Diskuze

Nezvedené dítě: Opel podle analytiků škodí GM

Automobilka GM by měla prodat německou divizi Opel, radí analytici investiční banky Morgan Stanley největší americké automobilce. Evropské značky GM s Opelem v čele stály podle analytiků v uplynulých dvanácti letech přes 300 miliard korun, tedy16 miliard dolarů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bornholm

12. 9. 2012 23:21
Nezvedené dítě: Opel podle analytiků škodí GM

Nadpis bych obrátil: GM škodí firmě Opel. Kdyby Opel nebyl pod jhem GM, dařilo by se mu lépe. Stejně potopili kravaťáci z GM firmu SAAB.

2 0
možnosti

prostejentak

12. 9. 2012 20:29
Mam uz dalsiho Opela

koupil jsem si Astru 1,4 turbo 140 ps. Doposud spokojen , nic se nesype a jezdi jako motorova mys . Tech 140 ps na tu vahu vozu je znat , oproti napr BMW take tak okolo 150 160ps ale vetsi hmotnost vozu. Spotreba take v norme tak okolo 7 /100 . Tedy pokud se v Nemecku na dalnici tacho nepodiva na 220/ hod ,  Jeste tady k nejakemu diveni. Opel se v roce 29/30 spojil s GM , ta 150ti leta tradice skutecne je . V te dobe se USA sekali auta jako cvicky , coz dodnes a uz tenkrat meli takove vyvojove zazemi a dalsi veci ze se s tim Evropa nemohla rovnat. Proto na tu nabidku Opel kyvl.  Kdyz pred II sv. valkou hleda Hitler vyrobce lidoveho vozu / dnes VW / oslovil Adama Opela. Ten  k nemu prisel a pozdravil ho : tedy pochopitelne nemecky , dobry den pane Hitlere. To se Adikovi nelibilo , chtel aby ho zdravili Heil Hitler. Takze Adam Opel neuspel. Potom se k audienci dostavil stary Porsche a pozdravil podle prani Heil Hitel. No a tim zacala v podstate era VW. Zakazku dostal Ferinand , ne Adam.

0 0
možnosti

Antidukat

11. 9. 2012 13:32
Polední pořádný Opel

bylo GT a nebo s přimhouřením oka Calibra.

0 0
možnosti

tojsouveci

11. 9. 2012 8:13
Jo?

"General Motors vlastní německou značku se stopadesátiletou historií od roku 1929 "

.

Není to nějaká blbost?

0 0
možnosti

Gapička

11. 9. 2012 8:23
Re: Jo?

Vlastní je něco jinýho než založil! Jméno Adam Opel ti asi nic neřiká, co? Oplem tam a vlakem zpátky!

0 0
možnosti

prngrr

10. 9. 2012 22:56
Auto roku

Nemohu napsat, k čemu ta anketa je - cenzor by zase úřadoval.

Naposled to zase vyhrál Nissan, který nikdo nekupuje

0 0
možnosti

romank3

10. 9. 2012 22:18
prijde mi to jako v dost spatnou dobu

Opel byl dost v krizi, jedine co dlouho dobu stalo za rec byla mala Corsa, ale ta ho samozrejme nemohla uzivit.. ac se to zda neuveritelne tak i s timhle v podstate jedinym malym autem prezil a ted bych rekl ze je na velkem vzestupu.. maji novou Zafiru, zase jednou schopnou Astru, novou Insignii (sveho casu nejprodavanejsi auto svoji tridy), pokrokovou a vsude velmi ocenovanou Amperu atd.... a ted je jako cas ho prodat??

0 0
možnosti

prngrr

10. 9. 2012 23:03
Re: prijde mi to jako v dost spatnou dobu

nejprodávanější auto svojí třídy v autosalonu Opel?

vždyť se to prodává stále míň

1 0
možnosti

Vlada_07

10. 9. 2012 22:03
Analytici

To jsou ti troubelínkové s charakteristikami slizkého hada, co hádají z křiš´tálové koule podle toho, co chtějí jejich šéfové a podle toho, co se hodí do krámu ?Ještě že mají možnost a šanci aspoň 50/50.

Kde byli analytici a a bankéři, když se skutečně něco dělo? Dávat hraběcí rady naprosto bez odpovědnosti umí kdejaký idiot a nemusí být ani z banky .. Ještě žádný analytik firmu neposlal do černých čísel jenom na základě toho,  že doporučí její oddělení.

0 0
možnosti

HAIRY SNATCH

10. 9. 2012 21:51
NEPOVEDENE DITE

Ja treba strelit VW  ti chcou vsechnoR^;-)

0 0
možnosti

Deciliter

10. 9. 2012 21:38
Prave priciny

ANALytici a banky : Predajte Opel, najlepsie Cinskym kopirovacim automobilkam, ktore vysaju know-how a v Europe zrusia vyrobu...

Problemy Opelu su tie, ze Opel vyraba hlavne v Nemecku a Britanii, preto vysoke naklady (napriklad korejsky subdodavatel na Slovensku pre Kia/H plati zamestnancom 350€ v cistom na 3 smeny! ) ale hlavne preto, lebo Opel nemoze exportovat mimo Europu aby nekonkuroval GM Chevroletu.

Teraz zacal Chevrolet exportovat do Australie a Chile. Inak tie zname Chevrolety su na platformach Oplu, a okrem ineho vsetky Chevrolety pre Europsky trh su vyrobene v Juznej Korei - nekaly korejsky import. Riesenie pre Opel by bolo presunutie vyroby Cruze do Opelu v Nemecku. Namiesto toho, GM vyciciava peniaze z Europy za korejske auta!

Problem je ten tiez, ze je tu nekali dovoz z Juznej Korei bez cla! Treba aby Eu vypovedala zmluvu o bezcolnom obchode z JK. Do JK sa dovezie 10 tisic Euroskych aut...naopak z Korei sa dovezie do EU 500 000 auta!!! To je uplne likvidacne pre Europu!

0 0
možnosti

Deciliter

10. 9. 2012 21:39
Re: Prave priciny 2

Dalsia veci. Dovozne cla do Ciny su 65%, Indie 100%, Brazilie 80%. Takze Europa nepreda v Indii ani derave koleso! Naopak dovozne cla do EU su len 10% takze sa tu veselo vozia Cinske nelegalne kopie EU aut, lacne Indicke auta a podobne. To je neuveritelne.

EU by mala okamzite zaviest cla v takej istej vyske! Uz niektore Nissany, Hyundaie a Suzuki su pre EU trh potichucky vyrabane v Indii a potom za 10% clo dovezene!

Dalej treba zaviest 25% clo na dovoz z ostatnych krajin mimo EU ako to povoluju pravidla WTO!

Europsky politici su vlastizradcovia ked toleruju nekaly import z Ciny, Indie a Korei!

1 0
možnosti

katano

10. 9. 2012 20:23
OPLEM tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>> neznám NIKOHO normálního, kdo by si dobrovolně koupil OPEL.

                 PS : jako služební auto asi není vyhnutí, ale koupit si to domů = ROZHODNĚ NE ! ! ! :-P

1 0
možnosti

jurapee

10. 9. 2012 21:02
Re: OPLEM tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>>>>

Až tady budou psát o Renaultu, tak zkopíruješ text a budeš si myslet jak si geniální. Já jsem vystřídal hodně značek, jak na doma, tak firemní a pokud auto nemá víc jak 100tisíc nalétáno, tak rozdíly nejsou. A i prémiové značky pokud má člověk smůlu, tak zlobí a ... Já si domu vybíral mezi Zafirou,  C4 Grand Picasso a jsem spokojený. Hádej s čím?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...