Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dacia Logan se vrací. Má novou tvář a měla by dostat tříválec turbo

Dacia před osmi lety ohromila Evropu laciným loganem. Zmlsaní motoristé přišli jednoduchému autu na chuť a dnes se "low-cost" modelů neštítí ani ostatní automobilky. Rumunská značka ve vlastnictví Renaultu představí na autosalonu v Paříži obnovený logan i sandero.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

legnaw

wow

ta predni maska jako by z okna vypadla Rapidu.... ;-D

0/0
25.9.2012 20:01

raymond77

Pro mne

je novej logan jasná volba.

0/0
24.9.2012 10:05

chicocheco

Logan přední světla trochu Rapid,

zadek z Thalie... Sandero japonsky nakadeřený VW Polo.

0/0
20.9.2012 21:10

LaHa1

O čem vypovídají prodejní úspěchy Dacie?

V současné krizi nemají problémy automobilky vyrábějící luxusní automobily.Ostatní mají stále větší potíže..Evropa chudne,Asie bohatne.V Evropě si dnes Dacii a jí podobná auta koupí i ti,kdo by na to před 10-20ti lety ani nepomysleli a považovali tato auta za vozítka pro chudé.Naopak v rozvojových zemích si dnes koupí místo skůtru nebo motorky Logana.A bude hůř.

0/0
20.9.2012 9:51

vítr_v_zádech

Re: O čem vypovídají prodejní úspěchy Dacie?

Vůbec netušíte jaký zde byl regulovaný a z degenerovaný trh s auty před 10-20 lety, když toto píšete. Za takovou Dacii jako je tato by vám lidé ruce utrhli. Jen si vzpomeňte jaké regulace a obstrukce tady byly pro dovoz ojetých aut ze západu, než ČR vstoupila do unie. Vzpomeňte si, jak vypadal vozový park, to dědictví z časů socialismu. Jak byla nová auta ze západu drahá a většina zde mohla koupit tak akorát Felicii. Rychle zapomínáme a jsme rozmlsáni. Ve všem. Teď je vám taková Dacia špatná? Trošku zkromnosti by nezaškodilo.

+5/0
20.9.2012 10:46

nawason

Re: O čem vypovídají prodejní úspěchy Dacie?

Píše o Evropě a tam se s příspěvkem dá souhlasit. Chce to trošku chladnější hlavu :-/

0/0
20.9.2012 23:30

Plyšák Hubert

Re: O čem vypovídají prodejní úspěchy Dacie?

Lépe číst, na co reagujete, a psát správně: skromnosti, ne zkromnosti. A bude to dobré... ;-D

0/0
21.9.2012 13:23

HrubesaMares

Re: O čem vypovídají prodejní úspěchy Dacie?

ma pravdu...a vy si uvedomte, jake uspechy zaznamenala Dacie na "regulovanych a zdegenerovanych" trzich ve Francii a Nemecku :-P

0/0
21.9.2012 17:22

natvrdlý

Tříválec je nanic!!!

Kdo má zdravý rozum, jezdí s dvouválcem. Dvoudobý vzduchem chlazený řadový dvouválec je nadčasový. A když motor zaklepe? Za hodinu ho na ulici vyměním. Spotřeba 6-7l, pojistka cca 400,-/1 rok, gumy za hubičku. Servisní intervaly nejsou, rozvody nedělám, ventily nemám, fridex nepotřebuju. Každý ať si jezdí čím chce...

:-)

0/0
20.9.2012 9:06

Hroznej.puberťák

Re: Tříválec je nanic!!!

Maluch V

0/0
20.9.2012 9:13

Hroznej.puberťák

Re: Tříválec je nanic!!!

...žere ještě míň než ten Trabant ;-)

0/0
20.9.2012 9:14

katano

Re: Tříválec je nanic!!!

>>>>>> současný auto-svět nemá - LOGYKU. :-P

0/0
20.9.2012 9:20

cenzore_zdar

A co kastle?

Problem puvodnich modelu je, ze reznou jak favorit nebo felicie. Z toho duvodu bych si to nekoupil. Ted do toho daj trivalec! Omg!

0/0
20.9.2012 7:30

Carlos

Ty to vidíš...

Tohle je skoro stejně tak "dobré" jako Mondeo v trojhrnku. Já se úplně děsím toho co sem bude dovážet ten Mustang...že by taky Nějakého Mustanga v trojhrnku? 8-o

0/0
19.9.2012 23:18

Plyšák Hubert

Re: Ty to vidíš...

Zkus se projet s tím "trojhrnkem" ve Focusu. Budeš asi hodně překvapen... R^

0/0
21.9.2012 13:24

HrubesaMares

Re: Ty to vidíš...

