- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v zakladu se 436 k se sundavacim stresnim panelem nema v lete na blbnuti chybu
Když výrobci odpustíte horší dílenské zpracování, nestabilitu podvozku nad 250km/h, jinýho sporťáka nebudete chtít. Zátah Corvetty je brutální, dobře se řídí i ve smyku, krásný zvuk motoru, pohodlný interiér pro delší cesty. Proti Porsche, Ferrari víc užitku i zábavy. Nevýhodou je snad problematická dostupnost zimních gum a zahrádky na lyže - prč ne, skvěle se ovládá i za horších povětrnostních podmínek. Corvett jezdí celkem málo, zbohatlík pořídí Němce nebo Itala, pro zahrádkáře nepraktický. Ale jináč superkára
..jí doma a jedno z nej aut, které jsem kdy měl. proti ferrari (348) velmi pohodlné, proti mustangu V8 rychlé a hbité, proti lotusu komfortní a proti starší 911 lineární tah.
je to jen můj pohled na věc, tj. soukromé osoby, která výše uvedené vozy vlastnila, nebo stále vlastní.. navíc vette dovedla ovládat i moje drahá, takže uživatelsky vhodná pro kohokoli..
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=mpqLnNnZ0fg&NR=1
V mojí představě to musí být proti plechu pro osádku vozu mnohem větší brutál.
Ehm..ne, že bych tomu rozuměl, ale corvetta má ,,normální" trubkový rám a až na něm je přivařená ta karoserie. Upřímně, nechápu, jak může někoho napadnout, že auto se 444 až 647 koni, gumami (zadní u ZR1 mají šířku 335) a podvozkem, jaký corvetta má (sice listová péra, ale nejlepší, jaká kdy kdo udělal) drží jen na laminátu.. :-D
Co je platný brutální výkon, když se to prakticky nedá řídit.
Na druhé straně, jako typického zástupce muscle cars bych si nechal líbit třeba Schelbyho :-)
Je vidět že si takový auto neřídil, jelikož by si nenapsal takovou blbost.
Caterham, pouhý dvoulitr. 2,62kg/kW, 0-100 za 2,9s, takže ukáže tomuto 7litru záda. Tomu říkám "lehká váha"
Porovnávat Caterham a Corvette je trochu mimo.
Přesně tak, malinko výkonnější a dražší trabant...