Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moskevské odhalení: nová Mazda 6 se opravdu povedla

Necelý měsíc před evropskou premiérou v Paříži ukázala Mazda svůj nový sedan 6 na autosalonu v Moskvě. Velký vůz má velmi povedený design, solidní techniku a je relativně lehký. Novinka by mohla rozvířit vody ve střední třídě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

2oz

Povedla ?

Vždyť je to hnus

0/0
9.9.2012 16:10

wiliz 3

Japonec nakonec

:-P

+1/0
6.9.2012 7:33

CZmarekMB

Je

to povedeny kousek, v ksichtiku jsou videt i jina auta, ovsem na ktrem aute dnes nejsou, ze? Me se to libiR^

0/0
5.9.2012 16:44

Vosiczka

Netvrdím, že je to ošklivé auto,

stejně se mi ale nejvic líbila ta první 6ka...

0/0
4.9.2012 23:25

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

moc daleko od ridice

0/0
4.9.2012 21:30

Dusan321

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Tak ona snad dotykovy display mit nebude, to je do auta naprosto nesmyslna feature.

0/0
4.9.2012 21:34

formess

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Dotykovy display v aute a nesmysl???Kde jsi to vzal?Pracuju ve firme,co vyrabi autoradia s navigaci a pohybovat se v navigaci bez dotykace je celkem bida...

0/0
4.9.2012 23:41

Dusan321

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Z hlediska ergonomie je dotykac v aute katastrofa. Ovladani navigace bez dotykoveho displaye samozrejme neni problem, umi to dneska kazde lepsi auto.

0/0
5.9.2012 9:30

formess

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Mam tu na testovani 2 temer identycky autoradia s navigaci.Jedno pro AUDI a druhy pro VW, Skoda, Seat. Audi nema dotykac a voleni adresy a pod. probiha pomoci pootaceni a stiskavani joysticku. Je to o dost pomalejsi nez u Tech zbyvajicich jednotek, kde je na dotykaci klavesnice a behem par vterinek mam adresu zadanou. V Audine stale sedim a kroutim a mackam a kroutim... ;-D

0/0
5.9.2012 12:01

Dusan321

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Rychlost zadavani udaju neni pro navigace v aute klicova vlastnost, klicovou vlastnosti je bezpecnost ovladani zarizeni za jizdy. V tomto ohledu dotykove navigace vyzadujici nepretrzitou vizualni kontrolu pri ovladani vyrazne selhavaji proti alternativnim metodam. Takova Toyota/Lexus rizikovost ovladani navigace dotykem vyresila salamounsky a sice, ze navigaci neni mozne za jizdy ovladat vubec. Vpravde genialni a z hlediska uzivatele na zabiti. 8-o

Rozumne vymyslene alternativni ovladani treba tim koleckem se zpetnou odezvou umoznuje zadavat udaje i za jizdy a pritom se venovat rizeni vozidla, tohle zadny dotykac neumi. Chapu, ze nekde na stole muze dotykovy display navigace vypadat jako dobry napad, ale v realnem provozu uz tomu tak neni.

0/0
5.9.2012 12:24

formess

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Ver tomu, ze mam otestovano nekolik desitek navigaci v beznym provozu, jelikoz to patri ke standardnimu testovani. Rychlost zadavani udaju je v dnesni uspechany dobe dost podstatna vec. Dalsi veci je ovladani za jizdy. Jak casto za jizdy menis trasu navigace? Co se tyka jednotek, ktery maji blokly ovladani behem jizdy,tak je to jak pises. Super pro bezpecnost na nic pro uzivatele. Taky tu takovy mame. A ty co ne,tak maji v manualu zminku, ze zadavani tras se provadi pri zastavenem vozidle. Tudiz neberou ohled na ovladani behem jizdy.

0/0
5.9.2012 12:44

Dusan321

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

To ze vestavena navigace v aute "nebere ohled na ovladani behem jizdy" je prave obrovska chyba a ukazka kratkozrakosti vyrobcu. Pokud je neco v aute v dosahu ridice, tak se musi pocitat s pouzivanim za jizdy. Navic zadavani cile do navigace za jizdy dava smysl jen tak namatkou: vyjezd ze zname destinace, na vypadovku z mesta samozrejme trefim poslepu, cestou zadavam cil v nezname oblasti; na dalnici zjistim ze mi dochazi palivo a potrebuji nejlepsi pumpu (v Nemecku typicky mimo vlastni dalnici); narazim na prekazku v provozu a potrebuji objizdku; neco jsem zapomnel a cestou musim zmenit trasu, a dalsi spousta podobnych pripadu. Pokud v aute navigace je, tak proste snaha pouzivat ji za jizdy bude.

