Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jeho veličenstvo Range Rover: terénní limuzína se valí v nové generaci

Je dobojováno. Milovníci pevností na čtyřech kolech, příznivci britské automobilové šlechty a vlastně všichni nadšení motoristé si mohou konečně oddychnout. Konec odzvonil spekulacím, pochybnostem i zaručeně ověřeným zprávám. Range Rover s číslem 4 přijíždí, víme, jak vypadá a co ukrývá jeho majestátní pětimetrová karoserie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mluvka, pán žvanilů

Tak to si koupim

za dvacet let..

0/0
28.9.2012 8:24

dracekv2

no nevím

Od anglánů raději nic nebrat.

Když už bych chtěl takové tele, tak si vemu Chevrolet Suburban, z toho jde kaleko větší respekt.

0/0
26.9.2012 16:29

OndraTM

Nejsem tak bohatý abych si kupoval nespolehlivé věci

Range Rover předchozí generace byl hezký, majestátní, výborný v terénu, slušný na silnici ...ALE FATÁLNĚ NESPOLEHLIVÝ. Bohužel to samé platí i Land Rover Discovery. V ČR navíc dost utrpěla jeho pověst díky špatně fungujícímu zastoupení ...nebo ještě hůř fungujícímu zastoupení. Range Rover je opravdu tím pádem auto pro VELMI, VELMI bohaté lidi, ne pro svou cenu, ta je srovnatelné třeba s M-B GL (G), ale díky provozním nákladům (servis, zapůjčení náhradních vozidel, ztráta času, ztráta hodnoty, právníci). Po krátké leč výživné zkušenosti, si jej vždycky rád prohlédnu, rád se nechám svézt, ale už nikdy koupit. M-B GL je sice mastodont, ale aspoň spolehlivý.

0/0
26.9.2012 14:47

No3130

nádhera

opravdu velmi povedené, podle mého mínění. co je vlastně alternativou pro Range Rover? Aby to umělo jezdit v terénu i po dálnici?

0/0
26.9.2012 12:03

slastep

Konečně nějaký lidový auto

0/0
25.9.2012 16:00

vlakobijec

multiprofese

na tenhle zbytecny krap je treba (jako na vsechny RR) byt multiprofesni spickovy technik, plynule ovladat elektroniku, automatizaci, informatiku, mechaniku i klasickou elektriku, jinak s tim neujedete ani metr. Spolehlivost Dacie...;-D;-D;-DXRv

0/0
25.9.2012 15:53

radaumacher

Re: multiprofese

Zas jeden chytrolín..

+2/0
25.9.2012 19:07

OndraTM

Re: multiprofese

NENE bohužel má pravdu ...a nic než pravdu. Majitel Range Roveru musí být OPRAVDU hodně bohatý, 3,5mil na auto je základ, pak je třeba mít připravené další statisíce.

0/0
26.9.2012 14:49

neverleft

hm auto drazsi nez dum

to je dobrej vykon.;-D

0/0
25.9.2012 14:17

Bubaak1

Re: hm auto drazsi nez dum

Dobré ráno.... raději nekoukejte na ceny Bentley, Rolls.... by Vás mohlo asi klepnout :-/

0/0
25.9.2012 18:38

other_side

Uf

Ještě pár generací a dožene to velikostí moje auto, už jen půl metru. Ač se mi RR odjakživa líbil, tak nevím, asi bych nechtěl auto chytřejší než já :) a tohle je teda hodně chytrý.

+1/0
25.9.2012 13:12

jamesbond120

Re: Uf

víc se mi líbili starý RR, myslím že toto už nějak extra do terénu není ;-D;-D

0/0
25.9.2012 15:00

Emerson_Fittipaldi

iDNES s se zpožděním: Posuďte nový RR sami - video

!!Nový range Rover byl k vidění již 13. září 2012 ve Vídni na britské ambasádě.

http://www.youtube.com/watch?v=-zFDzmAnMeE

http://www.youtube.com/watch?v=52T5qgVC_u0

[>-]

0/0
25.9.2012 12:16

Virginian

Nablejskana frajerinka

skutecnej terenak vypada jinak.

Ale jsem si jistej ze pujde na odbyt.

0/0
25.9.2012 12:07

21century_schizoid_man

Re: Nablejskana frajerinka

ty jses zas chytrej

0/0
25.9.2012 12:25

Virginian

Re: Nablejskana frajerinka

To sem a hned po ranu.

0/0
25.9.2012 12:31

pokerias

Re: Nablejskana frajerinka

lepší teréňák než X5/6, Cayenne, Q7, ML, GL atd... nemůžeš RR jako silniční auto srovnávat s Defenderem, G-Wagenem apod...

