Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Modrá pilule je povolený doping volv. XC60 má novou sílu od Polestaru

Koně a newtonmetry navíc umějí nahnat pod kapoty volv "čipování". Tovární tuning od firmy Polestar teď nabízí nově v Česku pro Volva značkové servisy značky. XC60 s ním jede jako vítr. Jen si při objednávání odpusťte moc velká kola.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Paglia Orba

povedené auto

:-)  R^

+1/0
18.9.2012 21:31

luckilyfarenough

Re: povedené auto

me se taky moc libi... rozhodoval jsem se mezi VX 60 a XC 70...nakonec vyhrala 70-tka ale tohle je i tam moc hezky....R^

0/0
19.9.2012 13:39

Redík

??

Může mi někdo vysvětlit proč sedí ten člověk v tom autě tak stupidně. Když jedu autem tak tam v podstatě ležím. Tohle vypadá jak blondýna v autoškole nalepená na volantu :D

0/0
18.9.2012 19:45

Paglia Orba

Re: ??

8-o a to že v autě ležíš ti přijde normální ??? 8-o

A co na WC ??? Tam děláš stojku na hlavě, ležíš na boku či v posedu na "turka" ????

Víš, jsou lidé, kteří mají odlišnou páteř než ty, tudíž je jim příjemné sedět vzpřímeně.

+1/0
18.9.2012 21:34

já George XVII

Re: ??

asi má krátké nohy, nebo nikdy neslyšel o správné poloze za volantem. Krásně je ten jeho posez popsán zde - http://www.autoweb.cz/5-castych-zpusobu-sezeni-za-volantem-a-proc-jsou-spatne/

To pak vysvětluje proč nevidí přes sloupky.

0/0
18.9.2012 22:06

radaumacher

Re: ??

Pokud v běžném autě téměř ležíte, tak jste idiot, který nemá co dělat ani za herním volantem.

+3/0
18.9.2012 23:25

Dewils1

.

pěkné, ale raději R-Desing

0/0
18.9.2012 14:55

bapial88

Já se divím

Já se divím, proč blbí výrobci ten chiptuning neperou do řídících jednotek sami už v základu. A proč vráží miliardy dolarů do vývoje, když kdejaký Lojza z garáže to softwarově zmákne líp než oni. Ono to asi bude něco za něco, žejo? Takže to auto bude víc žrát, a do kytek půjde dřív než obvykle, co?

0/0
18.9.2012 11:41

já George XVII

Re: Já se divím

no bóže, tak ten motor nevydrží milion kilometrů, ale jen půl milion.

0/0
18.9.2012 11:44

Fido

Re: Já se divím

Může to být i naopak. Teda pokud se to nepřežene.

Sám mám u auta výkon trochu zvýšený a spotřeba je kupodivu nižší (emise také). Životnost by to také nijak ovlivnit nemělo. Ale jak píšu, nesmí se to přehnat.

0/0
18.9.2012 12:23

silversurfer

Re: Já se divím

..coz by tady u polestaru melo fungovat tez, uvazuju o tom u sve stare xc70, ale spis az nedky pristi rok;-)

0/0
18.9.2012 12:59

bapial88

Re: Já se divím

To zní úplně úžasně, tak proč to ti výrobci nedělají sami?

0/0
18.9.2012 13:05

já George XVII

Re: Já se divím

protože mají jiný pětiúhelník priorit - spotřeba, životnost, dlouhodobé plnění emisí, místní daňové či pojistné úpravy, odstup ve vlastním portfoliu.

A chiptuner některé tyto priority upravuje, případně ignoruje. Jinak společnosti Polestar a BSR nejsou garážníci. Ladí motory i pro automobilky, případně pro závodní speciály.

0/0
18.9.2012 13:14

bapial88

Re: Já se divím

Jo, nastavují priority na úkor jiných priorit.

0/0
19.9.2012 9:12

já George XVII

Re: Já se divím

což ale nemusí znamenat, že se to dotkne třeba životnosti auta. Výrobce auta třeba naladí stejný motor na dvě různé verze, třeba 150 a 200koní. Mohl by i víc, ale v nějaké zemi se třeba řeší pojistky(nebo daně) podle výkonu či emisí a protože nechce přijít o prodeje, tak to nechá na této hranici. Chiptunera tohle nezajímá.

