Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi Q7 z druhé ruky. I zájemce o ojetinu musí být bohatý

Mamutí Audi Q7, představené na konci roku 2005, je obchodně stále natolik úspěšné, že výrobce ani po sedmi letech produkce zatím neuvažuje o nástupci. Svůj prodejní kredit si ovšem rovněž drží v ojetém stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

x_AS_9

Manuál?

Tuším, že audi nikdy Q7 s manuální převodovkou nenabízelo... Na silnicích samé SUV a v diskuzi na to každý hází špínu... Asi ti co na to vydělají mají moc práce účastnit se výměny názorů! :-)

0/0
14.9.2012 13:36

Diskuzní kovboj

Re: Manuál?

Věřte tomu, nabízelo, s jednou 3.6 jsem měl osobní zkušenost..moc se jich ale neprodalo.

Podobně se s manuální převodovkou nabízel(í?) i Cayenne či Panamera..

0/0
17.9.2012 16:04

Gunter von Bahnhof

Top Gear

já myslím, že vše o IQ7, X5 atd jasně řekli už v TG. A mají pravdu, jen k nám to ještě nedorazilo a rádoby šlechta to nepochopila. Proč asi.

0/0
12.9.2012 22:59

midlaa

Nejhnusnejsi Audi

ktere lze spatrit na silnici. Navic nevim proc, ale prakticky vzdy to ridi nejaky tupec bez mozku...

+2/0
12.9.2012 9:09

HuLarus

Re: Nejhnusnejsi Audi

Však kdo jinej potřebuje "respekt budící vzhled". Teda krom lichvářů.

+3/0
12.9.2012 9:13

trikratzabanovanylajos

Re: Nejhnusnejsi Audi

ja mam vypozorovany, ze nejvetsi tupci ridej spis vw sharana a transportera.

0/0
12.9.2012 9:26

Pedro Rodriguez

Re: Nejhnusnejsi Audi

Asi mě za to zdejší osazenstvo ukamenuje, ale já často narážím na tupce ve Volvu. Nevím proč, ale tuhle značku často řídí lidi, kteří sice nejsou "kloboučníci", ale chovají se tak. A teď do mě :-P

0/0
12.9.2012 10:40

Jurrisek

Re: Nejhnusnejsi Audi

a nebo vychletanou vočipovanou vochcávku f tédéíčku co hulí jak prokopnuty Petry!!

0/0
12.9.2012 10:59

Jurrisek

Re: Nejhnusnejsi Audi

dodatek: "na hlínách" ;-D

0/0
12.9.2012 11:00

Antonin, topič

Re: Nejhnusnejsi Audi

Zásadně ale s temnejma voknama a růžencem na špíglu, to je silniční šlechta!

0/0
12.9.2012 11:05

Jurrisek

Re: Nejhnusnejsi Audi

není co dodat...víme svoje;-)R^

0/0
12.9.2012 11:10

trikratzabanovanylajos

Re: Nejhnusnejsi Audi

na to uz jsem na silnici dlouho nenarazil. stejne tak vymizeli ksiltovkari v golfech. ale sharan tdi, to je diagnoza.

0/0
12.9.2012 13:39

Jurrisek

Re: Nejhnusnejsi Audi

no včera jsem měl docela zážitek po olomouckym obchvatě se řitila oktávka zahalená do oblaku černého dýmu a snažil se ji dohnat favorit s asi rozhašenym předstihem a možná prasklou hlavou protože takto hustej bílej dým jsem ještě neviděl. Měl jsem pocit, že se předhání kdo udělá lepší mlhu. Ale stěma sharanama souhlasím;-D

0/0
12.9.2012 13:52

zazmarie

Re: Nejhnusnejsi Audi

Zajímavý postřeh, je ale dost možné, že o Vás si majitelé těchto značek myslejí něco podobného...

;-)

0/0
12.9.2012 11:41

Thor Steinar

Re: Nejhnusnejsi Audi

Bezesporu, proto se snaží každýmu v oblacích dýmu ujet ;-D

0/0
13.9.2012 0:49

x_AS_9

Re: Nejhnusnejsi Audi

to je jako napsat, že každý kdo dělá box je bezmozek... tím myslím, že to je nesmysl...

0/0
14.9.2012 13:37

lojzicekodvedle

Re: Nejhnusnejsi Audi

uz jenom to, ze ten tupec si koupil takove auto je blbost.neco bude mit v hlave,kdyz si koupi auto za 2 mega.premyslejte nad tim.;-D

0/0
15.9.2012 23:02

jarda ....

