Diskuze
Sen milovníků dieselů: supersporťák s dojezdem přes tři tisíce kilometrů
Děkujeme za pochopení.
termin
paráda
Tak tehle motor se při běžný jízdě ani nezapotí. V tomhle autě nesmrtelnej. Proč se tohle nedělá v Evropě?
To bychom mohli vidět inzeráty stylu Octavia 6.0 D, najeto 850.000km, motor přede jak hodinky. SCIFI
truthspeaker
Re: paráda
Motor si přede jako hodinky, jen ta přední náprava je po desáté výměně a je to trošku trošičku nedotáčivé auto
Šestilitrovej diesel totiž váží skoro půl tuny.
celim
Je to fantastické auto!
Při představě, jak si to hluboce brumlá a přitom na dálnici nechává za sebou všechny ty pojízdné cirkulárky!...
Mně by to vyhovovalo. Já mám rád třeba bublající motorky , ktré když začnou jen trochu rychleji bublat, ta za sebou nechávají ty kvílející cirkulárky. Představa, že jedu téměř na volnoběh a jsem na hranici rychlostního limitu na dálnici mě fascinuje. Ty cirkulárky, o kterých by jeden můj kamarád řekl, že"mají motory vyhoněný do výkonu práškama" nemám moc rád, protože se mi víc líbí ta nenápadná a tichá brutální síla použitá v tomto autu. Ještě je otázkou, jak se jim podařilo se poprat s jízdními vlastnostmi a jestli se alespoň trochu přiblížily mému současnému idolu Porsche 911 Carrera 4.
truthspeaker
Re: Je to fantastické auto!
Jak může mít někdo za idol Carreru a současně ucvrnkávat z nízkých otáček dýzlu, to mě hlava nebere. Navíc nechápu, proč řešíš otáčky motoru. Hádám, že stejně jako většina dýzl řidičů neumí benzínové motory ovládat a myslí si, že to nejede.
Vsadím se, že budeš ten, který když má vedle sebe dýzl s 300Nm a benzín s 250Nm tak si myslí, že to auto s dýzlem má větší krouťák a pojede rychleji
truthspeaker
2 tuny pohotovostní
hmotnosti a z toho 70% na přední nepoháněné nápravě. Fakt sporťák
Kazeasch
Re: 2 tuny pohotovostní
Právě že to není sporťák, to tu jen nějakej šmudla sesmolil. Je to GT.
PiPiiiiiK
Obří motor je co?
Nechci nijak rýpat, ale ten motor bude zajisté ještě větší a o desítky kil těžší...to bude auto jen na drag race? Nebo to bude umět i zatáčet ve více jak 50km/h?
deméter
milovniky diselu?
blbost. kdo na to ma jezdi vzdycky radsi na benzin....
euromen
proč ne
Je to zajímavé, osobně mě by nafta ve sporťáku nevadila. Audi ukázala že to jde na Le Mans s R10, BMW ukázala že to jde se svou naftovou "M5" M550D tak proč ne britové s tímto sexy sporťákem. Je to jen zamrzlá představa lidí o naftových motorech
za mě rozhodně skvělý auto
Frantizsekk
Re: proč ne
Diesel je akorat rakovina na kolech(prokazano svetovou zdravotnickou organizaci). Benzin je tissi, naSTARTUJE V MRAZECH, motor pracuje od volnobehu do 6 tisic otacek.. jen je na benzin ve slavne EU vyssi dan.
Kdyby stal litr 20 korun, tak si o disela kolo neoprete
Premysl999
Re: mrknete
it doesn't smell, it doesn't smoke and it doesn't make any noice
nesmrdi, nekouri a nedela zadnej randal
http://www.youtube.com/watch?v=OuNtw5XbxJg
kam se hrabe benzinak
katano
supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>
>>>>>>>>>> když supersporťák, tak jedině v BENZÍNU ! ! !
PS : to je - REALITA
154296
Re: supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>
Pán Bůh ti popletl otvory
Dewils1
SEN :-D
no můj sen je spíš něco v tomhle stylu http://www.roogio.com/images/Jotech-Titan-Twin-Turbo-Lamborghini-Gallardo-wallpaper-with-pink-bikini-sexy-girl.jpg
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Rodinný dům Sopotnice, okres Ústí nad Orlicí
Sopotnice, okres Ústí nad Orlicí
2 750 000 Kč