0/0
19.9.2012 9:22

bapial88

Re: Já se divím

To třeba může být, že sníží výkon pro nějakou zemi a chiptuner to vrátí zpátky. Ale tady zaznělo "mám vyšší výkon a nižší spotřebu a emise" - a to je sen každého vývojářského oddělení každé automobilky. Jenže tady právě přichází to něco za něco při nastavování priorit.

0/0
19.9.2012 11:06

trikratzabanovanylajos

Re: Já se divím

polestar fakt neni lojza z garaze.

0/0
18.9.2012 12:49

caizi

Pár zkušeností

Dobrý den, vzhledem k tomu, že auto užívám 3tím rokem, mám potřebu v několika věcech autora opravit:

sloupky - mám na něm najeto cca 150tis a nikdy mi nevadily. Výhled dozadu - dobrý. Zadní kamera naprosto zbytečná. Nejrozumnější je k zadním senzorům pořídit i přední. Jelikož je robusní příď, mockrát jsem po nich zatoužil. Podvozek - doporučuji Four-C, což je aktivní podvozek. Ten mám, a lze jej nastavit od velmi tvrdého pro sportovní jízdu, až po houpačku ve stavu Comfort. Za celou dobu i při hodně razantní jízdě jsem se nedostal nad 10l. Při ostřejším ježdění cca 8,2-8,5l. Nyní aktuálně 7,4-7,6 (motor D5 205kW). V zadu uprostřed je parodie na sedačku. Pro čtyři lidi je sezení naprosto špičkové. Místa na nohy dostatek. Nevím jak je to teď, ale jelikož mám auto v kůži (a tehdy odvětrávaná nebyla), toto je problém. I přes zapnutou klimu se v létě potí ... záda.

Fajn je bezklíčový přístup a laminovaná okna (ticho). Ze všech volv nejlepší poměr cena/výkon. Nová S60/V60 cenu ustřelily.

+4/0
18.9.2012 10:04

já George XVII

Re: Pár zkušeností

jak je na tom Váš kousek se spolehlivostí? Four-C pořád maká, tak jak má? AWD v pořádku? Ani jste nenapsal, co máte za převodovku ...

0/0
18.9.2012 10:52

silversurfer

Re: Pár zkušeností

bych reklze to bude urcite automat...mit manual na takoveto auto a specifikaci , by mi prislo az neptraicne:-)

jinak to odvetravani bych bral tez..byt teda mam xc70 z roku 2006, tohle je jedina vec , ktera mi tam chybi...

0/0
18.9.2012 13:01

já George XVII

Re: Pár zkušeností

také jsem zvažoval, že si koupím do své staré S60 sedačky z S80 II jen kvůli odvětrávání. Pasovat by mohli. Ta zpocená záda jsou opravdu opruz :-/. Nechápu, proč tohle Volvo nedělalo už tenkrát. Saab odvětrávané sesle měl snad už v roce 1999.

0/0
18.9.2012 13:19

mcaizi

Re: Pár zkušeností

Dobrý den,

odpovídám z jiného účtu. Auto je po 3 letech v perfektním stavu. Jediné co jsem měnil byla ložiska na kolech, a u nového auta mi odešlo nějaké čidlo na výfuku, což vyměnili. Jinak jsem se uklepl: motor je samozřejmě 205hp, nikoliv kW. Auto je v plné i kompletní příplatkové výbavě a na vyžádání jsem tam chtěl manuál převodovku. Co se týče chiptuningu, v článku: Upozorňuji na jednu věc: Už stávající výkon motoru a hmotnost auta dávají zabrat pneumatikám. Pirelli (se kterými jsem auto pořídil) letní i zimní mi vydržely každá jedinou sezonu (největší provozní náklad). Michellin vydržel 2. Přední pneu to opravdu nezvládají a když auto nachipujete životnost pneu zkrátíte. To je daň za haldex. U stálého pohonu by ten problém nebyl takový. Jinak k poznámce o S60/V60. Zvažujeme další volvo, ale v těchto autech, které se pohybují cca okolo 100tis. pod XC60 (při AWD u D4/D5) si vzadu pohodlně nesednete. To už je lepší těch 100tis. přidat. Jinak s XC60 opravdu velká spokojenost.