Q7

No jo.......kadeřnická kvé sedmička ................

0/0
11.9.2012 23:55

whatever.123

dle ceníku na audi.cz

Q7 začíná zhruba na 1,5 MKč.. Kdybych na to měl, tak si raději za stejné peníze koupím A6 Allroad v naftě - hezčí, menší spotřeba, do města ok, v zimě na hory taky ok, na dálnici taky ok.... je to ale jen můj skromný názor, který mi neberte :-)

+1/0
11.9.2012 22:54

mimouch

Re: dle ceníku na audi.cz

Tak já si raději koupím auto za 500 tisíc a zbytek schovám nebo investuju. Je to spotřební zboží a na přepravu z bodu A do bodu B mi bohatě stačí auto za třetinovou cenu.

+3/0
11.9.2012 22:57

lojzicekodvedle

Re: dle ceníku na audi.cz

rozumny nazor,novou premiovku uz bych take nebral.vyhozene prachy.

0/0
12.9.2012 9:28

courvoisier

Re: dle ceníku na audi.cz

v naftě? to chceš jenom bejt freecoolin nebo by sis opravdu koupil auto ponořený v naftě??? Ale jinak - proto si takový auto nikdy nekoupíš, v týhle cenový třídě se nešetří pár korun měsíčně na benzínu - to není deset let stará felda ;-D;-D;-D

0/0
11.9.2012 23:48

Jurrisek

Re: dle ceníku na audi.cz

A6 3.2 FSI QuattroR^ to by byla asi moje volba.

0/0
12.9.2012 6:16

Crocodylus anthropophagus

Re: dle ceníku na audi.cz

Hm tak to leda kdyby ses vrátil v čase. Tenhle motor už se do A6 nedává. Navíc by to stejně nebyla moc dobrá volba. Už jenom kvůli tomu, že spotřeba je reálně skoro jako u 4,2, ale jede to o dost hůř.

0/0
12.9.2012 6:24

Jurrisek

Re: dle ceníku na audi.cz

no já taky nemluvím o novém autě, protože starší model se mi líbí víc. A tak teda 4,2 dyť je to jedno;-)R^

0/0
12.9.2012 10:56

Antonin, topič

Re: dle ceníku na audi.cz

No hele tak to se srovnávat nedá, taky nesrovnávám svý auto tamhle s Citigo, přestože stálo podobně.

0/0
12.9.2012 11:05

Jurrisek

Re: dle ceníku na audi.cz

to asi nebylo na mě, prože nechápu souvislost mezi vaším a mím příspěvkem?

0/0
12.9.2012 11:13

Antonin, topič

Re: dle ceníku na audi.cz

Jakože srovnávat nový auto se starým, to nedává obecně smysl. Jasně, když mám třeba 300 peněz, tak si řeknu, Fabia, holooctavia nebo nějaká slušná ojetina...? Ale není to jen tak jako říct, co je lepší, to je člověk od člověka.

0/0
12.9.2012 21:17

Jurrisek

Re: dle ceníku na audi.cz

však můj příspěvěk pojednává o mém subjektivním názoru a vkusu. Já dám přednost kvalitní ojetine v dobré výbavě než nové holotině. ;-)

0/0
13.9.2012 6:48

Antonin, topič

Re: dle ceníku na audi.cz

No to já taky. Ostatně, při mým soukromým nájezdu kolem 10tkm ročně to myslím dává smysl.

0/0
13.9.2012 21:53

Crocodylus anthropophagus

Re: dle ceníku na audi.cz

V téhle cenové třídě tady diesely silně převládají,  takže se asi těch pár korun měsíčně na benzínu obvykle šetří... :-P

0/0
12.9.2012 6:27

akro

Re: dle ceníku na audi.cz

100l nádrž, jestli budu tankovat po 550km nebo po 900km je dost rozdíl. Nejen v penězích.

0/0
12.9.2012 21:32

Antonin, topič

Re: dle ceníku na audi.cz

Já nevím, kde pořád tihleti snoví milionáři berou dojmy, že když někdo vydře na auto za megaapůl, že je mu jedno, jestli za palivo dá příklad 5000 nebo 10000 měsíčně. Jo je fakt, že dealerům drog a provozovatelům hambinců to jedno je, lehce nabyl - lehce pozbyl. Kdo si to vydělal s nějakou námahou, tak to nevyhazuje z okna.