S vykonem to tak zle neni. Ale problemem trivalcu je priserny zvuk a zivotnost. :-/Rv

0/0
21.9.2012 17:24

drsňák

lepší

Toto vozidlo by pro drtivou většinu zdejších diskutérů bylo to nejlepší, co kdy vlastnili. Tak o tom pojďme jako obvykle zasvěceně diskutovat. ;-D

+2/0
19.9.2012 22:44

Hroznej.puberťák

Re: lepší

Pro mě je nejlepší moje kolo, kam se na něj hrabe nějaká blbá pixla :-P

0/0
19.9.2012 22:53

Plyšák Hubert

Re: lepší

Dacie se trefily přesně do poptávky velké části obyvatelstva nejen Evropy, ale především rozvojových zemí. A tak jako umí utlumit velké nerovnosti na silnicích Logan, to neumí ani auta šestkrát dražší... Jasně, jízdní vlastnosti jsou tak na kidnou jízdu, trochu víc torezne, palubka fujtajbl. Ale třeba to MCV za ty peníze pro českýho chalupáře je super auto. Teď se podle mě zvedne rating hodnocení pasivní bezopečnosti, zlepší ta palubka i jízdní vlastnosti a nebude pro člověka, co má na auto max 300 000 Kč a potřebuje něco trochu prostorného, co řešit... Navíc se mi ten nový design dost líbí. Víc než u Rapida třeba... R^

+1/0
21.9.2012 13:27

navstevak nakopne socana

cestina je krasny jazyk v tom

jak lze jednu a tu samou vec popsat ruznymi slovy. jendi rkenou ze logan dostane trivalcove turbo a nekdo jiny by napsal ze prijde o motor. ;-)

0/0
19.9.2012 22:33

_Xeon_

Re: cestina je krasny jazyk v tom

No, to je fakt záležitost jazyka... ;-D

0/0
20.9.2012 10:01

Achille Volfoni

jak říkal můj bývalý kolega....

..."Logan je skvělý.Takový sportovně laděný hatchback"....;-DRv

+1/0
19.9.2012 21:06

drsňák

Re: jak říkal můj bývalý kolega....

A on je to přitom sedan, co.

+1/0
19.9.2012 21:11

Achille Volfoni

Re: jak říkal můj bývalý kolega....

člověk,pro kterého je Logan vrcholem aut.průmyslu,je to úplně jedno...:-/

+1/0
19.9.2012 21:19

S-Tony

3 válce už NE

Proboha lidi. Nekupujte si ty tříválce.

Si přečtěte recenze. Polovina lidí s tím mám od nájezdu 90 tisíc km obrovské problémy.

Dát okolo 230 až 280 tisíc kč za auto co vydrží sotva 100 tisíc km, to jsou vyhozené peníze.

Je to sice levnější o pár desítek tisíc než normální motor, ale reálně na tom ještě mnohem více proděláte.

Rv

+3/0
19.9.2012 20:10

katano

Re: 3 válce už NE

>>>>>>>>>> kdo najel s tím TURBO-TŘÍVÁLCEM 90 TKM a má problémy ? ? ?

         PS : dejte nějaký ODKAZ, děkuji. :-P

+2/0
19.9.2012 20:44

PiPiiiiiK

Re: 3 válce už NE

odkaz bohužel nebude. Takový dobrodruh se ještě nenašel :-P

0/0
19.9.2012 21:31

chudejklukzvesnice

Re: 3 válce už NE

Sto tisíc je průměrně nějakých pět let a to je stejně akorát doba dát auťák pryč, tak co řešíš?

0/0
19.9.2012 20:50

drsňák

Re: 3 válce už NE

Takže radši jít do osmiválce, aby to vydrželo?

0/0
19.9.2012 21:12

_Xeon_

Re: 3 válce už NE

Nač osm? Sedm, hotové. ;-D

0/0
19.9.2012 21:44

sucipej roznec IV

Re: 3 válce už NE

Ne kazdy ale najezdi sto tisic za dva roky. U nekoho to muze byt treba 15 let a pak uz je to stejne do srotu nezavisle na motoru.

+1/0
20.9.2012 19:30

Rambo-x

To je vážně na palici

Koho proboha může napadat dnešní těžké kraksny pohánět tříválci,to je prostě mimo fyziku....a ještě aby to jelo tak ten už tak extrémně přetížený motůrek ještě více přetížit přeplňováním.....chudák malej,ten teda bude mít výdrž,mysím 50 000 a ojnice na*cenzura*čku

Motor 1,3 ve felicii už dokáže trochu jet,ale to je tím že ta felicia váží asi tak polovinu co dnešní auta....tříválec v dnešním těžkém autě bude teda mít záhul který moc dlouho nezvládne

+3/0
19.9.2012 19:56

zbiro

Re: To je vážně na palici

je to ekonomická nutnost. Jestilže chce Dacia prodávat auta za ceny za které prodává tříválec je nutné zlo. Proč to dělá WV, potažmo Škoda ti vysvětlit nedokážu. Za mě je to zlodějina, ale zároveň říkám mám/máš svůj mozek kup si co chceš ;-) Já bych šel do Dacie.

