Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volbou znalců je Subaru XV. Dieselu se nevyhýbejte, ušetřte za navigaci

Subaru si může zamilovat spíš ten, kdo už má něco odježděno. Ten se přenese přes to, že má příšerné mediacentrum v přístrojovce, trochu humpolácký design a pochopí i vyšší cenovku. Tohle je totiž "řidičské auto". Tak se říká těm, za jejichž volant se těšíte a řízení je radost. A vůbec nevadí, že tankuje naftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom.Žeryk.Masakryk

sushibaru

Františku Dvořáku! Vraťte novinářský průkaz a hlavně ten řidičský...větší bláboly o autech jsem nečetl..."Volba znalců";-D (Bože!) "Když jste mladý, nadchne vás Audi...ale pak přesednete do Subaru";-D;-D;-D Už nemůžu, dóóóst.;-D

0/0
19.9.2012 16:15

suarez

Impreza 2.0 R

Tata mel tohle auto a nic moc. Faktem je ze kdyz se tomu nalozilo, jelo to krasne. Ovladatelnost taky super. Jenze to taky zralo pres 10l/100, byly neustale problemy s geometrii, tlumici a praxe ukazala ze kufr nestaci. Po 2 letech se objevila koroze - 2x zamitli reklamaci. Nechtelo se mu s tema smejdama dohadovat, takze drobna esteticka oprava a auto slo do pryc.

0/0
13.9.2012 9:18

mladej.milionar

Re: Impreza 2.0 R

kolik by měl podle tebe benzínový 2.0 žrát? Snad ne 7l? 10-11l mi na ostřejší jízdu přijde v pohodě. Komu se to zdá moc, ať si koupí TDI :-P

0/0
13.9.2012 13:15

Antonin, topič

Re: Impreza 2.0 R

10-11 mi žere 230 koňový benzinový turbo, tak nevím.

0/0
13.9.2012 22:10

Stannley

Sezení v Subaru XV

Trochu se v diskuzi vytratil samotný předmět - Subaru XV. Testoval jsem ho a mám výtky: sezení - není bederní opěrka a sedadlo nemá prakticky boční vedení, v zatáčkách jsem se musel držet, abych nevyklouznul. Řazení: je trochu s vůlí a to se tedy asi časem nespraví.

Jinak se mi auto moc líbí, i motorově - jak diesel, tak dvoulitr benzín. Motory jsou úplně rozdílné, ale to je právě dobře, každý si zvolí podle svého gusta, nebo se přizpůsobí. Benzin je prakticky neslyšný, je to na takovou pohodovou jízdu. Zato diesel rozhýbá auto daleko ochotněji, ale stojí o 100 tis. víc!!

Je škoda toho sezení, nakonec je to nejdůležitější věc, jak se člověku v autě sedí...

0/0
13.9.2012 9:09

JiMotS

Zkušenosti

Jezdím 2 roky s novým dieselovým Outbackem a mám jen dobré zkušenosti - najeto 100.000 km. Mimo běžného servisu nic víc :-). Jízdní vlastnosti super, jezdím klidnou jízdou za 6,2 l/100 km a pokud se někde svezu, tak spotřeba vyšplhá k 8 l/100km :-). Vzhledem k tomu, že je to manuál, tak 4x4 je permanentní a při rychlé jízdě v zatáčkách SUPER. Jediný problém je vybrat správný servis ;-(

0/0
12.9.2012 18:32

marvrc

Re: Zkušenosti

Subaru P.R. ?

+1/0
12.9.2012 18:55

Hekynen druhý

Re: Zkušenosti

Ne, zkušenosti z praxe...;-)

0/0
12.9.2012 19:42

marvrc

ne každý může být řidičem Subaru

tak tenhle slogan jsem pochopil po 4 letech ježdění s Outbackem (novým) - pokud má člověk zrovna chuť jet rallye a smíří se s abnormální spotřebou, tak možná dobrý - ale pro celoroční ježdění nepoužitelné auto - o nervy - sorry :-/

+1/0
12.9.2012 18:24

marvrc

Re: ne každý může být řidičem Subaru

... ještě dodávám - hlavně se nenechte nachytat na řeči o znalcích a autech pro správné chlapy :-/

0/0
12.9.2012 19:23

krakra

Re: ne každý může být řidičem Subaru

Proč ?

