Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mistrovské dílo v akci: svezení v nejsilnějším ferrari

F12 Berlinetta je nejsilnější sériové ferrari všech dob. Mezi vůbec prvními Čechy jsme nejnovější dvanáctiválcový supersport protáhli po silničkách kolem rodného Maranella. Je to mistrovské dílo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ntk_

hmm za hodinu prodané ? :-)) dobrý kšeft

to už je nemoc...

0/0
22.9.2012 22:04

Rubik1

Za jaké miliony za to stojí?

"Když se ve ferrari svezete, pochopíte, že ty miliony za to stojí." - Tyhle kecy nemám rád. Miliony za to dá jen ten, kdo jich má opravdu přebytek a ještě má extra zálibu v autech. Není náhoda, že i při tak minimální produkci jsou ještě k mání a to hned příští rok, který je "za humny".

0/0
21.9.2012 0:00

I Shot the Devil

Katano

říká,že není dosti luxusně rychlé,takže jsem pomocí svého právníka stáhl zálohu a o tento vůz již nestojím.

0/0
20.9.2012 20:10

Michail

Diskuze odborniku...

Nejodbornejsi diskuze ohledne vlastnosti aut znacek Ferrari, Lambo... se vzdycky konaly o prestavkach na strednich skolach :-) O 15 let pozdeji jsme rozdeleni na ty, co jezdi auty od 2 litru nahoru a nestydi se rict, ze o opravdu silnych autech nevedi vubec nic a pak druhou skupinu, co si i po tech letech udrzuje prehled v teto kategorii aut a na konci odborne diskuze se rozjede domu svymi auty 1.2 a 1.3 velmi rozlicneho data vyroby.

0/0
20.9.2012 14:29

Clovicek123

Re: Diskuze odborniku...

smysl vaseho prispevku bylo tedy co? rict ostatnim, ze mate dvoulitr nebo ze toho o autech vite skutecne hodne , ale mate 1.2 pocgybneho data vyroby?

+1/0
20.9.2012 14:45

File not found

Re: Diskuze odborniku...

Rekl to velmi komplikovane, ale naprosto ho chapu, po presedlani z malolitraze na 'dospele' auto to pozna kazdy. Akorat nekteri se stanou pany tvorstva a slysime o nich ve zpravach a ten zbytek zjisti, ze je lepsi vyjet o deset minut driv a cestou si dat reba kafco na benzince ...

0/0
20.9.2012 15:36

I Shot the Devil

Re: Diskuze odborniku...

kdepák,chtěl naznačit,že nejen ví,ale i má;-D

0/0
20.9.2012 20:15

Achille Volfoni

nejlepší je stejně Enzo

R^

0/0
20.9.2012 14:20

Janaa

Re: nejlepší je stejně Enzo

Ne. Nejlepší je Ferrari F40!

0/0
20.9.2012 15:30

21century_schizoid_man

Re: nejlepší je stejně Enzo

Enzo, pokrok nezastavis

0/0
20.9.2012 16:17

Kid Barrantin

Re: nejlepší je stejně Enzo

R^

0/0
20.9.2012 19:37

l.g

Auto snů

Nic proti Ferrari, ale já mám své sny trochu někde jinde.

Takže děkuji. Nešel bych do toho ani za 70 tisíc. Natož za 7 mega.

0/0
20.9.2012 14:18

Senatus Populusque Romanus

Re: Auto snů

tak ses vyblinkal a zase muzes jit dal. Proc tady vubec prispivas, kdyz te to nezajima?

+3/0
20.9.2012 14:20

pvlkc

Re: Auto snů

tak proč reaguješ?

0/0
20.9.2012 16:32

l.g

Re: Auto snů

Jen klid. :-)

Reaguji pouze na vzletný termín "auto snů" Na nic jiného.

Proti Ferrari (v nadpise trochu potupně s malým "F") nic nemám.

0/0
21.9.2012 15:25

Joe Davola

690Nm

je točivý moment motoru, o točivém momentu na hnané nápravě rozhoduje ještě převodovka. U pseudoredaktora Dvořáka mě však tento blud nepřekvapuje.

