Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sen milovníků dieselů: supersporťák s dojezdem přes tři tisíce kilometrů

Malý britský výrobce sportovních aut Trident se rozhodl svůj model Iceni Grand Tourer udělat nesmrtelným. Místo dříve montovaného benzinového šestiválce nasadil do malého roadsteru obří dieselový motor z amerických pick-upů. Sporťák sprintuje na stovku za 3,7 sekundy a atakuje rychlost 320 kilometrů za hodinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

termin

paráda

Tak tehle motor se při běžný jízdě ani nezapotí. V tomhle autě nesmrtelnej. Proč se tohle nedělá v Evropě?

To bychom mohli vidět inzeráty stylu Octavia 6.0 D, najeto 850.000km, motor přede jak hodinky. SCIFI ;-D

+1/0
18.9.2012 17:32

truthspeaker

Re: paráda

Motor si přede jako hodinky, jen ta přední náprava je po desáté výměně a je to trošku trošičku nedotáčivé auto ;-D

Šestilitrovej diesel totiž váží skoro půl tuny.

0/0
19.9.2012 19:56

celim

Je to fantastické auto!

Při představě, jak si to hluboce brumlá a přitom na dálnici nechává za sebou všechny ty pojízdné cirkulárky!...

Mně by to vyhovovalo. Já mám rád třeba bublající motorky , ktré když začnou jen trochu rychleji bublat, ta za sebou nechávají ty kvílející cirkulárky. Představa, že jedu téměř na volnoběh a jsem na hranici rychlostního limitu na dálnici mě fascinuje. Ty cirkulárky, o kterých by jeden můj kamarád řekl, že"mají motory vyhoněný do výkonu práškama" nemám moc rád, protože se mi víc líbí ta nenápadná a tichá brutální síla použitá v tomto autu. Ještě je otázkou, jak se jim podařilo se poprat s jízdními vlastnostmi a jestli se alespoň trochu přiblížily mému současnému idolu Porsche 911 Carrera 4.

0/0
17.9.2012 14:38

truthspeaker

Re: Je to fantastické auto!

Jak může mít někdo za idol Carreru a současně ucvrnkávat z nízkých otáček dýzlu, to mě hlava nebere. Navíc nechápu, proč řešíš otáčky motoru. Hádám, že stejně jako většina dýzl řidičů neumí benzínové motory ovládat a myslí si, že to nejede.

Vsadím se, že budeš ten, který když má vedle sebe dýzl s 300Nm  a benzín s 250Nm tak si myslí, že to auto s dýzlem má větší krouťák a pojede rychleji ;-D

0/0
17.9.2012 19:11

termin

Re: Je to fantastické auto!

Nevím, mě třeba fascinuje motor z BMW 750i E32. I když je to auto pradědeček, tak si motor ve 200 jen tak pobrumlává a líně se převaluje kolem 3k otáček. A ta výkonová rezerva. Jo, to se mi líbí.

0/0
18.9.2012 17:39

truthspeaker

2 tuny pohotovostní

hmotnosti a z toho 70% na přední nepoháněné nápravě. Fakt sporťák ;-D;-D;-D

0/0
17.9.2012 12:51

Kazeasch

Re: 2 tuny pohotovostní

Právě že to není sporťák, to tu jen nějakej šmudla sesmolil. Je to GT.

0/0
21.9.2012 15:35

PiPiiiiiK

Obří motor je co?

Nechci nijak rýpat, ale ten motor bude zajisté ještě větší a o desítky kil těžší...to bude auto jen na drag race? Nebo to bude umět i zatáčet ve více jak 50km/h?

0/0
16.9.2012 23:01

aristokrat:ducha

hnusnej velkej dehták

pro zoufalce:-P

+1/0
16.9.2012 17:13

deméter

milovniky diselu?

blbost. kdo na to ma jezdi vzdycky radsi na benzin....

+1/0
16.9.2012 14:01

euromen

proč ne

Je to zajímavé, osobně mě by nafta ve sporťáku nevadila. Audi ukázala že to jde na Le Mans s R10, BMW ukázala že to jde se svou naftovou "M5" M550D tak proč ne britové s tímto sexy sporťákem. Je to jen zamrzlá představa lidí o naftových motorech

za mě rozhodně skvělý auto R^

+1/0
16.9.2012 8:50

Frantizsekk

Re: proč ne

Diesel je akorat rakovina na kolech(prokazano svetovou zdravotnickou organizaci). Benzin je tissi, naSTARTUJE V MRAZECH, motor pracuje od volnobehu do 6 tisic otacek.. jen je na benzin ve slavne EU vyssi dan.