0/0
19.9.2012 20:53

Rambo-x

Re: To je vážně na palici

Je to zlodějina celkově....je jedno kdo to dělá,ale vyrobit motor s objemem krabice od mléka s třemi válci do těžkého auta není ekonomická nutnost,ale šílenost-možná tak v tý fábii by to ještě s odřenýma ušima prošlo,ale u těžších a větších aut ani náhodou-to prostě ten materiál nemůže vydržet,dlouhodobě,takové přetěžování

Samozřejmě že si koupím co budu chtít-jen jsem chtěl poznamenat co si o tom myslím

0/0
19.9.2012 22:28

mikik

Re: To je vážně na palici

No ale usetri se tim spousta valcu rocne (min 25%)

;-D;-D;-D;-D

0/0
20.9.2012 0:28

IRACZ

Re: To je vážně na palici

Dacia LOGAN MCV 1,6 16V,105koní, váží 1185kg . Lenivá rozodně není.Jestli bude mít sedan motůrek 0,9L a 90koní,tak se trápit určitě nebude.app S Felicií se to určitě srovnat nedá,i když je o něco lehčí.

Jak to bude s kvalitou turba je otázka,ale moje známá je sále vlasníkem Fiata UNO s turbobenzínem (tuším,že 1,4i) a i když pochází snad z roku 1990 a má najeto téměř 300tisíc , tak na motoru nebylo měněno nic.

Plechy u Fiata jsou samostatná kapitola.Asi jako u Dacie.

0/0
20.9.2012 13:55

Rambo-x

Re: To je vážně na palici

Ta výdrž tam asi moc nebude....můj názor

Tak felicie mě ale jezdí docela pěkně,i přes tak slabý motor nejde říct že bych byl brzdou provozu-samozřejmě se vzrůstající zátěží se rychle strácí i dynamika

0/0
20.9.2012 18:12

chudejklukzvesnice

Budou Logana dělat už i z plechu ?

:-)

0/0
19.9.2012 19:31

katano

Re: Budou Logana dělat už i z plechu ?

>>>>>>> jak z PLECHU ? ? ?

       PS : ač je Logan hrůza-auto, Vašemu dotazu NEROZUMÍM.  :-P

0/0
19.9.2012 19:34

chudejklukzvesnice

Re: Budou Logana dělat už i z plechu ?

Materiál na kastli vypadá všelijak, ale jelikož krásně rezne, něco kovového v tom asi opravdu být musí R^

0/0
19.9.2012 20:48

katano

Re: Budou Logana dělat už i z plechu ?

Stále jsem nepochopil ten PLECH  ? ? ?

      PS : vnuk má Ford Focus 2006 a reznou mu podběhy a zadní blatníky, asi je to tím KOVEM ..........:-P

0/0
19.9.2012 20:57

Hroznej.puberťák

Re: Budou Logana dělat už i z plechu ?

To je základní výbava Focusů. Bylo i Sierry, kde se v zadním lemu konstruktér pokusil vytvořit světový rekord v počtu bodově svařených plechů :-P

+1/0
19.9.2012 21:04

Hroznej.puberťák

Taky jsem měl kdysi tříválec

Asi trochu předběhl dobu V;-D

+2/0
19.9.2012 19:27

DrPrHrBr

Re: Taky jsem měl kdysi tříválec

Já taky, W353.1. Dodnes se slzou v oku vzpomínám....

0/0
19.9.2012 23:00

Hroznej.puberťák

Re: Taky jsem měl kdysi tříválec

Říkal jsem si, kdo to trefí R^

0/0
19.9.2012 23:04

Ram1

Re: Taky jsem měl kdysi tříválec

Nemusely se štelovat ventily. A jaký to mělo kultivovaný běh. Jen ject za tím se dalo jen v plynové masce.

0/0
20.9.2012 16:17

Hroznej.puberťák

Re: Taky jsem měl kdysi tříválec

Nemusely se štelovat ventily, zato ten vymakaný rozdělovač, co to mělo, každou chvilku, no a kultivovaný běh ;-D spíš to byl motor pracující na principu náhodných výbuchů :-P Ale dělaly se s tím kutilská kouzla, snížená hlava, tranzistorové zapalování, na každý válec svůj karburátor... to byl panečku ťůnink.

0/0
20.9.2012 17:06

Obcan Svobodny

Nevypadá vůbec špatně

0/0
19.9.2012 18:08

čurila plenkovič

Re: Nevypadá vůbec špatně

to auto vypadá skvěle, navíc ze zdá z fotek, že má Logan páté dveře, což byla jeho největší slabina

0/0
19.9.2012 20:25

katano

TŘÍVÁLCEM tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

Rumunské auto si koupí snad jen DOBRODRUH.

       PS : dát do takového auta TŘÍVÁLEC to je jako dát ho do - Fordu Mondeo = NESMYSL. :-P

+1/0
19.9.2012 17:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.