+1/0
12.9.2012 11:04

lojzicekodvedle

Re: dle ceníku na audi.cz

presne tak, zatim jsem narval do nadrze max 98 litru nafty a to m pc ukazoval -30 km.;-D.Zajima em hlavne dojezd a ne abych musel pomalu kazdy den tankovat s benalem;-D

0/0
12.9.2012 22:13

Cowboy.from.hell

Doba těmto mamutů přeje

Docela se těším až esůvéčkům odzvoní a pak už se této podivné modě  budem moci pousmát.

+1/0
11.9.2012 22:21

Gunter von Bahnhof

Re: Doba těmto mamutů přeje

já se vysmívám už teď

0/0
12.9.2012 22:49

Kuba21

Mrs. Doubtfire

parafráze z filmu - říká se, že muži, kteří si kupují tak velká auta si tak kompenzují své malé genitálie.

+4/0
11.9.2012 22:11

mimouch

Re: Mrs. Doubtfire

Jsem zase slyšel, že lidi píšící takovéto příspěvky si tak kompenzují své malé sebevědomí ;-)

+2/0
11.9.2012 22:53

Dusan321

Hlavni informace chybi

Cekal bych, ze v takovemhle clanku bude uvedena hlavni problem zdaleka nejcastejsiho motoru v Q7 a sice problem rozvodu u 3.0TDI. Jsou sice delane retezem, ale Audi tradicne retezy neumi, takze zacne chrastit a musi se vymenit. Problem s vymenou neni material, ten stoji celkem malo, ale to ze tohle auto ma zcela nelogicky umistene rozvody na druhe strane nez vsechna normalni auta, takze pri vymene rozvodu se musi odstrojit kompletne predek a motor musi jit ven. Navic ty rozvody jsou opravdu kvalitni orloj. Vysledkem je, ze to malokdo umi udelat a ten co uz to umi udelat si za to necha hodne zaplatit, protoze je to megaom*d prace na dva dny. Takze majitel musi pocitat, ze tech minimalne tricet tisic, ale spise jeste vice, za to zaplati

0/0
11.9.2012 21:59

Crocodylus anthropophagus

Re: Hlavni informace chybi

Ten problém není ani tak v rozvodech, jak spíš v napínácích, takže když to chceš ošulit, stačí u olítáné rachotiny vyměnit ty dva vrchní což jde i bez náročné demontáže. Pokud to chceš udělat pořádně, vyndavá se převodovka. Předek se odstrojovat nemusí. Jinak bych se toho zase tolik nebál. Pozdější verze už nakroutí hodně přes 200000. Stejně si moc nevybereš. Tenhle peklostroj najdeš ve všem co se do toho dává.

0/0
11.9.2012 22:26

Dusan321

Re: Hlavni informace chybi

Vymena napinaku muze a nemusi pomoci, realne se ty rozvody dost casto musi delat cele a to je pak takovy trosku ranecek. A ano, neni to specialita Q7 maji to vsechny 3.0TDI.

0/0
13.9.2012 10:25

dracekv2

audi

Na jakékoliv ojeté audi musí mít zájemce hluboko do kapsy. Těch aut je mraky a údržba je drahá. Tak lidi jezdí a nestarají se o auto. Podle toho jich také hodně vypadá. Najít slušnej kousek chce docela trpělivost a štěstí.

0/0
11.9.2012 21:23

ProMoDro

Re: audi

..  souhlas .. servis Audi je nechutně drahý :-) ..

0/0
11.9.2012 21:52

lojzicekodvedle

Re: audi

po zaruce to chce jezdit do neznackoveho servisu,kdo je sikovny a ma diagnostiku.v Praze servis i za 350 kc na hodinu

0/0
12.9.2012 22:16

Jan.Malina

Nemohu se zbavit dojmu že,

vývoj automobilů byl ukončen někdy v roce 1998. Od té doby jde vývoj zpět. Vyšší spotřeba, nižší výkon, menší spolehlivost, vyšší poruchovost a tak dále.

0/0
11.9.2012 21:23

Jurrisek

Re: Nemohu se zbavit dojmu že,

trh to vyžaduje:-PRv

0/0
12.9.2012 11:02

honzasl

Re: Nemohu se zbavit dojmu že,

Souhlasím s vámi.

0/0
14.9.2012 8:23

Dewils1

!

mě přijdou Q7 a X6 jako nejsměšnější auta:-/Rv

+4/0
11.9.2012 20:33

T.Lojza

Re: !

A co ti prijde ne_smesne?

0/0
11.9.2012 22:03

mimouch

Re: !

Ty, na která má... ;-)

0/0
11.9.2012 22:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.