Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Korejská dvojčata z „Československa“ se dala na sportování

Kia cee´d a Hyundai i30 se v nové generaci prodávají od letoška. Po pětidveřovém hatchbacku a kombících se představuje třídveřové provedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lojza911

Tak to se jim povedlo

Hezčí a určitě lepší než SciroccoR^

0/0
21.9.2012 1:51

masikk

Pan Katano...

...forever. Sorry, ale u me za jedna. Originalni, obcas vtipny (ala pouse, verse, atd.), nekdy zabavny, nikdy nikoho neurazejici...ale vzdy spolehlive svuj. Me holt navadi a vetsinou vzdy pobavi.

+1/0
19.9.2012 0:09

katano

Re: Pan Katano...

>>>>>>>> také Vás zdravím, pane MASSIK.

        PS : dobrou :-P

0/0
19.9.2012 0:13

scifi

Re: Pan Katano...

Prosim? To myslíte vážně nebo máte stejnou IP adresu? Jako vzdy dobry a orginalni? Pod clankem o Alfe: alfou tam vlakem zpatky, pod clankem o Seatu taktéž, to samé u každé recenze.

Nevím co je Katano zač, předpokládám nějaký dorost žíjící momentálně ze soc dávek. Pochybuji že by ho někdo zaměstnal s přístupem na internet.

Takže NE orginální, ale již nudné, Katano dlouho nenabídl něco nového trefného jen tu samou skomírající břečku, která zabírá místo na monitoru a člověk musí více scrolovat :-)

Takže katano, neříkám že pokusy o Flame nemíváš špatné, ale už sám musíš cítit, že by to chtělo něco nového, takže jsi takový podprůměr, který to nahání kvantitou.

+5/0
19.9.2012 7:21

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Pan Katano...

;-D;-D;-D;-DR^

0/0
19.9.2012 10:06

anncz

Skoda

Kde je tridverova fabia s 200 komni? Haloo, skoda slov?

0/0
19.9.2012 0:02

moje.maličkost

Re: Skoda

třídvéř není řešení v duchu simply clever

0/0
19.9.2012 4:33

moje.maličkost

šikovné

je to pěkné, s tím holt nic nenaděláte...akorát zadní partie Kie moc neimponujou

0/0
18.9.2012 22:51

rafton

Re: šikovné

Může se mě to nelíbit?

0/0
18.9.2012 23:01

rafton

Tak až do dnešního dne

jsem si myslel, že mám rodinné auto. Dnes byl nastaven nový etalon a moje auto je na hranici supersportu.

Děkuji korejským vývojářům za posunutí hranice.

0/0
18.9.2012 21:06

čavéz

Tak

vzhled už vyladili celkem slušně teď je na řadě zbytek.A co na to šKODA?

0/0
18.9.2012 20:24

katano

KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

>>>>>>>> to bych si raději koupil ojetou Mazdu 626, tu silnější versi 100 kw z roku 2001.

   Nebo bych raději jezdil MHD, nebo taxíkem.

PS : KOREJCEM tam a VLAKEM zpátky. :-P

0/0
18.9.2012 20:02

xaddam

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

zpatky vlakem jel minule kolega z nemec, kdyz mu v oktavce odeslo turbo

me kia nikdy nikde nenechala R^

+2/0
18.9.2012 20:18

čavéz

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

ale to je přece u škodovek ohraná písnička ---turba a vstřikovače......jo to jtd neudělá:-)

+1/0
18.9.2012 20:27

rafton

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Tak to jsem ještě neslyšel, že se turbo může porouchat. Díky za info.

Můj kolega jel T72 a prasknul mu pás a byl nahranej.

P.s.: A proč si ho nenechal opravit?

+1/0
18.9.2012 20:51

čavéz

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

nejsem odborník ale vstřikovače v škodě jsou složité a drahé,třeba Fiat je má levné a spolehlivé a turba škody vyrobená v rumunsku jsou náchylná na mazání ložiska turba.Tamten kolegáček dojel na to že to do němec asi mrskal 150 a víc bez úlevy motoru a to ložisko turba to dlouho(někdy ihned) nevydrží.(zkušenost a info ze servisu škoda).

+2/0
18.9.2012 21:41

čavéz

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

doplním mazání toho ložiska je špatně vyřešeno a dlouhodobým vysokým namáháním motoru se ložisko přestane mazat

0/0
18.9.2012 22:14

vivire

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Tak to aby to radši ani nevyráběli pokud jsou s tím takové problémy:-). Ale je pravda že i kolegovi na mercedesu odešlo turbo. Stálo ho to "jen" 75tisíc.

0/0
19.9.2012 6:26

rafton

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Turbo je ve své podstatě spotřebák. A jeho životnost extrémě závísí na způsobu používání a délce používání. Takže hláška tomu a tomu se rozbilo turbo je stejně vpovídající o kvalitě auta, jako že píchnul.

0/0
19.9.2012 7:25

já a on

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Promiň, ale musím ti napsat, že pokud máš takový přitroublý názor, tak autům vůbec ale vůbec nerozumíš.

Bude opravdu lepší když budeš jezdit MHD, nebo ve veteránu Mazda 626.

+1/0
18.9.2012 21:15

katano

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

>>>>>> pouse říkám - PRAVDU.

     PS : dobrou :-P

0/0
18.9.2012 23:35

masikk

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Pouse...jako vzdy dobry a originalni, pane Katano. A hlavne nikdy nikoho neurazejici...jako vzdy.

+2/0
19.9.2012 0:00

scifi

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Prosim? To myslíte vážně nebo máte stejnou IP adresu? Jako vzdy dobry a orginalni? Pod clankem o Alfe: alfou tam vlakem zpatky, pod clankem o Seatu taktéž, to samé u každé recenze.

