Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia cee'd pro drsňáky: motor vzadu a pohon zadních kol

Slovenský úpravce Mito Motorsport nebyl spokojený s vlastnostmi Kii cee'd první generace, kterou používal pro závody do vrchu. Auto tak zcela překopal. Upravená bestie má zatím výkon 200 koní a čeká na úplně nový body kit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

venecek.nebo.rakvicku3

Motor dozadu se nedává jen kvůli nákladům.

Dává se tam spíš kvůli bezpečnosti (absorbuje náraz) a kvůli úložnému prostoru - v kufru by překážel. Nákladová složka je opodstatnitelná snad jedině v tom, že se nemusí dělat zvlášť řiditelná a zvlášť hnaná náprava, ale vše je dnes v jednom.

0/0
14.9.2012 23:38

petrolhead

eklovina

diesel narvaný v interiéru, dvoulitr z Ceedu navíc patří k nejhorším

0/0
12.9.2012 22:01

Thor Steinar

Re: eklovina

Nejhorším? Tak to jsi odborník ;-DR^

0/0
12.9.2012 23:42

petrolhead

Re: eklovina

dieselová 1.6 v Ceedu je super motor, 2.0 ale rozhodně ne - taky byl rychle stažený

0/0
13.9.2012 0:20

Fungy

hmm sport´ák

výkon jak Octávka RS

0/0
12.9.2012 19:38

Thor Steinar

Re: hmm sport´ák

Octávie RS v dízlu má 125 kw ne 147 kw, tedy nemá. Navíc Octávie je proti tomuhle zrůda. Teda ona je zrůda proti všemu. Horší už jsou jen firemní sourozenci.

0/0
12.9.2012 23:45

Rambo-x

Motor v zadu forever

Jo jo,s tou adhezí nad tento pohon jedné nápravy není......v zimě na hory jezdím jedině s rapidem nebo škodou 120....sice si užívám toho perfektně topícího topení,ale nad to co to vyhrabe prakticky není,i některé čtyřkolky mají problém v srovnání......první den na dovolené,napadlo tam hafo sněhu,borci v octávkách nebo podobných super nových v super značkových oblečeních se jen pěkně matlali i na řetězech,a my,venkovani s dnešní optikou bráno starým krámem,nazuli jsme řetězy a vžúúúúm....ty ksichty těch lidí co se marně snažili tahat auto z příkopu a kolem nich projela stará 120 jak královna prostě byly vražedný-to nemohli pochopit jak takový´´krám´´který nemá převodovku DSG a asistent na rozjíždění do kopce to může vyjet a oni ne

Ráno to bylo trošku horší,ten mráz,chtělo to pečlivou souhru sytiče a plynu,někdy to chytlo na druhý,někdy na třetí pokus,odjel jsem vždycky....sice to skoro netopilo ale na průjezdnost je to tank

+1/0
12.9.2012 15:18

msk

Re: Motor v zadu forever

:)))))

zkus nekdy Passat 4Motion, loni sem s nim vyjel po tydnu z pulmetrovy zaveje bez odhazovani

0/0
29.9.2012 9:06

Rambo-x

Re: Motor v zadu forever

Upřímně,kdybys viděl jaký závěje jsem prokrosil se stodvácou s řetězy tak by ti vypadla čelist-na sníh to bylo nedocenitelný auto-potřeboval jsem se dostat na chatu,lesní cesta,neprotažená,na ní 30-40cm sněhu,předním čelem jsem ryl ve sněhu,a to hodně-obul jsem svoje speciálně domorobo upravené řetězy na jízdu v extrémním terénu a ani se nehrábla-v chladiču nahrnutého sněhu až nevím kam,ale vyjel jsem tam

Kdysi jsem míval i škodu 105 off-road,byla spevněná rámem,výztuhy podlahy a předku,snížené přední čelo kvůli nájezdům,3mm nárazový plát na předku a na podlaze a pod převodovkou,navíják,vyztužené nápravy a na zakázku dělané pružiny a tlumiče-to nebyla žádná bastl úprava,stálo to poměrně dost peněz a času,ale výsledek stál za to-a kam všude se to vyškrábalo to jsem čuměl i já-jel se mnou táta,já říkám tam se nevyhrabem,on cápni na to a drž to-no a byli jsme nahoře-kdyby mě jí někdo nerozmlátil tak ji mám určitě pořád.teď mám na tyto účely ladu nivu,a je to tak srovnatelné

0/0
29.9.2012 12:12

net.Xtreme proti diskriminaci

Já jsem s Kiou spokojen, zkoušel jsem i Cee'da a v pohodě

Možná není v základu pro drsňáky, ale já nemám na silnici v plánu se přetlačovat s SUV a podobnými auty pro rádobyboháče...ale dojet z místa A na místo B a v tom je KIA dobrá navíc vzhledem k ceně poskytuje spíš nadprůměrnou výbavu...

