- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se začali už i realizovat.. pořád mám pocit ve všech prodávaných autech jako by byli z 20. století
klasika je klasika..."tohle" designové neštěstí je líbivé pouze pro Sidovského a spol. a jedenáctileté čtenářky
Alíka...
Nikdo netvdí, že přestanou dělat zadokolky, tak jaký stres? Prostě největší tuctovka bude předokolka, v tom nevidím problém, obzvláště ve světle toho průzkumu, že víc jak polovina majitelů jedničkové řady si myslí, že to má předokolku. Ono ruku na srdce, vždyť je to při normální jízdě šumák. Ale na sněhu je to sranda.
a co teprve desmodromický rozvod. Život je řadou omylů. Já byl v omylu, že švédska trojka, to jsem já a dvě dámy (žádná z manželek), prý je to naopak. Ba nejen přesně, ale všechny mé milenky i manželky s bráchou Obamy. Wartburg straší Evropu. Prý to nevybruje. To jsou kraviny jako placatá Země-koule. 6 cylindrů učinilo z motoru fajnovou šicí mašinu. Nebudu se zdržovat, BMW se původně vyznalo v šicím stroji.
Takže snad skončí to blábolení o nesmyslnosti tříválců.
nečte názory zdejších superřidičů se škodovkama před panelákem. Proto je stále na špici, že .....
no když vidim co v poslední době produkují tak se posunuli z respektovaného ,,nepřítele,, do kategorie sraček.
Hmmm. BMW bude nabizet trivalce, proboha kdy uz se tento "pokrok" zastavi.
Až se přejde na dvojválce. Holt Trabi byl nadčasový
A tříkolka s dvoutaktním jednoválcem by nebyla? Chlapci se asi snaží navázat na Isettu.
uvážímeli,že rozumní fanoušci už BMW nekupují a jen si vymazlují ty vozy co ještě za něco stály,tak todle stejně budou kupovat ty jelítka co si na něco hrajou a těm je jedno co je pod kapotou.Ty potřebojou -značku,13 erbegů,8zonovou klima a hezký sáčko,toť vše.P.S. co má míň jak 6 válců stojí zpravidla za ho (o 4 nemluvě).
Tak vono za XX stojí fšecko pod 12 válců, co si budem povídat.
>>>>>>>>> přední pohon, MPV a tříválec = to je SMRTÍCÍ KOKTEJL.
PS : tečka
Katáno, zásadní dotaz, dojede na nádraží i zpátky?
tak zásadně i s motorem VZADU ! .... Jak bezpečně ví každý (i bývalý) majitel Škody 120...