Nevím co je Katano zač, předpokládám nějaký dorost žíjící momentálně ze soc dávek. Pochybuji že by ho někdo zaměstnal s přístupem na internet.

Takže NE orginální, ale již nudné, Katano dlouho nenabídl něco nového trefného jen tu samou skomírající břečku, která zabírá místo na monitoru a člověk musí více scrolovat :-)

Takže katano, neříkám že pokusy o Flame nemíváš špatné, ale už sám musíš cítit, že by to chtělo něco nového, takže jsi takový podprůměr, který to nahání kvantitou.

+1/0
19.9.2012 7:20

Chytrý píše, hloupý maže

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

pán má rád veterány, to já taky, třeba pragovku

0/0
18.9.2012 21:36

moje.maličkost

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

tohle se tuším říká o fordu...

každopádně korejci už dávno nejsou to co bývali

0/0
18.9.2012 22:57

ununun

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

já bych taky kdybych ;-D

0/0
18.9.2012 23:31

vivire

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Korejsky auta mají mnohem méně závad než škodovky, o tom jsou známé průzkumy. Máme ve firmě asi 80 služebních korejců a musim řict, že absolutně v pohodě. Po 150 000km vždy vymění za nové. Myslím že zpracováním ty auta špatný nejsou, motoricky úplně v pohode a co se designu týče......škodovka se má ještě hooodne co učit.

+1/0
19.9.2012 6:22

rafton

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

A teď tu o karkulce.

Ve firmě je náš vozový park 100% škodovky cca 150 a jelikož se šetří tak nájezdy i přes 300 000 a žádné extrémy poruchovosti nejsou.

Korejci jsou pořád 10 let za Evropou.

0/0
19.9.2012 16:13

RON][N

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Chlape škodovka mě nechala x krát vyset a musel jsem volat odtah s mojim ceed sw nebyli za 4 roky nejmenší problémy...

0/0
19.9.2012 10:39

rafton

Re: KOREJSKÉ AUTO bych nechtěl ani ZADARMO >>>>>>>

Tak jste ji měl reklamovat.

0/0
19.9.2012 16:14

udernik

Tohle se aspon priblizuje k autu a ne jak Fabia co vypada ja

Tohle se aspon priblizuje k autu a ne jak Fabia co vypada jak odhozena krabice od vina.

0/0
18.9.2012 18:53

PiPiiiiiK

Re: Tohle se aspon priblizuje k autu a ne jak Fabia co vypada ja

i když existují i krabice od vína se sedmi...úplně jiná liga

0/0
18.9.2012 19:59

nepetr

No

1. Rádoby sportovní střih s auta sporťák neudělá

2. Auta tohodle typu mi nepříjdouako super prodejní artikl.

3 Cena?

0/0
18.9.2012 18:44

kenx

sportování ...

Sportování? Tahle auta se po havárkách jen velmi těžko a draze dávají dohromady. Tohle není VW, Subaru ani Mitsubishi, šetřilo se a to co jiná auta vydrží s vyklepáním plechů, tady končí výměnou poloviny agregátů.

0/0
18.9.2012 16:47

kenx

Re: sportování ...

Dříve to byla Honda Civic, ale solidní dojem zanechaly i RS od Škody.

0/0
18.9.2012 16:48

Hra11

Re: sportování ...

No nevím, zda by se mi chtělo sdílet váš názor. Na netu je plno záznamu havárek, kde i vámi jmenovaná auta mají zcela oddělené předky, motory či celé hnací agregáty leží mimo místo nehody a jsou zrychtovány k nepoznání. Přál bych vám se snažit vyklepat, či natáhnout zdeformovaný, případně ohnutý nosník právě u jmenovaných aut i aut jiných značek. To jsou díly vyráběné sice ze slabšího, ale vysoce legovaného materiálu, který musíte prostě oddělit a nahradit novým. Doba vyklepávání plechů skončila někdy před 20 roky. Proto borci dnes raději rozřežou a svaří auto, kde vezmou přední část či zadní část z jiného auta a svaří je k sobě.

+3/0
18.9.2012 20:01

xaddam

Re: sportování ...

tak když umíte řídit, nemusíte při sportování bourat, když neumíte, nesportujte :))

0/0
18.9.2012 20:22

debeer

A Škoda auto spí na vavřínech.

;-)

0/0
18.9.2012 16:26

vivire

Re: A Škoda auto spí na vavřínech.

Jako vždy:-)....za 3 roky přijdou s úzasnou novinkou možná....vyndají zadní vrata z fábie....a bude supersport.

Takové auta jako je rapid ostatní automobilky vyráběli již před 10ti lety.

+2/0
19.9.2012 6:31

File not found

Hm ...

... 1.6 ... mno, to si muze dovolit leda replika Lotusu Seven, aby se dalo nazvat 'sportovni'.

+1/0
18.9.2012 16:16

Zombot

Re: Hm ...

Náhodou i takový Swift Sport si vystačí s atmosférickou 1.6. Ale máte pravdu - je to pouze a jen o hmotnosti a Lotus potažmo Caterham v tomhle žádný cestovní vůz prostě nepřekoná.

0/0
19.9.2012 0:24

Ladik82

i30

Tak ta je nádherná, jak nemusím třídveřáky, tak tohle auto se mi fakt líbí!!!V

+2/0
18.9.2012 15:30

Dewils1

.

jinak řečeno "najdi 5 rozdílů"

0/0
18.9.2012 14:53

old fashioned Kokodák...

z ČSFSSR...

0/0
18.9.2012 14:20

Stanea

Re: z ČSFSSR...

Jak je to mysleno? Jako uzemi, kde se z korejskych dilu nechava montovat  pomoci levne placenych rukou? Nebo?

0/0
18.9.2012 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.