0/0
12.9.2012 22:36

anncz

Re: ne každý může být řidičem Subaru

ze bys dodal nejake duvody, aby tvuj prispevek do diskuze mel i nejakou hodnotu?

.

Dobre jsi socka a nechces zivit predem znamou spotrebu, co tam je dal?

0/0
12.9.2012 22:48

marvrc

Re: ne každý může být řidičem Subaru

z úplně stejných důvodů, jaké jsou uvedeny ve dvou příspěvcích ve vláknu OUTBACK ze 11:01

0/0
13.9.2012 7:37

tobino

Impreza wrc sti .....

........ramštááááánj

0/0
12.9.2012 17:33

Operátor

Re: Impreza wrc sti .....

Napiš to alespoň správně!!

0/0
12.9.2012 18:17

Hynek Vilém Jarmila reloaded

ne každej chce v autě "závodit"

Bohužel to asi motorističtí novináři nikdy nepochopí, ale existuje tu dost řidičů, kteří neprovozují sportovní jízdu, a vyhledávají spíše měkčí, pohodlná auta. Osobně z tohoto důvodu preferuju Citroen, ideální varianty jsou C6 nebo i C5 s hydraulikou. Chápu i lidi, kteří mají rádi velké ameriky, Lancie, Volva .. Posedlost němců po autech s nízkoprofilovými gumami a trakaři s podvozkem bez odpružení jsem nikdy nepochopil. Zatáčky nemusím řezat 160, stačí když je propluju 130. Ale po ujetí 1000km mne nesmí v autě bolet záda a hlava.

Takže je otázka, co je vlastně volbou znalců ... tedy kdo je vlastně ten znalec.

+2/0
12.9.2012 17:29

rebbe

Re: ne každej chce v autě

Tak to jedině Mercedes E-třídy. Tomu stačí na slušnou jízdu 170 koní, takže 220CDI. Samozřejmě kombi, tam se pohodlně nakládá a je z něj lépe vidět. Servis budete vidět tak jednou za rok, když měníte olej.V

0/0
12.9.2012 20:49

anncz

Re: ne každej chce v autě

2012 E-classe, ktera ma sedacku asi 30cm nad vozovkou a zaplouva se dozadu, takze si znicite kolena pri vystupovani a navic pak sedite s utopenym zadkem, takze kompenzujete ohybanim patere.... To delal nekdo kdo bere prachy od ortopedu.

0/0
12.9.2012 22:53

anncz

Re: ne každej chce v autě

Ve kterych autech neboli po 1000km zada? Sam takove shanim a zatim bez sance. Volvo moc male, Lancie priserne sedacky. Ameriky ktere? Linoln town car a derivaty - priserne a nizke sedacky, Charger je Lancia, SUV jsou vevnitr male, F-150 ma vzprimenou sedacku, takze sedite jak na hajzlu.... ach jo

0/0
12.9.2012 22:51

hurkadavid

Re: ne každej chce v autě

No, já mám služební C5, diesel 2.0 v automatu. Naprosto nepřekonatelné auto na dálnici. V pondělí jsem jel na zátah 800 km a záda nebolela. Akorát - opravdu je to auto na dálnici. Posledních 50km jsem jel po horské cestě a to auto prostě netočí do zatáčky. V serpentinách nesedí. Ale něco za něco.... Opravdu komfort.

+1/0
13.9.2012 17:16

Tom.Žeryk.Masakryk

Re: ne každej chce v autě

"nepřekonatelné" auto neexistuje:-) ale přesto ti doporučím svezení třeba v S klasse nebo A8 na vzduchu...;-)

0/0
19.9.2012 16:18

katano

SUBARU tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

>>>>>> znám dva lidi kteří si koupili Subaru a oba po ukončení leasingu díky mnoha poruchám, auto OKAMŽITĚ prodali a přešli k jiné značce.

                      PS : to je tvrdá - REALITA. :-P

0/0
12.9.2012 17:29

Operátor

Re: SUBARU tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

Znám jednoho člověka, který si nikdy nekoupí SAABa.

+1/0
12.9.2012 18:19

marvrc

Re: SUBARU tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

hlásím se jako třetí do klubu ;-€

0/0
12.9.2012 18:27

Lukáš.V.

Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

...bych rád řekl, že se nechali napálit a s největší pravděpodobností koupili auto po bouračce nebo složené z několika bouraček. Můj táta dělá na STK a s takovými případy se tam setkává docela často. Jakékoliv nebourané Subaru je držák. Jediná nevýhoda je bohužel ta spotřeba, ale to řeší nafta nebo třeba LPG.

0/0
12.9.2012 16:46

l.g

Re: Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

Že by u Subaru prodávali i nová auta složená z několika aut po bouračce?

NO. Možné to jéééé...

0/0
12.9.2012 18:25

marvrc

Re: Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

ten můj nový outback asi nevěděl, že je držák, tak mu po 30t upadl výfuk ...

0/0
12.9.2012 18:38

rebbe

Re: Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

Můj Mercedes E270CDI r.v. 2000 má po 250 tis. km ten výfuk ještě původní...V

0/0
12.9.2012 20:51

pavelpu

Re: Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

Můj Outback taky chtěl být držák, tak se nejvíc držel v servisu. A bouranej fakt nebyl.

0/0
13.9.2012 9:21

superkutil

Vždy u auta porovnávám celkové náklady...

Tedy pořizovací - prodejní cena + náklady na servis a náklady na palivo a pak to podělím ujetými km. A toto číslo je u Subaru hodně vysoké.

0/0
12.9.2012 15:59

l.g

Re: Vždy u auta porovnávám celkové náklady...

A především absolutně neodpovídá tomu, co vám auto je schopno dát...

0/0
12.9.2012 18:27

KarelV

Tak to my si počkáme...

na SUV (či XV) od Škodovky ... ;-) ;-D R^ ... tam se spojkou žádné problémy NEOČEKÁVÁME. ;-)

0/0
12.9.2012 14:48

rudi7203

Re: Tak to my si počkáme...

se spojkou možná ne, ale s haldexem je srandy kopec;-) a to si pište, že vím o čem mluvím. Zrovna dnes jsem si přivezl auto ze servisu:-( podruhé během 40.000kmRv

0/0
12.9.2012 19:38

arnost-ek

Diesel? Rámy kolem skel dveří?

Tohle není Jim Beam!

+1/0
12.9.2012 14:09

Hans N.

Zkusil jsem dva...

Outback(98) a Forestra(99) oba v benzinu a to co vydrželi před tím smekám. O Outbacka se snad nikdo nikdy nestaral, žral 10l i více ale byl super.Forester byl trochu opečovávaný a až na spotřebu a škaredost vzhledu dost dobrý! A boxer motor to je excelentní. Není to, ale pro každého. Ale stojí za to.R^

+5/0
12.9.2012 11:20

Aichel

Re: Zkusil jsem dva...

Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu. Nic jiného nám už nesmí do baráku. Ještě tak mít na zahradě ropný vrt... R^

0/0
12.9.2012 11:38

superkutil

Re: Zkusil jsem dva...

To ještě bylo Subaru symbolem kvality. Ty staré modely byly nezničitelné!

+1/0
12.9.2012 12:01

l.g

Outback

Má zkušenost - KATASTROFA. Po dvou letech (kupoval jsem nové) šlo z domu a byl jsem rád, že jsem se ho zbavil. Ty "úchvatné" jízdní vlastnosti jsem opravdu nezaznamenal - prostě čtyřkolka. Zato jsem zaznamenal spotřebu jak tank, drnčící plasty, spojku na odpis po dvou letech, katastrofální neergonomii pracoviště řidiče a za ty prachy je to auto zoufale malé a hlučné.

Kupodivu si drží cenu, což moc nechápu. Asi je to kvůli těm "znalcům". Nakonec si ho koupil nějaký mladíček, co mu sotva oschlo razítko v papírech...znalec. ;-D

+5/0
12.9.2012 11:01

taknevim

Re: Outback

A jaký to byl model Outbacku? Ten poslední? Malé auto? ;-D

0/0
12.9.2012 11:06

l.g

Re: Outback

No každý máme asi o "malém" autě trochu jinou představu. :-)

0/0
12.9.2012 11:12

taknevim

Re: Outback

Ale, ano. VW Multivan 4x4, kdo využije tak s uzávěrkou dif. je taky dobré auto (je-li nové a není-li to časovaná bomba z bazaru).