 Kdyby stal litr 20 korun, tak si o disela kolo neoprete

+1/0
16.9.2012 15:56

Lvy

Re: proč ne

Tak pokud by tady daň nebyla, tak by klesla cena benzínu přibližně o 15,40 a cena nafty o 13,10 Kč, jinými slovy by benzín stála průměrně asi 22,70 Kč a nafta 24,10. Rozdíl by byl 1,40 Kč což je asi 6%. Při nižší spotřebě ve městě minimálně o 20-30% a na dálnici a při rychlejší jízdě minimálně 30-40% je to pak o tom kolik kdo najede.

0/0
17.9.2012 11:33

Dingo-žlutý pes

Re: proč ne

Ve Švýcarsku je nafta dražší než benzin.

Krom toho, spotřeba patří mezi nejnižší náklady na provoz auta.

0/0
17.9.2012 14:01

Lvy

Re: proč ne

A tím Švýcarskem chtěl jako básník říct co? Však u nás by taky byla dražší, kdyby byla stejná daň nebo žádná daň. S těmi náklady je to docela sporné, tak jinak, je to jeden z mála nákladů, které je velice snadné ovlivnit.

0/0
17.9.2012 14:20

Dingo-žlutý pes

Re: proč ne

Kdo na to nemá, ať jezdí oslem.

0/0
17.9.2012 22:04

Lvy

Re: proč ne

Tak já nevím, ale není problém rozumem za rok ušetřit desítky tisíc za které si raději zajedu na pěknou dovolenou než to nacpat do chřtánu státu a šejkům...

0/0
17.9.2012 23:34

Dingo-žlutý pes

Re: proč ne

Desítky tisíc zaplatíte automobilce navíc za dehet, o servisu ani nemluvě.

0/0
18.9.2012 16:27

Lvy

Re: proč ne

To platilo kdysi, dneska už je jaksi jiná doba, asi jste si nevšiml co?

0/0
18.9.2012 16:29

Premysl999

mrknete

0/0
15.9.2012 18:50

Premysl999

Re: mrknete

it doesn't smell, it doesn't smoke and it doesn't make any noice

nesmrdi, nekouri a nedela zadnej randal

http://www.youtube.com/watch?v=OuNtw5XbxJg

kam se hrabe benzinak

0/0
15.9.2012 18:51

Premysl999

Re: mrknete

Kdyz nastartuju po ranu benzinaka, tak uz mam po nalade, to je proste motor, ktere patri do sberu.

Ale takovej common rail, to je hudba pro usi, si ty benzinaky strcte nekam.

+1/0
15.9.2012 18:52

Antonin, topič

Re: mrknete

Přemýšlím, proč po ránu startuješ benzíňáka, když ti to působí takový utrpení.

Já se přiznám, že je mi to jedno, co startuju. Hlavně když to nastartuje, což u dieselu není v zimě zas až tak jistý.

0/0
16.9.2012 20:28

Frantizsekk

Re: mrknete

nacpi na benzinak taky dve turba a uvidis, kde bude diesel

0/0
16.9.2012 15:59

katano

supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>

>>>>>>>>>> když supersporťák, tak jedině v BENZÍNU  ! ! !

         PS : to je - REALITA :-P

+1/0
14.9.2012 19:18

154296

Re: supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>

;-D Pán Bůh ti popletl otvory;-D

+12/0
14.9.2012 19:37

katano

Re: supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>

>>>>>> NAFTA patří do traktorů a do KAMEN ! ! !

         PS : tečka = dobrou. :-P

+1/0
14.9.2012 22:47

Monastus

Re: supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>

Nafta do kamen - kdy jsi naposledy viděl fungující kamna na naftu ?

Benzin paří do sekačky.

Plyn patří do sporáku.

A tyto řeči do hospody. ;-D

+1/0
15.9.2012 11:39

Lvy

Re: supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>

Jo jasně a předěláme letadla na benzín, sice budou letenky o 50% dražší, ale bude to cool no ne? ;-D

0/0
17.9.2012 11:35

Greybeard.

