Diskuze

Formule Ford s malým tříválcem je rychlejší než lamborghini

Automobilka Ford zvolila velmi zajímavý způsob propagace svého litrového tříválce EcoBoost. Zabudovala jej do monopostu Formule Ford a ten prohnala po Nürburgringu v nebývale rychlém čase.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marilane

21. 9. 2012 12:17
Trochu úsměvné.

To nám chtěla automobilka Ford snad dokázat, že motor od Fordu s obsahem 1 000 ccm co dala do superlehké formule budou Fordy, které budou několikanásobně těžší a přízpůsobeny pro běžný provoz rychlejší než několikanásobně dražší Lamborghini s obsahem 5 000 ccm. Nebo co si mám pod touhle reklamou myslet?

0 0
možnosti

I Shot the Devil

11. 9. 2012 9:40
nejlepší na tý "formulce" budou asi brzdy

0 0
možnosti

petrolhead

10. 9. 2012 22:34
dělají z lidí blbce

Když zabuduju motor do kelímku od McFlurry na kolech, tak bude taky nejrychlejčí! Ford se opravdu zoufale snaží protlačit svoje eko-hrkadlo. Ve všech ohledech je horší než Ti-VCT, mohl být aspoň úspornější, ale není. Kdo to koupí do Mondea je zralý na Bohnice.

3 0
možnosti

nepetr

10. 9. 2012 19:31
?

Jde o počet koní na 1 kg váhy vozu. Nic jiného. Opět trapný pokus propagace od Fordu, ale na to už jsme zvyklí:-/

0 0
možnosti

Chcete-li se zapojit

10. 9. 2012 19:14
Objem ničím nenahradíš

Samozřejmě je tu turbo a kompresory, ale to jsou hračky pro závodní auta. Normální auta má jezdit. Čím je motor jednoduší tím má menší náklady na údržbu a vyšší životnost.

2 0
možnosti

nepetr

10. 9. 2012 19:34
Re: Objem ničím nenahradíš

Tak Tak. Jenže s atmosférickými motory se bohužel pomalu loučímeRv

0 0
možnosti

MirekPHA

10. 9. 2012 17:31
Ještě jeden údaj mi v článku chybí.

Kolik ten litrový tříválec stojí. Tvrdím, že účelem snižování objemů motorů je ekonomičnost výroby. Já bych tedy raději obyčejný dvoulitr 16ti ventil. Když už. Docela by mne zajímalo, jak za pár let budou  tyhle malomotory fungovat. Těhle aut budou plné bazary...

0 0
možnosti

nepetr

10. 9. 2012 19:37
Re: Ještě jeden údaj mi v článku chybí.

Půjde o to jak budou lidé z daným motorem jezdit. Bude li ve voze velikosti Mondea je to jedno a 100tkm se nedožije:-/ Zajmalo by mě o kolik se snížil objem škodlivin v ovzduší od doby zavedení např. normy EURO3:-/

0 0
možnosti

cenzore_zdar

10. 9. 2012 16:55
ehm motor z favoritu ve formuli do vrchu taky jezdi

lepe nez samotne auto, Neni problem z toho tlacit 2 kila R^ Cle je to o vaze vozu.

0 0
možnosti

islandan

10. 9. 2012 15:27
no to je sice hezké,

ale o ničem to nevypovídá. Chtěl bych ten motůrek vidět po 250t.km. Měl bych jiný návrh: ať se tam řidiči střídají a ať jedou furt um furt. A ať tomu motůrku přitom dopřejí veškerou péči. Najet větší počet km tímto způsobem by asi nedalo tolik práce. Pak by se teprve vidělo, zač je toho loket.R^

0 0
možnosti

_Xeon_

10. 9. 2012 10:01
::

Nu což, motor nebude špatný.

0 0
možnosti

Bubaak1

10. 9. 2012 11:15
Re: ::

pro jedno kolo na Ringu...

1 0
možnosti

FastDriver

10. 9. 2012 8:43
Titulek článku je naprosto ujetý

za prvé - více než nějakých 255km/h jezdily už lamba v před několika desetiletími a za druhé - pokud srovnávám čas dvou aut na okruhu, měla by být srovnatelné. Taky nebudete porovnávat škodu fabia s Aston Martinem DBS.

0 0
možnosti

loogieboy

10. 9. 2012 10:12
Re: Titulek článku je naprosto ujetý

no kdyby ta fabia byla rychlejsi... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti