Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rapid a jeho bratři: fabii combi předčí, octavia je dál

Škodovácká novinka míří rozměry, zaměřením a podle slibů automobilky i cenou mezi fabii a octavii. A přesně tam i rapid patří ve všech ostatních disciplínách, ukázalo srovnání tří modelů mladoboleslavské značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gazda2

To by museli být ti škodováčtí návrháři úplní tydýti,

pokud by nebylo auto vyšší třídy lepší, než auto nižší třídy. Že je Rapid "půltřídou" mezi, která má přibrzdit v rozletu československé Korejce je docela dobře cítit i bez toho, aby to někdo řekl naplno. Osobně si články o škodovkách přečtu jako technický fanda, ale jako spotřebiteli mi to moc neříká, přesněji poslední a jedinou škodovku jsem vlastnil jenom pár měsíců a to již před více než deseti lety.

0/0
11.10.2012 21:34

stefi_ul

tvrdost platu...

Zajimalo by me, co porad maji proti tem tvrdym plastum interieru...

Copak si na tom nekdo seda holym zadkem?? Dulezitejsi nez tvrdost, je dle meho dilenske zpracovani a presnost spoju, nez tvrdost plastu. Pokud jsou hezky udelany, je jedno, jestli je to drevo, plat, kuze. navic je to jenom auto na prevazeni lidi z mista na misto. Takze dulezitejsi jsou akorat sedacky a podvozek. Vsechno ostatni je sumak.

0/0
27.9.2012 10:52

mikmi

další czech šmejd na obzoru

....ani náhodou....je to jen ubohá hromada plechů pro nacionalistické zoufalce , kteří nevědí - co je to pořádné auto;-DRv!!

0/0
21.9.2012 17:29

Monastus

Re: další czech šmejd na obzoru

To je velmi hloupé, co jsi právě napsal ...

0/0
26.9.2012 9:38

stefi_ul

Re: další czech šmejd na obzoru

a co je podle tebe poradne auto. Rucne delana 911?? Nebo snad RR??

0/0
27.9.2012 10:54

Gabči

Rapid

hodnotím jen podle vzhledu, ale na první pohled se mi líbí a dávám palec nahoru:)

0/0
19.9.2012 15:33

superkutil

Včera jsem se vezl ve Škoda Roomster 1.2HTP a nikdy více!

To byl teda zážitek. Mrňavé, hlučné a líné. Plasty jak od Číňanů, všechno tvrdé a vrže. Ale výbava luxusní, ale k čemu to je, když to nejede a žere. Fakt hnus.

0/0
18.9.2012 12:57

stefi_ul

Re: Včera jsem se vezl ve Škoda Roomster 1.2HTP a nikdy více!

vybava luxusni s 1.2HTP?? to je pekna blbost... sedel si v tom vubec??

0/0
27.9.2012 10:54

S-Tony

To se vám řekně

No jo, taky jsem si řekl, že už né škoda. Ale kupte si něco jiného jako starší vůz. Chci koupit další starší vůz jiné značky než škoda okolo 140 tisíc kč. Vždy si něco vyberu, ale vyšší cena dílů není často vynahrazena vetším komfortem, či lepší spolehlivostí.  Velká část aut má velmi drahé díly a jiné mají zase komplikované a poruchové motory nebo podvozky.   Každé auto má něco co je na něm velmi špatně a může znamenat velké komplikace a finanční výdaje.

Třeba u Fabie 1,4 mpi 63 Kw 2008 aspoň máte šanci na spolehlivost motoru a levné díly na auto jako takové. A pokud si to servisujete sami, tak přístupnost v motoru a návody na všechno jsou obrovskou výhodou. Snadně se na tom mění díly.  Sice výkon a prostor nic moc, ale toho auta bych se nebál. To se často o jiných značkách říct nedá. Jsou vetší, pohodlnější auta, přesto je tu pořád to jedno velké ALE...... Rv

0/0
16.9.2012 19:19

Hroznej.puberťák

Re: To se vám řekně

Co znamená "velmi drahé díly" oproti Fabii? A že není vynahrazena vyšším komfortem proti Fabii? Ten má snad každé větší auto... A co do svépomocného servisu, to je jen otázkou znalostí a šikovnosti, servisovat doma lze bez problémů leccos.

0/0
16.9.2012 19:52

Antonin, topič

Re: To se vám řekně

Návody jsou ke kdejakýmu autu, stejně většinou potřenuješ diagnostiku, pokud se v tom chceš vrtat sám. 

Napiš, kolik hodláš najet, protože podle toho, co píšeš, žádný auto nemáš a možná bys u toho měl zůstat.

0/0
16.9.2012 20:34

borix

Re: To se vám řekně

Co se týká náhradních dílů, tak zrona ty od škodovky rozhodně nepatří mezi ty levnější a škodovky zároveň nepatří k těm nejspolehlivějším, takže jde jen o strach ze změny. To vaše ALE je většínou jen fáma těch, kteří nemají rádi něco protože bagr.

0/0
18.9.2012 21:08

stefi_ul

Re: To se vám řekně

jenze na skodovky je tuna druhovyroby za pekny ceny... to je asi tim mysleno.

0/0
27.9.2012 10:57

Arth-

Hmm... určitě to hodně lidí koupí... protože je to škodovka

a hodně lidí prostě není zvyklá a asi ani ochotná přemýšlet.

Ale pokud nepotřebuju vozit v autě seno koňům, btak to nechápu.

I Fiat Punto je uvnitř o 2 cm širší... a přitom je levnější, útulnější, úspornější...  a jeho osmiventilové motory jsou nesmrtelný...

;-)

+3/0
16.9.2012 12:49

Monastus

Re: Hmm... určitě to hodně lidí koupí... protože je to škodovka

To co si myslíš Ty, tak to si mnoho lidí nemyslí ... Třeba o nesmrtelnosti motorů FIAT.

0/0
26.9.2012 9:47

Plyšák Hubert

To je na objednávku?

Přesně tohle Škodovka potřebuje, aby si lidi mysleli: kupovat raději Rapida než Fabii a raději Octavii než Rapida...

0/0
16.9.2012 9:57

Arth-

Re: To je na objednávku?

ano - to je na objednávku.

Říká se tomu PR článek... a jsou za to placený.

Kouzlo je srovnat články rok starý s těma dnešníma: Fabia byla opravdu krásná a měla dokonalé jízdní vlastnosti...  dneska má kontroverzní design a má tvrdý, odskakující podvozek.

;-)

0/0
16.9.2012 12:51

major konig (turboklokanXVIII)

ach jo

Uprime ten rapid špatně motory desing o ničem bez výbavy a ještě to jméno rapid to si měli šetřit pro nějaké kupé doufám že bude :-D to není rapid ale dostavnik prk někoho kdo

0/0
15.9.2012 22:35

anahaqua

škoda rapid

Pamatuju si jak jsem jako malej kluk kdysi davno s dedou jel do Prahy do Mototechny pro Skoda Rapid, treba pujdu s vnukem taky do Mototechny pro rapidka, to si ale jeste chvilku pockam :-) hlavne na toho vnuka :)

+2/0
15.9.2012 14:58

Tajemný Etrusk

Re: škoda rapid

Koukal jsem na tu Mototechnu a jsou tam daleko lepsi auta nez Rapid. Mototechnu si taky pamatuju, je to Retro..

0/0
15.9.2012 16:36

Plyšák Hubert

Re: škoda rapid

Retro tříáčkový ;-D

0/0
16.9.2012 9:57

Lupos

Re: škoda rapid

Rapida bych si koupil ale s tema motorama co tam ted sou, to je fakt lepsi ta mototechna, auto do 30k km a pohoda...;-)

0/0
15.9.2012 16:42

Petr Kulhaiz

Re: škoda rapid

Jojo mototechna, polili mne nostalgicke vzpominky na skodu 125LS, zaslechl jsem ze se ta znacka ozivi a je to dobre.:-)

0/0
16.9.2012 11:03

stefi_ul

Re: škoda rapid

jo to se ozivi... dekuji... koupilo ji AAA ;-D;-D;-D

0/0
27.9.2012 11:02

katano

mám předchůdce Škody Rapid = VW SANTANA >>>>>>>>>

>>>>>>> a až nám Santana doslouží, koupíme si nástupce = Škodu RAPID.

     PS : tečka :-P

0/0
14.9.2012 19:21

Antonin, topič

Re: mám předchůdce Škody Rapid = VW SANTANA >>>>>>>>>

Já to vám, zoufalcům, neberu.