0/0
20.9.2012 13:35

Rambo-x

Jj to je kára

Atmosférický dvanáctiválec,to je něco co už se dneska moc nevidíR^..........moc pěkný auto,jen já bych je přece jen asi bral s manuálem,i když by to bylo bezesporu méně pohodlnél

jen tak dál,mít zbytečných 7 mega tak jdu fo toho

0/0
20.9.2012 12:10

Azgalor

Re: Jj to je kára

kdybys moc chtel a zaplatil, tak si myslim, ze by ti ten manual zkonstruovali a vyrobili R^

Stejně jak to Zondu pro Hamiltona

0/0
20.9.2012 12:25

Lotus III.

Ferrari tam vlakem ZPÁTKY >>>>>>>>>>>

>>>>>>> lepší je Škoda Fabia, hlavně ta nová verse.

PS. To je - REALITA :-P

+1/0
20.9.2012 11:51

mufin01

Re: Ferrari tam vlakem ZPÁTKY >>>>>>>>>>>

A hele, katano má novej účet ;-D

+4/0
20.9.2012 12:16

Lotus III.

Re: Ferrari tam vlakem ZPÁTKY >>>>>>>>>>>

Kdepak, já jsem jeho páchnoucí duch. ;-D

PS. To je - REALITA :-P

+1/0
20.9.2012 12:39

ondrejlo86

Re: Ferrari tam vlakem ZPÁTKY >>>>>>>>>>>

Kdepak, to časté používání s místo z tě prozradilo:-P

0/0
20.9.2012 13:26

katano

Re: Ferrari tam vlakem ZPÁTKY >>>>>>>>>>>

>>>>> dost chabí pokus o VTIP  :-P

0/0
20.9.2012 18:11

bejk.tj

Pravačkou podřadíme?

Já teda myslel že vpravo se řadí nahoru a vlevo dolů. Hmmm. Asi u F12 ne

0/0
20.9.2012 11:28

masterplan

Re: Pravačkou podřadíme?

Pravou nohou. Jakože prošlápneš plyn a automatika podřadí. ;-)

0/0
20.9.2012 15:40

bejk.tj

Re: Pravačkou podřadíme?

Vy řadíte pádly pod volantem nohama... Hmmm zajímavé. Volant držíte nečím co si ani raději nechci představit.8-o

0/0
20.9.2012 19:17

Genial

Re: Pravačkou podřadíme?

Natvrdo radit padlama se da v rezimu SPORT a RACE, jinak je to sofistikovanejsi automat a radi si sam... Takze i nohama... Takovy lepsi tiptronic s dvouma spojkama a 7 kvaltama, ale to frajirkum s fofrkladou nevysvetlite...;-D

0/0
21.9.2012 9:06

krab

krasny

auto

0/0
20.9.2012 11:27

lucky_24

F430

je i po tomto modelu pro mě stále tím nejlepší. Ferrari a motor v předu, to je prostě divná kombinace.

0/0
20.9.2012 10:57

21century_schizoid_man

Re: F430

u me vede scuderka, osmivalce jsou zabavnejsi a subjektivni dojem je, ze i rychlejsi i kdyz vetsinou zaostavaji za v12

0/0
20.9.2012 11:06

calmer

Re: F430

8-o Ferrari a motor vpředu je samozřejmě klasická kombinace...

+2/0
20.9.2012 11:19

Zly_Soused

Re: F430

tak.R^

+1/0
20.9.2012 11:35

old fashioned Kokodák...

hmmmm, yummy yummy

R^

0/0
20.9.2012 10:46

MirekPHA

Docela by mne zajímalo porovnání s Aventadorem.

Tohle má motor vepředu, takže zatáčky mu tak nepůjdou, Lambo musí být na okruhu rychlejší. Ale je to krásnej auťák...