0/0
12.9.2012 12:47

Jeden pán

No sám bych si to asi nekoupil

ale to přece neni důvod tady kydat hnuj. Prostě si majitel udělal radost a ostatním je do toho ho***.

0/0
12.9.2012 11:19

IC2

Kia

Ano, aby Kia trochu jela musíte dát motor úplně na druhou stranu...;-) I když teda 200 koní není nic moc...

0/0
12.9.2012 10:57

Hynek Vilém Jarmila reloaded

pěknej kousek

no, ale kam si dá kočárek a sodovky z Lidlu?

0/0
12.9.2012 10:22

marilane

Re: pěknej kousek

Ty by jsi jel na závody do vrchu s kočárkem ?

+1/0
12.9.2012 11:10

nechteny.diskuter1

Kia

No Kia nebude nikdy auto pro drsňáky i kdyby se "úpravci" strhali. Furt to bude Kia... ;-D

0/0
12.9.2012 10:06

Rafikbady

Re: Kia

Taky jsem stejného názoru.Proč nešel do BMW,nebo jiné zadokolky a předělává tady tu lopatu.Rv

0/0
12.9.2012 10:16

nechteny.diskuter1

Re: Kia

Svýho času se předělával i Favorit. A bylo to taky leda tak legrační... ;-D

0/0
12.9.2012 10:22

Jurrisek

Re: Kia

pravda po uvedení na trh vydával automagazín 100 dílný seriál jak z toho udělat auto;-D

0/0
12.9.2012 10:52

Jurrisek

Re: Kia

hlavně kia nikdy nebude auto;-D   (platí i pro hnojdé)

0/0
12.9.2012 10:48

_Xeon_

Re: Kia

Ani když předjede tvoji Feldu?

0/0
12.9.2012 11:38

PiPiiiiiK

Re: Kia

jak víš že má feldu ? voajér? 8-o

0/0
12.9.2012 15:19

PiPiiiiiK

Re: Kia

ještě dodám, že felda je jediný auto co předjede ;-D

0/0
12.9.2012 15:19

truthspeaker

PROČ???

RvRv

0/0
12.9.2012 10:03

flajboj82

Bestie...

to je název...všeobecně u aut...

0/0
12.9.2012 9:50

RON][N

Tak se nám tu zase kluci nehádejte

Baví vás to? Nemáte peníze na to se jít hádat do hospody, nebo vás stará nepustí? Hm je to moc pěkně udělaný auto a --->. ;-)

0/0
12.9.2012 9:32

johny55555

hustý

akorát mě zaráží, že tam maj dízlovej motor, proč? To jsem netušil, že se s trakotorama taky jezděj závody 8-o

0/0
12.9.2012 9:15

Bubaak1

Re: hustý

jak placky tak WTCCR^

v pláckách jsou teda pravidla hodně nefer proti benzínu, takže všude jsou reklamy jak nafta je to nejlepší když R10 audi vyhrava 24h

0/0
12.9.2012 9:19

Jurrisek

Re: hustý

buď je to vtip nebo ne? dízl jezdí např touring cars a hlavně vytrvalostní závody jako je 24h LM, objevují se i v závodech do vrchu (čajíčkova Fabia TDI 4x4) atd...

0/0
12.9.2012 9:21

johny55555

Re: hustý

já nevím, já sledoval závody před 20 lety :-) Stejně si myslí, že je to blbost, je to jen propagace dízláků, benzínový motor je jednoduší a lépe se z něj ten výkon vytáhne, u dízlu bez turba, přímého vstřikování a dalších složitých součástek si nehrábnou. Ať někdo zkusí postavit proti sobě atmosferický benzínový dvoulitr a atmosferický dízlový dvoulitr...

0/0
12.9.2012 10:33

Jurrisek

Re: hustý

dízl bez turba už se snad ani nedělá. Já sváma jako souhlasím, ale na druhou stranu je fakt, že diesel opravdu vydrží větší zatížení než benzín. Já jsem taky zastánce názoru, že nafta patří do kamen(max. do náklaďáku) ne do auta, ale určité výhody se jí upřít nedají.

0/0
12.9.2012 10:47

TonyPetras

Bože, kdo ty články edituje???

Motor nepřenáší sílu na kola, ale na zadní nápravu?