      PS : Toto je REALITA.

0/0
15.9.2012 10:34

George.desperado

Re: mám předchůdce Škody Rapid = VW SANTANA >>>>>>>>>

Tak ses nám tu vyblinkal, teď si utíkej pro prášek a zpátky na pokoj :-)

+1/0
15.9.2012 18:19

nepetr

Česká vlastnost

Povyšovat se nad někoho je stále v kurzu a jen tak asi nevymře. Ubožáku co tady tvdrí Já mám to nej a všichni ostatní jste blbci a socky když máte něco jinýho je tady jak máku. Má li někdo o něco míň je hlupák, má li něco navíc je blázen že je za to ochoten připlatit. Pojmy jako osobní vkus a priority taky asi nikdo nezná. To že je někdo s něčím spokojený je hlavní a nezáleží na názoru někoho jiného který bude všem vnucovat, jelikož on je ten nejchytřejší.

0/0
14.9.2012 19:16

katano

Re: Česká vlastnost

SOUHLAS s panem NEPETR.

       PS : také si koupím Škodu Rapid, TEČKA. :-P

0/0
14.9.2012 19:22

_Xeon_

Re: Česká vlastnost

;-DR^

0/0
15.9.2012 10:13

Plyšák Hubert

Re: Česká vlastnost

Jj, maloměšťáctví, arogance, snobismus, zamindrákovanost, agresivita, egoismus... To všechno nám dneska mezi lidmi jen kvete... A každej nýmand by chtěl být zajímavej. :-P

0/0
16.9.2012 9:59

Monastus

Re: Česká vlastnost

Kritizovat a odsuzovat, to umí každý hlupák. A většina hlupáků to také tak dělá.

Obzvláště pod anonymní identitou v internetových diskuzích ...

0/0
26.9.2012 9:32

vena.m

To je zase diskuze ...

Nekdo nadava na 1.2 HTP, nekdo na design, nekdo na skodu atd ... Aleskodovka je velmi solidni auto, rapid je model delany primarne pro Indii a u nas je to auto pro chudsi, jako nahrada octavie. 1,2 HTP je dobry motor a pokud umite jezdit, da se s nim i setrit ... Bezpecne auto je a o dost vic, nez starsi modely aut z bazaru ... a design? Individualni a nesoumeritelna zalezitost ...

Takze vlastne nevim , co se tu resi ...

0/0
13.9.2012 22:42

Lubomír H

Re: To je zase diskuze ...

1.2 HTP je dobrý motor ??? OMG 8-o8-o8-oRvRvRv

+4/0
13.9.2012 22:55

Prostřední varle

Re: To je zase diskuze ...

co je na něm zásadně špatného ?

0/0
14.9.2012 9:25

Martin-.

Re: To je zase diskuze ...

Asi všechno, je to prvotřídní nekultivovaný střep, ani spotřeba není dobrá. Horší už je jenom 1.4 TDI, to má člověk pocit, že sedí na kamnech které co chvíli vybouchnou.

0/0
14.9.2012 9:31

moje.maličkost

Re: To je zase diskuze ...

máme HTP a v nezatíženém autě jezdíme za 5/100. a krom cívky žádná porucha a to ji máme od novoty

Na nakládání a delší jazdy máme starého (nadmíru spolehlivého) ropáka TDI

0/0
14.9.2012 12:39

entony13

Re: To je zase diskuze ...

mimo dalnici dostatecne auto a bezpecnejsi nez vetsina konkurence

0/0
14.9.2012 12:55

Antonin, topič

Re: To je zase diskuze ...

To si musíš dělat srandu ;-D

0/0
14.9.2012 14:14

vivire

Re: To je zase diskuze ...

Znam 3 lidi, co jim u 1,2 HTP odešel motor. Všichni co se o auta zajímají ví, že tenhle motor je katastrofa. I znamej  co prodává u Porsche Plzeň říká, že tolik reklamací a oprav na tomhle motoru snad ještě nikdy neviděl. Ale asi je to kus od kusu....na ježdění do městě do Tesca pro důchodce je to akorát. Výkonově je tento motor srovnatelný s kozím dechem.

