- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...forever. Sorry, ale u me za jedna. Originalni, obcas vtipny (ala pouse, verse, atd.), nekdy zabavny, nikdy nikoho neurazejici...ale vzdy spolehlive svuj. Me holt navadi a vetsinou vzdy pobavi.
>>>>>>>> také Vás zdravím, pane MASSIK.
PS : dobrou
je to pěkné, s tím holt nic nenaděláte...akorát zadní partie Kie moc neimponujou
jsem si myslel, že mám rodinné auto. Dnes byl nastaven nový etalon a moje auto je na hranici supersportu.
Děkuji korejským vývojářům za posunutí hranice.
vzhled už vyladili celkem slušně teď je na řadě zbytek.A co na to šKODA
>>>>>>>> to bych si raději koupil ojetou Mazdu 626, tu silnější versi 100 kw z roku 2001.
Nebo bych raději jezdil MHD, nebo taxíkem.
PS : KOREJCEM tam a VLAKEM zpátky.
zpatky vlakem jel minule kolega z nemec, kdyz mu v oktavce odeslo turbo
me kia nikdy nikde nenechala
Tohle se aspon priblizuje k autu a ne jak Fabia co vypada jak odhozena krabice od vina.
i když existují i krabice od vína se sedmi...úplně jiná liga
1. Rádoby sportovní střih s auta sporťák neudělá
2. Auta tohodle typu mi nepříjdouako super prodejní artikl.
3 Cena?
Sportování? Tahle auta se po havárkách jen velmi těžko a draze dávají dohromady. Tohle není VW, Subaru ani Mitsubishi, šetřilo se a to co jiná auta vydrží s vyklepáním plechů, tady končí výměnou poloviny agregátů.
Dříve to byla Honda Civic, ale solidní dojem zanechaly i RS od Škody.