0/0
20.9.2012 10:26

21century_schizoid_man

Re: Docela by mne zajímalo porovnání s Aventadorem.

zatim sem nesedel ani v jednom, ale obecne se da do Ferrari vlezt, do Lamba musi byt clovek o dost mensiho vzrustu, co se rychlosti tyce, tak to nejsou zavodaky a osobne mi prijdou srovnani v rychlosti uplne mimo. Nicmene zatacky mu urcite pujdou, rozlozeni 46/54 velmi podobne jako u aventadoru 43/57, trosku lehci a vykonnejsi, ale zas to neni ctyrkola. Proc MUSI byt Lambo rychlejsi? U sveho auta jsem prehodil silnicni gumy na polosliky a v Brne -2sek. Pak bridgestony za dunlopy a -1sek. Ostatni dali jiny podvozek a treba -5sek. Aktivni zadni spoiler -2sek. Vysledek je, ze auto je o 8 sek rychlejsi, ale domu s tim nedojede, musi to dat na valnik. To uz radeji dam na valnik starou zavodni bmw 1 za par supu, ktera da tezce na prdel jak aventadoru tak f12 a je s tim i vetsi sranda.

0/0
20.9.2012 11:03

Zly_Soused

Re: Docela by mne zajímalo porovnání s Aventadorem.

Jsou to trochu jiné kategorie. F12Berlinetta je, přej výkony které poskytuje, stále ještě GT. Aventador je supersport. Nakonec je to zmíněné i v tom článku, že na okreskách je to v Berlinettě stále ještě pohoda, zatímco v Aventadoru trápení.

0/0
20.9.2012 11:34

Chudým bral, bohatým dával (31)

Bééé a já jsem řídil max. 6 válec 300 koní

:-/

0/0
20.9.2012 9:28

Yanaon

Re: Bééé a já jsem řídil max. 6 válec 300 koní

;-D buď rád, já řídil max. 120 koní ;-D

0/0
20.9.2012 10:15

PiPiiiiiK

Re: Bééé a já jsem řídil max. 6 válec 300 koní

Snad jediný co bych vám doporučil je o víkendu zajet do bazaru a protáhnout něco silnějšího

0/0
20.9.2012 10:30

Pedro Rodriguez

Re: Bééé a já jsem řídil max. 6 válec 300 koní

Ale pozor, je to silně návykové :-)

0/0
20.9.2012 11:56

laser-man

Re: Bééé a já jsem řídil max. 6 válec 300 koní

Koukám, že jsem velký žabař. Já má na zahradě jen 2 koně. Nu což. Jak říká Bolek Polívka: "Nevadí, přikupíme."

0/0
20.9.2012 15:04

aluminiový alobal

Re: Bééé a já jsem řídil max. 6 válec 300 koní

370, heč:-P

0/0
21.9.2012 19:41

katano

pěkné auto >>>>>>>

>>>>>>> klidně bych se v něm SVEZL.

     PS : tečka :-P

0/0
20.9.2012 9:17

slávek popelka001

State of Art

nádherné auto a ty výkonyR^ ale stejně vetšina českých knedlíku tady bude tvrdit, že ochtavka 1,9 TDi ták krásne táhne vod spodu a tohle ferrari je stejně pro zloděje a nemá kufr kde by se dalo naložit 100kg cementu a písku, anebo 4basy pančovaného alkoholu!!

0/0
20.9.2012 8:45

Dololezec na pravdě boží

Re: State of Art

metrak cementu tam das snadno a jeste ti misto zbyde. 4 basy, mno, nevim, musel bych vyzkouset.

0/0
20.9.2012 9:08

slávek popelka001

Re: State of Art

do tvé Ochtavky nebo Felicie combi mužeš narvat taky pluh a rotavátor;-)

0/0
20.9.2012 9:30

warekkonecnesmazan

Re: State of Art

tak supky dupky uklid anglicaky a na obed neb te pani ucitelky budou hledat ;-)

0/0
20.9.2012 10:24

ww+

Re: State of Art

krom tebe to tady nikdo netrvdí, takže asi budeš sám knedlík... to je diskuze o ferrari, to ti platí za provokaci? ;)

+1/0
20.9.2012 11:10

roman15

Kam se to hrabe na Lagunu !

levnější pořizovačka, levnější provoz a kočky se taky lepí jak mouchy ;-D

0/0
20.9.2012 8:41

Diskuzní kovboj

Re: Kam se to hrabe na Lagunu !

V servisu už se po vás shánějí, nebyl jste tam od úterý a tak je jim to divné...;-)

0/0
20.9.2012 8:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.