0/0
17.9.2012 10:34

stefi_ul

Re: To je zase diskuze ...

to je veci toho, jak kdo se o auto stara. Ja mel hatapku taky a bez problemu... dostavala pravidelny servis. Mel jsem i 1.4 16V, 1.9TDi a 2.0TDi... s ani z jednim z nich zadny problem... k nim mam jeste starickou 2.4i od opla ve frontere a taky bez vetsich potizi. Jen krapet zere mrska ;-D;-D

0/0
27.9.2012 11:00

Lanta 20O4

Re: To je zase diskuze ...

S 1,2 HTP 47 KW jsem toho najezdil celkem dost a zase bych ten motor tak nepomlouval. Do města to zase tak špatný není. Spotřeba v běžném městském provozu se pohybuje v rozmezí 5 až 7 litrů a většina Fabií jezdí bez vážnější poruchy stovky km. Tu mojí jsem předával zpět firmě když měla nalítáno 140 tisíc a krom spojky,kterou jsem spálil vlastní vinou se v tom autě neporouchalo naprosto nic.

Tenhle motor je nesmysl používat pravidelně na dlouhý trasy. Na dálnici to prostě není vhodný ani z hlediska spotřeby,ani z hlediska životnosti motoru a ani z hlediska hlučnosti nebo bezpeční a pohodlí,ale kdo s tím jezdí ve městě tak tam si svou práci HTP odvede dobře. Rozhodně líp než velkoobjemovej diesel u kterého se majitel ve městě nedoplatí a ještě obtěžuje smradem okolí.....

0/0
14.9.2012 18:11

entony13

Re: To je zase diskuze ...

souhlasím, HTP do města a na popjíždění, diesel na dlouhé tratě, diesel se ve městě zabije, filtr pevných částic atd. HTP tak neškodí krátké jízdy, jízdní dynamika na město stačí, ideální auto pro jednoho maximálně dva lidi

+1/0
14.9.2012 19:14

nepetr

Re: To je zase diskuze ...

Máš li těžkou nohu bude ti žrát cokoliv i trávu kolem cesty. Když budeš jezdit hlavou dostaneš se v pohodě z HTP na dlouhodobou pod 6 litrů. Každý kdo má něco v hlavě ví že atmosférické 1,2 není na závodění a čím víc se jí šlape bude žrát a hlavně to nemá smysl. Podle obrázků na dálnicích má rozum tak 10% majitelů HTPéček zbytek má maximálně totálně vypláchnuto:-/

0/0
14.9.2012 20:03

entony13

Re: To je zase diskuze ...

vypláchnuto mají ti, co si takové uštvané HTP koupí..... jsou to firemní auta a tak je spotřeba až tak netíží. Pochopím koupi nového HTP, kdy si ho majitel zajede a spokojeně užívá

0/0
14.9.2012 20:11

sharkcom

Re: To je zase diskuze ...

Má spoustu konstrukčních vad. Google napoví...

0/0
14.9.2012 16:21

entony13

Re: To je zase diskuze ...

stejně jako některé motory Ford, Renault atd.... jenže o těch se nepíše, protože je zde málo uživatelů a ti se tím nechlubí......vydřené motory BMW, loupající se vnitřní plochy motorů spousty výrobců, některé modely převodovek atd. , umírající ŘJ určitých modelů. HTP bylo nasazeno o něco dříve než mělo, ale pro určitý kruh uživatelů je to vyhovující motor, nájezd  do 10 000 km ročně - to jde vydržet, za ty peníze......jako druhé nebo třetí  auto do rodiny

0/0
14.9.2012 16:50

nepetr

Re: To je zase diskuze ...

Například? Je zvláštní že řidiči kteří nejezdí na pětku 50 km/h nemají s HTP problém. Stejně jako ti co mají TSI a nechají je ohřát než jim šlapou na krk. 90% "závad" si majitel vozu udělá sám. :-P

0/0
14.9.2012 19:04

entony13

Re: To je zase diskuze ...

reklama na auta je ulhaná, protože na kupující dělá dojem, že sednou a jedou, jenže je to složitější, ale na to vás neupozorní ani prodejce. Moje zkušenost, za 5 roků 3 nová auta a prodejci katastrofa, předtím Opel a to samé

0/0
14.9.2012 19:10

nepetr

Re: To je zase diskuze ...

Jestli někdo potřebuje vysvětlovat jak má s autem jezdit a udržovat jej neměl by auto vůbec vlastnit.

0/0
14.9.2012 19:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.