- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byt tak jeste svobodnej, tak je to jasna volba
Uz 6. generace byla (hlavne oproti 5.) krasna, tak je dobre, ze VW neudelalo podobnou silenost jako Ford s Focusem.
Cesi tady v diskuzi vam rikaji, ze to neumite! A Cesi jsou nejlepsi narod na svete... ... v chlastani, koureni travy a zlodejine...
ale ne. ty to nechápeš. oni nenadávaj němcům, že to neuměj. oni nadávaj speciálně VW, který vyrábí hnusný auta, co vypadaj nadto 30 let pořád stejně, a proto je nikdo nechce. to právě oni by to udělali mnohem líp, mnohem hezčí, kvalitnější a odolnější.
...
...a tu Škodovku by po roce 1989 z de facto bankrotu taky dostali líp a kvalitnějc než VW. A auta by se dělaly kvalitnější. Ostatně, místo VW se měla Škodovka prodat v kuponový privatizaci. A když už ne to, tak aspoň prodat tomu Renaultu. Podívejte, jaký auta s krásnym prvoplánovym designem dělaj. A jak se pod nima daší Dacii
a přišel si přečíst, co se tady zase káže... a baví mě to.
Psal jsem to dole - proti Golfu vlastně nic nemám a jediné co nechápu u lidí, co si ho koupí je, proč jsou ochotní ho platit tak draze... Nemůžu nedodat nadšencům s "německou kvalitou": moje soukr Alfa má najeto skoro 600tis km - a pořád jezdí... jo, teď ji trochu chrastí rozvodovej řetěz, ale po 600tis km se na ni nezlobím.
Novou - NOVOU - služební Oktávkou ( s německým dieselem) jsem jel 3x do Stutgartu... a 3x jsem se vracel 50km/hod v nouzovém režimu... a po třetí jsem ji vrátil a už ji nechci.
Asi budu chtít služebního Forda. Lancii mi nechtějí koupit.
no to už musí být pěknej vrak, dostaneš se pod 2litry oleje na 1000km? A jak to pod autem vypadá, když někde stojíš déle jak hodinu?
A to chceš snad naznačit, že ty rozvody jsou původní? Nepřidal sis k tomu nájezdu jednu nulu navíc?
klasickej, uměřenej design, tak musí bejt z Golfa unešenej. To říkám s plným respektem k lidem, kteří mají rádi extravagantnější nebo výraznější rysy či dokonce mají rádi různé opičárny (ano, jsou i lidé, co si koupili Fiat Multipla; dokonce i SsangYong si našel své kupce).
...prostě nádhera. Navíc Golf je supr auto.
Bléééé, vždyť golf už je tak okoukaný a ošklivý auto, že se na to nedá koukat. A nesmyslně předrařený.
az nekomu z ze zelenych docvakne, ze TSI motory maji 2x-10x vyssi tvorbu uhlikovych mikrocastic, ze je norma zavazna treba pro chudinky diesely. 1,2 TSI motor v Polu prekracuje dneska normu ( normu pro diesely, samozrejme, norma pro benziny je tak mekka, ze nema zadny smysl ) uhlikovych mikrocastic 4x a nove BMW 116i dokonce 7x....takze k cemu to nomy pro diesely asi jsou, kdyz si z nich benzinove motory s primym vstrikem delaji trhaci kalendar ...
O "spolehlivosti" bych u šestkovýho golfu mohl po 40 tis km / 7 měsícíh vyprávět. Zlatý Subárko a nebo Suzuki.
máme doma taky, 130 000 a musim zaklepat, že zatim ani ťuk.
>>>>>>>> tak to si normální český řidič koupí českou Škoda Octavia s pořádně velikým KUFREM.
PS : auto bez pořádného kufru, je v česku - NEPRODEJNÉ.
Proč by to bylo neprodejné?Já mám 6kovýho Golfa a nemám problém.
co je revolučního na novém Golfu. Jako všichni uvádějí sníženou hmotnost, použití pevnostních ocelí, to už nějaký čas dělá např Mazda, ohlásila to nedávno i Toyota u Aurisu. Nižší spotřebou se vytahují všichni, ale nikdo v reálu nepředvedl až tak velkou úsporu. Vypínatelné válce jsou také docela stará záležitost.
Použití vysokopevnostních ocelí ve větším množství ve vozech "pro masy" ohlásila akorát ta MAzda v rámci Skyactiv filozofie a zatím uvedla akorát CX-5ku a teď představila novou 6ku (obojí rozhodně ne pro každého). Vypínatelné válce u běžného čtyřválce zatím nepředvedl zdaleka nikdo.