0/0
12.9.2012 13:13

pavelpu

Re: Outback

Mám úplně stejnou zkušenost. Outback 2004. Měl jsem ho 3 roky a v servisu jsem nechal 80 tisíc! Navíc jízdní vlastnosti byly katastrofální. V zatáčkách standardní gumy hvízdaly v rychlostech odpovídající Wartburgu, spojka smrděla při každém ostřejším rozjezdu, v zatáčce bylo auto velmi nedotáčivé a zpětná vazba od přeposilovaného řízení nulová. Brzdy by dokázaly nadchnout tak člověka, který přesedl ze škody 100. Prostor uvnitř velmi stísněný, plasty tvrdé a stále drnčící, navigace k ničemu, sedačky bez náznaku bočního vedení. Díky, ale subaru už nikdy.

+4/0
12.9.2012 11:17

Sanjuro

Re: Outback

katastrofální jízdní vlastnosti?

+1/0
12.9.2012 12:03

pavelpu

Re: Outback

Ano, katastrofální jízdní vlastnosti. Také jsem byl obějtí mediálního zbožňování subaru. Ale velmi brzy jsem vystřízlivěl. Bohužel. Auto je nedotáčivé, špatně brzdí, v zatáčkách se dostává na limit daleko dříve, než "normální" auta.

+1/0
12.9.2012 12:27

Romull

Re: Outback

Tak to koukám jako blázen 8-o , pán měl asi nějaké jiné auto. To hodnocení je celé naopak, nebo to byl kus po nehodě a hodně špatně provedené opravě :-/. Prošlo mi už rukama spoustu aut, ale můj nynější Outback 3,0R je špička, nic v něm ani po 160 000 km neklape, brzdí perfektně a v zatáčce se ho udrží jen BMW, pak možná ještě Alfa a na vodě, neřkuji sněhu už skoro nikdo - moje osobní srovnání s výše uvedenými značkami. Nějak to celé nechápu a to co předvádí v zatáčkách třeba Impreza a stačí jen WRX to vyznavači koncernu nemůžou ani pochopit;-D

0/0
12.9.2012 13:32

pavelpu

Re: Outback

No vidíte. Já jsem si to taky myslel. Proto jsem byl tak zklamán. A nebyla to nepevedená oprava po bouračce. Znám několik lidí, kteří si také Outbacky vyzkoušeli a kteří se s mým hodnocením naprosto shodují. Jeden teď jezdí v BMW, druhý šel do Volva (sice taky jezdecky nic moc, ale aspoň se nesype), já se vrátil k Hondě.

+1/0
12.9.2012 14:14

PiPiiiiiK

Re: Outback

Kdo si jednou zvykne řezat zatáčky v BMW (nejlépe coupe se sportovním podvozkem) pak horko těžko hledá jiné auto. Ten, kdo přesedne naopak z oktávky to vidí určitě jinak

0/0
12.9.2012 14:57

mladej.milionar

Re: Outback

Alfa ;-D aha

0/0
12.9.2012 16:16

IRACZ

Re: Outback

Také kulím oči,co se tu dočítám8-o  Sice jsem s Outbackem nikdy nejel,ale nezdá se mi,že by automobilka tento model nějak odflákla.Subaru je hodně "háklivé" na neoriginální díly.Výše zmíněné problémy přisuzuji odfláknutému servisu,špatnou volbou pneumatik atd.Vím o čem mluvím,vlastním Imprezu STI,r.v.06;a takové auto vyžaduje poctivou péči.Žiju v Severním Irsku,kde prší "denně" a např. do Barumek bych ji neobul a použít brzdy z Polska nebo Číny by se rovnalo sebevraždě.

Jinak k jízdním vlastnostem Imprezy : ano,super,do Irska ideální,ale v ČR jsem s ní byl jednou a vícekrát to zkoušet nebudu.

0/0
12.9.2012 17:19

tomoking

Re: Outback

Mam uz druhe Sti. Soucasne je z 2007 jeste sedan. Az na zbytecne vyssi posaz mi auto vyhovuje. Spotreba vyssi to je fakt. Auto oceni jen ridic, ktery vi jak s takovou veci jezdit. Nejlepe absolvovat skolu na okruhu v Sosnove nebo jinde, kde vam ukazi co a jak. Nemyslim nejaky 4hodinovy kurz bezpecne jizdy ale skurecny alespon 2 denni workshop.

0/0
15.9.2012 10:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.