Diskuze

Nový Ford B-Max v testu: originální MPV plné překvapení

Mezi prvními v Evropě jsme pořádně projeli nejzvláštnější novinku automobilky Ford, jakou kdy představila. Malé rodinné MPV má hned několik prvenství a svoji pozornost si určitě zaslouží. Otázkou je, jak jeho cenu přijmou čeští zákazníci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Step

10. 9. 2012 23:33
Marketingový slovníček (nejen) zn. Ford

Premium (zmršený český překlad prémiový) = předražený, snad to někdo koupí když budeme tvrdit že to je stylový (viz).

Stylový = návrhář byl po opici, tak jsme tam dali aspoň modrý ledky a bliká to jak cirkus, to teďka prej frčí

Originální = kdyby neměl vpředu logo, tak by si ho s konkurencí spletl i náš ředitel

0 0
možnosti

mamca666

5. 9. 2012 10:00
No já nevím

nějak mi tam chybí ten boční sloupek. Co na to říkaly nárazové testy z boku?

0 0
možnosti

vlakobijec

3. 9. 2012 19:43
F.O.R.D.

ajaja, dalsi Fix Or Repair Daily nebo Ferraile Ordinaire à Réparation Difficile

Uz by jim ty sroty s litrovym trihrnkem meli zakazat vyrabet, protoze jen nici material a nasledne zivotni prostredi. ;-€X

0 0
možnosti

pettyo

3. 9. 2012 14:17
K čemu...

...šestistupňová převodovka u litrového mototru? Jakou má ten motor životnost?

0 0
možnosti

petrumr

3. 9. 2012 19:20
Re: K čemu...

asi o 50tkm méně jak HTP, protože to má řemen vlhčený olejem a musíš ho po 200tkm měnit.!!

0 0
možnosti

IQ pouhých 41

3. 9. 2012 10:59
Tohle je tedy nastupce

F. Fusion?

0 0
možnosti

H75

3. 9. 2012 12:32
Re: Tohle je tedy nastupce

Není. Před 14 dny jsem kupoval nového Fusiona a bavili jsme se o tom s prodejcem. Údajně Ford plánuje nástupce Fusionu, ale není jisté zatím vůbec nic, ani výroba, ani zda bude dostupný pro náš trh - jestli nebude jen pro Indii a pod.

0 0
možnosti

Hynek Vilém Jarmila reloaded

3. 9. 2012 10:50
Ford fakt ne ...

Měl jsem dvě služební Mondea a obě měly fatální poruchy - v jednom mi ve 110 vytekla brzdovka, v druhém odešly bez varování vstřiky. Přístup servisu katastrofa, na díly se čekalo 14 dní, protože nic neměli skladem a vše šlo z Německa. Co se týče designu interiéru, ten mi moc nevyhovuje, přijde mi to úplně stejné jako u koncernu Hyundai/Kia. Takový divný asijský star trek.

                                                                                                                                  

Osobně bych dal přednost C4 Grand Picasso, mám s tím co se týče spolehlivosti a absence poruch vynikající zkušenost a auto jezdí dlouhodobě za 5,1l nafty (1,6HDi), je nesmírně pohodlné a prostorné. Ale to je asi věc vkusu.

0 0
možnosti

ladyniak

3. 9. 2012 11:04
Re: Ford fakt ne ...

Fordovi vstřiky jsou citlivé na naftu. Pokud netankuji v Rakousku, ale v ČR, SK, PL, tak jedině s aditivem VIF. Já je u staršího Mondea taky měnil, vydrželi pouhých 280 tis km.

Možná jsem pozitivně zaujatý, ale na fordy nemohu říct nic špatného, a to mám osobní zkušenosti už od Sierry.

0 0
možnosti

Bohumil Vlčichod

3. 9. 2012 9:51
Krabice

s minikufrem a mikromotorem, to se bude dobře prodávat ;-DRv

0 0
možnosti

silversurfer

3. 9. 2012 9:50
hm, a interier porad stejna bida

..na druhou stranu, toho Litru bych se zase tolik nebal...par zajimnavych napadu, ale jinak se toto auto dost nelibi..uvidme, jake bude mit nastaveny ceny..

0 0
možnosti

Bornholm

3. 9. 2012 9:47
B-max

Mám už třetího Forda a jsem s touhle značkou spokojen. Tenhle trend se stále menšími a výkonnějšími motory mě přivádí do rozpaků. Na druhé straně, když srovnám auta např. z 50. let, Poběda měla objem motoru 2,5 litru, výkon 52 koní. Opel Kadett z 80. let měl objem motoru 1,3 litru, výkon 60 koní. Měl jsem Ford Mondeo s motorem 1,6 litrů a výkonem 90 koní. Tenhle motor byl naprosto spolehlivý a ani po 300 000 km nebylo třeba dolévat olej. A co motory např. u Superbu, 1,8 litru a 150 koní.  Kdyby to neměly automobilky vyzkoušené, tak by s tím nešly na trh. Konkurence je velká. Ford dodává i auta s přestavbou na LPG, 2,0 L u Mondea a 1,6 L u Fiesty. Ceny u Forda šly v poslední době dost nahoru, ale kvalita taky, ve srovnání se starými Escorty.

0 0
možnosti

_Xeon_

3. 9. 2012 11:06
Re: B-max

Poběda brala benzín za 2,- Kčs, Opel za 7,50 Kčs tak to ještě šlo.

0 0
možnosti

brco

3. 9. 2012 9:39
1l a 100 koní? Hrůza

Jen blb, který nemá sebemenší znalost o technice si koupí něco takového, jako je vozidlo s litrovým objemem a výkonem 100 koní. Už jen z logiky věci musí bít jasné, že aby se dosáhlo stejného počtu najetých km, musí se motor o supernízkém obsahu točit minimálně o 100% vícekrát(+-). takže když mám obsah 1.9 TDI, určitě mi ten motor při všech dodržení výměn provozních kapalin vydeží minimálně 500 000 km. Toto v tomto Fordu, jestli vydrží 150 000, tak ani omylem. Ale EU tlačí výrobce k snižování emisí a tak se vyrobí cokoliv, jen aby perspektivní kupec viděl výkon s minimem emisí a "nízkou" spotřebou. Ale stačí spočítat 1+1 a hned vím, že jen následné investice do opravy motoru vysoko předčí náklady na spotřebu.

2 0
možnosti

NovoCZ

3. 9. 2012 10:22
Re: 1l a 100 koní? Hrůza

No tohle je fakt perla. Citace" Už jen z logiky věci musí bít jasné, že aby se dosáhlo stejného počtu najetých km, musí se motor o supernízkém obsahu točit minimálně o 100% vícekrát(+-)" nejen že tvůrce nezná naprosté základy češtiny, ale nějak mu nedošlo že daný motor má věc zvanou turbodmychadlo, bez které by tohle byla pravda, ale takhle je to jen hloupý blábol - díky točivému momentu a výkonu je ten motor jaksi někde jinde. Jak by jezdil 1,9 TDI bez turba? Tohle už tady bylo, 1,9 SDI ...

A co se týče životnosti - obava může být, ale fakt si myslíte že vy jste tak geniální že jste to prokouknukl a naopak Ford tak pitomý, že bude riskovat svoji pověst vyráběním něčeho co vydrží jen 150tkm, což leckdo najede i v záruce ? ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!