Jinak podcenovani uzivatelske pritulnosti navigace se nemusi vyrobci vyplatit, ja treba jako dalsi auto koupim nemeckou premiovku prave proto, ze uz neminim valcit s tradicne dementnim toyotackym ovladanim vozu Lexus.

0/0
5.9.2012 13:38

formess

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Vyrobci proste pocitaji s tim,ze ty pripady ktery popisujes,vyresis tim,ze proste na nejblizsim moznym miste zastavis,prenastavis a pokracujes. Samozrejme nepocitam zoom...Ted jsem prolejzal novy projekty a zjistil jsem,ze dalsi rada pro Audi uz bude taky s dotykacem.Takze to vypada,ze zhodnotili, ze dotykac je proste lepsi...

0/0
5.9.2012 13:58

Dusan321

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Jasne, uz vidim nekoho kdo bude zastavovat kvuli prestaveni navigace, samozrejme ze na to vsichni makaji za jizdy. Ale faktem je, ze korporatni uvazovani nema nic spolecneho s logikou to plati vsude. Asi bude nejlepsi zustat u toho iDrive, lepsi system na ovladani auta stejne nikdo zatim nevymyslel.

0/0
5.9.2012 14:08

formess

Re: extremne mala navigave a dobe dotykovych displeju

Idealni navigace je pekna slecna s mapou.Sice se obcas zabloudi,ale stoji to za to... ;-D

0/0
5.9.2012 14:33

jarafara

:-)

Povedený, líbí se mi to. Ale nemůžu si pomoct, vidím v nové šestce trojku od jiné značky a trochu jaguaru.

0/0
4.9.2012 20:39

nepetr

No konečně

Po velmi dlouhé době podle mě hezká MazdaR^

+2/0
4.9.2012 20:03

clever21

VW Passat CC

Nevypadá úplně špatně, ale z boku mi nová šestka hodně připomína CC.

0/0
4.9.2012 19:32

Plyšák Hubert

Re: VW Passat CC

Cože???? Vždyť ta uata nemají naprosto nic společnýho (designově...)

0/0
5.9.2012 14:48

Mr_Hypra

Fukary na kolena

Tyhlety fukary ledovýho vzduchu na kolena už znám z Felicie a znovu bych do toho nešel. Je smutný jak se všechno podřizuje tý televizi na palubce. Hoši z Mazdy moc kopírujou Audinu a to neni dobře....

0/0
4.9.2012 16:39

valoe

Re: Fukary na kolena

Tohle a Audi? Nic takoveho tam nevidim. Predek je od  hnujdaje a zadek tak nejak taky.

  Azijska skola dyzajnu asi.

0/0
4.9.2012 18:47

Bohumil Vlčichod

Re: Fukary na kolena

Myslím, že měl na mysli interiér.

0/0
4.9.2012 20:15

Mr_Hypra

Re: Fukary na kolena

Nešlo o exteriér, ale konkrétně o to hloupý vymyšlení těch fukarů nízko poblíž kolen, tak jako to má hodně modelů od Audi. Zbytek neřeším

0/0
4.9.2012 20:51

BudyB

Re: Fukary na kolena

To není jenom Audi, ale i další auta (BMW a Mercedes nevyjímaje) s displejem na palubovce mají výdechy umístěny podobně.

0/0
4.9.2012 22:01

mulda-zwei

asi začnu přemýšlet o novém autě

dokonce se mi líbí i interiér, což u Jap většinou nebývý...

bude mít v nabídce dvojspojku?

0/0
4.9.2012 16:37

Von der Tann

Bude i liftback?

Sedany nikdo nekupoval, tedy alespoň ne v normální Evropě..:-/

0/0
4.9.2012 16:31

Misha.in

jak co se povedlo

Krásné křivky, ale interiér vypadá odporně. :-/

0/0
4.9.2012 16:07

janfort

Re: jak co se povedlo

Mě se auto jako celek líbí, včetně interiéru.

0/0
4.9.2012 16:12

jtr

jojo kde jsou ty časy!!!

Mazda 626 na leasing, fialové sáčko a bílé ponožky a motor který neslyšíte, toť začátky českého kapitalismu ;-);-D

+3/0
4.9.2012 13:09

computer

Re: jojo kde jsou ty časy!!!

A nesplácet úvěry, to byly zlaté časy..........

0/0
4.9.2012 17:14

barbarosa1942

Re: jojo kde jsou ty časy!!!

jo jo, ja jezdil v miate  mx-cabrio na cislech z Vidne.  Akorat ucitele se 105 ka ma to dost nezvladali...

