Diskuze

Volbou znalců je Subaru XV. Dieselu se nevyhýbejte, ušetřte za navigaci

Subaru si může zamilovat spíš ten, kdo už má něco odježděno. Ten se přenese přes to, že má příšerné mediacentrum v přístrojovce, trochu humpolácký design a pochopí i vyšší cenovku. Tohle je totiž "řidičské auto". Tak se říká těm, za jejichž volant se těšíte a řízení je radost. A vůbec nevadí, že tankuje naftu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tom.Žeryk.Masakryk

19. 9. 2012 16:15
sushibaru

Františku Dvořáku! Vraťte novinářský průkaz a hlavně ten řidičský...větší bláboly o autech jsem nečetl..."Volba znalců";-D (Bože!) "Když jste mladý, nadchne vás Audi...ale pak přesednete do Subaru";-D;-D;-D Už nemůžu, dóóóst.;-D

0 0
možnosti

suarez

13. 9. 2012 9:18
Impreza 2.0 R

Tata mel tohle auto a nic moc. Faktem je ze kdyz se tomu nalozilo, jelo to krasne. Ovladatelnost taky super. Jenze to taky zralo pres 10l/100, byly neustale problemy s geometrii, tlumici a praxe ukazala ze kufr nestaci. Po 2 letech se objevila koroze - 2x zamitli reklamaci. Nechtelo se mu s tema smejdama dohadovat, takze drobna esteticka oprava a auto slo do pryc.

0 0
možnosti

mladej.milionar

13. 9. 2012 13:15
Re: Impreza 2.0 R

kolik by měl podle tebe benzínový 2.0 žrát? Snad ne 7l? 10-11l mi na ostřejší jízdu přijde v pohodě. Komu se to zdá moc, ať si koupí TDI :-P

0 0
možnosti

Stannley

13. 9. 2012 9:09
Sezení v Subaru XV

Trochu se v diskuzi vytratil samotný předmět - Subaru XV. Testoval jsem ho a mám výtky: sezení - není bederní opěrka a sedadlo nemá prakticky boční vedení, v zatáčkách jsem se musel držet, abych nevyklouznul. Řazení: je trochu s vůlí a to se tedy asi časem nespraví.

Jinak se mi auto moc líbí, i motorově - jak diesel, tak dvoulitr benzín. Motory jsou úplně rozdílné, ale to je právě dobře, každý si zvolí podle svého gusta, nebo se přizpůsobí. Benzin je prakticky neslyšný, je to na takovou pohodovou jízdu. Zato diesel rozhýbá auto daleko ochotněji, ale stojí o 100 tis. víc!!

Je škoda toho sezení, nakonec je to nejdůležitější věc, jak se člověku v autě sedí...

0 0
možnosti

JiMotS

12. 9. 2012 18:32
Zkušenosti

Jezdím 2 roky s novým dieselovým Outbackem a mám jen dobré zkušenosti - najeto 100.000 km. Mimo běžného servisu nic víc :-). Jízdní vlastnosti super, jezdím klidnou jízdou za 6,2 l/100 km a pokud se někde svezu, tak spotřeba vyšplhá k 8 l/100km :-). Vzhledem k tomu, že je to manuál, tak 4x4 je permanentní a při rychlé jízdě v zatáčkách SUPER. Jediný problém je vybrat správný servis ;-(

0 0
možnosti

marvrc

12. 9. 2012 18:55
Re: Zkušenosti

Subaru P.R. ?

1 0
možnosti

marvrc

12. 9. 2012 18:24
ne každý může být řidičem Subaru

tak tenhle slogan jsem pochopil po 4 letech ježdění s Outbackem (novým) - pokud má člověk zrovna chuť jet rallye a smíří se s abnormální spotřebou, tak možná dobrý - ale pro celoroční ježdění nepoužitelné auto - o nervy - sorry :-/

1 0
možnosti

marvrc

12. 9. 2012 19:23
Re: ne každý může být řidičem Subaru

... ještě dodávám - hlavně se nenechte nachytat na řeči o znalcích a autech pro správné chlapy :-/

0 0
možnosti

tobino

12. 9. 2012 17:33
Impreza wrc sti .....

........ramštááááánj

0 0
možnosti

Operátor

12. 9. 2012 18:17
Re: Impreza wrc sti .....

Napiš to alespoň správně!!

0 0
možnosti

Hynek Vilém Jarmila reloaded

12. 9. 2012 17:29
ne každej chce v autě "závodit"

Bohužel to asi motorističtí novináři nikdy nepochopí, ale existuje tu dost řidičů, kteří neprovozují sportovní jízdu, a vyhledávají spíše měkčí, pohodlná auta. Osobně z tohoto důvodu preferuju Citroen, ideální varianty jsou C6 nebo i C5 s hydraulikou. Chápu i lidi, kteří mají rádi velké ameriky, Lancie, Volva .. Posedlost němců po autech s nízkoprofilovými gumami a trakaři s podvozkem bez odpružení jsem nikdy nepochopil. Zatáčky nemusím řezat 160, stačí když je propluju 130. Ale po ujetí 1000km mne nesmí v autě bolet záda a hlava.

Takže je otázka, co je vlastně volbou znalců ... tedy kdo je vlastně ten znalec.

2 0
možnosti

rebbe

12. 9. 2012 20:49
Re: ne každej chce v autě

Tak to jedině Mercedes E-třídy. Tomu stačí na slušnou jízdu 170 koní, takže 220CDI. Samozřejmě kombi, tam se pohodlně nakládá a je z něj lépe vidět. Servis budete vidět tak jednou za rok, když měníte olej.V

0 0
možnosti

katano

12. 9. 2012 17:29
SUBARU tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

>>>>>> znám dva lidi kteří si koupili Subaru a oba po ukončení leasingu díky mnoha poruchám, auto OKAMŽITĚ prodali a přešli k jiné značce.

                      PS : to je tvrdá - REALITA. :-P

0 0
možnosti

Operátor

12. 9. 2012 18:19
Re: SUBARU tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

Znám jednoho člověka, který si nikdy nekoupí SAABa.

1 0
možnosti

Lukáš.V.

12. 9. 2012 16:46
Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

...bych rád řekl, že se nechali napálit a s největší pravděpodobností koupili auto po bouračce nebo složené z několika bouraček. Můj táta dělá na STK a s takovými případy se tam setkává docela často. Jakékoliv nebourané Subaru je držák. Jediná nevýhoda je bohužel ta spotřeba, ale to řeší nafta nebo třeba LPG.

0 0
možnosti

l.g

12. 9. 2012 18:25
Re: Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

Že by u Subaru prodávali i nová auta složená z několika aut po bouračce?

NO. Možné to jéééé...

0 0
možnosti

superkutil

12. 9. 2012 15:59
Vždy u auta porovnávám celkové náklady...

Tedy pořizovací - prodejní cena + náklady na servis a náklady na palivo a pak to podělím ujetými km. A toto číslo je u Subaru hodně vysoké.

0 0
možnosti

l.g

12. 9. 2012 18:27
Re: Vždy u auta porovnávám celkové náklady...

A především absolutně neodpovídá tomu, co vám auto je schopno dát...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...