Přední kola nemusí PŘETÁČET sílu OD motoru?

Jinak celkem povedenj kousek. R^

0/0
12.9.2012 8:38

Výron inteligence

Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.

Chtěl bych vidět crash test tohohle bastlu.

+1/0
12.9.2012 7:13

Simakj

Re: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.

no tak předpokládám že to Vy, ani nikdo tady v diskuzi běžně na silnici neuvidí. Takže bych nebyl zase tak sprostý a hned na to nenadával. Myslím si že tím nikomu neškodí a dělá si to sám pro sebe... mluví z Vás jen a jen závist.

+3/0
12.9.2012 7:39

Dr_Ban

Re: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.

Tohle nebude auto do běžného provozu!  Crash test provede sám jezdec při nějakém závodě do vrchu.

0/0
12.9.2012 7:41

alčawirth

Re: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.

Že tě to tak vadí. Nemusíš mít strach, ty se s takovým autem asi nikdy nesvezeš ;-D

+2/0
12.9.2012 7:47

TonyPetras

Re: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.

Někdo má takovýho koníčka, někdo to prochlastá, někdo sbírá známky. To auto najede tak 1000km, za rok takže se nevzrušuj, hoď si šunky do citigo a zajeď si do Lidlu pro nějakou mňamku.

0/0
12.9.2012 8:40

0xf

Re: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.

asi o kontrukci automobilu vite hodne... mimochodem motor v predu a pohon prednich kol neni mnohdy zadna vyhra z ciste jezdeckeho hlediska ba naopak pokud mate motor rekneme s 200kw nad predni napravou tak aby jste ho vyuzil tak to uz chce slusneho ridice a dle me je snadnejsi na rizeni uplne jina koncepce. Tohle dnesni caste usporadani je jen ulitba ridicum s protezami misto nohou a kusem zeli misto hlavy :-P A co se tyce narazovych testu neni problem udelat auto ktere bude mit podobne deformacni vlastnosti i bez motoru ve predu.

0/0
12.9.2012 9:12

_Xeon_

Re: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.

Já bych chtěl vidět batožiňák... ;-D

0/0
12.9.2012 9:18

809.KocuR

Re: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.

Jestli je to závodní speciál, tak to bude mít vnitřní rám. Pokud se tohle s něčím potká, tak řidič po nárazu odepne pětibodové pásy a půjde zkontrolovat ten zmačkaný kus plechu, který se motal na závodní dráze a neměl tam co dělat.

0/0
14.9.2012 14:00

drsňák

předalat

Předělat motor zepředu dozadu jsem myslel, že je to jen taková legrace. Není tohle náhodou nějaký aprílový článek?

0/0
12.9.2012 7:08

jezek

Místo kol bude pohánět zadní nápravu.

Hezky!

+1/0
12.9.2012 6:32

Buffalo007

Re: Místo kol bude pohánět zadní nápravu.

Taky se musím divit nad výroky, které zdejší autoři dokáží vyplodit.

0/0
12.9.2012 7:07

petkas75

Re: Místo kol bude pohánět zadní nápravu.

Co se dívíš. Je to specialita slovenského úpravce. Celý svět na ně kouká s otevřenou pusou.

0/0
12.9.2012 8:08

jenomja2

odkaz na plný obrázek na tapetu 1600x1200

http://oidnes.cz/12/092/org/ADA45c3d7_ad.jpg

:-)

+1/0
12.9.2012 0:59

wotomtoje.

Re: odkaz na plný obrázek na tapetu 1600x1200

1600x1200? Co si to vytáh za monitor, to si našel na půdě?;-D

+2/0
12.9.2012 7:16

_Xeon_

Re: odkaz na plný obrázek na tapetu 1600x1200

Jak na púdě, práve taký S-IPS mám...

0/0
12.9.2012 8:29

Redík

Hm

Konečně to vypadá jako auto.

0/0
12.9.2012 0:09

Jurrisek

Re: Hm

řekl bych, že je i možná hezčí než Clio V6, ale výkonově jsou na tom zhruba stejně, možná clio stoho vychází o něco lépeR^

0/0
12.9.2012 6:11

154296

Re: Hm

Co je to za hodnotu "o něco"? A jak jsi vlastně přišel na Clio ke srovnání? Ty jsi prostě cítil, že k tomu máš něco říct a tak to dopadlo... Taková <I>ovina to je strašný.Rv

0/0
12.9.2012 6:52

Pšenda

Re: Hm

to me by vic zajimalo co je "stoho"

0/0
12.9.2012 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.