Re: supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>

Pánbůh nic nepopletl, to jenom senilita a hlavně nadlimitní množství pěnivého moku zanechalo následky. ;-D

+3/0
15.9.2012 3:33

Kazeasch

Re: supersporťák & DIESEL = děkuji - NECHCI ! ! ! >>>>>>>

Lidi, proberte se a přestantě tu omílat ten blábol co autor napsal do článku. Tohle není supersport, tohle je GT, a to je dost podstatnej rozdíl.

0/0
21.9.2012 15:53

Dewils1

SEN :-D

no můj sen je spíš něco v tomhle stylu  ;-D:-P  http://www.roogio.com/images/Jotech-Titan-Twin-Turbo-Lamborghini-Gallardo-wallpaper-with-pink-bikini-sexy-girl.jpg

0/0
14.9.2012 17:37

vaclavzeman

Škoda,že nepíšou,

jaká je spotřeba při sportovní jízdě na okruhu,ale myslim,že přes 15 litrů nepůjde...Benzínový sportovní auta,většinou nejdou pod dvacet a při normální jízdě pod deset,natož pod pět ;-D;-D

0/0
14.9.2012 16:57

entony13

Re: Škoda,že nepíšou,

octavie RS na CNG.......také dobrý úlet :-)

+1/0
14.9.2012 17:31

Undik

Re: Škoda,že nepíšou,

Ono dělat z Octávie označení RS je úlet sám o sobě.

0/0
14.9.2012 17:52

entony13

Re: Škoda,že nepíšou,

je to největší RS na nejmenším podvozku a ještě k tomu často kombík...... golf GTI má alespoň stejný podvozek a přiměřené plechy :-)

0/0
14.9.2012 17:54

154296

Re: Škoda,že nepíšou,

neznáte-nesuďte!

0/0
14.9.2012 19:38

lojzicekodvedle

Re: Škoda,že nepíšou,

passat uz nabizi turbo 1,4 tsi 150 kobyl na cng.Jeste jsem s tim nejel.Trhac asfaltu to asi nebude,ale na pohodovu jizdi by to mohlo stacit.Cng me psoledni dobou docela zajima,domaci plnicku a jedeme na plyn.

0/0
15.9.2012 23:06

entony13

Re: Škoda,že nepíšou,

v Německu není problém tankovat, ale na dálném východě (ČR) to problém je, Pavel Nový má delší dobu Tourana na CNG, aut na CNG je zde asi 4000

0/0
15.9.2012 23:56

lojzicekodvedle

Re: Škoda,že nepíšou,

cerpacich stanic je asi 40 v CR.me spise zajima domaci plnicka kdyby byla treba za 30 tisic Kc,to by byl kauf.Zatim jsem nasel za 77 000kc nejlevnejsi.

0/0
16.9.2012 0:11

Little Boy

hmotnost?

Kolik ten pekac vazi???? Tenhle 'sportak'  ma podobnej cas 0-60 jak novej mustang shelby a to ma mustos min koni. Mam pochybnosti zda by to bylo schpne na draze toho mustanga poject a asi se schodnem, ze mustang zadnej supersportak neni.

0/0
14.9.2012 16:52

Ma Te S

Re: hmotnost?

někde jsem četl asi 1460 Kilo, ale nechci kecat ...rozhodně dobré číslo

0/0
16.9.2012 13:32

truthspeaker

Re: hmotnost?

To je hmotnost verze se slaboučkým benzínem. Takže spíš ke dvou tunám.

0/0
17.9.2012 12:52

Viro

Proč do toho rvou diesela?

To není sporťák, ale ropák;-O

www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012091302

+1/0
14.9.2012 16:16

Lizupsizadky

Re: Proč do toho rvou diesela?

...a benzín se vyrábí z čeho? ;-D

+4/0
14.9.2012 16:31

Undik

Re: Proč do toho rvou diesela?

Šlukni si naftu a polemizuj nad stolicí dále.

+1/0
14.9.2012 17:46

Monastus

Re: Proč do toho rvou diesela?

Šlukni si kterýkoliv ropný derivát !

0/0
15.9.2012 13:47

Kazeasch

Re: Proč do toho rvou diesela?

Ten kdo psal odkazovanej "článek" je asi pěkně zapomplexovanej trotl. Jako srovnávat Spaliny z nafty se zpuchýřujícíma bojovýma plynama, tak to je dost silný kafe.

0/0
21.9.2012 15:51

kajak v zakoně

nechci slevu zadarmo....

;-D

0/0
14.9.2012 16:00

czechfag

­

Já bych si auto za víc jak 15 tisic nekoupil

+1/0
14.9.2012 15:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.