc možná myslíme každý jinou vette. svůj esprit miluju, ale co do komfortu na vette nedám dopustit. vette je v poho i na ježdění denně do práce, lotus esprit spíš více na okruh..

jinak miluju všechna svá auta, to je jasný a výše uvedené je jen subjektivní názor majitele, nikoli tvrdé posouzení motoristickým novinářem.. :-)

0/0
5.9.2012 17:00

Cowboy.from.hell

No a takhle se to nedělá

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=mpqLnNnZ0fg&NR=1 :-)

0/0
3.9.2012 16:41

Jethro - tulák

Jak vypadají takové crashtesty s laminátem?

V mojí představě to musí být proti plechu pro osádku vozu mnohem větší brutál.

0/0
3.9.2012 16:32

Leviathan666

Re: Jak vypadají takové crashtesty s laminátem?

Ehm..ne, že bych tomu rozuměl, ale corvetta má ,,normální" trubkový rám a až na něm je přivařená ta karoserie. Upřímně, nechápu, jak může někoho napadnout, že auto se 444 až 647 koni, gumami (zadní u ZR1 mají šířku 335) a podvozkem, jaký corvetta má (sice listová péra, ale nejlepší, jaká kdy kdo udělal) drží jen na laminátu.. :-D

0/0
3.9.2012 18:16

809.KocuR

Re: Jak vypadají takové crashtesty s laminátem?

Auto ... a někteří řeší, jak se s ním bude bourat. Já žil v omylu, že auta jsou na ježdění.

0/0
4.9.2012 12:47

corwin78

Američani neumějí sporťáky...

Co je platný brutální výkon, když se to prakticky nedá řídit.

Na druhé straně, jako typického zástupce muscle cars bych si nechal líbit třeba Schelbyho :-)

0/0
3.9.2012 16:27

Generál Augusto

Re: Američani neumějí sporťáky...

Je vidět že si takový auto neřídil, jelikož by si nenapsal takovou blbost.

0/0
4.9.2012 7:13

corwin78

Re: Američani neumějí sporťáky...

Máš pravdu neřídil, je jsem viděl co to dělá na trati Top Gearu :-)

0/0
4.9.2012 7:47

JeFFik

Jakápak lehká váha?

Caterham, pouhý dvoulitr. 2,62kg/kW, 0-100 za 2,9s, takže ukáže tomuto 7litru záda. Tomu říkám "lehká váha"

0/0
3.9.2012 16:09

damianx

Re: Jakápak lehká váha?

Porovnávat Caterham a Corvette je trochu mimo.

+1/0
3.9.2012 16:52

Petr Tenzor

Re: Jakápak lehká váha?

Stejně mimo jako je mluvit o 1.5 tunovem autě jako o lehké váze. No tak je o něco lehčí a výkonější než pár jiných sporťáků, no a co? Existují i supersporty co neváží víc jak nějakých 1200 kg a přitom mají vyšší výkon.

+2/0
3.9.2012 17:20

( ! )

Takže to je vlastně takovej dražší trabant.

0/0
3.9.2012 13:46

Byran

Re: Takže to je vlastně takovej dražší trabant.

Přesně tak, malinko výkonnější a dražší trabant...

0/0
3.9.2012 14:03

kalon

Re: Takže to je vlastně takovej dražší trabant.

Ale jen malinko :-)

0/0
3.9.2012 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.