- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To si dělají pr.el za fábku s namontovaným zadkem. Jak můžou čekat konkurenci u aut o třídu víše - opravdu jen cenou. Toledo a Rapid jsou malá auta, postavená s důrazem na maximální levnotu a všudypřítomné skřípání plastů, na podvozku VW Polo. To je jak kdyby chtěly srovnávat oktávku vs passata.
.. tohle může konkurovat možná tak thalii a to ještě stěží.
Je dopředu jasné, že větší a pohodlnější Toledu bude v ČR levnější než Rapid.
Také je dopředu jasné, že cena Rapidu v Německu nebo Anglii bude o 20% nižší než v ČR.
A samozřejmě nic z toho neodradí české finanční negramoty a budou na Rapid stát fronty a dělat pořadníky.
Pro mně už dávno značky neexistují. Když kupuju auto tak se mrknu kde se ten daný model v daném roce vyráběl, který koncern tu značku právě vlastnil. Který motor je nejmín porzchový a zase z jakého roku. Jsou případy kdy auto auto má v podstatě stejný motor, ale druhou půlku své výroby ho má s inovací, která pěkně zvýšila poruchovost vozu. Pak se mrknu na jeké platformě je to auto postavené a jakou měl daný rok antikorozní ochranu.
Atd atd.
Hlavně vím, že v žádném případě není dobré kupoval model z roku kdy to byla novinka. Teprve až v dalších letech výroby mají vychytané výrobní vady.
A kupova dneska nové auto s motorem o kterém nikdo nic pořádně neví a chybí dlouholeté zkušenosti. To je sebevražda.
Výrobní cena Octavie v plný palbě je osmdesát táců, se započtenýma mzdama celýho výrobního řetězce (odposlechnuto od vyhozeného manažera škodovky).. By sem chtěl někdy zasednout a poslouchat, co za numera padaj v tý zapovězený cimře, kde se stanovujou ceny novejch vozů. Asi bych se bavil...
Pod marži dvěstě tisíc nikdo nejde. Rádio s příplatkem 25 tisíc neni žádná rarita. A Denon v tom nehledejte....
Tohle fakt nemá řešení. Při nabídce aut, jaká tu je se nedá říct, že něco je jednoznačně nejlepší. Jen některé auta mají sériové konstrukční chyby, na které se dá upozornit a takovému autu je pak lepší se vyhnout nebo to včas řešit a je bohužel pravda, že se vyskytují naprosto u všech značek, žádná není bez průšvihu.
Odvozovat cenu Škody od Seatu může být zavádějící, nedávno jsem si dělal konkrétní konfiguraci u Škody Fabie a stejnou u VW Polo a VW vyšlo levněji i s lepší výbavou, tak moc Škoda spoléhá na naše vlastenectví. Něco jiného si pak můžete domluvit u dealera, ale stejně je to zajímavé. Prostě není na světě jen Škoda, kdo chce, může si vybrat.
Není jediná na světě, ale očividně jako jediná na světě leží v žaludku tolika lidí Osobně to co nechci nekomentuji a už vůbec o tom nepotřebuji mluvit. Připadá mi to že všichni kteří ať tu nebo onu značku haní a shazují by jí strašně moc chtěli jen si jí nemůžou dovolit tak na ní alespoň plivou aby si ulevili. Bohužel nevidí to že jsou pouze trapní. Má li někdo problém s některým motorem chápu, ale může si přece vybrat jiný. Nikdo nikomu nic nenutí.
Mě smrdí ta značka. Seat, Peugeot (který mě dokonce dvakrát vyškolil), Renault, Citroen, Dacia, Lancia, Fiat.. Tohle jsou auta, který prostě z principu neuznávám. Stačí mě vždycky vidět značku a předsudek mě to prostě nedovolí. Proč by si člověk kupoval křáp, když si může koupit Německá nebo Česká auta, které momentálně diktují světu? Dyť i ten Seat se musí vyrábět v ČR, aby se mu pomohlo prosadit zpátky.. Celá tahle myšlenka mě přijde na hlavu postavená. Nevím, proč držet při životě něco, co už deset let nefunguje. Tady se to bude pár let vyrábět, ale stejně se to nakonec pošle na jih, a bude to za pár let stejné.. Jako by se na jihu snažili u těch automobilů určené pro masu dělat naprosto pravý opak Lamborghini nebo Ferrari, tj. střep. Ať se raději věnujou mandarinkám a technologie pro širší společnost nechají těm, kteří na to mají..
SOUHLAS.
>>>>> až tyto LOW-END značky něco dokáží v motorsportu, třeba F-1 nebo WRC tak je uznáme.
PS : do té doby nevěřím že dokáží vyrobit kloudný MOTOR.
ale pokud bude stat v zakladni vybave a s 1,2 motorem 300 tak to je dost mimo (samo zalezi jako moc se budou realne cena lisit od cenikove). Za 300 jsem mel moznost koupit pekne vybavenou i 30, a za 300 jsem nakonec koupil naftovy citron c4 .....
jde o to jestli jsi udělal dobře?
U nás v rodině se do nedávna jezdilo s Toledem_II (2000) 1,9 tdi. Já sám jsem na něm nalítal nějakejch 150 tisíc než se nedávno dalo pro zaměstance do práce s cca 400tis km (přesně to už nevím). U auta se měnilo klasicky všechno co bylo spotřební vrámci servisu a nikdy mě nenechalo nikde stát. Když jsem jel opravdu defenzivně, tak si bralo 4l/100km, ale jezdit sním takhle mě fakt nebavilo ;) spíš jsem jezdil za 5-6l/100km. Myslím, že pokud se to auto nerozpadne, tak bude jezdit ještě za 5 let
To je sprostá lež!! Seat se musí rozpadnout maximálně 100m za vraty fabriky>>>> jediná kvalita je Renault a >>>> ŠKODOVĚNKA!
Ako môže redaktor napísať takú kravinu? Sedel vôbec v Chevy Cruze? Veď to je auto rozmermi a kvalitou materiálov interiéru úplne inde. Toledo/Rapid je medzičlánok medzi malinkou Fábiou a predraženou Octáviou. Cruze je skutočný konkurent Octávie, nie low-costového Toleda.