0/0
25.9.2012 14:05

stefi_ul

Re: Nablejskana frajerinka

Co je podle tebe terenak?? To, co se ted vyrabi uz nedosahne kvalit treba Jeep Wrangleru. Sama moderni picicarnicka... nicmene... tohle je dost povedeni a protoze sem mel tu cest s Discovery3 v terenu, tak se toho nebojim. Ale Defender je defender ;-)

0/0
25.9.2012 12:48

Virginian

Re: Nablejskana frajerinka

CJ7 samozrejme, protoze s tim jezdim ja:)

ale stary FJ40 se mi taky moc libej.  For je v tom, ze stary, robustni,  jednoduchy auto ma min systemu ktery se muzou podelat, daj se umejt hadici uvnitr i zvenci a s normalnim vercajkem to v pripade nutnosti spravim uprostred Rubiconu.

0/0
25.9.2012 12:58

Paglia Orba

pokud to bude mít stejnou spolehlivost,

jako ta poslední verze RR .....:-P

0/0
25.9.2012 11:03

radaumacher

Re: pokud to bude mít stejnou spolehlivost,

Tak to místní chudinu nemusí vzrušovat stejně jako u minulé generace, protože nemají ani na garanční prohlídku natož na servis.

0/0
25.9.2012 19:08

Dusan321

Unikatni vlastnosti predchozich modelu

Tak ty unikatni vlastnosti z minulych modelu ani snad prenaset do nove rady nemuseli. Hlavnim unikatem predchudce byla pravidelna vymena diferencialu spolecne s brzdovymi destickami, coz je feature, kterou konkurence opravdu nema. Dalsi unikatni vlastnosti byla obecna neschopnost auta zajistit spolehlive dovezeni posadky k cili jinak nez s pomoci odtahoveho vozidla. Dalsim unikatem Range Rover byl rovnez vysledek 293 v britskem Reliability Indexu, coz je jestli si dobre vzpominam vubec nejhorsi hodnota, ktera byla kdy v tomto zebricku dosazena.

+4/0
25.9.2012 11:02

Paglia Orba

Re: Unikatni vlastnosti predchozich modelu

;-D byl jste rychlejší....R^

0/0
25.9.2012 11:04

Buweiser Gear

RR

Nádherný auto. Zcela jistě ne něj mít nikdy nebudu, ale co.....Nejvíc mě baví ten vysokej středovej panel.

Pamatuju si jako dítě ho měli v 80.letech v Č.Budějovicích na záchrance . tvl to bylo na tu dobu dělo, obvzlášt' když si vzpomenu co tu jezdilo za šroty........

[>-]

0/0
25.9.2012 10:22

pavelthelong

Re: RR

jednoho z tech 2 puvodnich RR, co mela CB zachranka, jsem  asi 5 km ridil

+1/0
25.9.2012 17:16

PetrP7

Brodivost

Tu jistě typický majitel při jízdách ze satelitu do sídla firmy a zpět využije denně...;-D:-P

0/0
25.9.2012 9:42

kotalicek

Re: Brodivost

je to jen reklama, oni jen ukazujou co to auto "dokáže" ;-D

0/0
25.9.2012 9:49

zodiax

Re: Brodivost

pokud bude využívat novou navigaci od Apple, je to více než pravděpodobné ;)

0/0
25.9.2012 15:36

shocker79

Úvodní fotka

Na tý úvodní fotce to vypadá jako posledních pár vteřin života toho Range Rovera předtim než kompletně zhučí do tý vody :-)

+1/0
25.9.2012 9:34

kotalicek

Za mě

Žádné ferrari, porsche, mercede nebo bmw.... mě se nejvíce líbi ze všech aut Range Rovery.... prostě taková klasika, kterou bych jednou chtěl mítR^

+1/0
25.9.2012 9:27

21century_schizoid_man

Re: Za mě

za me Ferrari a Mercedes a kdyby mi zbylo, tak Range na vystavku

0/0
25.9.2012 9:41

kotalicek

Re: Za mě

To bychom museli oba dva ale ještě pořádně zamakat ;-D

0/0
25.9.2012 9:44

21century_schizoid_man

Re: Za mě

nebo prodat byt a manzelku

0/0
25.9.2012 9:47

kotalicek

Re: Za mě

to by šlo, nevíš o někom kdo koupí set byt+manželka ?R^

0/0
25.9.2012 9:48

25474x

xxx

R^R^R^Range Rover je nejhezci jeep ze vsech !

