Diskuze
Nový golf je tady. Lepší, modernější a zase téměř stejný
Děkujeme za pochopení.
Hrustic
Parada !!
Byt tak jeste svobodnej, tak je to jasna volba
Uz 6. generace byla (hlavne oproti 5.) krasna, tak je dobre, ze VW neudelalo podobnou silenost jako Ford s Focusem.
Co Cech, to genius!
Nemci, zabalte to!
Cesi tady v diskuzi vam rikaji, ze to neumite! A Cesi jsou nejlepsi narod na svete... ... v chlastani, koureni travy a zlodejine...
d__mm
Re: Nemci, zabalte to!
ale ne. ty to nechápeš. oni nenadávaj němcům, že to neuměj. oni nadávaj speciálně VW, který vyrábí hnusný auta, co vypadaj nadto 30 let pořád stejně, a proto je nikdo nechce. to právě oni by to udělali mnohem líp, mnohem hezčí, kvalitnější a odolnější.
...
...a tu Škodovku by po roce 1989 z de facto bankrotu taky dostali líp a kvalitnějc než VW. A auta by se dělaly kvalitnější. Ostatně, místo VW se měla Škodovka prodat v kuponový privatizaci. A když už ne to, tak aspoň prodat tomu Renaultu. Podívejte, jaký auta s krásnym prvoplánovym designem dělaj. A jak se pod nima daší Dacii
Arth-
Tak jsem vystoupil ze své Alfy 164
a přišel si přečíst, co se tady zase káže... a baví mě to.
Psal jsem to dole - proti Golfu vlastně nic nemám a jediné co nechápu u lidí, co si ho koupí je, proč jsou ochotní ho platit tak draze... Nemůžu nedodat nadšencům s "německou kvalitou": moje soukr Alfa má najeto skoro 600tis km - a pořád jezdí... jo, teď ji trochu chrastí rozvodovej řetěz, ale po 600tis km se na ni nezlobím.
Novou - NOVOU - služební Oktávkou ( s německým dieselem) jsem jel 3x do Stutgartu... a 3x jsem se vracel 50km/hod v nouzovém režimu... a po třetí jsem ji vrátil a už ji nechci.
Asi budu chtít služebního Forda. Lancii mi nechtějí koupit.
JeFFik
Re: Tak jsem vystoupil ze své Alfy 164
no to už musí být pěknej vrak, dostaneš se pod 2litry oleje na 1000km? A jak to pod autem vypadá, když někde stojíš déle jak hodinu?
A to chceš snad naznačit, že ty rozvody jsou původní? Nepřidal sis k tomu nájezdu jednu nulu navíc?
d__mm
Nádhernej. Prostě Němci auta uměj a pokud má člověk rád
klasickej, uměřenej design, tak musí bejt z Golfa unešenej. To říkám s plným respektem k lidem, kteří mají rádi extravagantnější nebo výraznější rysy či dokonce mají rádi různé opičárny (ano, jsou i lidé, co si koupili Fiat Multipla; dokonce i SsangYong si našel své kupce).
...prostě nádhera. Navíc Golf je supr auto.
Marqar007
Re: Nádhernej. Prostě Němci auta uměj a pokud má člověk rád
Bléééé, vždyť golf už je tak okoukaný a ošklivý auto, že se na to nedá koukat. A nesmyslně předrařený.
pavelthelong
jenom se tesim na okamzik
az nekomu z ze zelenych docvakne, ze TSI motory maji 2x-10x vyssi tvorbu uhlikovych mikrocastic, ze je norma zavazna treba pro chudinky diesely. 1,2 TSI motor v Polu prekracuje dneska normu ( normu pro diesely, samozrejme, norma pro benziny je tak mekka, ze nema zadny smysl ) uhlikovych mikrocastic 4x a nove BMW 116i dokonce 7x....takze k cemu to nomy pro diesely asi jsou, kdyz si z nich benzinove motory s primym vstrikem delaji trhaci kalendar ...
Chris_Barrie
spolehlivost?
O "spolehlivosti" bych u šestkovýho golfu mohl po 40 tis km / 7 měsícíh vyprávět. Zlatý Subárko a nebo Suzuki.
d__mm
Re: spolehlivost?
máme doma taky, 130 000 a musim zaklepat, že zatim ani ťuk.
katano
než předražený německý VW Golf s malým KUFREM >>>>>>>>>
>>>>>>>> tak to si normální český řidič koupí českou Škoda Octavia s pořádně velikým KUFREM.
PS : auto bez pořádného kufru, je v česku - NEPRODEJNÉ.
cobrafive
Re: než předražený německý VW Golf s malým KUFREM >>>>>>>>>
Proč by to bylo neprodejné?Já mám 6kovýho Golfa a nemám problém.
Jdeto
Nějak jsem se nedozvěděl,
co je revolučního na novém Golfu. Jako všichni uvádějí sníženou hmotnost, použití pevnostních ocelí, to už nějaký čas dělá např Mazda, ohlásila to nedávno i Toyota u Aurisu. Nižší spotřebou se vytahují všichni, ale nikdo v reálu nepředvedl až tak velkou úsporu. Vypínatelné válce jsou také docela stará záležitost.
radaumacher
Re: Nějak jsem se nedozvěděl,
Použití vysokopevnostních ocelí ve větším množství ve vozech "pro masy" ohlásila akorát ta MAzda v rámci Skyactiv filozofie a zatím uvedla akorát CX-5ku a teď představila novou 6ku (obojí rozhodně ne pro každého). Vypínatelné válce u běžného čtyřválce zatím nepředvedl zdaleka nikdo.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...