0/0
4.9.2012 18:10

cernobila_televize

toz tak

nechci rypat, ale ciste teoreticky (i prakticky) lezi Maskvaa v Evrope :-P

+1/0
4.9.2012 12:14

mik-esh

Re: toz tak

ale jen zeměpisně ;-)

+1/0
4.9.2012 12:27

cernobila_televize

Re: toz tak

To bohuzel Turecko a Albanie taky :-/

0/0
4.9.2012 15:24

xmass

Re: toz tak

Rusko = největší asijská země

0/0
4.9.2012 18:18

Bohumil Vlčichod

Re: toz tak

Geograficky ano, ale politicky je to hluboká asie.

0/0
4.9.2012 20:16

gars

Podobnost s BMV asi není jen náhodná ...

asi už japoncům došlo ...

0/0
4.9.2012 9:33

_Xeon_

Re: Podobnost s BMV asi není jen náhodná ...

Ouha. ;-D

0/0
4.9.2012 9:55

cernobila_televize

Re: Podobnost s BMV asi není jen náhodná ...

Be Em Fau to fakt neni, asi mels na mysli cinskou kopii:-P

+1/0
4.9.2012 15:54

rebbe

Nejenom koroze, ale i náhradní díly

jsou s odstupem nejdražší na trhu a nejsou alternativní výrobci, jako u vozů prodávaných ve větším množství. Mazda zatím patří k méně rozšířeným značkám a konkuruje snad Alfě Romeo.V

+1/0
4.9.2012 9:14

nihilistic.bird

Re: Nejenom koroze, ale i náhradní díly

Mam 2 Mazdy (9 a 18 let stare), nicmene ceny nahradnich dilu jsou snesitelne, druhovyrobci existuji a co je nejvetsi vyhoda, nahradni dily temer nepotrebuji. U mladsi jsem jeste nepotreboval zadny nahradni dil (jen bezny spotrebak) a u starsi za celych 18 let jen vodni pumpu a repase rozdelovace (plus spotrebak, tj. brzdy, naplne, filtry, atd.)

0/0
4.9.2012 9:39

cernobila_televize

Re: Nejenom koroze, ale i náhradní díly

spis nez o celou znacku se to lisi i typem modelu. Verze modelu ktera je silnejsi a proda se ji treba jenom 10-20% z celkove rady je nezajimava pro druhovyrobe vyrobce. A silnejsi modely maji hodne dilu jinych a zesilnenych pro vyssi zatez. Nebo drive treba jediny diesel v nabidce u japoncu (kdyz pred lety zacinala Honda s 1,7 CTDi).

0/0
4.9.2012 12:16

krakra

Re: Nejenom koroze, ale i náhradní díly

Originální díly jsou některé opravdu drahá, ale některé originální jsou levnější než dtuhovýroba.

Druhovýrobců je ale hodně.

0/0
4.9.2012 21:03

Dusan321

Dukladna kontrola nezbytna

Nez budete hosi z Mazdy s timhle na autosalon tak nezapomente zkontrolovat zadni podbehy jestli vam uz nezacinaji kvest. Mazdy zacinaji reznout uz na vyrobni lince, realne nikdo dnes nedela horsi auta nez tahle japonska pseudoznacka. ;-D

+2/0
4.9.2012 8:59

bee027

Re: Dukladna kontrola nezbytna

- zadni podbehy jasne, stare zname bebiii Mazdy

- ale ty dalsi blaboly ?! proto se asi tyto strasna auta stale dokola umistuji na prednich mistech TUV reportu ;-D

+4/0
4.9.2012 9:01

feese

Re: Dukladna kontrola nezbytna

Viděl jste statistiky poruchovosti? Na třech místech v TOP5 jsou Mazdy 3, 5 a 6.

+3/0
4.9.2012 9:18

Dusan321

Re: Dukladna kontrola nezbytna

Tak pokud povazujete TUV Report za "statistiku poruchovosti", tak to pak jo. ;-D

+1/0
4.9.2012 9:31

tripik

Re: Dukladna kontrola nezbytna

jestlize mam moznost si vybrat mezi TUV a tlachalem s  citronem z netu o kterým nic nevím....tak co myslis ze si vyberu

+7/0
4.9.2012 13:49

Sanjuro

Re: Dukladna kontrola nezbytna

"realne nikdo dnes nedela horsi auta nez tahle japonska pseudoznacka" - tohle je cokoliv jen ne snaha o objektivitu...ale vzhledem k tomu že budete akorát trollem tak je to fuk

+4/0
4.9.2012 11:26

mik-esh

Re: Dukladna kontrola nezbytna

koukám, dusan321 nula, je nasazený provokatér VW...ale kdo autům rozumí, což asi nebude jeho případ, ví své.

+4/0
4.9.2012 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.