0/0
25.9.2012 9:13

PiPiiiiiK

Krása

A super fotkyR^

0/0
25.9.2012 8:59

nawason

Tak snad jen ...

R^

0/0
25.9.2012 8:54

Darik H

Hmmmmmmmmmmm

Hmmmm ...... pekne auto.

Jen nez "britska znacka" tak nyni znacka "indicka" ...... takze pekna Tata :o)

0/0
25.9.2012 7:35

21century_schizoid_man

Re: Hmmmmmmmmmmm

indicka??

0/0
25.9.2012 9:42

poterienko

Re: Hmmmmmmmmmmm

Jenže takto to nemůžeš brát. Potom jsou ty naše Škodovky vlastně normální "fírerovky".

0/0
25.9.2012 18:52

peho007

automat

Asi jsem mimo - ale vysvětlete mi někdo jak s automatem můžu mít nižší spotřebu? A to prosím obecně - ne - jen u tohoto krasavce...

0/0
25.9.2012 7:34

kamil b.

Re: automat

Od té doby, co mám automat, mi šla spotřeba dolů - jezdím 8tis měsíčně... A úplně nejvíc je rozdíl automat+tempomat. A teď proč: automaty už jsou moderně řešené a programované tak, aby řadili v optimálních otáčkách pro motor, tzn. vyježděný řidič by při padesáti řadil většinou čtyřku, ale automat už tam má za pět... (popisuju obecně), ... na poli motorů je od "naší autoškoly" neustálý vývoj a automaty přesně ví, kdy a co řadit. Není problém mít automatem zařazenou šestku při 70km/h ... zní to hrozně, ale na spotřebu to má zásadní vliv. Navíc věci jako "vyhození kvaltu" atd se už dávno nemají dělat a automat "dojíždí ke křižovatce" tak že podřazuje, čímž šetří palivo... A úplně nejvíc je, když jedu po dálnici "S" nebo "BEZ" tempomatu. S tempomatem je spotřeba zpravidla o litr nižší... Už bych nikdy nechtěl kvedlat klackem, ... v druhém autě máme manuál, ale další auto bude automat taky...

+7/0
25.9.2012 8:18

_Xeon_

Re: automat

Môžem to len potvrdiť, ešte by bolo dobré zdôrazniť, že súčasné automaty majú ´zamknuté´ prevodové stupne, takže z pohľadu účinnosti prenosu sú ako manuály.

0/0
25.9.2012 8:56

paskundilek

Re: automat

zamknuté prevodové stupne ;-D;-D;-D

motáš dohromady měnič a spojku

0/0
25.9.2012 9:37

_Xeon_

Re: automat

No tak nic...

0/0
25.9.2012 12:16

PetrP7

Re: automat

Jen chci podotknout, že většinu z uvedeného dělám jako méně vyježděný řidič taky a s kladným dopadem na spotřebu. Tempomat ovšem neumím...;-)

0/0
25.9.2012 9:45

Pedro Rodriguez

Re: automat

Jde to (až na rozdílný počet převodových stupňů, ale dejme tomu), jen to málokdo dělá :-) Když tady byl článek, kde někdo radil řadit třeba při 1500 otáčkách s benzínovým motorem, tak v diskuzi všichni nadávali jaká to je hloupost. Automat tohle při klidné jízdě dělá úplně běžně.

0/0
25.9.2012 9:57

_Xeon_

Re: automat

To áno, preplňovaný benzín má maximum kr. momentu často na 1500 ot./min.

0/0
25.9.2012 12:31

tm.a

Re: automat

Dost taky záleží s jakým motorem. Jezdím s C3 1,4 benzín a řadit na 1500 otáček tak za 10k km jedu na výměnu motoru. Jsou motory který to zvládaj, ale pro většinu benzínů je ideální tak 2-2,5K otáček

0/0
25.9.2012 12:50

stefi_ul

Re: automat

tak to vyrazovani zalezi jen a pouze na situaci... kdyz mam pred sebou cervenou na velkou vzdalenost, tak vyradim a dojedu pomalu ke krizovatce a tam bud nemusim startovat z nuly, coz ma vzdycky vetsi spotrebu mnohonasobne. Ale to je o stylu. Kdybych tak mel ve svem aute rekuperaci...

Nicmene tohle bude hodne solidni kousek. Mel sem moznost zkusit terenni vlastnosti Diskarny3 a je to labuzo samo. Nicmene zde je dukaz: https://picasaweb.google.com/stefi.frontera/MohlenickeLomy19Listopadu2011#5677144041113063586

Hladky silnicaky!!! Dokonaly v terenu, vymakany.

0/0
25.9.2012 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.