Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen, který motorizoval Čínu, končí. Po 32 letech ho nahradí škoda

V Evropě byl sedan Volkswagen Santana jednoznačný propadák, ale po přesunu výroby do Číny se z něj stal hit. Původně měl vozit jen vyvolené papaláše, ke konci kariéry ale slouží jako obyčejný taxík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sojkatus

proč jí nědělají i tady

mě se ten hranáč libí....škoda:...

0/0
21.9.2012 14:01

ziiv

co tak sleduji,

tak obliba Santany v Cine = obliba brouka v Evrope.

0/0
17.9.2012 8:09

venecek.nebo.rakvicku3

No nevím....

...ale moderní Čínská verze toho auta se mi docela líbí. Vypadá totiž jako auto. Hranaté a autojdní. Tak má auto vypadat. Ne jako přikrčený, nafouklý francouzský buldoček s akutní zácpou a vykulenýma očima.

+2/0
14.9.2012 22:23

Josef II

Dnes jsou znakem luxusu uzoucka mini okenka . .

jako u vezenske kobky. Kdy se konecne tento trend zvrati ?

0/0
14.9.2012 20:33

katano

VW Santana mám od roku 1998 >>>>>>

>>>>>>>> koupil jsem ho v německém HOFU od manželů, kteří se o Santanu dobře staraly.

                         Santana je spolehlivý držák a krom výměny potrubí klimatisace, jen mněním olej a filtry.

PS : a až mi Santana doslouží, koupím si nástupce Santany = Škoda RAPID, tečka :-P

0/0
14.9.2012 19:13

znám 005 dívku, nemá dukáty

Re: VW Santana mám od roku 1998 >>>>>>

Snad se o něj ty registrované partnerky staraly opravdu dobře.

+7/0
14.9.2012 19:24

I Shot the Devil

Re: VW Santana mám od roku 1998 >>>>>>

Katano,musím ti opět připomenout,že jsi od února 2012 vlastníkem jednoho z posledních vyrobených Saabů.;-D

+1/0
16.9.2012 13:52

katano

Re: VW Santana mám od roku 1998 >>>>>>

>>>>>> bohužel Saaba nemám a můj právník se soudí o složenou ZÁLOHU.

       Ale nemám problém, alébrž jezdím s Renault Grand Espavce 3,5 V6 benzín a maximální spokojenost.

PS : Saaba jsem chtěl na poposkakování po PRAZE. :-P

0/0
17.9.2012 0:08

Undik

Důvod, proč v Číně nahradí VW Škodovka je prostý ...

Do země, kde se nehledí na bezpečnost silničního provozu a automobily jsou z papíru je úplně jedno, jestli jim tam dáte VW nebo Škodovku. Proč jim tedy za slušnou cenu neprodat to nejhorší na trhu,ale přesto o chlup lepší (papír nahradil před-recyklovaný plast), než co vyrábí Číňani.

0/0
14.9.2012 17:18

Nikolas

Re: Důvod, proč v Číně nahradí VW Škodovka je prostý ...

Co oni nám, to my jim, ne? :-D

0/0
15.9.2012 18:52

LooL

Lhar?

V nadpise se doctu : "..Po 32 letech ho nahradí škoda" a v clanku je: "Santanu má v Číně nahradit Volkswagen Jetta N". Z toho mi plyne, ze Stehlik neni nic jineho nez sprosty lhar.

+3/0
14.9.2012 10:45

_Xeon_

Re: Lhar?

sprostý podezřelý... ;-D

+2/0
14.9.2012 11:42

Ziegfried

Re: Lhar?

Špatně jste si to zřejmě vyložil.  Správně tam mělo být uvedeno : " po letech ho nahradí, škoda ho";-D

+2/0
14.9.2012 14:12

Kytickaa

Re: Lhar?

On pan autor ani neví, že Škoda se píše s velkým Š.....

0/0
14.9.2012 15:05

vhodný příspěvek?

přečipovaný motor?

"Vysloužilé santany s přečipovaným motorem nebo uříznutou střechou jsou oblíbenou volbou čínských teenagerů."

To by mě zajímalo, co se na vysloužilé santaně dá přečipovat ...

0/0
14.9.2012 9:53

JeFFik

Re: přečipovaný motor?

a tu si snad myslíš, že se tam dnes a za posledních cca 10-15 let dávají motory bez ŘJ?

0/0
14.9.2012 10:16

vhodný příspěvek?

Re: přečipovaný motor?

Psal jsem "vysloužilé", nebo nepsal?

0/0
14.9.2012 10:29

JeFFik

Re: přečipovaný motor?

a 10-15 letá Santana je snad nová?

0/0
14.9.2012 10:39

_Xeon_

Re: přečipovaný motor?

prečipovali karbec

0/0
14.9.2012 11:43

já George XVII

Re: přečipovaný motor?

že oni tam mají pobočku odborníci z jedné české chiptunerské firmy - ABC ? ;-D

0/0
14.9.2012 16:36

jakub7

Re: přečipovaný motor?

Vyslouzily je _model_ Santana...

0/0
14.9.2012 14:04

Kakao-droid :P

Re: přečipovaný motor?

Nemaj i 1.3 ve feldách řídící jednotky náhodou??

0/0
14.9.2012 11:33

georgetown1

Re: přečipovaný motor?

