- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před lety jsme s klukama říkali, že co nežere - nejede, ale to jsme ještě honily pinďoury (Jawa 50 ). Tenhle maxi skůtr bude mít asi specifickou skupinu zákazníků... Pro mne je jako skůtr drahý, nepraktický, neskladný a těžký, jako motorka drahý, nepraktický, neskladný a těžký. Zajímavý jedině na testovací jízdu - vyzkoušet něco nového.
a že těch pravejch nefalšovanejch motorkářů u nás jezdí ...nemyslím to zle...
aprilka dvoustovka mi žere max. 3,5 litru, na semaforu taky neprohrávám a po městě je to naopak lahoda... a skútr je hlavně do města ne? na okruh je něco jinýho a na velké výlety taky...
no ono to tech 10 bere opravdu jen pri "bezmozkove" jizde, normalne cestovne se s tim da jezdit 5-6, ale tohle nejde s 200 kubikama srovnavat, vy srovnavate neco, co je urcene do mesta s aprilkou, ktera je urcena na zabavu mimo mesto
ale co by mi tam vadilo je retez, kdyz uz mam skutra, tak se nechci ostravovat mazanim, napinanim, cistenim atd... mohl tam byt alespon remen, tak jak ma tusim konkurence
Jde tedy pouze o nástavec na přirození
Pokud nesleduju světla a rozjedu se 3 vteřiny po tom co naskočila zelená tak je úplně jedno, jak silný mám stroj. Mezitím mi ujede i HTP, jejíž řidič na rozdíl ode mě semafor sledoval a vyjel včas
Zas tak bych to s tou HTP nepřeháněl Závod přeci nekončí 10m za semafory
ale nemá na Burgmana 650Exe...to je stroj...nemůžu si na něj ani trochu postěžovat...
tak jste se pochlubil a co dál?
Je to těžké, je to drahé, má to mizerný jízdní dosah a vysokou spotřebu.
Asi jako když si někdo koupí GL od Mercedesu s benzinem od AMG...
I když i tací jsou.
Opravdu mi nejde do hlavy proč skutr který je o hodně lehčí než auto má tak vysokou spotřebu. To opravdu nejde vyrobit motor s vyšší účinnosti ?
a kolik myslíš, že ty motorky žerou ??? 4l, jako plně naložená Octavia při cestě do Chorvatska ???