Diskuze

Laminátová legenda Corvette: recept na lehký sporťák bez plechu

Spekulace o zcela nové generaci corvetty se posouvají na příští rok. Aktuálně Chevrolet stále nabízí model, který se prodává od roku 2006. Automobilka alespoň připomněla jednu výjimečnou vlastnost, která se s corvettou táhne od padesátých let. Auto vždy mělo kompozitní karoserii a vždy tak patřilo mezi lehké váhy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

HAIRY SNATCH

3. 9. 2012 20:01
C6 Corvette

v zakladu se 436 k  se sundavacim stresnim panelem nema v lete na blbnuti chybuR^

1 0
možnosti

avaya

5. 9. 2012 17:01
Re: C6 Corvette

naprostý souhlas R^

0 0
možnosti

pepino555

3. 9. 2012 18:23
Na blbnutí super auto, nebudete chtít vystoupit

Když výrobci odpustíte horší dílenské zpracování, nestabilitu podvozku nad 250km/h, jinýho sporťáka nebudete chtít. Zátah Corvetty je brutální, dobře se řídí i ve smyku, krásný zvuk motoru, pohodlný interiér pro delší cesty. Proti Porsche, Ferrari víc užitku i zábavy. Nevýhodou je snad problematická dostupnost zimních gum a zahrádky na lyže - prč ne, skvěle se ovládá i za horších povětrnostních podmínek. Corvett jezdí celkem málo, zbohatlík pořídí Němce nebo Itala, pro zahrádkáře nepraktický. Ale jináč superkára

0 0
možnosti

pepino555

3. 9. 2012 18:25
Re: Na blbnutí super auto, nebudete chtít vystoupit

http://www.youtube.com/watch?v=Ok1WUO3p1oQ

0 0
možnosti

avaya

3. 9. 2012 16:50
měl jsem..

..jí doma a jedno z nej aut, které jsem kdy měl. proti ferrari (348) velmi pohodlné, proti mustangu V8 rychlé a hbité, proti lotusu komfortní a proti starší 911 lineární tah.

je to jen můj pohled na věc, tj. soukromé osoby, která výše uvedené vozy vlastnila, nebo stále vlastní.. navíc vette dovedla ovládat i moje drahá, takže uživatelsky vhodná pro kohokoli..R^

0 0
možnosti

Brokoslav

3. 9. 2012 17:32
Re: měl jsem..

Mustang V8 je velmi široký pojem :-)

0 0
možnosti

Cowboy.from.hell

3. 9. 2012 16:41
0 0
možnosti

Jethro - tulák

3. 9. 2012 16:32
Jak vypadají takové crashtesty s laminátem?

V mojí představě to musí být proti plechu pro osádku vozu mnohem větší brutál.

0 0
možnosti

Leviathan666

3. 9. 2012 18:16
Re: Jak vypadají takové crashtesty s laminátem?

Ehm..ne, že bych tomu rozuměl, ale corvetta má ,,normální" trubkový rám a až na něm je přivařená ta karoserie. Upřímně, nechápu, jak může někoho napadnout, že auto se 444 až 647 koni, gumami (zadní u ZR1 mají šířku 335) a podvozkem, jaký corvetta má (sice listová péra, ale nejlepší, jaká kdy kdo udělal) drží jen na laminátu.. :-D

0 0
možnosti

corwin78

3. 9. 2012 16:27
Američani neumějí sporťáky...

Co je platný brutální výkon, když se to prakticky nedá řídit.

Na druhé straně, jako typického zástupce muscle cars bych si nechal líbit třeba Schelbyho :-)

0 0
možnosti

Generál Augusto

4. 9. 2012 7:13
Re: Američani neumějí sporťáky...

Je vidět že si takový auto neřídil, jelikož by si nenapsal takovou blbost.

0 0
možnosti

JeFFik

3. 9. 2012 16:09
Jakápak lehká váha?

Caterham, pouhý dvoulitr. 2,62kg/kW, 0-100 za 2,9s, takže ukáže tomuto 7litru záda. Tomu říkám "lehká váha"

0 0
možnosti

damianx

3. 9. 2012 16:52
Re: Jakápak lehká váha?

Porovnávat Caterham a Corvette je trochu mimo.

1 0
možnosti

( ! )

3. 9. 2012 13:46
Takže to je vlastně takovej dražší trabant.

0 0
možnosti

Byran

3. 9. 2012 14:03
Re: Takže to je vlastně takovej dražší trabant.

Přesně tak, malinko výkonnější a dražší trabant...

0 0
možnosti