Nevim, jestli Bosch Motronic by šel přečipovat ... ;-D

+1/0
14.9.2012 14:00

File not found

Re: přečipovaný motor?

Ale sel ... na 2x Weber 45 DCOE ... je otazkou, jestli to motoru 1.3 pomuze ...

0/0
14.9.2012 16:03

Rambo-x

Re: přečipovaný motor?

Jestli BMM nevím,ale na felicie 1,3MPi se nabízí chiptuning standardně....

0/0
14.9.2012 19:10

Rambo-x

Re: přečipovaný motor?

Řídící jednotku mají i favority BMM od roku 1993.....a řídící jednotku se vstřikováním měla i škoda 135GLi a Rapid 135 RiC z roku 1988

+1/0
14.9.2012 19:08

fatalista

ŠKODA

Škoda s malým š???

+1/0
14.9.2012 9:15

Salada

Re: ŠKODA

Takto nás to učili. Stejně jako ford, opel, renault...Ale automobil značky Škoda už s velkým.

0/0
14.9.2012 11:41

pablo_II

Re: ŠKODA

Tak to vás to učili blbě a učitelka byla krá....

+1/0
14.9.2012 12:31

Olds

Re: ŠKODA

R^

0/0
14.9.2012 12:39

Salada

Re: ŠKODA

Neřekl bych. Viz http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=192. Pozor, v prvním odstavci jsou ta velká písmena z jiného důvodu a to kvůli jménu modelu. Takže ano, toto je Škoda Octavia. ale třeba po ulici jel ford.

Jinak jazyk se samozřejmě vyvíjí a to co platilo před 30ti lety už dnes může být jinak.

Mimochodem jako češtinářku na ZŠ jsem měl pí. Schmitzerovou a byla to nejlepší učitelka co jsem kdy v životě měl.

+1/0
14.9.2012 12:52

roman15

Porovnávat auto s ROZVOREM Passatu a OktáFky

je stejný nesmysl jako porovnávat OktáFku s Renault Laguna......

0/0
14.9.2012 7:37

labota

Re: Porovnávat auto s ROZVOREM Passatu a OktáFky

Váš příspěvek je nesmysl..

Klasická Santana má rozvor 2550 mm, prodloužená verze má 2656 mm. Rapid má rozvor 2602 mm!

+6/0
14.9.2012 8:21

petkas75

Re: Porovnávat auto s ROZVOREM Passatu a OktáFky

R^ Ta sedla.

+2/0
14.9.2012 8:37

Danny_Kay

Re: Porovnávat auto s ROZVOREM Passatu a OktáFky

heh, dostal's ho, jak maleho synka ;-)

+1/0
14.9.2012 9:12

_Xeon_

Re: Porovnávat auto s ROZVOREM Passatu a OktáFky

ouha ;-D

0/0
14.9.2012 11:44

JuraT

Líbí se mi ta neochvějná jistota autora,

že Škoda nahradí tudle drožku a  prodá v Číně rámcově 4 000 000 rapidů či jiných holátek ;-D.

0/0
14.9.2012 7:00

littlemoon

Re: Líbí se mi ta neochvějná jistota autora,

Holátka s imitací motoru to budou tady ... Tam se budou muset snažit trošku víc jinak je konkurence zadupe ;-)

+1/0
14.9.2012 8:59

matchej

Pred chvilkou

jsem jednou starou Santanou jel - cinskym taxikem - jezdi jich tady opravdu mracna :) Pohodlna kara, na to jak je stara :)

0/0
14.9.2012 6:04

II cane sporca

Re: Pred chvilkou

A pak ses probudil celej zpocenej

+1/0
14.9.2012 6:55

matchej

Re: Pred chvilkou

Je tu kolem 30 stupnu i v noci. Takze ano, mate pravdu. R^

+1/0
14.9.2012 6:57

II cane sporca

Re: Pred chvilkou

Jedna pani povidala

0/0
14.9.2012 7:10

matchej

Re: Pred chvilkou

A co Vam povedela pekneho? Libi se mi Vas pristup...Kdyz ne ja, tak nikdo R^

+2/0
14.9.2012 7:13

II cane sporca

Re: Pred chvilkou

Povidali ze mu hrali

0/0
14.9.2012 7:21

alčawirth

Re: Pred chvilkou

To nevím v jaké se Číně, ale v Šanghaji je aktuálně 13.25 hodin a teplota 22 stupnů ;-)

+2/0
14.9.2012 7:22

matchej

Re: Pred chvilkou

V Shenzhenu 13:23 :) A 26 stupnu.

+1/0
14.9.2012 7:24

Výron inteligence

Re: Pred chvilkou

Shenzen, to jsou takový ty levný montovny, co? ;-D

0/0
14.9.2012 7:46

William.Riker

Re: Pred chvilkou

shenzhen je prve brana ciny do evropy, hned vedle hongkongu, a jinak take jsem jel timto taxikem, jenze sem byl patricne navatej takze si pamatuju jen jak sme kriceli z okynka na druhy taxik s druhou pulkou osadky

+1/0
14.9.2012 8:09

matchej

Re: Pred chvilkou

:) My jsme jeli za strizliva. Obrmesto, uzasny po vsech strankach.

+1/0
14.9.2012 8:21

matchej

Re: Pred chvilkou

Doporucuju sem zajet a videt na vlastni oci...

+1/0
14.9.2012 8:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.