0/0
18.9.2012 17:06

Crocodylus anthropophagus

Re: Pár zkušeností

Pneumatiky jednu sezónu, což je u tebe nějakých 25000? Na to asi nebude mít vliv těch ubohých 200 koní, ale to že jsi jim dával pěkně za uši. :-P

0/0
18.9.2012 20:01

trikratzabanovanylajos

Re: Pár zkušeností

tech 205 bude spis hp nez kw, ne?.

0/0
18.9.2012 12:52

KarelV

Já teda nevím, ale z těch grafů nevyplývá

že by ve vyšších otáčkách výkon poklesl (resp. že by byl nižší než před čip-tuningem) ... fakt nevím?!, jak na to autor článku přišel... ;-)

0/0
18.9.2012 9:13

PiPiiiiiK

Re: Já teda nevím, ale z těch grafů nevyplývá

Pokud myslíte ten maximální točivý moment, tak ten se opravdu zúžil...

0/0
18.9.2012 9:22

Mr_Hypra

Re: Já teda nevím, ale z těch grafů nevyplývá

zúžil, ale v žádnym místě neni nižší než před úpravou. To je od autora dost zadádějící informace. To ví každej že po úpravě se točák zvýší jen někde

0/0
18.9.2012 11:40

Rubik1

Mala okna a siroke sloupky

Nemam rad tuhle modu aut, ze kterych neni videt skoro nikam jinam nez dopredu. A neni ani videt skrz ne, takze se tezko predvida, co se na silnici vyvrbi. Zpusobuji i retezove havarie na dalnici.

+2/0
18.9.2012 2:53

já George XVII

Re: Mala okna a siroke sloupky

máš sledovat provoz neustále, ne jen ve chvíli, kdy potřebuješ. Jezdím Volvy už nějaký ten pátek a že by mi ty sloupky vadily se říct nedá. Imho ve služební Fábce mi přijdou daleko nepřehlednější - nevím jestli je to jejich sklonem, mým posezem, nebo jen mají širší vnitřní oplastování.

+1/0
18.9.2012 9:36

trikratzabanovanylajos

Re: Mala okna a siroke sloupky

je to asi sklonem okna, fabie/roomster/octavie ho maj tak blbe, ze i kdyz je sloupek tenci nez u volva, tak zaclani vic.

0/0
18.9.2012 12:55

přírodní talent

Re: Mala okna a siroke sloupky

No asi jste toho moc Volvem nenajezdil a opravdu jsem si nevšiml a že toho nacestuji po Evropě, že by zrovna tyhle auta hodně bourala. Vova patří k tem nejbezpečnějším. Na tom stojí renomé teto značky a kdyby to tak opravdu bylo jak píšete, tak by to Volvo nevyrábělo !

0/0
18.9.2012 22:26

katano

čínské Volvo XC60 bych nechtěl >>>>>

>>>>> my máme japonskou Mazdu 626 r.v. 2001 tu ostřejší versi 100 kw a jiné auto bychom nechtěli. Krom oleje a nějakého filtru po 30 TKM se nic nemnění-nekazí.

            PS : Volvo a modrá pilule je DIVNÝ, já dám přednost ojeté Mazděnce 626, nebo Opel Kadet Turbo. :-P

0/0
18.9.2012 0:46

Jahnn

Re: čínské Volvo XC60 bych nechtěl >>>>>

Katano, já taky nemám 1,5 mega na nový bourák, jako je volvo XC60. Ale nevytrubuju to do světa.

+7/0
18.9.2012 6:17

Nová STAR v diskusích

Re: čínské Volvo XC60 bych nechtěl >>>>>

Ještě včerá Mazdou tam a vlakem zpátky a včíl tak radikální obrat, ty jsi normální trouba ;-DRv

+6/0
18.9.2012 7:24

Soulburner Nesmazatelný XCIX.

Re: čínské Volvo XC60 bych nechtěl >>>>>

a neslintals tuhle něco o vlaku? ty tvoje slinty, kdy jeden den tvrdíš něco úplně jinýho než ten předchozí, už jsou trapný Rv

+5/0
18.9.2012 7:52

ElGeorge nesmazatelně zapsaný

Re: čínské Volvo XC60 bych nechtěl >>>>>

Katano nechtěli, nebo na jiné nemáte? Ostatně věřím, že ti dlouho vydrží, pokud s ní jezdíš jen na nádraží...

+1/0
18.9.2012 12:16

Darik H

Hmmmmmm

Pekny chipnuty cinan.

+3/0
18.9.2012 0:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.